Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2018. február 7., szerda 10:56 |
A Tommy Hilfiger lesz a Formula 1-es világbajnok Mercedes-AMG Petronas Motorsport új szponzora (1. rész) |
|
Amszterdam, 2018. február 7., szerda (Business Wire/OTS) - A több évre szóló megállapodás alapján a TOMMY HILFIGER márka 17 év után visszatér a Formula 1 világába a négyszeres világbajnok Mercedes-AMG Petronas Motorsport hivatalos ruházati partnereként |
A PVH Corp. [NYSE: PVH] tulajdonában lévő Tommy Hilfiger
bejelentette, hogy több évre szóló együttműködési megállapodást
kötött a négyszeres Formula 1-es világbajnok Mercedes-AMG Petronas
Motorsporttal: a 2018-as idénytől kezdve a TOMMY HILFIGER lesz a
Mercedes-AMG Petronas Motorsport hivatalos ruházati partnere, azokra
a sportszponzorációs hagyományokra építve, amelyeket Tommy Hilfiger
alapozott meg a márka létrehozásakor. A gépjármű-innováció terén
vezető szerepet játszó, világelső Formula 1-es csapattal kötött
partnerségi megállapodás újabb bizonyítéka a Tommy Hilfiger azon
törekvésének, hogy folyamatosan erősítse a márkát és növelje
népszerűségét a kulcsfontosságú piacokon a TOMMY HILFIGER
vásárlóinak következő generációja körében.
Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
http://www.businesswire.com/news/home/20180205005786/en/
"Már a legelső alkalommal, amikor ellátogattam egy Formula 1-es
versenyre, teljesen magával ragadott a motorsport varázsa" - mesélte
Tommy Hilfiger. "Azt, hogy most újra beléphetek ebbe a különleges
világba a világbajnok Mercedes-AMG Petronas Motorsport és nyertes
csapatuk partnereként, fantasztikus lehetőségnek tekintem a divatnak
egy viszonylag szokatlan területre, a Formula 1 versenyeire való
bevezetésére. Nem ismeretlenek számomra azok az érzések, az a
szenvedély, elkötelezettség és akarás, amelyről a Mercedes-AMG
Petronas Motorsport csapat minden tagja minden egyes versenyen
bizonyságot tesz, hiszen jómagam is így dolgozom, és ezek a közös
jellemzők csak még izgalmasabbá teszik számomra a most induló
versenyszezonban kezdődő együttműködésünket."
Az utóbbi négy Formula 1-es szezont a Mercedes-AMG Petronas
Motorsport mind a konstruktőri, mind az egyéni autóvezetői
kategóriában világbajnokként zárta: a csapat brit versenyzője, Lewis
Hamilton 2017-ben negyedszer nyerte el a világbajnoki címet, finn
pilótája, Valtteri Bottas pedig a harmadik helyezést szerezte meg.
A hosszú távú együttműködésről szóló megállapodás értelmében a
Mercedes hivatalos ruházati partnereként a TOMMY HILFIGER látja el
utazó- és munkaruházattal a versenyzőket segítő alkalmazottakat,
illetve öltözteti az irodai személyzetet és a Mercedes hivatalos
eseményeken megjelenő képviselőit, azaz azt az összesen 1500
személyt, akik a Mercedes-AMG Petronas Motorsport csapatot alkotják.
A TOMMY HILFIGER logó prominens helyet kap a csapat 2018-as
versenyautóin, amelyeket 2018. február 22-én mutatnak be az egyesült
királyságbeli Silverstone pályán, és természetesen látható lesz a
Mercedes-AMG Petronas Motorsport versenypálya-garázsaiban és a pálya
mentén lévő felépítményein is.
"A TOMMY HILFIGER és a Mercedes-AMG Petronas Motorsport izgalmas
együttműködésének alapját az a mindkét cégre jellemző
elkötelezettség képezi, amellyel a technológiai fejlődés és az
innováció iránt viseltetnek" - fejtette ki Daniel Grieder, a Tommy
Hilfiger Global és a PVH Europe vezérigazgatója. "Büszkék vagyunk
arra, hogy olyan szervezetek a partnereink, amelyek ágazatukban
vezető szerepet játszanak, és amelyek hozzánk hasonlóan arra
törekszenek, hogy olyan, a kategóriájukban a legjobb csapatokat
hozzanak létre, amelyek hosszú távon együtt maradva biztosítják a
cég sikeres működését. Nagy izgalommal várjuk, hogy kiaknázhassuk
azt a hihetetlen népszerűséget, amellyel a Formula 1 világszerte
rendelkezik, és a márka egy újabb ügyfélkörben való bevezetésével
tovább növelhessük a TOMMY HILFIGER globális ismertségét."
