OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. március 19. kedd
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2022. július 22., péntek 12:49

A NielsenIQ BASES bejelentette a 2022. évi Design Impact díj nyerteseit (1. rész)
    Chicago, 2022. július 22., péntek (Business Wire/OTS) - A NielsenIQ örömmel jelenti be az évente, idén már hetedik alkalommal a CPG- (consumer packaged goods [csomagolt napi fogyasztási cikkek]) ágazat szereplői közt kiosztásra kerülő, 2022. évi NielsenIQ BASES Design Impact díj nyerteseit. A globális verseny a kategóriájukban a legjobb újratervezett csomagolásokat, illetve az azok által a vállalataik számára biztosított előnyöket ismeri el. Az idei évben a nyertesek közt szereplő márkák olyan innovatív és kreatív csomagolásokat terveztek, amelyek amellett, hogy tükrözi a márka jövőről alkotott elképzelését, támogatják a vásárlási folyamatot is.

    Hatvan márka nyújtott be pályázatot újratervezett csomagolásáról és a NielsenIQ BASES csapata a vállalat saját fejlesztésű, kiskereskedelmi értékesítési adatok mérésére szolgáló technológiája (Retail Measurement Sales [RMS]) segítségével gyűjtött adatok alapján meghatározta, mely márkák esetében futott fel az értékesítés a módosított csomagolás bevezetését követően. Az RMS adatok értékelése mellett a NielsenIQ 15000 vásárlóra kiterjedő viselkedésfelmérést is végzett annak feltárása céljából, hogy hogyan lépnek be az egyes vásárlók a vásárlási folyamatba. Minden egyes termék értékelésre került a következő szempontok szerint: vizuálisan vonzó és könnyen azonosítható-e a csomagolás, hozzájárul-e ahhoz, hogy a vásárlók könnyen megtalálják a terméket a polcokon és arra készteti-e a vevőt, hogy megvásárolja a terméket. Az eredmények alapján a különböző CPB kategóriákban 10 olyan pályázó szervezetet azonosítottak, amelyeknek csomagolása kiválónak bizonyult és mérhető forgalomnövekedést eredményezett.

"Csapatunknak nagy örömére szolgál, hogy támogathatja és széles körben megismertetheti azokat az inspiráló márkákat, amelyek friss, gyönyörűen megtervezett, a márka növekedését és pénzügyi sikerét elősegítő csomagolást hoznak létre" - nyilatkozta Andrea Fraboni elnökhelyettes, a NielsenIQ BASES Design Solutions egységének globális vezetője. "Az idei nyertes csomagolások igazolják, hogy milyen hatékonyan használható egy újratervezett csomagolás egy márka bevételeinek és nyereségességének növelésére. Ezek a vállalatok kiváló ötletekkel rukkoltak elő, és mi örömmel mutatjuk be kiemelkedő dizájnjaikat."

A 2022. évi NielsenIQ BASES Design Impact díj* nyertesei a következők:

     -    L'usine Sliced Multigrain Bread (Szeletelt, sokmagvas kenyér) (Anyavállalat: Almarai; Ország: Szaúd-Arábia)
     -    Coors Light Beer (Coors világos sör) (Anyavállalat: Molson Coors Beverage Company; Tervező ügynökség: Soulsight; Ország: Amerikai Egyesült Államok)
     -    Brooke's Oros Beverages (Brooke Oros italok) (Anyavállalat: Tiger Brands; Tervező ügynökség: Just Design; Ország: Dél Afrika)
     -    Cadbury Old Gold Chocolate (Cadbury Óarany Csokoládé) (Anyavállalat: Mondelez International; Tervező ügynökség: Bulletproof; Ország: Ausztrália)
     -    Lucozade Energy Drink (Lucozade energiaital) (Anyavállalat: Suntory; Ország: Egyesült Királyság)
     -    Nescafé Artesano Coffee (Nescafé Artesano kávé) (Anyavállalat: Nestlé; Ország: Kolumbia)
     -    SSENSE Herbal Tea (SSense gyógynövényes tea)(Anyavállalat: SSENSE; Tervező ügynökség: Pigeon; Ország: Kanada)
     -    Turin Chocolate (Turin csokoládé) (Anyavállalat: Mars; Ország: Mexikó)
     -    Speed Stick & Lady Speed Stick (Speed és Lady Speed izzadásgátló stift) (Anyavállalat: Colgate-Palmolive; Tervező ügynökség: Dragon Rouge BZ; Ország: Mexikó)
     -    Lay's Potato Chips (Lay's burgonyaszirom) (Anyavállalat: PepsiCo; Tervező ügynökség: PEP Global Design Team; Ország: South Africa)

További információkért csomagolási kutatási megoldásainkról, a NielsenIQ BASES Design Impact díjról és az ezévi nyertesekről látogasson el a BASES Design Impact Award weboldalra (https://nielseniq.com/global/en/landing-page/bases-design-impact-award/).

*Az összes termék- és vállalatnév az azokat birtokló vállalatok tulajdonát képezi. Ez a sajtóközlemény nem tekintendő a vállalatok jóváhagyásának és kiadója nem kapcsolódó vállalata azoknak. (folyt.)



2022. július 22., péntek 12:49

A NielsenIQ BASES bejelentette a 2022. évi Design Impact díj nyerteseit (2. rész)
    Chicago, 2022. július 22., péntek (Business Wire/OTS) -

    
Amit a NielsenIQ-ról tudni kell…

A globális információszolgáltató vállalat, a NielsenIQ termékei a cég folyamatosan fejlődő és változó, globális, omnichannel fogyasztókról birtokolt, összekapcsolt, átfogó és megbízható döntéshozási alapul szolgáló meglátásainak köszönhetően az arany standardot képviselik a fogyasztói viselkedés és a kiskereskedelmi forgalmi mérések terén. A NielsenIQ magabiztosságot ad az általunk kiszolgált ágazatoknak, és úttörő szerepet játszik a fogyasztói viselkedés és a kiskereskedelmi forgalmi mérések következő évszázadi irányvonalának meghatározása terén. Adataink, összekapcsolt meglátásaink és prediktív elemzéseink optimalizálják a CPG- (consumer packaged goods [csomagolt napi fogyasztási cikkek]) gyártók és kiskereskedelmi vállalatok teljesítményét, közelebb hozzák őket az általuk kiszolgált közösségekhez és elősegítik növekedésüket.

Az Advent International cégportfóliójába tartozó NielsenIQ több mint 90 piacon van jelen, és az általa gyűjtött adatok lefedik a világ lakosságának több mint 90%-át. További információkért látogasson el honlapunkra: NielsenIQ.com.

Tekintse meg az eredeti sajtóközleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220721005158/en/

Kapcsolat:
Médiakapcsolatok:
Gillian Mosher
Gillian.mosher@nielseniq.com


Forrás: NielsenIQ


E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.