Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2011. november 29., kedd 09:33 |
A nő: "Lelketlen teremtés" vagy első számú reklámpiaci célpont? |
|
Budapest, 2011. november 29., kedd (OTS) - Vajon mióta hozzák a
nők a vásárlási döntések többségét? Vajon a piac változásai
átrendezik-e mégjobban a kommunikációs szakma szereplőit? Vajon ki
viseli majd a nadrágot... vagy a szoknyát? Vajon van-e
létjogosultsága itthon egy csupa nőkből álló médiaügynökségnek? |
A hírhez tartozó kép(ek) ingyenesen letölthető(ek) a következő internetcímen: http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20111129_001.jpg
Éppen száz évvel ezelőtt 1911-ben, amikor kontinensünk számos
országában először ünnepelték a nők napját, a hazai polgári lapok
nem is adtak hírt erről az eseményről. Ezzel szemben viszont a Pesti
Naplóban ezen a napon beszámoltak egy általuk meg nem nevezett
személy érdekes felméréséről a női vásárlói szokásokat illetően. A
cikk írója szerint "a modern nők általában kegyetlen, lelketlen
teremtések", akiknek a kegyetlenkedése leginkább vásárlás közben
megfigyelhető, hisz ilyenkor "valóságos zsarnokokká válnak". A
felmérés 100 bolti eladó tapasztalatain alapult, mely szerint a
megkérdezettek 100 százaléka szívesebben szolgál ki férfiakat.
Mára a helyzet kissé megváltozott!
A nők a fogyasztási termékek és szolgáltatások vásárlása során a
döntések 80 százalékára hatással vannak - írja a Menedzsmentfórum.
Ez azt jelenti, hogy mára a nők lettek a vásárlási döntéshozók, nem
csak a hagyományos területeteken, mint a divat és élelmiszer, hanem
akár pénzügyi szolgáltatásokkal kapcsolatban is. Ezen információk birtokában nem meglepő az a kijelentés, hogy a
jövőben azok a vállalkozások lesznek sikeresek, akik felismerik a
nők igényeit és a nőt, mint piaci potenciált!
Bár ha a nőkről esik szó, sokaknak először inkább a nőket használó,
mint a nőknek szóló reklámok juthatnak eszébe. Való igaz, hogy a
reklámozók első számú fegyvere a fedetlen női testrészek használata,
ami szinte minden esetben célba is ér, mint figyelemfelkeltő eszköz!
Persze egy szép nő látványa ellen még a hölgytársaknak is csak
ritkán van kifogása, feltéve, hogy "a nő látványa" alatt nem egy
szexista autótuning plakátra gondolunk. Megoldható mindez
esztétikusan is és éppen ezt szeretné elérni, az a "lelketlen
teremtésekből álló" média ügynökség is, akinek fő tevékenysége
hazánkban úttörő módon a női célcsoporttal való kommunikáció. A
FeminaGroup filozófiája szerint a nők világát a nők értik igazán,
ráadásul a férfiak világában is igencsak jól kiismerjük magukat.
Mivel a nők döntéseinek súlya teljesen egyértelmű a mai világban,
számos vállalat kénytelen lesz rövidesen stratégiát váltani és a női
célcsoportra fókuszálni, ha növelni szeretné piaci jelenlétét!
Persze ez nem jelenti azt, hogy az urak vonuljanak ki a
marketingszakmából! Nekik is marad 20 százalék a vásárlói
döntéshozókból...
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|