Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2020. szeptember 1., kedd 12:07 |
A Tommy Hilfiger ambiciózus programot indított fenntarthatósági céljai elérésének felgyorsítása érdekében (1. rész) |
|
Amsterdam, 2020. szeptember 1., kedd (Business Wire/OTS) - A "Waste Nothing and Welcome All" (Semmit nem pazarlunk és mindenkit elfogadunk) hozzáállás jegyében a Tommy Hilfiger "Make it Possible" (Tedd lehetővé) névvel elindított egy új fenntarhatósági programot, amely 24 merész célt tűz ki a cirkularitás és az inklúzió 2030-ra való elérése érdekében |
o A Tommy Hilfiger a fenntarthatóságot két oldalról, környezeti és
társadalmi szempontból közelíti meg, és ennek megfelelően "Make it
Possible" programja a környezeti célok közt a cirkularitásra, a
társadalmi célok közt pedig az inklúzióra összpontosít.
o A "Make it Possible" program feladata a "Semmit nem pazarlunk és
mindenkit elfogadunk" hozzáállás elfogadtatása a divatiparban, azaz
a divatipar átformálása egy olyan ágazattá, amelyben nincsen
pazarlás és amely minden ember számára biztosítja a befogadást.
o A program négy csoportban összesen 24, 2030-ra elérendő
célkitűzést tartalmaz.
o www.sustainability.tommy.com
o #TommyHilfiger
A PVH Corp. [NYSE:PVH] tulajdonában lévő Tommy Hilfiger
bejelentette "Make it Possible" (Tedd lehetővé) programjának
elindítását. A környezeti és társadalmi fenntarthatósághoz való
merész, újfajta hozzáállást képviselő program megerősíti a vállalat
elkötelezettségét az iránt, hogy a divat a "Waste Nothing and
Welcome All" (Semmit nem pazarlunk és mindenkit elfogadunk)
jelmondatnak megfelelően fenntarthatóvá és befogadóvá váljon. A
"Make it Possible" program keretében a Tommy Hilfiger a
cirkularitásra és az inkluzivitásra összpontosító, négy csoportba
rendezett, összesen 24 ambiciózus célkitűzés 2030-ra való elérését
vállalja:
Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20200830005002/en/
- Circle Round (Fordítsd körbe): Egy fenntartható kör részét
képező, teljes mértékben cirkuláris termékek gyártása.
- Made for Life (Egy életre gyártva): A bolygó szabta korlátok
tiszteletben tartásával való működés, például az éghajlatváltozást
előidéző tevékenységek megszüntetése, a fenntartható földhasználat
megvalósítása, az édesvizek tisztaságának visszaállítása és a vegyi
anyagok okozta szennyeződés kiküszöbölése a működés minden
területén, a beszerzéstől kezdve egészen az értékesítésig.
- Everyone Welcome (Mindenkit elfogadunk): Olyan márkává válás,
amely minden TOMMY rajongó számára elfogadható - amely mindig
befogadó és mindenki számára teljes mértékben hozzáférhető.
- Opportunity for All (Lehetőség mindenki számára): A
lehetőségekhez való egyenlő hozzáférés biztosítása mindenki számára
- hogy semmi nem akadályozhassa a siker elérését a Tommy Hilfigernél.
A Tommy Hilfiger programja anyavállalata, a PVH Corp "Forward
Fashion" elnevezésű stratégiáján alapul, amely a működés negatív
hatásainak kiküszöbölését, és 100%-ban pozitív hatások elérést,
valamint a vállalat értékláncába tartozó több mint 1 millió ember
életének jobbá tételét célzó 15 prioritást fogalmaz meg.
"People's Place" nevű eIső üzletemet 1969-ben szülővárosomban,
Elmirában nyitottam meg, azzal a céllal, hogy a különféle háttérrel
rendelkező emberek számára olyan helyként szolgáljon, ahol
összejöhetnek és osztozhatnak a populáris kultúra kínálta izgalmas
élményekben" - mesélte Tommy Hilfiger. "Ahogy márkánk az évek során
ennek a befogadó szellemnek a jegyében fejlődött, egyre erősödött
elkötelezettségünk is a társadalmi és környezeti fenntarthatóság
iránt. A "Make it Possible" program révén kiterjesztjük és
megerősítjük jövőképünk megvalósítását szolgáló vállalásainkat,
melyek teljesítését szervezetünk minden tagja prioritásként kezeli,
és bár egyelőre még nem értük el e célokat, biztos vagyok benne,
hogy ily módon meg fogjuk tudni valósítani azokat."
