Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2020. november 9., hétfő 13:50 |
A Farfetch, az Alibaba Csoport és a Richemont globális partnerségi megállapodást kötöttek a luxusipar digitalizálásának felgyorsítása céljából (1. rész) |
|
London, 2020. november 9., hétfő (Business Wire/OTS) - Az Alibaba Tmall Luxury Pavilion és a Luxury Soho weboldalán elindítja a Farfetch luxuscikk-vásárlási csatornákat; továbbá befektet az újonnan létrehozott Farfetch China vegyesvállalatba és a Farfetch Limitedbe - A Richemont szintén befektetője lesz az újonnan létrehozott Farfetch China vegyesvállalatnak és a Farfetch Limitednek és aktívan keresi a Farfetch-csel való szoros együttműködést kínáló további lehetőségeket - A Farfetch és az Alibaba kiaknázzák platformjaik és kiterjesztett valóságon alapuló kiskereskedelmi technológiáikat a luxusipar digitalizálásának felgyorsítása érdekében; továbbá létrehoznak egy Irányító csoportot (Steering Group), amelyhez csatlakoznak a luxusipar befolyásos vezetői, Johann Rupert és François-Henri Pinault is - Az Artemis további befektetéssel növeli meglévő tulajdonrészét a Farfetchben |
A Farfetch (NYSE:FTCH), az Alibaba Group (Alibaba Csoport)
(NYSE:BABA és HKSE:9988) és a Richemont (SWX:CFR) ma bejelentette,
hogy globális stratégiai partnerségi megállapodásra léptek annak
érdekében, hogy a luxusmárkáknak nagyobb hozzáférést biztosítsanak a
kínai piachoz és felgyorsítsák a globális luxusipar
digitalizációját. A digitális és a fizikai piacok zökkenőmentes
integrálása révén, a szerződő felek szakértelmére és kiterjedt
működési területére támaszkodva a partnerek segítséget nyújtanak
abban, hogy a kiskereskedelmi luxuscikkek eljussanak a fogyasztók
következő generációjához.
Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20201105006200/en/
A Farfetch megjelenik az Alibaba luxusmárkák cikkeit kínáló kínai
platformjain
A Farfetch luxuscikkek értékesítésére szolgáló csatornákat indít el
az AlibabaTmall Luxury Pavilion és Luxury Soho elnevezésű
platformjain, melyek Kína legfontosabb luxuscikk- és luxuscikk
outlet kereskedési platformjai a Tmall piactéren, illetve az Alibaba
Tmall Global nevet viselő, határokon átívelő piacterén. Az új
csatornák elérhetővé teszik a Farfetch globális luxuscikkplatformját
az Alibaba 757 millió vásárlója számára, több márka forgalmazására
szolgáló megoldást kínálva a luxusmárkák számára a Farfetch-csel
való integráció révén. Ily módon a luxusmárkáknak egyedülálló
lehetősége nyílik márkaismertségük növelésére, miközben jelentős
mértékben bővíthetik megcélozható luxuscikk-fogyasztóik táborát a
Farfetch globális piacterén való jelenlétük eredményeként. A
luxuscikkek fogyasztói számára ugyanakkor lehetővé válik, hogy több
forrásból szerezzék be kedvenc márkáikat: akár a Farfetch
integrációja révén megnyílt csatornákon, akár a már most is igen
sikeres NET-A-PORTER integráció kínálta csatornán keresztül a Tmall
Luxury Pavilion platformon.
Stratégiai befektetések a Farfetch-be és a Farfetch China-ba
A globális együttműködési megállapodás alapján az Alibaba és a
Richemont 300-300 millió USA dollárt (azaz együttesen 600 millió USA
dollárt) fektetnek be a Farfetch Limited által magánbefektetők
számára zártkörűen kibocsátott, átváltható kötvényekbe. Az Alibaba
és a Richemont ugyanakkor további 250-250 millió USA dollárt (azaz
együttesen 500 millió USA dollárt) fektetnek be a Farfetch China-ba,
összesen 25%-os tulajdonrészt szerezve az új vegyesvállalatban,
amely a Farfetch által a kínai régióban végzett piaci tranzakciókat
fogja bonyolítani. Ezen felül az Alibaba és a Richemont opciót
kapnak egy további, összesen 24%-os tulajdonrész megszerzésére a
Farfetch China-ban a vegyesvállalat létrehozásától számított
harmadik év leteltekor. Továbbá az Alibaba és a Richemont aktívan
igyekeznek feltárni a Farfetch-csel való szoros együttműködést
biztosító egyéb lehetőségeket a luxusmárkáknak való szolgáltatások
biztosítása érdekében. Az Alibaba és a Richemont által a Farfetch
China-ba való befektetésre és a vegyesvállalat létrehozására
várhatóan a 2021-es év első felében kerül sor az ügyletzárási
feltételek teljesülésének függvényében.
