Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
![](/img/spacer.gif) |
2024. május 13., hétfő 10:33 |
![](/img/spacer.gif) Egy magyar sajtmárka hihetetlen világsikerei |
|
Budapest, 2024. május 13., hétfő (OTS) - A végéhez ért minden idők talán legnagyobb magyar élelmiszermárka-kampánya a Közel-Keleten, mely a korábbiaknál is látványosabb nemzetközi megjelenést biztosít a Hajdú sajtok számára. |
A hírhez tartozó kép(ek) ingyenesen letölthető(ek) a következő internetcímen: http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20240513_003.jpg
Dubajban, Bejrútban, Katarban, és számos más távoli vidéken
találunk minőségi magyar sajtoktól roskadozó polcokat világszerte.
Ez nem a véletlen műve, ugyanis a több mint 60 országban,
Svédországtól Új-Zélandig több mint 40 ezer tonna mennyiségben
értékesít belőlük a többek között a Hajdú sajtmárkát is gyártó
Kőröstej. Kínálatukban a legnépszerűbbek az idehaza is jól ismert
grillsajtok, a krémfehér sajtok, az arab világban kedvelt kashkaval,
valamint az ömlesztett- és krémsajtok mindenféle formában.
Ezeket a sikereket tovább fokozta, hogy minden idők egyik
legnagyobb magyar élelmiszermárkát népszerűsítő, de külföldön
folytatott marketingkampányát bonyolították le 2022 szeptemberétől
egészen 2024 tavaszáig a Brexit felhívás keretében kapott vissza nem
térítendő támogatás segítségével, mintegy 860 millió forint
értékben. Ennek során hat arab országban - Libanonban, Jordániában,
Szaúd-Arábiában, az Emirátusokban, Katarban és Ománban -
népszerűsítették a Hajdú sajtmárkát. A közel-keleti terjeszkedés
keretében megvalósítandó marketing tevékenységek mellett a pályázat
keretében 3,5 millió forintot fordítottak a vonatkozó informatikai
fejlesztésekre.
Az idehaza szokatlan nagyságrendű és komplexitású kampányt a
Kőröstej a nemzetközileg is ismert M&C SAATCHI MENA ügynökség
bejrúti leányvállalatának közreműködésével folytatta le. Ilyen
szintű marketingaktivitás valóban szinte példátlan a magyar
élelmiszermárkák történetében, hiszen - egyszerre hat országban
hajtottak végre új terméklistázásokat, több száz üzletben helyeztek
el kínálópolcokat és egyéb eladásösztönző eszközöket,
kóstoltatásokat folytattak, televíziós reklámokat sugároztak,
promóciókat folytattak a helyi kereskedelmi láncokkal
együttműködésben, ezek mellett a kültéri média felületeken is
rendkívül látványos megjelenéseket produkáltak.
A felsorolt marketingelemek mellett a közel-keleti Hajdú sajt
márkakampány során óriási szerepet kaptak az online és közösségi
média aktivitások is: az újonnan létrehozott "Hajdú Arabia"
Facebook-, Instagram- és Tiktok oldalak összességében 100 milliós
nagyságrendben produkáltak eléréseket a folyamatos aktivitásoknak
köszönhetően. Ehhez hozzájárult az a több tucat, Libanontól az
Egyesült Arab Emirátusokig ismert influenszer is, akik saját
felületeiken népszerűsítették a Hajdú sajtokat.
A kampány eredményeként a Hajdú sajttermékeket kínáló árushelyek
száma mintegy másfélszeresére emelkedett és a 6 célországban immár
meghaladja a 15 ezret, miközben az elérhető termékválaszték a
korábbi két és félszeresére nőtt.
Az egész magyar élelmiszeripar számára hatalmas versenyelőnyt
jelenthet, hogy a Hajdú sajtok a világ legnagyobb sajtgyártóinak
termékeivel szemben is állják a versenyt ezeken az óriási
kihívásokat rejtő, távoli piacokon, és jó hírét viszik a magyar
élelmiszereknek.
További információ: Nagy Béla marketing és PR vezető
nagy.bela@korostej.hu
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
![](/img/spacer.gif) |
![](/img/spacer.gif) |