"Ezekben az egészségi, humán, környezeti és gazdasági területeken
is válságot hozó időkben a többi gazdasági szereplővel együtt
felelősek vagyunk azért, hogy olyan innovatív megoldásokat
találjunk, amelyek ösztönzik a befogadást és egy cirkuláris gazdaság
létrejöttét" - mondta Martijn Hagman, a Tommy Hilfiger Global és a
PVH Europe vezérigazgatója. Cégünkre jellemző, hogy a változtatások
terén vezető szerepet játszunk, még a legnagyobb kihívást jelentő
időkben is, és ez az oka annak, hogy most elindítjuk "Make it
Possible" elnevezésű fenntarthatósági programunkat, amely 24,
2030-ra elérendő célkitűzést fogalmaz meg. A Tommy Hilfiger már
mintegy tíz éve munkálkodik azon, hogy elősegítse egy fenntarhatóbb
jövő elérését, ideértve például a környezetet a lehető legkevésbé
terhelő farmerruházat-gyártási folyamatok úttörőként való
bevezetését, a felelős vízgazdálkodás általánossá tételét célzó
erőfeszítéseinket és az inkluzivitás jegyében alkotott
kollekcióinkat. A "Make it Possible" program az egyik módja annak,
hogy együttműködve érdemi és hosszú távon is hatásos módon járuljunk
hozzá egy jobb divatipar létrehozásához." (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2020. szeptember 1., kedd 12:07 |
A Tommy Hilfiger ambiciózus programot indított fenntarthatósági céljai elérésének felgyorsítása érdekében (2. rész) |
|
Amsterdam, 2020. szeptember 1., kedd (Business Wire/OTS) - |
A "Make it Possible" program a legutóbbi mérföldkőnek számít a Tommy
Hilfiger fenntarthatóság felé vezető útján. Az eddig elért
legfontosabb eredmények a következők: a Tommy Hilfiger Adaptive
program elindítása, amely a fogyatékkal élő felnőttek és gyermekek
számára az öltözést megkönnyítő ruhadarabok tervezését és
előállítását célozza, valamint a divat terén a befogadást és a
pozitív változásokat elősegítő, innovatív megoldásokat kidolgozó
kezdő, illetve a gyors növekedés fázisában lévő (ún. "scale-up")
vállalkozások támogatását célzó "Tommy Hilfiger Fashion Frontier
Challenge" (A Tommy Hilfiger Divathatárok kihívása) elnevezésű
globális program megvalósítása. A közelmúltban a Tommy Hilfiger
elindított egy "People's Place" (Hely mindenki számára) elnevezésű
programot is, amely a fekete és színes bőrű, illetve bennszülött
(black, indigenous, people of color [BIPOC]) közösségeknek a
divatiparban és a kreatív ágazatokban való képviselete támogatását
célozza. Ez idáig a Tommy Hilfiger tervezőinek több mint 80%-a
részesült képzésben a cirkuláris tervezési stratégiákról, és
2019-ben a globális szinten felhasznált pamut 72%-át fenntartható
forrásokból szereztük be. Továbbá 2 millió farmerből készült
ruhadarabot állítottunk elő a környezetet kisebb mértékben terhelő
eljárásokkal, melynek eredményeként csökkent a gyártás során
felhasznált víz és energia mennyisége. Mindegyik szezonális TOMMY
HILFIGER kollekció tartalmaz a fenntarthatóság elvét követő stílusú
darabokat is: a 2021-es tavaszi kollekciónak például több mint 50%-a
fenntartható stílusú kreáció, ami a 2020-as tavaszi kollekcióhoz
képest kétszer annyi fenntartható stílusú ruhadarabot jelent.