Az Artemis egy külön megállapodásban szintén vállalta, hogy 50
millió USA dollárral növeli a Farfetchben való tulajdonrészét a
Farfetch A osztályú törzsrészvényeinek megvásárlása révén. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2020. november 9., hétfő 13:51 |
A Farfetch, az Alibaba Csoport és a Richemont globális partnerségi megállapodást kötöttek a luxusipar digitalizálásának felgyorsítása céljából (2. rész) |
|
London, 2020. november 9., hétfő (Business Wire/OTS) - |
A globális luxusipar digitalizálásának felgyorsítása
A Luxury New Retail (a továbbiakban "LNR") egy nagyívű
kezdeményezés, amely a Farfetch és az Alibaba csúcsminőséget
képviselő omnichannel kiskereskedelmi technológiáinak kiaknázásával
kívánja kielégíteni a luxuscikkeket forgalmazó vállalatok igényeit,
ideértve a Farfetch által kínált vállalati megoldások teljes körét.
Ezek a megoldások (ideértve a teljesen összekapcsolt e-kereskedelmi
weboldalakat és alkalmazásokat, omnichannel kiskereskedelmi
technológiákat és a Farfetch és a Tmall Luxury Pavilion piacterekhez
egyetlen integráció révén való hozzáférést) alkalmasak a luxusmárkák
mind monomárkás, mind multimárkás forgalmazási stratégiáinak
kiszolgálására.
A Farfetch és az Alibaba létrehoztak egy irányító csoportot is az
LNR kezdeményezés megvalósítása érdekében, mely vezető szerepet
hivatott betölteni a globális luxusipar digitalizálásában. A
Richemont elnöke, Johann Rupert, és az Artemis elnöke,
François-Henri Pinault csatlakozik a Farfetch és az Alibaba
képviselőihez az LNR irányító csoport alapító tagjaként, és a
csoport szolgálatába állítják (együttesen több évtizedet felölelő)
iparági vezetői és szakmai tudásukat.
José Neves, a Farfetch alapítója, elnöke és vezérigazgatója a
következőket nyilatkozta: "Ez a bejelentés jelentős előrelépés azon
küldetésünk teljesítése szempontjából, hogy összekapcsoljuk a
luxusdivat-ágazat kurátorait, alkotóművészeit és fogyasztóit. Az
Alibaba Csoport, a Richemont és az Artemis összesen 1,15 milliárd
USA dollár értékű befektetése a Farfetch-be ékes bizonyítéka
globális luxuságazati platformként betöltött szerepünk erejének.
Az Alibaba Csoporttal és a Richemont-nal együtt elindított új
kezdeményezések új feladattal bővítik ki a Farfetch stratégiáját,
nevezetesen a luxuságazat digitális átalakításának előrevitelével,
mely átalakulást a COVID-19-világjárvány nyomán felmerülő kihívások
rendkívüli mértékben felgyorsították. A Luxury New Retail
kezdeményezés keretében azt kívánjuk feltárni, hogyan segíthetünk az
iparág egészének az előrelépésben és a COVID-19-járványt követő
időszakban a fellendülés elérésében."
Daniel Csang, az Alibaba Csoport elnök-vezérigazgatója szerint: "Ez
a szerződő felek tevékenységeit tökéletesen kiegészítő együttműködés
a világ vezető luxuscikk-kiskereskedelmi és technológiai platformjai
közé tartozó piactereket egyesít, és mérföldkőnek számít az Alibaba
azon stratégiájának megvalósításában, hogy kielégítse a luxuscikkek
iránt Kínában igen gyorsan növekvő igényeket. A kínai
luxuscikkpiacot - amely a várakozások szerint a globális
luxuscikk-értékesítések felét fogja adni 2025-re - az úgynevezett
"digitális generációba" tartozó több száz millió fiatal alkotja. A
Farfetch-csel való együttműködés és a Richemont-nal való meglévő
kapcsolatunk elmélyítése révén felgyorsítjuk a globális
luxuscikk-kiskereskedelmi piac digitalizációját és alapjaiban
változtatjuk meg a luxuscikk-vásárlási élményt a fogyasztók számára."