"Nagy örömünkre szolgál, hogy a Tommy Hilfigert a Mercedes-AMG
Petronas Motorsport szponzoraként üdvözölhetjük a Formula 1 világába
való visszatérésekor" - nyilatkozta Toto Wolff vezérigazgató, a
Mercedes-AMG Petronas Motorsport csapatának vezetője. "Egy új
partnerrel való együttműködés kialakítása mindig izgalmas feladat,
különösen, ha olyan fontos területet érint, mint a csapat imázsa.
Bízom abban, hogy ez az együttműködés új lendületet ad márkánknak,
és vonzóan új megjelenést biztosít csapatunk számára az
elkövetkezendő idényben. Kíváncsian várjuk, hogyan öltözteti fel
Tommy Hilfiger a csapatunkat, és milyen izgalmas kreációkkal lepi
meg idén a Formula 1 rajongóit."
A TOMMY HILFIGER férfiruha-kollekció és az azt bemutató
reklámkampány, amelyhez a fényképeket Mikael Jansson készítette, a
divat és a Formula 1 összefonódásának eredménye: azt az úttörő
szellemet és hozzáállást tükrözi, amely erős csapattá kovácsolja
össze a Tommy Hilfigert és a Mercedes-AMG Petronas Motorsportot. A
férfiruha-kollekció 2017 őszén induló integrált kampányának
részeként exkluzív videók és hirdetések jelennek meg a nyomtatott
sajtóban, online és kültéri reklámhordozókon, valamint megrendezésre
kerülnek különféle programok, akciók és a vevők számára különleges
élményt nyújtó események is, amelyek célja, hogy világszerte
megismertesse a vásárlókkal a márka sportra, szórakoztatásra és a
popkultúrára vonatkozó egyedi perspektíváját. A TOMMY HILFIGER
férfiruha-kollekciót népszerűsítő kampánnyal egyidőben megjelennek a
márka női ruházatát bemutató hirdetések is, amelyek szintén kiemelik
a motorsport és a divat közti párhuzamokat. A nőiruha-kollekciót
bemutató kampány főszereplője a TOMMY HILFIGER globális
márkanagykövete, a nemzetközi szupermodell, Gigi Hadid lesz. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2018. február 7., szerda 10:56 |
A Tommy Hilfiger lesz a Formula 1-es világbajnok Mercedes-AMG Petronas Motorsport új szponzora (2. rész) |
|
Amszterdam, 2018. február 7., szerda (Business Wire/OTS) - |
A TOMMY HILFIGER márka hagyományosan szoros kapcsolatokat ápol a
popkultúra és a sportélet kiemelkedő alakjaival. A Tommy Hilfiger
annak idején a Lotus csapat szponzoraként jelent meg a Formula 1
versenyeken: 1991 és 1994 között a cég öltöztette a csapat tagjait.
A TOMMY HILFIGER volt az első nem járműipari márka a Ferrari
szponzorai közt is: az ikonikus amerikai divattervező 1998-tól
kezdve készített egyenruhákat a csapat számára, amelynek tagjai közt
volt a hétszeres Formula 1 világbajnok Michael Schumacher, és a brit
pilóta, Eddie Irvine is. A 90-es években Hilfiger volt az egyik első
divattervező, aki hírességek közreműködésével kezdte népszerűsíteni
kreációit. Úttörő szerepet játszva elsőként tervezett ruhákat olyan
fiatal művészek számára, mint Aaliyah, Mark Ronson és Usher, és
reklámpampányainak hirdetéseiben olyan zenészeket szerepeltetett,
mint David Bowie és Beyoncé. Az utóbbi néhány évben Tommy Hilfiger
inspiráló együttműködést alakított ki a nemzetközi teniszbajnokkal,
Rafael Nadallal, a nemzetközi szupermodellel Gigi Hadiddal, és a The
Chainsmokers együttest alkotó díjnyertes zenész/producer párossal,
híven ahhoz a vállalt küldetéséhez, hogy növelje a TOMMY HILFIGER
márka ismertségét, és kapcsolatot építsen ki a vásárlók következő
generációjával.
A márka szeretettel invitálja kedvelőit és követőit, hogy vegyenek
részt a cég és a vásárlók közt a közösségi oldalakon folyó
párbeszédben a #WhatsYourDrive hashtagre illetve a márkák következő
felhasználónevére rákeresve: @TommyHilfiger és @MercedesAMGF1..
