Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2023. augusztus 25., péntek 09:10 |
A NIQ immár 100 éve nyújt előremutató vásárlói információkat vállalkozásoknak |
|
Chicago, 2023. augusztus 25., péntek (Business Wire/OTS) - Évszázados befektetés az információszerzésbe, a technológiába és a tehetségbe a fogyasztói magatartás teljeskörű megértéséért - A világ vezető fogyasztói magatartást vizsgáló vállalata, a NIQ ma ünnepli létrehozásának 100. évfordulóját. Az 1923-ban, Arthur C. Nielsen, Sr. által alapított, a piaci részesedés fogalmát megalkotó vállalat mára a világ vezető, a fogyasztók vásárlási magatartását vizsgáló, valamint hasznosítható, adatvezérelt információkat szolgáltató szaktekintéllyé nőtte ki magát - bármely más szolgáltatónál több csatornát, fogyasztót vizsgálva. |
Ez év elején a NIQ bejelentette, hogy sikeres stratégiai egyesülést
bonyolított le a GfK-val. A gyorsan forgó fogyasztási cikkek (FMCG),
a technológia és a tartós fogyasztási cikkek vonatkozásában a
fogyasztói magatartást vizsgáló legnagyobb szolgáltatóként létrejött
globális vállalat képes a fogyasztói vásárlói magatartásról a
legteljesebb és legtisztább képet (Full View™) alkotni a világon. Az
egyesült vállalat több mint 4 milliárd dolláros forgalmat bonyolít
és több mint 30 000 ügyfelet szolgál ki több mint 100 országban. Ez
csak a legutolsó fejlesztés volt a lefedettséget és a technológiai
innovációt növelő, több évtizeden át tartó sikeres beruházások
sorában, amelyek célja az ügyfelek jövőre való felkészítése
omnichannel lefedettséggel, üzleti információszerző eszközökkel és
előrejelző elemzésekkel.
"A NIQ számára az idei izgalmas, átalakulást hozó év, mivel
amellett, hogy az iparág vezetőjeként nagy múltra visszatekintő
történetünket ünnepeljük, jövőképünk már a fogyasztói magatartás
vizsgálatának következő fejezetének vezetésével foglalkozik" -
mondta Jim Peck, a NIQ elnök-vezérigazgatója. "Nagyon büszkék
vagyunk rá, hogy idáig eljutottunk, és biztosak vagyunk abban, hogy
a legjobb és egyedüli választás vagyunk azon cégeknek, akik
megértik, milyen elképesztően fontosak az omnichannel adatok és
információk az egyre összetettebb fogyasztói környezetben való
eligazodás során."
A következő 100 évben és azon túl a NIQ tovább folytatja a
vizsgálatokat és az új növekedési pályák feltárását, segítve ezzel a
kiskereskedőket és a márkákat:
- Az értékesítés és a részesedés nyomon követése a hagyományos és
az online kereskedelemben, omnichannel stratégia az irányzatok
azonosításához, valamint a versenyképes és kategóriának megfelelő
teljesítmény megértéséhez.
- A fogyasztói és vásárlói magatartás, a demográfiai tényezők és a
hűség megértése fogyasztói panelek és a szokások felmérésének
segítségével.
- A nyereségesség maximalizálása, a pazarló kereskedelmi kiadások
megszüntetése, a megfelelő ár és hirdetési stratégia biztosítása
részletesebb adatokkal és pontosabb ajánlásokkal.
- Fenntartható növekedés megvalósítása a választék és az
értékesítés javításával.
- A lehetőségek értékelése a forgalom növelése érdekében, a
lehetséges teljesítmény, a média, az üzleten belüli intézkedések
hatásának számszerűsítése földrajzi és demográfiai szempontok
alapján.
- Személyre szabás és digitalizáció révén a legjobb vásárlói
élmény megteremtése a vásárlók számára.
- Az eladások megőrzése a készlethiány kockázatainak gyors
azonosításával és az ellátási láncban történő fennakadások
csökkentésével.
- A növekedés fenntartása és a piacra jutáshoz szükséges idő
lerövidítése a termékcsaládok tesztelésével, finomításával,
újragondolásával, nagy mértékben előrelátó, piacképes vásárlói
információk segítségével.
"Az újabb 100 év kezdetekor minden eddiginél elkötelezettebbek
vagyunk a csúcstechnológia kihasználása mellett, hogy ellássuk a
vállalkozásokat a sikerhez szükséges információkkal - és
határozottan azt gondolom, hogy a java csak ezután következik -
tette hozzá Peck."
Amit a NIQ-ről tudni érdemes
A NIQ a fogyasztói szokások kutatásával foglalkozó, világszinten
vezető vállalat, amely a legteljesebb képet nyújtja a fogyasztók
vásárlási magatartásáról, valamint új növekedési utakat tár fel.
2023-ban a NIQ és a GfK egyesülése összehozta az iparág két vezető
vállalatát, amelyek globális kiterjedése páratlan. A kiskereskedelem
holisztikus megértését és a legátfogóbb fogyasztói információk
összegyűjtését a legkorszerűbb platformokon fejlett elemzések
segítik, ezáltal a NIQ teljes képet (Full View™) biztosít.
A NIQ az Advent International portfóliótársasága, amely több mint
100 piacon van jelen és a Föld népességének több mint 90%-át fedi le.
Forrásverzió a businesswire.com címen:
https://www.businesswire.com/news/home/20230824158478/hu/
Kapcsolat Sajtókapcsolat Gillian Mosher (gillian.mosher@nielseniq.com)
Forrás: NIQ
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|