Johann Rupert, a Richemont elnöke elmondta: "Az Alibabával
létrehozott vegyesvállalatunk sikereire építő mostani fejlemények a
Luxury New Retail kezdeményezés megvalósítása terén újabb érdemi
előrelépést képviselnek. Ez a kezdeményezés rendkívül hatékonyan
aknázza ki az egyes felek egymást kiegészítő erősségeit -
nevezetesen cégünk divízióinak luxuscikk-kiskereskedelmi
szakértelmét és a YOOX NET-A-PORTER keretében megvalósuló szoros
márkaegyüttműködéseket, a magas színvonalú online tartalmak
összeállítása terén birtokolt szaktudást és a kiemelkedő
ügyfélszolgálatot - és így segítségünkre lesz abban, hogy
zökkenőmentes omnichannel vásárlási élményt biztosíthassunk
kifinomult, magas szintű igényekkel bíró ügyfélkörünknek.
Az együttműködés erősebb tesz. Nagy örömömre szolgáI, hogy együtt
dolgozhatom Daniellel, Joséval és François-Henrivel közös
elképzelésünk megvalósításában: a luxuscikk-kereskedelmi ágazat új
normáinak megalkotásában."
François-Henri Pinault, az Artemis elnöke kijelentette: "A
luxuscikkek e-kereskedelmének növekedési lehetőségei még soha nem
voltak ennyire biztatók, és napról napra nyilvánvalóbbá válik, hogy
Kína egyre fontosabb szerepet tölt be a luxusiparban. José Neves
"jövőbelátásának" köszönhetően a Farfetch az utóbbi években fontos
szerepet játszott a luxuscikkvásárlók számára kínált omnichannel
vásárlási élmény javításában. Az Artemis befektetése igazolja a
Farfetch sikeres jövőjébe vetett hitünket, és jómagam személy
szerint alig várom, hogy ezzel az elképzelésekben gazdag és nagy
szakértelemmel rendelkező csoporttal együttműködve feltérképezhessem
a luxuscikk-kereskedelem jövőjét."
Az ügylet során a Farfetch vezető pénzügyi tanácsadója a Goldman
Sachs International, pénzügyi tanácsadója pedig az Allen & Company
LLC volt. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2020. november 9., hétfő 13:51 |
A Farfetch, az Alibaba Csoport és a Richemont globális partnerségi megállapodást kötöttek a luxusipar digitalizálásának felgyorsítása céljából (3. rész) |
|
London, 2020. november 9., hétfő (Business Wire/OTS) - |
A FARFETCH 600 MILLIÓ USA DOLLÁR ÉRTÉKBEN BOCSÁT KI 2030-BAN LEJÁRÓ,
0%-OS KAMATOZÁSÚ, ÁTVÁLTHATÓ, ELSŐBBSÉGI KÖTVÉNYEKET
A fenti stratégiai kezdeményezésekkel kapcsolatosan az Alibaba
Csoport és a Richemont vállalta, hogy egyenként 300 millió USA
dollár értékben vásárol a Farfetch Limited (a továbbiakban a
"Vállalat") által összesen 600 millió USA dollár értékben
kibocsátandó, 0%-os kamatozású, átváltható, 2030-ban lejáró,
elsőbbségi kötvényeket (a továbbiakban "Kötvények"). A Vállalathoz
ennek eredményeként befolyó addicionális tőkét a Farfetch azon
hosszú távú stratégiája megvalósításának finanszírozására fordítja,
hogy létrehozzon a luxusdivat-ágazat számára egy globális
technológiai platformot és támogassa a Vállalat növekedési terveinek
elérését célzó folyamatos erőfeszítéseket, illetve megvalósítsa a
nyereséges működést. A Kötvények értékesítése az Alibaba Csoport és
a Richemont számára várhatóan 2020. november 17-én vagy egy ahhoz
közeli időpontban valósul meg a szokásos ügyletzárási feltételek
teljesülésének függvényében.
