OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 26. péntek
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2022. július 15., péntek 11:25

A Tommy Hilfiger újra jelen lesz a New York-i divathéten (1. rész)
    Amszterdam, 2022. július 15., péntek (Business Wire/OTS) - A Tommy Hilfiger 2022. évi őszi kollekciójának bemutatója olyan márkaélményben részesíti a közönséget, amely hidat épít a való világ és a metaverzum között az ágazat legnagyobb, ún. "See Now, Buy Now" platformján keresztül - A fizikális márkaélményeket dinamikus multimédiás háttér előtt tapasztalhatják meg a divatbemutató résztvevői, amely a brooklyni tengerparton megrendezett eseményről a Roblox játékvilágába repíti őket, és globális, újfajta "figitális" (a fizikai és digitális elegye) kereskedelmi koncepciókkal ismerteti meg őket

    A PVH Corp. [NYSE: PVH] tulajdonában lévő Tommy Hilfiger bejelentette, hogy három év kihagyás után ismét részt vesz a New York-i divathéten (New York Fashion Week [NYFW]) egy kísérleti jellegű divatbemutatóval, amelyen látható lesz a legújabb, 2022. évi őszi "See Now, Buy Now" kollekció (azaz olyan termékek közvetlenül a szezonnyitás előtti bemutatása a kifutón, amelyek azonnal meg is vásárolhatók), és amely immerzív való világbeli és egyben digitális képet is ad a cég átformált márkájának világáról.

     Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény a következő internetes címen tekinthető meg: https://www.businesswire.com/news/home/20220714005034/en/

A keleti parti idő (nyári időszámítás) szerint szeptember 11-én, este 7 órakor kezdődő interaktív esemény New Yorknak abból az egyedi, különleges, kreatív atmoszférájából merít inspirációt, amelyet az emberek és szubkultúrák változatos elegye, a gyenge minőség és a csúcstechnológia ütközése, és a stílus és kreativitás szabadsága ad a nagyvárosnak. A brooklyni Skyline Drive-In autósmozi területén sorra kerülő, a TOMMY HILFIGER márka szülővárosa, New York City hangulatát és nyers életerejét tükröző rendezvény a spontán kreativitás révén kapcsolja össze a divatbemutatón részt vevő embereket és ugyanakkor megismerteti őket a párhuzamos metaverzumbeli világgal.

"Amikor azon gondolkodtam, hol vegyünk újra részt 3 év után először a divathéten, a szívem rögtön megsúgta, hogy New York ikonikus kreatív kultúrája tökéletes háttér lenne" - mondta Tommy Hilfiger. "Ez volt az a hely, ahol a divat, a művészet, a zene és a szórakoztatás mind adva volt, amikor elkezdtem tevékenységemet a divatiparban. És ma is ugyanez a fantasztikus kombináció az, ami arra inspirál, hogy kapcsolatba lépjek az újfajta kreatív élményeket létrehozó, tehetséges közösségekkel. Ez a szezon az én kedvenc, régi inspirációimnak az új, valós világbeli eseményekre vonatkozó koncepciókkal és a virtuális világokkal való ütközéséről szól, és tökéletesen tükrözi alapelveinket és értékeinket most, amikor a New York-i divathéten való részvétellel visszatérünk a gyökereinkhez."

A 2022. évi őszi TOMMY HILFIGER kollekciót innovatív, multimédiás márkakampányok kísérik New York City-től kezdve az európai fővárosokon át Csengtuig és még azon is túl. A figitális divatbemutatót az egyes TOMMY HILFIGER üzletekben megjelenő, illetve kulcsfontosságú nagykereskedőkkel, valamint adott cikkek értékesítésére szakosodott partnerekkel együtt megvalósított, új kiskereskedelmi koncepciók egészítik ki világszerte. A cég együttműködik világszerte ismert, tehetséges alkotókkal és személyiségekkel mind a kifutón, mind a kampányok során, miközben a klasszikus "preppy" stílus újraértelmezésével rója le tiszteletét a TOMMY HILFIGER gyökerei előtt.

