Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2013. október 8., kedd 09:30 |
Lady Gaga új ARTPOP albuma borítójának exkluzív nemzetközi bemutatója a Clear Channel Outdoor segítségével kerül megrendezésre (1. rész) |
|
New York, 2013. október 8., kedd (Business Wire/OTS) - A Clear
Channel Outdoor (NYSE:CCO) ma bejelentette, hogy a nemzetközi
hírnévnek örvendő előadóművész, Lady Gaga új, ARTPOP elnevezésű
albumának borítója első alkalommal a Clear Channel Outdoor digitális
óriásplakátjain és képernyőin lesz látható a Föld nagyobb
városaiban. Az albumborítót a plakátok és képernyők fokozatosan,
részenként fedik majd fel. A társaság kimagasló nemzetközi
ismertségének további növelése érdekében digitális technológiai
lehetőségeinek határait még távolabbra kitoló projektjével a világon
elsőként olyan szabadtéri kampányt valósít meg, amelynek során egy
kreatív hirdetést nem teljes egészében, hanem részleteinek egymást
követő felfedésével tár a nagyközönség elé a világon mindenütt
egyöntetűen, azonos időben. A kampány egyértelműen bizonyítja, hogy
a Clear Channel Outdoor a legrégibb és egyik leghatásosabb
hirdetőeszköz és az új technológiai vívmányok összeházasításával
létrehozott digitális eszközeivel a világon szinte mindenütt jelen
van és képes elérni a célközönséget, miáltal lehetőséget ad a márkák
számára, hogy a lehető legkreatívabb reklámok révén közvetlen
kapcsolatba léphessenek az emberekkel. |
Az európai idő szerint du. 1 órakor kezdődő exkluzív, több
platformon folyó eseményen a közösségi médiák iránti rajongásáról és
rendkívül nagyszámú követőjéről ismert Lady Gaga felkéri több mint
40 millió "Kis szörnyecskéjét" a Twitteren és 59 millió rajongóját a
Facebookon, hogy a hamarosan megjelenő albumról tweeteljenek és
posztoljanak hashtag #iHeartARTPOP-ot. Az ezt követő 30-percben az
"Anyaszörny" a Clear Channel Outdoor médiacsatornákon keresztül
digitális ízelítőket ad az albumborítóról, rövid időközönként
felfedve egy-egy újabb részletet belőle, míg végül a borító teljes
egészében látható nem lesz.
A november 11-én megjelenő ARTPOP album Gaga negyedik stúdióalbuma.
A borítót a legendás művész, Jeff Koons tervezte. "Egy álmom vált
valóra azzal, hogy Jeff hozzájárult az ARTPOP elkészítéséhez, és a
borító tervezése ugyanakkor nagyon intenzív érzelmi élmény is volt.
Jeff a legnagyobb dologgal ajándékozott meg, amit csak adhatott, és
alig várom, hogy megoszthassam veletek" - mondta Lady Gaga.
A rajongóktól érkező #iHeartARTPOP tweeteket háttérként beépítik az
albumborító felfedésébe, így a tweetelőknek lehetőségük van arra,
hogy teljesen belemerüljenek a közös művészi teremtési folyamatba,
és láthassák üzeneteiket a Clear Channel óriásplakátokon és
digitális képernyőkön, valamint a www.ladygaga.com oldalon. Ez az
első olyan alkalom, amikor egy zenész és előadóművész együttműködik
a rajongóival abban, hogy a közösségi oldalak segítségével
közterületi médiákon keresztül élvezhető, ikonikus, globális
közösségi művészeti élményt nyújtsanak embertársaiknak.
"A Clear Channel Outdoor szerte a világon egyre nagyobb számú, magas
minőségű digitális képernyőt tartalmazó hálózattal rendelkezik,
amely a hirdetők számára új és nagyhatású, prémiumkategóriás
reklámeszközöket biztosít a fogyasztók eléréséhez. Az egyre fokozódó
urbanizáció és a mobil Internet és mobilalkalmazások térhódítása
következtében a kültéri reklám alapvető összetevőjévé vált a
fogyasztókkal való kommunikációt, a fogyasztók megnyerését vagy akár
ügyletekbe való bevonását célzó reklámkampányoknak" - magyarázta
William Eccleshare, a Clear Channel Outdoor vezérigazgatója. "Cégünk
elkötelezte magát az iránt, hogy a digitális köztéri hirdetésekben
rejlő lehetőségek teljes tárházát kiaknázza azzal a céllal, hogy
folyamatosan növekvő nemzetközi ügyfélkörének ötletgazdag, kreatív,
és hatékony kampányokat szervezhessen, így rendkívül büszkék vagyunk
arra, hogy Lady Gaga partnereként ilyen innovatív módon tárhattuk a
világ elé az ARTPOP albumot."
