Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2014. február 11., kedd 09:32 |
A Procter & Gamble márkák nyitják meg a nemzetközi "Családi otthont", amely az olimpiai versenyzők és édesanyjuk szolgálatára áll a Szocsiban megrendezett 2014. évi téli olimpiai játékok idején (1. rész) |
|
Szocsi, Oroszország, 2014. február 11., kedd (Business Wire/OTS)
- A Procter & Gamble (NYSE:PG), az olimpiai játékok nemzetközi
partnere hivatalos megnyitón köszöntötte az olimpiai versenyzők
édesanyját és családtagjait a P&G 'Családi otthonában' Szocsiban, a
2014. évi téli olimpiai játékok helyszínén. A P&G 'Családi
otthonban' számos P&G márka, köztük a Pantene®, a Gillette®, a
Bounty® és az Olay® áll a szerte a világról érkező
olimpikon-családok rendelkezésére a játékok minden egyes napján. |
A Tide által támogatott sportoló, Nick Goepper (USA), a Pamperst
képviselő atléta, Oksana Domnina (Oroszország) és édesanyjuk,
valamint Rosi Mittermaier, kétszeres olimpiai aranyérmes és
ugyanakkor a Gillette színeit viselő sportoló, Felix Neureuther
(Németország) édesanyja, és a P&G Global Design tisztviselője, Phil
Duncan nyitották meg hivatalosan a P&G 'Családi otthonát' a 2014.
évi szocsi téli olimpiai játékokon, és örömmel üdvözölték a szerte a
világról érkező olimpiai versenyzők édesanyját és családtagjait
(Fénykép: Getty Images)
A P&G 'Családi otthon' a központja a vállalat 2014-es szocsi
ötkarikás játékok idején folyó "Köszi Anyu" elnevezésű programjának,
amely során a P&G márkák köszönetet mondanak az édesanyáknak azért a
szerepért, amelyet gyermekeik álmainak beteljesülése érdekében
felvállalnak. A 'Családi otthon' megnyitóján részt vett a Tide®
által támogatott sportoló, Nick Goepper (USA), a Pampers®-t
képviselő atléta, Oksana Domnina (Oroszország) és a kétszeres
olimpiai aranyérmes Rosi Mittermaier, aki ugyanakkor a Gillette
színeit viselő sportoló, Felix Neureuther (Németország) édesanyja
is. Az eseményen a P&G márkákat a világ különböző országaiban
képviselő sportolók édesanyjának jegyeket adtak át a Játékok
Nyitóünnepségére.
"Márkáink minden édesanyának szeretnének segíteni gyermekeik
felnevelésében" - mondta el Phil Duncan, a P&G Global Design
tisztviselője, aki a cég részéről üdvözölte az olimpiai versenyzők
édesanyját és családtagjait a 'Családi otthon' megnyitóján. "Ezért,
amikor egy P&G márka szponzorál egy sportolót, egyben az édesanyát
is támogatja, aki segített gyermekének abban, hogy eljuthasson az
Olimpiára."
A P&G márkák Szocsiban több mint 1200 órányi szolgáltatást
biztosítanak a sportolók édesanyja és családja számára az olimpiai
idején, hogy némiképp feledtessék velük, mennyire távol vannak
otthonuktól.
A P&G szépségápolási márkái például szívesen látják őket némi
kényeztetésre a P&G Szalonban, ahol számos szolgáltatást vehetnek
igénybe, például:
- hajmosást és frizurakészítést a Pantene Hajstúdióban
- bőrmegújító arckezelést, sminkelést és manikűrt a COVERGIRL®
Stúdióban
- bőrápolási tanácsadást a test és a kéz hidratálására az Olay
Stúdióban
- hajfestést, hajvágást és frizurakészítést a Wella® Stúdióban
A P&G férfi szépségápolási márkái a Szalonban a következő
szolgáltatásokkal várják a férfiakat:
- Meleg törölközős borotválás és arcmasszázs a Gillette
Stúdióban
- Relaxáló hajmosás és frizurakészítés a Head & Shoulders®
Stúdióban
- Braun® férfi kozmetikai kezelések, ideértve a "Tökéletes
borotválást" is
A szocsi Olimpián részt vevő versenyzők édesanyját és családját
támogató további P&G márkák az alábbiak:
- a Bounty, a Charmin® és a Puffs® tisztítási és lakásápolási
cikkeket biztosít a'Családi otthon' számára
- a Pampers a kisgyermekes családok számára a házban
rendelkezésre álló pelenkázó helyiséget látja el a pelenkázáshoz
szükséges termékekkel
- a Duracell® Powermat termékek lehetővé teszik a vendégeknek,
hogy feltöltsék mobil eszközeiket, miközben pihennek vagy a
Játékokról sugárzott televízió közvetítést nézik
- az Ariel® termékekkel naponta 30000 darab mosnivalót mosnak
ki, és a márka által szponzorált versenyzők anyukáinak az Ariel a
Játékok időtartama alatt napi mosodai szolgáltatást biztosít
- az Olimpiai Faluban a mosogatáshoz mindenütt Fairy® termékeket
használnak
- a Crest®/Oral-B®/blend-a-med® a SOCOG-gal összefogva
fogászati klinikát működtet a 2014-es Szocsi Olimpián. A klinikán
fogászati szűrést, rutin és sürgősségi fogászati beavatkozásokat
végeznek, valamint száj- és fogápolási termékekkel látják el a
Szocsi Olimpián részt vevő sportolókat és edzőiket.(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2014. február 11., kedd 09:32 |
A Procter & Gamble márkák nyitják meg a nemzetközi "Családi otthont", amely az olimpiai versenyzők és édesanyjuk szolgálatára áll a Szocsiban megrendezett 2014. évi téli olimpiai játékok idején (2. rész) |
|
Szocsi, Oroszország, 2014. február 11., kedd (Business Wire/OTS)
- |
Az USA csapatának tagja, Nick Goepper, az elsők közt próbálta ki a
P&G 'Családi otthonában' igénybe vehető szolgáltatásokat. "Büszke
vagyok arra, hogy tagja lehetek a P&G által támogatott sportolók
csapatának. Nem csak azért, mert az édesanyám és jómagam is
használunk olyan P&G márkatermékeket, mint például a Tide, hanem
azért is, mert nagyra értékelem azt a segítséget, amelyet a nekem és
az édesanyámnak nyújtottak ahhoz, hogy versenyezhessek az Olimpiai
Játékokon. Nagyon megnyugtató számomra az a tudat, hogy az
édesanyámnak minden kényelmet biztosítanak itt a P&G a 'Családi
otthonban', így jobban tudok arra koncentrálni, amiért ide jöttem: a
versenyzésre."