A fenti befektetéssel egy időben az Alibaba Csoport egy igazgatót
nevez ki a Farfetch igazgatótanácsába.
A Kötvények 2030. november 15-én járnak le, kivéve, ha a rájuk
vonatkozó feltételeknek megfelelően ezt megelőzően átváltásra,
visszafizetésre vagy visszavásárlásra kerülnek. A Kötvények nem
kamatoznak, és a Kötvények tőkeösszege nem növekszik. A Kötvények
tulajdonosa jogosult átváltani Kötvényeit a lejárati dátumot
megelőző második beütemezett kereskedési nap üzletzárása előtti
bármely időpontban körülbelül 32,29 USA dolláros kezdő átváltási
áron, amely 22%-os felárat képvisel a 2020. október 30-án végződő
harminc (30) (egymást követő) napra kiterjedő kereskedési időszak
alapján kiszámított, forgalommal súlyozott átlagárhoz képest. Az
átváltáskor a Kötvényeket a Vállalat A osztályú törzsrészvényeivel
fizeti meg (azzal a feltétellel, hogy a Vállalat bizonyos
körülmények közt jogosult tetszése szerint a Kötvényeket A osztályú
törzsrészvényeivel, készpénzben vagy e kettő kombinálásával
kifizetni). Bizonyos "alapvető változásnak" minősülő események
(ahogyan az a Kötvényekre vonatkozó szerződésben meghatározásra
került) bekövetkezése esetén a Kötvények tulajdonosai jogosultak a
megkövetelni a Vállalattól összes Kötvényük vagy Kötvényeik egy
részének készpénz ellenében való visszavásárlását a Kötvények
tőkeösszege 100%-ával egyenlő, a Kötvények lejárati dátumáig
(ideértve a lejárati napot is) felhalmozódott és kifizetetlen
bárminemű különleges kamat (amennyiben van ilyen) összegével
megnövelt visszavásárlási áron. A Vállalat bizonyos feltételek
bekövetkezése esetén növeli a részvény/kötvény átváltási arányt
azoknak a Kötvénytulajdonosoknak az esetében, akik egy alapvető
változás következtében váltják át Kötvényeiket.
Az Alibaba Csoport és a Richemont jogosult megkövetelni a
Vállalattól a birtokukban lévő Kötvények összességének vagy egy
részének 2026. június 30-án való visszavásárlását a visszavásárlandó
Kötvények tőkeösszege 100%-ával egyenlő, a visszavásárlási időpontig
(melybe a visszavásárlás napja már nem tartozik bele) felhalmozódott
és ki nem fizetett különleges kamat (amennyiben van ilyen)
összegével megnövelt áron.
A Vállalat 2023. november 15-e előtt nem tudja visszavásárolni a
Kötvényeket, kivéve, ha bizonyos adózási jogszabályok megváltoznak.
2023. november 15-én vagy azt követően a Vállalat visszavásárolhatja
készpénz ellenében az összes érintett Kötvényt vagy azok egy részét,
amennyiben A osztályú törzsrészvényeinek utolsó publikált eladási
ára legalább 130%-a (vagy 200%-a, ha az adott időpontban az érintett
Kötvények egy jelentős része az Alibaba Csoport vagy a Richemont
tulajdonában van) az akkor egy, azon a kereskedési napon végződő
(beleértve az adott kereskedési napot is) bármely 30 egymást követő
napos kereskedési időszaknak (az időszak utolsó kereskedési napját
is beleértve) legalább 20 (egymást követő vagy nem egymást követő)
kereskedési napján át érvényes átváltási árának, amely kereskedési
nap közvetlenül megelőzi azt a napot, amelyen a Vállalat értesítést
ad a visszavásárlásról, a visszavásárlandó Kötvények tőkeösszege
100%-val egyenlő, a visszavásárlási időpontig (melybe a
visszavásárlás napja már nem tartozik bele) felhalmozódott és ki nem
fizetett különleges kamat (amennyiben van ilyen) összegével
megnövelt áron.
