Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2021. április 1., csütörtök 11:38 |
Bejelentették a Mary Kay Inc. által szponzorált NFTE World Series of Innovation globális kihívásának fiatal problémamegoldó nyerteseit (1. rész) |
|
Dallas, 2021. április 1., csütörtök (Business Wire/OTS) - A vállalkozási készségeket fejlesztő és oktatási programokat kínáló globális szervezet, az NFTE World Series of Innovation kihívásai keretében azt a feladatot tűzi ki a fiatalok elé, hogy próbálják megoldani a világ legnagyobb kihívásait, hozzájárulva ezzel az ENSZ fenntartható fejlődési céljainak eléréséhez |
A nők gazdasági szerepének erősítését és vállalkozói tevékenységét
támogató vállalatok közt az egyik vezetőnek számító Mary Kay Inc. ma
bejelentette a vállalkozói készségek oktatására szolgáló hálózattal
(Network for Teaching Entrepreneurship [NFTE]) együttműködésben, a
hálózat innovációs versenysorozatának (World Series of Innovation
(WSI) keretében meghirdetett kihívásának (Challenge) első három
helyezettjét. Az NFTE-vel való együttműködés első évében a Mary Kay
szponzorálta az NFTE 2020-as World Series of Innovation
versenysorozatát. A WSI keretében az NFTE globális oktatási
versenyeket szervez 13-24 éves fiatalok számára azzal a céllal, hogy
a rájuk jellemző kritikus gondolkodással, problémamegoldási
készségeikre támaszkodva megoldásokat találjanak a világ legnagyobb
aktuális kihívásaira, és miközben a versenyben való részvétel révén
saját vállalkozói képességeiket is fejlesztik, segítsék az ENSZ
fenntartható fejlődési céljainak (Sustainable Development Goals
[SDGs]) elérését.
Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20210331005187/en/
A Mary Kay World Series of Innovation kihívása keretében arra kérte
a fiatalokat szerte a világon, hogy olyan innovatív megoldásokat
nyújtsanak be, amelyek elősegítik a 12. fenntartható fejlődési cél
(Felelős fogyasztás és termelés) elérését. Becslések szerint
globális szinten a kidobott textíliák 80%-a a szemétlerakókba kerül.
Ez az arány az oka annak, hogy a legszennyezőbb iparágak közt a
ruházati és textilipar a 2. helyen áll, és csak a kőolajipar előzi
meg. Ennek a kihívásnak a keretében a diákokat arra kérték, hogy egy
olyan terméket, szolgáltatást vagy kezdeményezést tervezzenek meg,
amely hozzájárul az egyenruhák és/vagy egyéb használt ruházat
újrafelhasználásához vagy új célra való hasznosításához, illetve a
szemétlerakókba kerülő hulladék mennyiségének csökkentéséhez és a
lebomló textíliákból származó üvegházhatású gázok termelődésének
csökkentését elősegítő "körkörös gazdaság" létrejöttéhez vezet.
A Mary Kay kihívásának három győztese a következő: - Első helyezett: Loop Tee Loop
o A Loop Tee Loop egy fenntartható ruházati körforgást biztosító
projekt, amely összekapcsolja a lyocellt (a cellulóz alapú viszkóz
anyagok egy korszerűbb, fokozottabb mértékben környezetbarát
változata) előállító textilgyárakat a Fülöp-szigetek hivatalosan
nemzeti fővárosi régiónak nevezett manilai régiójában működő,
egyenruhákat újrahasznosítás céljából összegyűjtő szolgáltatókkal.
- Második helyezett: SwagSwap
o A SwagSwap egy amerikai egyesült államokbeli szociális hálózat,
mely használtruha-üzletei révén lehetővé teszi a tinédzserek
számára, hogy egymás közt kicseréljék ruháikat.
- Harmadik helyezett: Project DBrand
o A Project DBrand egy amerikai egyesült államokbeli egyedi
szolgáltatás, amely a használt egyenruhák ún. "márkamentesítésével"
(azaz a márkajelek egyenruhákból való eltávolításával) előkészíti
azokat a továbbhasznosításra (ún. "upcycling").
"A diákok ma egy olyan világban nőnek fel, ahol a fenntarthatóság
része a mindennapi, globális párbeszédnek, és mi annak lehetővé
tételére törekszünk, hogy aktív cselekvéssel előrevivő szerepet
játszhassanak" - magyarázta Deborah Gibbins, a Mary Kay Inc.
operatív vezetője. "A Mary Kay büszke arra, hogy az NFTE-vel való
együttműködés egy olyan szervezettel végzett közös munka, amely nem
pusztán a fiatalok vállalkozói gondolkodásmódjának kialakításában
segít, hanem kritikus gondolkodásra is ösztönzi a fiatalokat a
globális kihívások legyőzése érdekében. A globális vállalatok, mint
amilyen a Mary Kay is, felelősek az olyan vállalkozói innováció
elősegítéséért, amelynek köszönhetően a világ jobb hellyé válhat."
Az NFTE egy oktatással foglalkozó, globális, nonprofit szervezet,
amely arra összpontosítja erőfeszítéseit, hogy felvértezze az
alacsony jövedelmű városi közösségek fiataljait a vállalkozási
képesség jelentette erővel. A World Series of Innovation (WSI)
Challenge program vállalatok által szponzorált versenyek (kihívások)
keretében igyekszik az ENSZ fenntartható fejlesztési céljainak
elérését szolgáló megoldásokat találni. A szervezet világszerte
mintegy 100000 tanulót ér el, és 2020-ban az NFTE WSI kihívásai
keretében közel 4000, különféle hátterű diák nyújtott be ötleteket.
A Mary Kay által szponzorált kihívásra mintegy 350 diák jelentkezett.