Az ágazatban most első alkalommal megrendezésre kerülő "See Now, Buy Now" divatbemutató élő adásban kerül streamelésre a több mint 50 millió napi felhasználót tömörítő, globális Roblox közösség számára, a 2022. évi őszi TOMMY HILFIGER kollekció darabjait viselő avatárokkal kísérve, akik átveszik az uralmat az átalakított, virtuális New York fölött. Az élő divatbemutatón látható minden darab (ideértve az exkluzív digitális termékeket is) a Tommy Hilfiger "See Now, Buy Now" koncepciója révén globálisan megvásárolható lesz a Roblox platformon. A márka együttműködése a globális multiverzum platformmal, amely 2021 decemberében kezdődött, folyamatosan újabb, magasabb szintű szakaszokba lép.

Ezúton is sok szeretettel invitáljuk a márka kedvelőit és követőit, hogy csatlakozzanak a közösségi médiákban folyó párbeszédhez a következő felhasználónevekre rákeresve: #TommyHilfiger és @TommyHilfiger.. (folyt.)



2022. július 15., péntek 11:25

A Tommy Hilfiger újra jelen lesz a New York-i divathéten (2. rész)
    Amszterdam, 2022. július 15., péntek (Business Wire/OTS) -

    
Amit a TOMMY HILFIGERRŐL tudni kell…

A TOMMY HILFIGER a világ egyik legnagyobb elismerésnek örvendő, prémiumkategóriás, ún. "lifestyle" (bizonyos életstílust/életérzést képviselő) ruházati cikkeket forgalmazó vállalata, amely 1985 óta szolgálja ki és inspirálja a fogyasztókat. A világszerte a kultúrát formáló különféle alkotókkal való együttműködése keretében a márka ikonikus stílusokat hoz létre, melyek a klasszikus és az új ütköztetéséből születnek. A TOMMY HILFIGER - leróva tiszteletét az amerikai hagyományok előtt - merész, modern értelmezést ad a klasszikus amerikai stílusnak. A TOMMY HILFIGER első osztályú minőséget és értéket kínál a fogyasztóknak világszerte a TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS márkanév alatt forgalmazott lifestyle termékeivel, melyek közt szerepelnek férfi- és nőiruha-kollekciók, gyermek sportruházat, farmerruházat, kiegészítők és lábbelik. A Tommy Hilfiger teljes mértékben elkötelezett a fenntarthatóság és az inkluzivitás iránt.

2021-ben a TOMMY HILFIGER termékek globális értékesítéséből befolyó árbevétel körülbelül 9,3 milliárd USA dollár volt. A márka világszerte több mint 16000 alkalmazottat foglalkoztat kiterjedt elosztási hálózatában, amely 100 országban több mint 2000 kiskereskedelmi üzletből áll (ideértve a legnagyobb "zászlóshajó" üzletet a tommy.com weboldalon). A PVH 2010-ben vásárolta meg a Tommy Hilfigert, és továbbra is felügyeli a cég tevékenységét, melynek központi célja a márka ismertté tétele a világ minden táján, jelenlétének biztosítása és hosszú távú növekedésének elérése.


Amit a PVH Corp.-ról tudni kell…

A PVH képezi a Calvin Klein és a TOMMY HILFIGER növekedésének alapját. A márka erejének és relevanciájának növelése révén globális, ikonikus márkáinkat összekapcsolva ugyanabba az irányba tartunk, ahová a fogyasztók, egyre közelebb jutva hozzájuk a jelenben és a jövőben is. Értékeinket követve, kiterjedt hálózatunkra és globális jelenlétünkre támaszkodva, azonos jövőképpel rendelkező, azonos tervek alapján munkálkodó, egységes csapatként igyekszünk a divatot a világ jobbá tétele szolgálatába állítani. Ez adja a mi erőnket. Ez az alapja a PVH és márkái erejének.

Tekintse meg az eredeti sajtóközleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220714005034/en/

Kapcsolat:
Tommy Hilfiger
Lyndsey Anderson
Senior Manager Global Communications & PR
Lyndsey.anderson@tommy.com


Forrás: PVH Corp.


E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.