Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2018. január 23., kedd 15:48 |
A LEGO® Education új "Maker" tevékenységeket kínál az iskolák számára |
|
Billund, Dánia, 2018. január 23., kedd (Business Wire/OTS) - Az oktatók kipróbálhatják az új, ingyenes LEGO® Education "Maker" tevékenységeket, ötleket kapnak a "Maker" tevékenységek végzésére alkalmas iskolai feltételek kialakításához, sőt, ha versenybe szállnak a LEGO Education Globális Oktatói Díjáért (Global Teacher Award), megoszthatják másokkal is, hogyan használják a LEGO építőelemeket az osztályteremben. - A LEGO® Education "Maker" (Készítő) elnevezésű, óvódák és általános iskolák számára kidolgozott tevékenységsorokat magába foglaló foglalkoztató csomagja mától szerte a világon elérhető az oktatási intézmények számára. A tevékenységek az ikonikus LEGO építőkockák használatán alapulnak, és a szabadon szárnyaló, kötöttségektől mentes, teremtő képzeletet kívánják erősíteni és fejleszteni játékos, kreatív módon. Az új, ingyenesen igénybe vehető LEGO Education Maker tevékenységek végzése során a diákok korosztályuknak megfelelő, elmélyült gondolkodásra ösztönző kihívásokkal találkoznak. A tevékenységekhez a következő LEGO Education termékek használhatók fel: LEGO Education STEAM Park, LEGO Education Simple Machines, LEGO Education WeDo 2.0, LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 és LEGO Education Simple and Powered Machines. |
Az új, rendkívül sokoldalú LEGO Education Maker tevékenységek
korlátoktól mentes tanulási élményt kínálnak minden korosztály
számára
Az új LEGO Education Maker tevékenységeket hasznosító oktatók
támogató, iránymutató szerepet töltenek be tanulóik mellett,
miközben segítik őket egy sor többféle helyes megoldást lehetővé
tévő, problémamegoldáson alapuló, a valós életben felmerülő
kihívásokhoz kapcsolódó feladat megoldásában. A diákoknak csapatokat
alkotva először meg kell határozniuk a probléma mibenlétét,
megoldási ötletekkel kell előállniuk, meg kell tervezniük a
megoldást jelentő tárgyat, és alkalmazniuk kell az eközben
tanultakat új és innovatív megoldások kidolgozása érdekében. A LEGO
Education Maker tevékenységek egy része egyszerűen programozható
motorok és érzékelők megtervezését/megépítését célozza, melynek
során a diákok a 21. században alapvető készségeket sajátítanak el,
és közben megtanulnak csapatban dolgozni, gyakorolják a kritikus
gondolkodást, a kreatív problémamegoldást és a hatékony
kommunikációt.
Fedezze fel Ön is az új LEGO Education Maker tevékenységeket és az
ezt támogató iskolai könyezet kialakítására vonatkozó ötleteket!
Látogasson el még ma a következő internetes címre:
www.LEGOeducation.com/maker.
Évente odaítélt LEGO Education nemzetközi Oktatói Díj az innovatív
tanítás és foglalkoztatás elismerésére
Felhívjuk az oktatókat szerte a világon, hogy nyújtsák be
nevezésüket a LEGO Education Oktatói Díjra. A program célja a
tudományos, műszaki, mérnöki és matematikai ismeretek (azaz az angol
"science", "technology", "engineering" és "math" szavak
kezdőbetűiből álló mozaikszóval, STEM) hatékony elsajátítását
elősegítő innovatív oktatási módszerek elismerése. Az idei LEGO
Education Oktatói Díjjal arra szeretnénk bátorítani az általános és
középiskolai tanárokat, hogy osszák meg kollégáikkal, hogyan
hasznosítják a LEGO építőelemeket az osztálytermekben.
A tavalyi LEGO Education Oktatói Díjért folyó versengés sikerét
látva, melynek nyertesei szerte a világról elutaztak a dániai
Billund városába, és a LEGO Education 2017. évi Szimpóziumán
bemutatták és megosztották módszereiket a modern oktatási módszerek
iránt érdeklődő kollégáikkal, a LEGO Education ez évben is várja a
tehetséges és elkötelezett oktatók nevezését a díjra.
Az idei év nyertesei lehetőséget kapnak, hogy bemutassák munkájukat
a LEGO Education Amerikai Egyesült Államokban, Boston városában,
2018. június 5-e és 7-e közt a Tufts University-vel együttműködésben
megrendezésre kerülő 2018.évi Szimpóziumán.
A LEGO Education Oktatói Díjra az oktatók szerte a világon ide
kattintva jelentkezhetnek.
Amit a LEGO Educationről tudni kell…
A LEGO Education a LEGO építőelemekre alapozva játékos tanulási
élményt és oktatási megoldásokat, kiegészítő tantervi anyagokat,
továbbá fizikai és digitális oktatási eszközöket kínál ügyfeleinek.
Megoldásaink minden diák számára lehetővé teszik, hogy aktív,
együttműködésre képes tanulóvá válva a jövő kihívásainak legyőzésére
alkalmas készségeket és a tanuláshoz való pozitív hozzáállást
sajátítson el.
A LEGO és a LEGO logó a LEGO Group védjegye. ©2018 The LEGO Group.
Kapcsolat: LEGO Education Global Communications Kari Sherrodd, +1 860-835-6510 kari.sherrodd@LEGO.com
Forrás: LEGO Education
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|