Annak érdekében, hogy a rajongók szerte a világon részt vehessenek
az eseményen, nagy várakozással övezett albumának művészi
borítólapját Lady Gaga egy időben fedi fel a Föld 18 városában, és a
Clear Channel Outdoor Times Square-en, a Broadway 1567 szám előtt
található Spectacolor óriásplakátján látható bemutató közvetlen
adásban követhető lesz a www.ladygaga.com oldalon is. A Clear
Channel egyedülálló technológiai fejlettségét bizonyítja, hogy az
esemény a közterületi reklámeszközök mellett más platformokon
keresztül is élvezhető lesz, ideértve a rádiót és a digitális
platformokat is, mivel a Clear Channel Media & Entertainment
rádióállomások szerte az USA-ban szintén posztolni fogják az
albumborítót, amint az elérhetővé válik saját weboldaluk számára.
Azok a lelkes rajongók, akik személyesen szeretnének jelen lenni az
ARTPOP album borítójának bemutatóján, az alábbi városokban tehetik
ezt meg:
- Barcelona, Spanyolország
- Brüsszel, Belgium
- Chicago, Illinois
- Helsinki, Finnország
- Lima, Peru
- London, Egyesült Királyság
- Los Angeles, Kalifornia
- Madrid, Spanyolország
- Mexikóváros, Mexikó
- Miami, Florida
- New Jersey
- New York City, New York
- Oakland, Kalifornia
- Oslo, Norvégia
- Párizs, Franciaország
- Santiago, Chile
- Stockholm, Svédország
- Valencia, Spanyolország
- Velence, Olaszország (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2013. október 8., kedd 09:31 |
Lady Gaga új ARTPOP albuma borítójának exkluzív nemzetközi bemutatója a Clear Channel Outdoor segítségével kerül megrendezésre (2. rész) |
|
New York, 2013. október 8., kedd (Business Wire/OTS) - |
Amit a Clear Channel Outdoor Holdings, Inc.-ről tudni kell
Az öt kontinensen, 30 országban (ideértve az Egyesült Államok 50
legnagyobb piaca közül 48-at) több mint 750000 képernyővel
rendelkező Clear Channel Outdoor Holdings, Inc., (NYSE:CCO) a világ
egyik legnagyobb közterületi hirdetővállalata. A Clear Channel
Outdoor Holdings számos különféle hirdetőfelületet kínál szerte a
világon ügyfelei reklámigényeinek kielégítésére, ideértve
folyamatosan növekvő digitális hálózatát, amelybe 37 egyesült
államokbeli piacon több mint 1000 digitális óriásplakát tartozik. A
Clear Channel Outdoor 28 országban tevékenykedik Ázsiában,
Ausztráliában, Európában és Latin-Amerikában különféle társasági
formákban.
Kedveljen minket a Facebookon: facebook.com/CCOutdoor
Kövessen minket a Twitteren: twitter.com/CCOutdoor
Amit a Clear Channel Media & Entertainment-ről tudni kell
Az Amerikai Egyesült Államokban több mint 243 millióan hallgatják
minden hónapban a Clear Channel Media & Entertainment adásait, így a
közönség mérete alapján a cég az egyik legnagyobb eléréssel
rendelkező rádiós- vagy televíziós szolgáltató Amerikában. A Clear
Channel Media & Entertainment 150 piacot szolgál ki 840 saját
tulajdonú rádióállomása révén, és a cég rádióadásai és azok
tartalmai hallhatók ultrarövid és középhullámon (AM/FM), HD
digitális rádióadásban, műholdas rádióadásban, az Interneten az
iHeartRadio.com oldalon, valamint a cég rádióállomásainak
weboldalán,az iHeartRadio mobilappon, fejlettebb autórádiókon,
iPadeken és okostelefonokon, illetve navigációs rendszereken
keresztül. Az iHeartRadio, a Clear Channel digitális rádió
platformja 225 millió letöltéssel az első helyen áll a teljes körű
digitális audiószolgáltatók közt; első 20 millió regisztrált
felhasználóját rövidebb idő alatt gyűjtötte, mint az Internet
történelmében bármely egyéb digitális szolgáltató.
