OTS Üzleti Sajtószolgálat
2019. augusztus 20. kedd
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2013. szeptember 23., hétfő 09:36

Az Oral-B® bejelentette jobb szájápolást lehetővé tévő új digitális eszközének piacra dobását - Az okostelefonokra kifejlesztett Oral-B App hasznos útmutatást ad a fogmosáshoz a jobb és alaposabb szájápolási technikák elsajátítása érdekében
    Cincinnati, 2013. szeptember 23., hétfő (Business Wire/OTS) - Az Oral-B ma bejelentette technikai áttörésnek számító digitális fogmosási eszköze, az Oral-B App piacra dobását. Az alkalmazás a felhasználóknak újfajta, személyre szabott tanácsadást biztosít a szájápoláshoz.

    Az alkalmazás bármely Oral-B elektromos fogkeféhez kapcsolható, és a következő funkciókkal rendelkezik:
    - A fogkefe motorhangjának felismerése alapján egy fogmosási időmérő automatikus aktiválása a fogorvosok által ajánlott kétperces fogmosási időtartam mérésére
    - Időmérés negyedelő funkcióval a fogak teljes felületének egyenlő idejű és alapos megtisztítása érdekében
    - Statisztikai adatrögzítő funkció, amely a fogmosásokat heti és havi ábrákon jeleníti meg a fejlődés nyomon követésének biztosítása érdekében
    - Fogmosási utasítások és szájápolási tanácsok

"Ezzel az alkalmazással az a célunk, hogy láthatóvá tegyük a láthatatlant azáltal, hogy segítünk a felhasználóknak fogmosásaik számszerűsítésében és vizualizálásában" - magyarázta Stephen Squire, a Procter & Gamble Szájápolási egységének nemzetközi marketing igazgatója. "Tudjuk, hogy az elektromosfogkefe-használók számára fontos a szájhigiénia, de nem mindig tudják, hogy amit csinálnak, ahogyan fogat mosnak, az megfelelő-e és elegendő-e a fogorvosnál teendő következő látogatásig. Most már azonban, rögzített adataik birtokában megbizonyosodhatnak arról, hogy szájápolási módszereik kielégítőek-e. Magunk között az appot csak 'személyi fogedző'-nek hívjuk.'"

Az alkalmazás tulajdonképpen vizuális visszajelzést biztosít, amely segíti a felhasználókat a fogorvos által ajánlott szájápolási technikák elsajátításában, és ugyanakkor tartalmakat is kínál - naptárfunkciót, híreket, időjárás-jelentést és szájápolási tippeket - hogy segítsen a felhasználók figyelmét fenntartani a kétperces fogmosás teljes idejére. Az app figyelmezteti a felhasználókat arra is, hogy mikor cseréljék le elektromos fogkeféjük fejét. Az alkalmazást azok is használhatják, akik normál fogkefével mossák a fogukat, mivel manuálisan is aktiválható, és használható a fogmosások idejének rögzítésére.

Az Oral-B app az első tagja egy hamarosan megjelenő adatvezérlésű digitális eszközcsaládnak, amelyekkel a márkának az a célja, hogy tanácsokat adjon a vevőknek, és javítsa személyes szájápolási technikájukat.

További információkért, és az Oral-B App iOS-letöltéséért kérjük, látogasson el az Apple store-ba. Az app már letölthető az USA-ban és Ausztráliában, és a következő hónapokban elérhető lesz Németországban, az Egyesült Királyságban és Japánban is iOS-es/Androidos telefonokhoz.


Amit az Oral-B-ről tudni kell

Az Oral-B a vezető márka a több mint 5 milliárd USA dollár forgalmú fogkefepiacon. A Procter & Gamble társaság részeként a cég gyermek és felnőtt fogkeféket és elektromos fogkeféket, szájzuhanyokat és fogköztisztítókat (pl. fogselyem) kínál az Oral-B márkanévvel. Az Amerikai Egyesült Államokban és számos más országban is a fogorvosok minden más márkánál nagyobb arányban használják az Oral-B fogkeféket.


Amit a Procter & Gamble-ről tudni kell

A P&G szerte a világon mintegy 4,8 milliárd embert szolgál ki márkatermékeivel. A vállalat rendkívül erős termékportfóliójának megbízható, magas minőségű, piacvezető márkái közt szerepel többek közt az Ace®, az Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a Bounty®, a Charmin®, a Crest®, a Dawn®, a Downy®, a Duracell®, a Fairy®, a Febreze®, a Fusion®, a Gain®, a Gillette®, a Head & Shoulders®, a Iams®, a Lenor®, a Mach3®, az Olay®, az Oral-B®, a Pampers®, a Pantene®, a Prestobarba®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks®, a Wella® és a Whisper®. A P&G mintegy 75 országban képviselteti magát világszerte. A P&G-ről és termékeiről a legfrissebb információkért kérjük, keresse fel a http://www.pg.com internetes oldalt.


Kapcsolat
Procter & Gamble
Kris Parlett, 513-622-2311
parlett.kr@pg.com
vagy
MSL New York
Meg Martin, 646-500-7940
meg.martin@mslgroup.com


Forrás: Procter & Gamble

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

      Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
      Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
      Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.