Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2011. november 18., péntek 08:00 |
Ahol a szállóvendégek elvárásai (kevésbé) teljesülnek - a 20 toplistás főváros a vendégek elégedettségének szempontjából |
|
Nürnberg, 2011. november 18., péntek (APA/OTS) - Sokan már
javában tervezik téli szabadságukat, vagy a hideg évszakra tervezett
wellness-üdülést. Ennek során fontos szempont a megfelelő szálloda
kiválasztása. A hotel.info [ www.hotel.info ], ez a világszerte több
mint 210 000 szállodával kapcsolatot fenntartó ingyenes online
szállodafoglalási szolgáltatás aktuális, az ügyfelek körében végzett
felméréséből megtudható, mely városok szállodái elégítették ki
legmagasabb fokon a vendégek igényeit. |
A nemzetközi összehasonlításban a varsói szállodák kapták
vendégeiktől a legmagasabb pontszámot. A lengyel főváros korábbi,
7,62-es pontszámát 7,90-re feltornázva jelentősen megerősítette
előnyét a többi várossal szemben. Mindemellett Tokióból is
elégedetten távoztak a vendégek. A japán főváros javított egy
helyet, idén 3. helyett a 2. helyezést szerezte meg a Top 20-as
listában. A hotel.info szállóvendégei a budapesti szállodák
teljesítményével is elégedettebbek voltak a korábbiaknál. A magyar
főváros 7,47 ponttal ismét a 10. helyezést érte el, azaz egy erős
pozíciót biztosított magának a középmezőnyben. Bangkok, korábban a 19. helyen, most a vendégek szavazatainak
köszönhetően 7,49 ponttal a lista első felében kapott helyet. A
vendégek elégedettségi szintjének enyhe növekedése ellenére Madrid,
a spanyol főváros, az erős versenyben ezúttal az utolsók közé került
a nemzetközi összehasonlításban. Ismét mélyen lemaradva került a
lista végére Róma 6,89, Párizs 6,73 és London 6,57 ponttal.
A vendégek a szállodából való távozásuk után pontrendszer (0-tól
10-ig) segítségével értékelik a www.hotel.info webhelyen keresztül
foglalt szállodákat. A végső értékelés végül a szoba minőségére, a
személyzet kedvességére, a tisztaságra, a zajra, az ár-érték
arányra, valamint a reggelire/gasztronómiai szolgáltatásokra adott
pontszámokat összesítve jött létre.
A sajtóközlemény teljes szövege itt található: http://www.hotel.info/Press.aspx?item=1372&mode=article
Sajtókapcsolat:
Aleksander Szumilas hotel.de AG Hugo-Junkers-Straße 15-17 90411 Nürnberg Németország Tel.: +49-(0)911-59832-0 Fax: +49-(0)911-59832-11 E-Mail: presse@hotel.info URL: www.hotel.info
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|