Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2016. július 11., hétfő 14:55 |
A CashCard üdvözli a frissen piacra lépő Festipay Prepaid Cardot |
|
Budapest, 2016. július 11., hétfő (OTS) - A Peak Financial Services saját Prepaid Mastercard terméke, a CASHCARD 2015. május 27. óta érhető el a magyar piacon, ezzel az első, forint alapú Prepaid kártyaterméket hívta életre. A CashCard elsősorban vállalati kifizetési rendszerekben használt termék, ezért a kártya általában vállalatokon keresztül érkezik a magánszemélyekhez. |
A hírhez tartozó kép(ek) ingyenesen letölthető(ek) a következő internetcímen: http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20160711_002.jpg
A vállalati értékesítés ellenére a cég nagy hangsúlyt fektet a
kártyabirtokosoknak szánt funkciók fejlesztésére, ezért már a termék
piacra lépésének napján 34 ország 52 bankjában tette lehetővé a
készpénzbefizetést, Magyarországon az OTP és a K&H több, mint 600
fiókjában tölthető fel készpénzzel.
A CashCard, illetve a hozzá tartozó disztribúciós stratégia és
üzleti modell olyannyira sikeres, hogy a kibocsátott kártyák száma
az idei első félévben 126%-kal nőtt, és a vállalat immár 32
országban rendelkezik kártyabirtokos ügyfelekkel. Suppan Márton, a
cég alapítója és igazgatója az 2016-os évben 200% fölötti növekedést
vár.
A fenti sikereken felbuzdulva a Peak hamarosan egy kifejezetten
fiataloknak szánt CashCard sorozatot jelent be, amely kiterjedt
készpénzfeltöltési hálózatának köszönhetően tökéletesen alkalmas a
fesztiválozók számára is, csakúgy, mint a többségében magasabb
költségekkel használható, és bő egy évvel a CashCard után piacra
kerülő Festipay Prepaid Card.
A bejelentés előhírnökeként néhány héttel korábban a Keszthely
Triathlon verseny győztesei, továbbá, a WE LOVE BALATON
közreműködésével szervezett ENYÉM A BALATON! kampány 300 nyertese is
CASHCARD-on kapta meg a nyereményét.
KECSKEMÉTI ANDREA kommunikációs vezető andrea.kecskemeti@peakfinancialservices.eu
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|