Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2014. január 15., szerda 09:05 |
Az új Porsche 911 Targa: egy modern klasszikus világpremierje |
|
Stuttgart, 2014. január 15., szerda (APA/OTS) - A 911 Targa
világpremierje: a Porsche a Detroitban megrendezett Észak-Amerikai
Nemzetközi Autószalonon (North American International Auto Show
[NAIAS]) mutatja be az extravagáns 911-es modell legújabb
generációját a nagyközönségnek. Ez a modell az első, amelyben
ötvöződik a klasszikus Targa-koncepció és a legmodernebb
tetőtechnológia. |
A fénykép az epa-n (Európai Sajtófotó Ügynökség) (
http://www.epa.eu/ ) keresztül érhető el, és díjmentesen letölthető
az alábbi internetes címen: http://ots.de/NWlVc
A legendás eredeti Targa modellhez hasonlóan az új verzióban szintén
megtalálható a típus ismertetőjegye, a B-oszlop szerepét betöltő
széles bukókeret, az első ülések fölül elcsúsztatható tetőszelvény,
és a C-oszlop nélküli hátsó panorámaablak. A klasszikus modellel
ellentétben azonban az új Targa tetőszelvénye gombnyomással nyitható
és zárható. A gomb megnyomásakor a teljesen automatikus tetőmozgató
szerkezet a vászontetőt a hátsó ülések mögé nyomja be, így semmi sem
akadályozza az ott ülőket abban, hogy menet közben élvezhessék a
kilátást.
Ezekkel a megoldásokkal az új 911 Targa az 1965-ben piacra dobott
klasszikus előd magas minőségi színvonalat képviselő, innovatív
változatának bizonyul. A széles hátsó karosszéria, amely minden
összkerékhajtásos modell sajátja, a Targa bukókeret, a buborék alakú
hátsó szélvédő és az alacsony építés rendkívül sportos megjelenést
kölcsönöz a legújabb 911-esnek.
A 911 Targa 4-et 3,4-literes, 350 lóerős (257 kW) boxermotor hajtja.
A Porsche dup-lakuplungos (Porsche Doppelkupplung [PDK])
sebességváltó és Sport Chrono csomag párosításának köszönhetően ez a
modell mindössze 4,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára,
végsebessége pedig 282 km/óra. A topmodell a 911 Targa 4S, amelyben
3,8 literes, 400 lóerős (294 kW) motor kapott helyet. Ez a változat
296 km/órás végsebességgel büszkélkedhet, és a PDK és a Sport Chrono
csomag összjátéka révén 4,4 másodperc alatt éri el a 100 km/órás
sebességet. Károsanyag-kibocsátás szempontjából mindkét sportautó
megfelel az Euro 6 emissziós szabványnak.
911 Targa: városi üzemanyag-fogyasztás 13,9 - 11,8 liter/100 km;
városon kívüli (országúti) üzemanyag-fogyasztás: 7,7 - 6,9 liter/100
km; kombinált üzemanyag-fogyasztás: 10,0 - 8,7 liter/100 km;
CO2-kibocsátás: 237 - 204 g/km, hatékonysági osztály: G, F**
Public Relations and Press Product Press Sports Cars Elena Marciniak Telefon: +49 (0)711 911 - 29975 Email: elena.marciniak@porsche.de
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|