A cég tevékenységi körébe tartozik a rádiós műsorszórás, az online
és mobil szolgáltatások és termékek, élő koncertek és események,
szindikálás, zenekereső szolgáltatások és független médiaképviselet.
A Clear Channel Media & Entertainment a nemzetközi média és
szórakoztatóipari cég, az CC Media Holdings, Inc. (OTCBB:CCMO)
divíziója. További információkért a vállalatról kérjük, látogasson
el a következő internetes címre: ClearChannel.com.
Kedveljen minket a Facebookon: facebook.com/iHeartRadio
Kövessen minket a Twitteren: twitter.com/iHeartRadio (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2013. október 8., kedd 09:31 |
Lady Gaga új ARTPOP albuma borítójának exkluzív nemzetközi bemutatója a Clear Channel Outdoor segítségével kerül megrendezésre (3. rész) |
|
New York, 2013. október 8., kedd (Business Wire/OTS) - |
Lady Gaga ARTPOP albumának bemutatója európai idő szerint du. 1:00
órakor lesz látható a következő nemzetközi helyszíneken:
EURÓPA:
Brüsszel, Belgium
- Több mint 100 képernyőn a metróállomásokon szerte Belgiumban,
ideértve Brüsszel déli és központi részét, Antwerpen központi részét
és Gentet.
Helsinki, Finnország
- Helsinki város szívében Narinkkatori közelében a Kamppi
bevásárlóközpont főbejáratánál.
London, Egyesült Királyság
- Több mint 100 buszmegállóban, a legnagyobb, autóforgalom előtt
lezárt területeken London belvárosában.
Oslo, Norvégia
- Oslo belvárosában egy nagy képernyőn az Oslo
városközpontjában, a fő vasútállomás közelében található legnagyobb
bevásárlóközpont elülső bejárata előtt.
Párizs, Franciaország
- Nagy képernyőn a l'esplanade La Défense-en, Párizsban.
Kültéren a le Quatre Temps Bevásárlóközponthoz közel.
Barcelona, Madrid és Valencia, Spanyolország
- Szuperméretű óriásplakátokon Spanyolországban a Madridba,
Barcelonába és Valenciába bevezető, illetve onnan kivezető utakon; a
La Vaguada Bevásárlóközpontban Madridban; a Nuevo Centro
Bevásárlóközpontban Madridban és Valenciában.
Stockholm, Svédország
- Több mint 100 képernyőn a stockholmi Metróban, az összes főbb
állomáson.
Velence, Olaszország
- Képernyőkön a Marco Polo repülőtéren, Velencében.
LATIN-AMERIKA:
Lima, Peru
- Digitális óriásplakátokon szerte a városközpontban, ideértve a
város legnagyobb látogatottságú bevásárlóközpontja előtt elhaladó La
Marina sugárutat, valamint három további képernyőt a Javier Prado
sugárúton, amely a város fő üzleti negyedeit köti össze.
Mexikóváros, Mexikó
- Digitális óriásplakátokon szerte a városközpontban
Santiago de Chile, Chile
- Digitális óriásplakátokon szerte a városközpontban
KANADA:
- Toronto, Yonge-Dundas Square
AMERIKAI EGYESÜLT ÁLLAMOK:
New York City
- Times Square, 1567 Broadway (Broadway a 46-ik és a 47-ik utca
közt)
Chicago
- 33 képernyőn
Los Angeles
- 6 képernyőn
Miami
- 20 képernyőn
New Jersey (különböző városok)
- 10 képernyőn
Oakland
- 10 képernyőn Kapcsolat: További információk: Clear Channel Outdoor - minden ország az USA-n kívül Lucy Puddefoot, +44 (0) 207 478 2284 lucypuddefoot@clearchannel.com vagy Clear Channel Outdoor - Észak-Amerika David Grabert, +001 (212)-812-0089 davidgrabert@clearchannel.com vagy Clear Channel Media & Entertainment Angel Aristone, +001 (212)-377-7802 angelaristone@clearchannel.com vagy Fishburn Hedges Jessica Morris, +001 (212) 459-6232 jessica.morris@fishburn-hedges.com
Forrás: Clear Channel Outdoor Holdings
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|