Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2021. március 1., hétfő 10:00 |
50 years of BMW Group Cultural Engagement. |
|
Munich, 1 March, 2021 (APA/OTS) - Esther Mahlangu. Ólafur Elíasson. Cao Fei. Kochi-Muziris Biennale. Hans Ulrich Obrist. Stefan Sagmeister. Jonas Kaufmann. Jeff Koons. Nadine Ghaffar. Munich Philharmonic. Sir Simon Rattle. Marc Spiegler. Teatro dell'Opera di Roma. Chris Dercon. Victoria Siddall. BMW Group receives congratulatory messages from the international cultural world, reflecting its diverse cultural commitment. For 50 years and with over 100 initiatives in the fields of modern and contemporary art, classical music, jazz and sound as well as architecture and design, BMW Group is an integral part of culture globally. |
It started with three large-scale paintings by Gerhard Richter
commissioned by Eberhard von Kuenheim, then chairman of the board at
BMW AG, in 1971. Since the opening of the four-cylinder building in
1973, the works titled "Rot", "Gelb" and "Blau" have been on
display. Ilka Horstmeier, member of the Board of Management of BMW
AG, Director of Human Resources and Labour Relations: "During times
of rapid change, responsibility and reliability are of the greatest
value. As is culture. For half a century now, we have established
our international cultural commitment as long-term partners. At BMW
Group, we believe that our arts cooperations are an integral part of
our social sustainability." With its network of partners, BMW Group
Cultural Engagement creates current narratives and connects people
worldwide - both physically and virtually. Over five decades, BMW
Group has been engaged in partnerships based on mutual respect and
curiosity which makes its cultural commitment a reliable partner in
the cultural field. BMW Group is grateful for a video campaign that
shows congratulations arriving from around the world and presents
them via social media throughout the year.
Further information, image and video material available at:
www.press.bmwgroup.com
BMW Group Cultural Engagement: Doris Fleischer, +49-151-601-27806, Doris.Fleischer@bmw.de Daria Nikitina, +49-89-382-60340, Daria.Nikitina@bmw.de
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|