A kibocsátott Kötvények a Vállalat fedezetlen, elsőbbségi
kötelezettségének számítanak, és a visszafizetés szempontjából
elsőbbséget élveznek a Vállalat bármely olyan fedezetlen adósságával
szemben, amely a visszafizetés tekintetében kifejezetten a Kötvények
mögé van sorolva; és a visszafizetés szempontjából egyenrangúak a
Vállalat bármely, a fentiek szerint nem hátrasorolt egyéb fedezetlen
kötelezettségével; illetve a visszafizetés szempontjából a Vállalat
bármely fedezett kötelezettségének visszafizetése után
visszafizetendők a fedezett kötelezettséget fedező eszközök
értékének összegéig; és szerződés alapján a Vállalat 2025-ben
lejáró, 5,00%-os kamatozású, átváltható, elsőbbségi Kötvényeinek
visszafizetése után fizetendők vissza; szerkezeti szempontból pedig
a Vállalat leányvállalatainak bármely adóssága és egyéb
kötelezettsége (ideértve a kereskedelmi kötelezettségeket is) mögé
soroltak.
AZ ARTEMIS BEFEKTETÉSÉRŐL KIADOTT KÖZLEMÉNY
A fenti stratégiai kezdeményezésekkel párhuzamosan az Artemis
vállalta, hogy megvásárol a Farfetch által összesen körülbelül 50
millió USA dollár értékben kibocsátandó 1 889 338 darab A osztályú
törzsrészvényt. Az A osztályú törzsrészvények Artemis-nek való
értékesítése várhatóan 2020. november 17-én vagy egy ahhoz közeli
időpontban valósul meg a szokásos ügyletzárási feltételek
teljesülésének függvényében. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2020. november 9., hétfő 13:52 |
A Farfetch, az Alibaba Csoport és a Richemont globális partnerségi megállapodást kötöttek a luxusipar digitalizálásának felgyorsítása céljából (4. rész) |
|
London, 2020. november 9., hétfő (Business Wire/OTS) - |
A telefonkonferenciára vonatkozó információk
A Farfetch 2020. november 6-án, keleti-parti idő szerint délelőtt
8:00 órakor telefonkonferenciát tart a fent leírt ügyletek és
vállalkozások megvitatása céljából. Az érdeklődők az élő
telefonkonferencia online audióközvetítését a
http://farfetchinvestors.com weboldalon hallgathatják meg, ahol
hozzáférhető az azt kísérő írásos prezentáció is. A
telefonkonferenciát követően az arról készült felvétel ugyanezen a
weboldalon legalább 30 napig hozzáférhető lesz.
Előremutató állítások
Ez a sajtóközlemény az Amerikai Egyesült Államok
Magánértékpapírokra vonatkozó peres eljárások reformjáról szóló
1995. évi törvénye (Private Securities Litigation Reform Act of
1955) értelmében előremutató állításoknak minősülő állításokat
tartalmaz. Az ebben a sajtóközleményben található összes olyan
állítás, amely nem tényadatokra vonatkozik, előremutató állításnak
tekintendő, ideértve, de nem kizárólag bármely további ügyletre és
az azokkal kapcsolatos bárminemű előnyökre (ideértve a Farfetch
China vegyesvállalatot és a Luxury New Retail kezdeményezést,
jövőbeli lehetőségeket és várt üzleti forgalmi szintet, jövőbeli
pénzügyi vagy üzemi teljesítményt, tervezett tevékenységeket és
célkitűzéseket, az ebből eredő várt növekedést, piaci lehetőségeket,
stratégiákat, versenyt és egyéb várakozásokat, és/vagy azt, hogy a
Farfetch végrehajtja-e a Kötvények és/vagy az A osztályú
törzsrészvények kibocsátását) vonatkozó állításokat, valamint az
ezek alapjául szolgáló feltételezéseket, továbbá mindazt az
állítást, amely tartalmazza a "várakozásaink szerint",
"szándékozunk", "terveink szerint", "úgy hisszük", "előrejelzéseink
szerint", "a prognózisok szerint", "becsléseink szerint",
"lehetséges", "kellene", "előre láthatóan", valamint ezekhez hasonló
kifejezéseket. Ezek az előremutató állítások a vezetőség jelenlegi
várakozásain alapulnak. Ezek az állítások nem tekintendők ígéretnek
vagy garanciának, és olyan ismert vagy ismeretlen kockázatok,
bizonytalansági tényezők és egyéb fontos tényezők gyakorolhatnak
hatást rájuk, amelyek következtében a tényleges teljesítmény vagy
eredmények jelentős mértékben eltérhetnek az előremutató
állításokban kifejezett vagy vélelmezett jövőbeli eredményektől vagy
teljesítménytől. Ezek közé a kockázatok és bizonytalansági tényezők
közé tartoznak az Amerikai Egyesült Államok Értékpapír- és
