OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 26. péntek
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2011. november 18., péntek 08:00

Ahol a szállóvendégek elvárásai (kevésbé) teljesülnek - a 20 toplistás főváros a vendégek elégedettségének szempontjából
    Nürnberg, 2011. november 18., péntek (APA/OTS) - Sokan már javában tervezik téli szabadságukat, vagy a hideg évszakra tervezett wellness-üdülést. Ennek során fontos szempont a megfelelő szálloda kiválasztása. A hotel.info [ www.hotel.info ], ez a világszerte több mint 210 000 szállodával kapcsolatot fenntartó ingyenes online szállodafoglalási szolgáltatás aktuális, az ügyfelek körében végzett felméréséből megtudható, mely városok szállodái elégítették ki legmagasabb fokon a vendégek igényeit.

    A nemzetközi összehasonlításban a varsói szállodák kapták vendégeiktől a legmagasabb pontszámot. A lengyel főváros korábbi, 7,62-es pontszámát 7,90-re feltornázva jelentősen megerősítette előnyét a többi várossal szemben. Mindemellett Tokióból is elégedetten távoztak a vendégek. A japán főváros javított egy helyet, idén 3. helyett a 2. helyezést szerezte meg a Top 20-as listában. A hotel.info szállóvendégei a budapesti szállodák teljesítményével is elégedettebbek voltak a korábbiaknál. A magyar főváros 7,47 ponttal ismét a 10. helyezést érte el, azaz egy erős pozíciót biztosított magának a középmezőnyben.
Bangkok, korábban a 19. helyen, most a vendégek szavazatainak köszönhetően 7,49 ponttal a lista első felében kapott helyet. A vendégek elégedettségi szintjének enyhe növekedése ellenére Madrid, a spanyol főváros, az erős versenyben ezúttal az utolsók közé került a nemzetközi összehasonlításban. Ismét mélyen lemaradva került a lista végére Róma 6,89, Párizs 6,73 és London 6,57 ponttal.

    A vendégek a szállodából való távozásuk után pontrendszer (0-tól 10-ig) segítségével értékelik a www.hotel.info webhelyen keresztül foglalt szállodákat. A végső értékelés végül a szoba minőségére, a személyzet kedvességére, a tisztaságra, a zajra, az ár-érték arányra, valamint a reggelire/gasztronómiai szolgáltatásokra adott pontszámokat összesítve jött létre.

A sajtóközlemény teljes szövege itt található:
http://www.hotel.info/Press.aspx?item=1372&mode=article

Sajtókapcsolat:

Aleksander Szumilas
hotel.de AG
Hugo-Junkers-Straße 15-17
90411 Nürnberg
Németország
Tel.: +49-(0)911-59832-0
Fax: +49-(0)911-59832-11
E-Mail: presse@hotel.info
URL: www.hotel.info
    

-------------------------------------------------------------------

      Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
      Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI nonprofit Zrt.
      Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.
Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.