Amit a Tommy Hilfigerről tudni kell…
A Tommy Hilfiger, amelynek portfóliójában olyan márkák szerepelnek,
mint a TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS, a világ egyik legismertebb
és legelismertebb, prémiumkategóriás, ún. lifestyle (bizonyos
életstílust/életérzést képviselő) ruházati cikkeket tervező és
forgalmazó cége. A vállalat magas minőségű, egyedi szabású
férfiruházatot és sportruházatot, női ruhakollekciókat és
sportruházatot, gyermekruhákat, denim kollekciókat, fehérneműket
(ideértve köntösöket, hálóruhákat és szabadidőruházatot), lábbeliket
és kiegészítőket tervez és forgalmaz. Válogatott licenctulajdonosain
keresztül a Tommy Hilfiger kiegészítő termékeket is kínál, például
szemüvegeket, karórákat, illatszereket, fürdőruhákat, zoknikat,
kisebb bőrárukat, lakberendezési cikkeket és
bőröndöket/utazótáskákat. A TOMMY JEANS termékcsaládba férfi és női
farmerruházat és lábbelik, kiegészítők és illatszerek tartoznak. A
TOMMY HILFIGER és aTOMMY JEANS márkanévvel forgalmazott árukat a
vásárlók szerte a világon megvásárolhatják a kiterjedt TOMMY
HILFIGER és TOMMY JEANS üzlethálózat egységeiben, a vezető
szaküzletekben és áruházakban, egyes online kiskereskedőktől,
valamint a tommy.com internetes címen.
Amit a PVH Corp.-ról tudni kell…
A PVH 135 évre visszanyúló működése során számos sikeres, az
amerikai divat hagyományaira építő márkát és vállalkozást hívott
életre, melynek eredményeként mára a világ egyik legnagyobb
ruhaipari vállalatává vált. Cégünk több mint 35000 értékesítési
partnere több mint 40 országban összesen mintegy 8 milliárd USA
dollár összegű bevételt ért el. A társaság tulajdonát képezik olyan
ikonikus márkák, mint a CALVIN KLEIN, a TOMMY HILFIGER, a Van
Heusen, az IZOD, az ARROW, a Speedo*, a Warner's és az Olga,
valamint a fehérneműket forgalmazó, digitális értékesítésre
összpontosító True & Co., mely márkanevek, valamint egyéb ismert
amerikai és nemzetközi márkanevek, továbbá licencbe adott márkanevek
alatt számos különféle terméket forgalmazunk.
*A Speedo márka a Speedo International Limited által Észak-Amerika
területére és a Karib-térségre adott örökös licenc alapján kerül
forgalmazásra. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2018. február 7., szerda 10:57 |
A Tommy Hilfiger lesz a Formula 1-es világbajnok Mercedes-AMG Petronas Motorsport új szponzora (3. rész) |
|
Amszterdam, 2018. február 7., szerda (Business Wire/OTS) - |
Amit a MERCEDES-AMG PETRONAS Motorsportról tudni kell…
A Mercedes-AMG Petronas Motorsport a Mercedes-Benz Formula 1-es
csapata, amely a motorsport csúcsát képviselő, világviszonylatban a
legnagyobbnak számító évente megrendezésre kerülő
sportesemény-sorozat, a Nemzetközi Autómobil Szövetség (FIA) Formula
1-es Világbajnokság futamain (Formula One™ World Championship)
versenyez. Az összesen mintegy 1500 főt számláló csapatnak két
technológiai központja is működik az Egyesült Királyságban, ahol a
mérnökök és konstruktőrök tervezik, fejlesztik, megépítik és
tesztelik a versenyautókat meghajtó, ún. "hibrid erőforrásokat"
(Hybrid Power Units) és azokat a versenyautókat, amelyeket a
négyszeres világbajnok Lewis Hamilton, és csapattársa, Valtteri
Bottas visz győzelemre. A Formula 1 különleges műszaki és
teljesítménybeli kihívásokkal állítja szembe a csapatot, mivel a
sikeres versenyzéshez a legmodernebb technológiák, a magas
színvonalú irányítás és az elit csapatmunka megfelelő elegye
szükséges: enélkül nem lehetséges eredményes részvétel a szerte a
világon márciustól novemberig tartó versenyszezon keretében
megrendezett Grand Prix versenyeken. A Mercedes-AMG Petronas
Motorsport csapata ezeket a kihívásokat azonban sikerrel győzte le,
rekordokat döntögetve a F1™ motorsport történelmében: mind a
konstruktőri, mind az autóvezetői kategóriában világbajnok lett
2014-ben, 2015-ben, 2016-ban és 2017-ben, és így bekerült abba a
mindössze négy csapatot számláló körbe, amelyek négy világbajnoki
címmel büszkélkedhetnek.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
http://www.businesswire.com/news/home/20180205005786/en/
Kapcsolat: Tommy Hilfiger: Baptiste Blanc Sr. Director, Global Communications E-mail: baptiste.Blanc@tommy.com Tel: +31 62904 2334 vagy MERCEDES-AMG PETRONAS Motorsport: Nicola Armstrong Communications Manager E-mail: narmstrong@MercedesAMGF1.com Tel: +44 1280 844096
Forrás: PVH Corp.
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|