"A The World Series of Innovation program arra bátorítja a
fiatalokat, hogy vállalkozói gondolkodásmódot alkalmazzanak a
globális kihívásokra való megoldások keresésekor" - fejtette ki J.D.
LaRock, az NFTE elnök-vezérigazgatója. "Minden évben rendkívül
inspiráló hatással vannak ránk a vállalkozók következő
generációjának innovatív ötletei. Hálásak vagyunk a Mary Kay
Inc.-nek ezért a gondolkodásra ösztönző, globális kihívásért, amely
arra bátorította a diákokat, hogy újfajta szemszögből vizsgálják meg
a cirkuláris gazdaság ruházkodással és textíliákkal kapcsolatos
kérdéseit." (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2021. április 1., csütörtök 11:39 |
Bejelentették a Mary Kay Inc. által szponzorált NFTE World Series of Innovation globális kihívásának fiatal problémamegoldó nyerteseit (2. rész) |
|
Dallas, 2021. április 1., csütörtök (Business Wire/OTS) - |
A World Series of Innovation versenysorozaton kívül 2020-ban a Mary
Kay az egyik fő szponzorként támogatta az NFTE által az Egyesült
Nemzetek Szervezete globális céljairól rendezett beszélgetést
(United Nations Global Goals Conversation), amely eseményre a
szervezet minden évben meghívja a véleményvezéreket, a fiatalokat, a
különféle iparágak képviselőit, nonprofit és jótékonysági
szervezeteket annak érdekében, hogy előrevigye a társadalmi
vállalkozási megoldásokról szóló párbeszédet. A globális vállalkozói
hét (Global Entrepreneurship Week) rendezvénysorozat keretében
megrendezett panelbeszélgetés témája a vállalkozók innovációba való
bevonása volt, valamint ösztönzése arra, hogy a technológiát a
társadalmi haszon elérésére használható eszközként alkalmazva
cselekedjenek ("Engaging entrepreneurs to innovate and take action
using technology as a tool for social good") A panelbeszélgetés
résztvevői megvitatták, hogyan használható innovatív módon a
technológia a világjárvány nyomán felmerülő olyan kihívások
leküzdésére, mint a munkanélküliség, a gazdasági recesszió és a
COVID-pandémiát követően egy egyenlőbb és befogadóbb társadalom
kiépítésének fokozódó igénye nyomán tapasztalható társadalmi
forrongások. A 2020. évi UN Global Goals Conversation rendezvény
támogatói a következő cégek voltak: Citi Foundation, Ernst & Young
LLP (EY) és Mary Kay Inc., valamint a Bank of the West BNP Paribas.
További információkért a World Series of Innovation
versenysorozatról és a versenysorozat összes kihívásáról látogasson
el a következő weboldalra: https://innovation.nfte.com!
Amit a Mary Kay-ről tudni kell…
Több mint 60 évvel ezelőtt Mary Kay Ash, egyikeként azoknak a
nőknek, akiknek sikerült áttörni a nők vezető pozíciókba kerülését
akadályozó, sokszor "láthatatlan" korlátokat, három cél teljesítését
tűzte ki az általa létrehozott szépségápolási cég elé: biztosítson
ígéretes lehetőségeket a nők számára, gyártson ellenállhatatlan
termékeket és tegye jobbá a világot. Ez az álom szolgált alapul
annak a ma már több milliárd dolláros bevételt elérő vállalatnak a
felépítéséhez, amely mintegy 40 országban több millió független
szépségápolási tanácsadó munkatárs közreműködésével értékesíti
termékeit. A Mary Kay elkötelezett a szépségápolási termékek
tudományos alapjait biztosító kutatások és innovatív bőrápolási,
dekorkozmetikai és táplálékkiegészítő termékek, valamint illatszerek
előállítása iránt. A Mary Kay elkötelezett a nők és családjuk
szerepvállalásának támogatása iránt, és ennek érdekében szerte a
világon együttműködik különféle szervezetekkel, főként olyan
területekre összpontosítva erőfeszítéseit, mint a rákkutatás,
valamint a családon belüli erőszak áldozatainak védelme, a közösségi
életterek szépítése és a gyermekek támogatása álmaik elérésében.
Mary Kay Ash eredeti elképzelése továbbra is fényesen ragyogó
vezércsillag számunkra - és ennek az elképzelésnek a
megvalósításához minden egyes eladott rúzs egy lépéssel közelebb
juttatja cégünket.
Amit az NFTE-ről tudni kell…
A vállalkozói készségek oktatására szolgáló hálózat (Network for
Teaching Entrepreneurship [NFTE]) egy globális nonprofit szervezet,
amely magas minőségi színvonalat képviselő vállalkozói oktatást
biztosít erőforrásokkal kevésbé ellátott közösségek középiskolás
diákjai és a felsőoktatásban tanuló hallgatói számára, valamint
főiskolai/egyetemi hallgatók és felnőttek számára. Az NFTE több mint
70000 tanulót ér el évente programjaival az USA 25 államában, és
további 12 országban is kínál programokat. Ez idáig több mint egy
millió tanuló számára biztosítottunk személyes vagy online képzést
iskolai, iskolán kívüli, főiskolai és nyári táborokban megrendezett
programok keretében. További tájékoztatásért arról, hogyan
igyekszünk támogatni az inkluzív kapitalizmus megvalósulását és
kinevelni a vállalkozók tehetséges, sokszínű következő generációját,
kérjük, látogasson el honlapunkra: www.nfte.com.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20210331005187/en/
Kapcsolat: Mary Kay Inc. Corporate Communications Marykay.com/newsroom (+1) 972.687.5332 or media@mkcorp.com
Forrás: Mary Kay Inc.
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|