Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2013. szeptember 16., hétfő 09:42 |
Aguilera erőteljes hangjával segíti a világszerte mintegy 1 milliárd éhezőt (1. rész) |
|
Louisville, Kentucky állam, 2013. szeptember 16., hétfő
(Business Wire/OTS) - Az éhezés visszaszorítása érdekében a KFC, a
Pizza Hut és a Taco Bell tulajdonosa, a Yum! Brands nemzetközi
kezdeményezést indított, amelyről a program globális szóvivője,
Christina Aguilera adott hírt egy újonnan készített közcélú
hirdetésben. |
A KFC, a Pizza Hut és a Taco Bell anyavállalata, a Yum! Brands
(NYSE: YUM) ma bejelentette World Hunger Relief elnevezésű éves
jótékonysági programjának elindítását, amelyről a többszörös
Grammy-díjas nemzetközi szupersztár, Christina Aguilera egy újonnan
leforgatott közcélú hirdetésben ad hírt.
Christina Aguilera erőteljes hangját adja a Yum! Brands éhezés ellen
indított World Hunger Relief elnevezésű kampányához abban az új
közcélú hirdetésben, amelyet világszerte a KFC, a Pizza Hut és a
Taco Bell éttermekben fognak vetíteni az ENSZ Világélelmezési
Programja (World Food Programme) és egyéb hasonló kezdeményezések
támogatása céljából. A Földön mintegy 1 milliárd ember éhezik, és
Aguilera a Yum! Brands World Hunger Relief programjának nemzetközi
nagyköveteként igyekszik erre minél több ember figyelmét felhívni.
Ha adománnyal szeretne hozzájárulni a programhoz, kérjük, látogasson
el a HungertoHope.com internetes oldalra, vagy küldje el egy
szöveges üzenetben a "WHR" betűket a 90999-es telefonszámra. A
mozgalomhoz a következő címen csatlakozhat: #letsendhunger
@WldHungerRelief @yumbrands.. (Fénykép: Business Wire)
Az Egyesült Nemzetek adatai szerint a Földön megközelítőleg 1
milliárd embernek nem jut elegendő élelem. A Yum! Brands World
Hunger Relief elnevezésű programja a világon a legjelentősebb,
magánkézben lévő vállalat által indított kezdeményezés, amely több,
mint 130 országra és régióra terjed ki, és több mint 39000 KFC,
Pizza Hut és Taco Bell étterem, és az ott dolgozók közül mintegy 1,5
millió alkalmazott részvételével zajlik. A kampány először 2007-ben
került megrendezésre azzal a céllal, hogy felhívják a közvélemény
figyelmet az éhezés elleni harc fontosságára, és önkéntes segítőket
és adományokat szerezzenek az Egyesült Nemzetek Világélelmezési
Programja (World Food Programme [WFP]) és az éhezés ellen küzdő más
szervezetek támogatására.
Az új közcélú hirdetésben felvételek láthatók Aguilera közelmúltban
tett ruandai látogatásáról, ahol saját szemével győződhetett meg az
éhezés következményeiről, és ahol a WFP élelmezési programja
keretében segítséget nyújtott a rászorultaknak. Aguilera ételt
szolgált fel az éhező gyermekeknek, akik minden nap sok-sok
kilométert gyalogolnak az iskolába és vissza, hogy a WFP iskolai
étkeztetési programja jóvoltából meleg ennivalóhoz jussanak.
Aguilera az egyik menekülttáborba is ellátogatott, ahol több mint
18000 ember zsúfolódik össze apró, saját maguk által összetákolt
kunyhókban. Beszélgetett a táborban élő anyákkal és gyerekekkel,
akik elmesélték neki, hogyan szöktek meg az erőszak elől a Kongói
Demokratikus Köztársaságból. Az e hónapban a televíziócsatornák
műsorára kerülő és online is megtekinthető közcélú hirdetés mindkét,
15 és 30 másodperces változatának Aguilera inspiráló dala, a "Light
Up the Sky" az aláfestő zenéje.
Az új közcélú hirdetés leforgatása mellett Aguilera azzal is
támogatja a figyelemfelhívó kampányt, hogy szerepel a KFC, a Pizza
Hut és a Taco Bell éttermekben kifüggesztett új World Hunger Relief
plakátokon, melyeken a következő mondat olvasható: "Együtt képesek
vagyunk arra, hogy életeket mentsünk, és az éhezés helyett reményt
adjunk az embereknek". Az énekesnő ugyanakkor a hirdetésekben és az
online tartalmakban is megjelenik, ideértve a kampány honlapját, a
HungertoHope.com-ot. Aguilera 2009 óta tevékenykedik a Yum! Brands
World Hunger Relief programjának nemzetközi szóvivőjeként, és
támogatásának köszönhetően a WFP-hez és más segélyszervezetekhez
több millió dollárnyi adomány érkezett. A művésznő egyben a WFP
"Éhezés elleni nagykövete" is, és ebben a minőségében már számos
helyre látogatott el, többek közt Guatemalába, Haitire és Ruandába.
"Nagyon megrázott a találkozásom a sok éhező anyával és gyermekkel
Ruandában" - mesélte Aguilera. "A Yum! Brands World Hunger Relief
programjának támogatásával minél több embert szeretnék arra
buzdítani, hogy adományokkal járuljanak hozzá az éhség elleni
küzdelemhez, és segítsenek, hogy sok millió éhező gyermeknek reményt
adhassunk. Fontos, hogy elmondjuk az embereknek, hogy mindössze napi
25 centből már enni adhatunk egy iskolás gyermeknek, és ezáltal mi
is tehetünk valamit az éhség leküzdéséért" - mondta Aguilera.
"Hiszünk abban, hogy a mi tisztünk és felelősségünk mindent megtenni
a világ más tájain éhező emberek életének megmentéséért" -
jelentette ki David Novak, a Yum! Brands, Inc.
elnök-vezérigazgatója. "Christina hihetetlenül elkötelezett
szóvivője World Hunger Relief programunknak, rengeteget tesz azért,
hogy a nemzetközi közvélemény figyelmét felhívjuk az éhség
problémájára, és mindenkit arra buzdít, hogy legyen részese az éhség
elleni küzdelemnek. Nagyon hálásak vagyunk ugyanakkor a
Világélelmezési Programnak azért, amit a fejlődő országokban éhező
sok millió gyermek és nő élelmiszerrel való ellátásáért tesznek.
Rendkívül büszke vagyok arra az önkéntes munkára is, amelyet a Yum!
1,5 millió alkalmazottja, franchise partnere és azok családtagjai
saját közösségeikben végeznek a probléma megoldásáért" - nyilatkozta
David Novak.(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|