Tőzsdefelügyeletéhez (Securities and Exchange Commission) (a
továbbiakban "SEC") a 20-F sz. nyomtatványon a 2019. december 31-án
záródó pénzügyi évre vonatkozóan benyújtott Éves jelentésünk "Risk
Factors" (Kockázati tényezők) címe alatt tárgyalt, és a SEC-hez
benyújtott egyéb jelentéseinkben időről időre frissített tényezők,
mely jelentések hozzáférhetők a SEC honlapján (www.sec.gov) vagy
honlapunk (www.farfetchinvestors.com) Investors (Befektetők)
aloldalán. Továbbá, mivel egy erős versennyel jellemzett és gyorsan
változó környezetben működünk, időről időre új kockázatokkal
szembesülünk. Vezetőségünk nem tudja megjósolni az összes
kockázatot, és nem tudjuk értékelni az összes tényező üzleti
tevékenységünkre gyakorolt hatását, illetve hogy bármely tényező,
vagy egyes tényezők együttesen milyen mértékű lényeges eltérést
okoznak eredményeinkben az általunk tett előremutató állításokban
vázolt eredményekhez képest. E kockázatok, bizonytalansági tényezők
és feltételezések ismeretében az e sajtóközleményben szereplő
előremutató állításokban leírt események és felvázolt körülmények
természetükből adódóan bizonytalanok, és mivel előfordulhat, hogy
nem következnek be, a tényleges eredmények jelentős mértékben
eltérhetnek az előremutató állításokban kifejezett vagy vélelmezett
eredményektől. Ezért a jelen sajtóközlemény olvasóit arra intjük,
hogy ne támaszkodjanak túlzott mértékben az előremutató állításokra,
és ne tekintsék azokat a jövőbeli események előrejelzésének. Továbbá
az e sajtóközleményben szereplő előremutató állítások kizárólag az e
sajtóközlemény kiadásának időpontjában érvényesülő eseményekre vagy
információkra vonatkoznak. A törvény által előírt kötelezettségen
kívül nem vállalunk kötelezettséget arra, hogy bármely előremutató
állítást az állítás kiadásának időpontját követően nyilvánosan
frissítsünk vagy módosítsunk akár új információk felmerülése nyomán,
akár jövőbeli események bekövetkezése miatt vagy egyéb okokból,
illetve azért, hogy az állítások tükrözzék nem várt események
bekövetkezését.
AMIT A FARFETCH-RŐL TUDNI KELL…
A Farfetch Limited a luxusdivat-ágazat vezető globális platformja.
A 2007-ben José Neves által a divat iránti rajongása alapján
létrehozott és tevékenységét 2008-ban megkezdő Farfetch
e-kereskedelmi piactérként funkcionált a világ különböző tájain
működő luxusbutikok számára. Ma a Farfetch piactér több mint 190
országban tesz hozzáférhetővé a fogyasztók számára több mint 50
országból származó, a világ mintegy 1300 legjobb márkája, butikja és
áruháza által forgalmazott termékeket, kiemelkedően egyedi vásárlási
élményt biztosítva, és egyetlen platformon keresztül luxuscikkek
kiterjedt körét kínálva. A Farfetch további vállalkozásai közé
tartozik a Farfetch Platform Solutions, amely vállalati ügyfelek
számára biztosít e-kereskedelmet és technológiai megoldásokat; a
Browns and Stadium Goods, amely luxuscikkeket kínál a fogyasztók
számára; valamint a New Guards, egy, a globális divatmárkák
fejlődését szolgáló platform. A Farfetch számos újításba fektet be,
mint például a Store of the Future elnevezésű, kiterjesztett
valóságon alapuló kiskereskedelmi eszköz, és kulcsfontosságú
technológiákat, üzleti megoldásokat és szolgáltatásokat fejleszt ki
a luxusdivat-ágazat számára. További információkért kérjük,
látogasson el honlapunkra: www.farfetchinvestors.com. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2020. november 9., hétfő 13:52 |
A Farfetch, az Alibaba Csoport és a Richemont globális partnerségi megállapodást kötöttek a luxusipar digitalizálásának felgyorsítása céljából (5. rész) |
|
London, 2020. november 9., hétfő (Business Wire/OTS) - |
AMIT AZ ALIBABA CSOPORTRÓL TUDNI KELL…
Az Alibaba Csoport küldetése az, hogy a világ minden táján
megkönnyítse az üzleti tevékenységek végzését. A vállalat célja a
kereskedelem jövőbeli infrastruktúrájának kiépítése. Jövőképe
szerint ügyfelei az Alibaba által biztosított környezetben fognak
találkozni, dolgozni és élni, és a vállalat olyan jó cél érdekében
tevékenykedő vállalat lesz, amely 102 évig fennmarad.