Felismerve, hogy egy vállalat egyedül nem képes fenntarthatóvá
formálni a divatipart, a PVH Corp. részét képező Tommy Hilfiger 2019
augusztusában aláírta a "The Fashion Pact" elnevezésű, az ágazat más
szereplőivel való együttműködést célzó megállapodást és csatlakozott
az Ellen MacArthur Alapítvány (Ellen MacArthur Foundation) "Make
Fashion Circular" (Tedd cirkulárissa a divatot) és "Jeans Redesign"
(Farmer-újratervezés) elnevezésű kezdeményezéséhez. Az utóbbi
években a Tommy Hilfiger együttműködött a WWF-fel is
(Természetvédelmi Világalap) a stratégiai ellátó láncába tartozó
helyeken a vízzel kapcsolatosan felmerülő kockázatok kezelése
érdekében. Ennek keretében a vízzel kapcsolatos kockázatok kezelését
oktató képzésben részesítette a kínai Taihu-folyó völgyében működő
beszállítókat és ipari parkokat, és alapító márkapartnerként részt
vett egy új felelős vízgazdálkodási programnak a vietnámi Mekong
medencében való megvalósítását célzó projektben.
A fenntarthatóság felé vezető útján elért haladásáról a Tommy
Hilfiger folyamatos tájékoztatást nyújt. További információkért a
"Make it Possible" programról, valamint az eddig elért eredmények
teljes körű áttekintéséért kérjük, látogasson el a következő
internetes címre: http://sustainability.tommy.com.
Amit a Tommy Hilfigerről tudni kell…
A Tommy Hilfiger, amelynek portfóliójában olyan márkák szerepelnek,
mint a TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS, a világ egyik legismertebb
és legelismertebb, prémiumkategóriás, ún. "lifestyle" (bizonyos
életstílust/életérzést képviselő) ruházati cikkeket tervező és
forgalmazó cége. A vállalat magas minőségű, egyedi szabású
férfiruházatot és sportruházatot, női ruhakollekciókat és
sportruházatot, gyermekruhákat, denim kollekciókat, fehérneműket
(ideértve köntösöket, hálóruhákat és szabadidőruházatot), lábbeliket
és kiegészítőket tervez és forgalmaz. Válogatott licenctulajdonosain
keresztül a Tommy Hilfiger kiegészítő termékeket is kínál, például
szemüvegeket, karórákat, illatszereket, fürdőruhákat, zoknikat,
kisebb bőrárukat, lakberendezési cikkeket és
bőröndöket/utazótáskákat. A TOMMY JEANS termékcsaládba férfi és női
farmerruházat és lábbelik, kiegészítők és illatszerek tartoznak. A
TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS márkanévvel forgalmazott árukat a
vásárlók szerte a világon megvásárolhatják a kiterjedt TOMMY
HILFIGER és TOMMY JEANS üzlethálózat egységeiben, a vezető
szaküzletekben és áruházakban, egyes online kiskereskedőktől,
valamint a tommy.com internetes címen. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2020. szeptember 1., kedd 12:08 |
A Tommy Hilfiger ambiciózus programot indított fenntarthatósági céljai elérésének felgyorsítása érdekében (3. rész) |
|
Amsterdam, 2020. szeptember 1., kedd (Business Wire/OTS) - |
Amit a PVH Corp.-ról tudni kell…
A PVH a világ egyik legkedveltebb és legnagyobb elismeréssel
övezett divat- és ún. "lifestyle" (bizonyos életstílust/életérzést
képviselő) termékeket forgalmazó vállalataként meghatározó szerepet
játszik a stílustrendek alakítása terén. A társaság tulajdonát
képezik olyan, a divatot a világ jobbá tétele érdekében formáló,
ikonikus márkák, mint a CALVIN KLEIN, a TOMMY HILFIGER, a Van
Heusen, az IZOD, az ARROW, a Warner's, az Olga és a Geoffrey Beene,
valamint a fehérneműket forgalmazó, digitális értékesítésre
összpontosító True&Co., mely márkanevek, valamint egyéb ismert
amerikai és nemzetközi márkanevek, továbbá licencbe adott márkanevek
alatt számos különféle terméket forgalmaz. A PVH több mint 40 000
értékesítési partnere több mint 40 országban évente mintegy 9,9
milliárd USA dollár összegű árbevételt ér el. Ez az alapja a PVH
erejének.
Kövessen minket a Facebookon, az Instagramon, a Twitteren és a
LinkedInen!
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20200830005002/en/
Kapcsolat:
Tommy Hilfiger Baptiste Blanc Sr. Director, Communications and Earned Media Baptiste.Blanc@tommy.com +31 62904 2334
Forrás: Tommy Hilfiger
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|