"A 'Családi otthonban' tényleg úgy érzem magam, mintha otthon
lennék, és nagyon várom már, hogy találkozhassak a többi versenyző
családjával, akik a világ számos országából érkeznek ide" - mesélte
Rosi Mittermaier, kétszeres olimpiai bajnok. "Csodálatos dolognak
tartom, amit a Gillette és a többi P&G márka a családokért tesz."
"A P&G márkák valóban mindent megtesznek az édesanyákért és a
családokért" - hallhattuk Lada Kudrova-tól, a P&G marketing
igazgatójától, aki szintén részt vett a'Családi otthon' megnyitóján.
"Ez az oka annak, hogy a P&G'Családi otthon' az egyetlen
kezdeményezésünk a Játékokon. Megtiszteltetésnek érezzük, hogy a
Nyitóünnepség estéjén és a Szocsi Olimpiai Játékok ideje alatt az
olimpikonok édesanyáinak és a családjainak szolgálatára állhatunk."
A P&G "Köszi Anyu" kampánya októberben kezdődött a Raising an
Olympian (Egy olimpikon felnevelése) című videósorozattal, amely az
édesanyák szemszögéből mutatja be 28 világklasszis sportoló
életútját. Az összesen több mint 26 milliós nézettséggel büszkélkedő
videók a következő internetes címen tekinthetők meg: P&G Raising an
Olympian. A P&G a Londoni Olimpián bemutatott "Best Job" ("A legjobb
állás") című reklámfilm folytatásaként a Szocsiban megrendezett
ötkarikás játékok alkalmából újabb filmet készített "Pick Them Back
Up" ("Hogy soha ne adjuk fel") címmel. Az új film köszönetet mond az
édesanyáknak a gyerekeiknek nyújtott támogatásért, bátorításért, és
azért, hogy küzdeni akarásra tanítják őket. A teljes TV-reklám,
amelyet az interneten keresztül eddig több mint 28 millióan láttak,
a következő internetes címen tekinthető meg: "Pick Them Back Up."
A kampány számos médium bevonásával zajlik, és a vásárlók kétmillió
üzletben is találkozhatnak a polcokon és a kirakatokban a téli
olimpiai játékok logójával ellátott P&G termékekkel.
A P&G "Köszi Anyu" kampányával kapcsolatos események és információk
részletes ismertetése, ideértve fényképeket és videófilmeket is, a
következő internetes címen áll rendelkezésre:
www.image.net/pgolympicgames
Amit a Procter & Gamble-ről tudni kell
A P&G világszerte mintegy 4,8 milliárd embert szolgál ki megbízható
és magas minőségű termékeivel. A vállalat vezető márkái közt
szerepel többek közt az Ace®, az Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a
Bounty®, a Charmin®, a Crest®, a Dawn®, a Downy®, a Duracell®, a
Fairy®, a Febreze®, a Fusion®, a Gain®, a Gillette®, a Head &
Shoulders®, a Iams®, a Lenor®, a Mach3®, az Olay®, az Oral-B®, a
Pampers®, a Pantene®, a Prestobarba®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks®,
a Wella® és a Whisper®. A P&G vállalatcsalád tagjai mintegy 70
országban működnek szerte a világon. A vállalatról és termékeiről a
legfrissebb információkért kérjük, keresse fel a http://www.pg.com
internetes oldalt.
Fényképek/Multimédia galéria az alábbi címen áll rendelkezésre:
http://www.businesswire.com/multimedia/home/20140206006125/en/ Kapcsolat P&G Central Press Office Oroszországban kérjük, hívják a következő telefonszámot: 8 (862) 44
72026 pgmediasochi.im@pg.com
Forrás: Procter & Gamble
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|