AMIT A RICHEMONTRÓL TUDNI KELL…
A Richemont egyedi hagyományaikról, szaktudásukról és
kreativitásukról ismert, vezető nemzetközi divíziók (ún. "Maisons")
portfóliójával rendelkezik. A Csoport négy üzleti területen
tevékenykedik: Jewellery Maisons (ékszerekkel foglalkozó divíziók),
nevezetesen a Buccellati, a Cartier és a Van Cleef & Arpels;
Specialist Watchmakers (különleges órákat készítő divíziók),
nevezetesen az A. Lange & Söhne, a Baume & Mercier, az IWC
Schaffhausen, a Jaeger-LeCoultre, a Panerai, a Piaget, a Roger
Dubuis és a Vacheron Constantin; Online Distributors (online
forgalmazók), nevezetesen a YOOX NET-A-PORTER CSOPORT (NET-A-PORTER,
MR PORTER, YOOX, THE OUTNET) és a Watchfinder & Co.; valamint az
Egyéb kategóriába tartozó divíziók, amelyek elsősorban
divatcikkekkel és kiegészítőkkel foglalkoznak, ideértve az Ala?a-t,
a Chloét, a dunhillt, a Montblanc-t és a Peter Millart.
AMIT AZ ARTEMIS-RŐL TUDNI KELL…
Az Artemis-t 1992-ben alapította François Pinault francia
vállalkozó. Az Artemis a többségi részvénytulajdonosa a Kering nevet
viselő globális luxusipari csoportnak (Gucci, Saint Laurent, Bottega
Veneta, Balenciaga, Alexander McQueen, Brioni, Boucheron, Pomellato,
Dodo, Qeelin, Ulysse Nardin, Girard-Perregaux és Kering Eyewear). Az
Artemis-nek ugyanakkor birtokában van egy sor egyéb neves vállalat,
mint például a Christie's Aukciós Ház, a Chateau Latour borászatok
és a felfedező hajóutakat szervező Ponant hajóstársaság. Szakmabeli
részvénytulajdonosként az Artemis előtérbe helyezi a hosszú távú
növekedést és az értékteremtést.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20201105006200/en/
Kapcsolat:
Farfetch befektetői kapcsolatok: Alice Ryder VP Investor Relations IR@farfetch.com
Farfetch médiakapcsolatok: Susannah Clark VP Communications, Global susannah.clark@farfetch.com +44 7788 405224
Brunswick Group farfetch@brunswickgroup.com US: +1 (212) 333 3810 UK: +44 (0) 207 404 5959
Alibaba Csoport: Julia Hutton-Potts j.hutton-potts@alibaba-inc.com +44-7307807007
Holly Zhao holly.zhao@alibaba-inc.com +1-5054693316
Ivy Ke ivy.ke@alibaba-inc.com +852-55909949
Richemont: Sophie Cagnard, Group Corporate Communications Director James Fraser, Investor Relations Executive Befektetők/elemzők számára: +41 22 721 30 03;
investor.relations@cfrinfo.net A média képviselői számára: +41 22 721 35 07;
pressoffice@cfrinfo.net; richemont@teneo.com
Forrás: Farfetch Limited
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|