OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 26. péntek
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2018. január 23., kedd 10:25

A Calvin Klein, Inc. bejelentette a Calvin Klein alsóneműket és a Calvin Klein farmerruházatot népszerűsítő 2018. évi tavaszi/nyári globális reklámkampányának elindítását (1. rész)
    New York, 2018. január 23., kedd (Business Wire/OTS) - A kampány főszereplői Kim Kardashian West, Khloé Kardashian, Kourtney Kardashian, Kendall Jenner és Kylie Jenner - A PVH Corp. [NYSE:PVH] 100%-os tulajdonát képező Calvin Klein, Inc. ma bejelentette, hogy elindította új, a márka alsóneműit (CALVIN KLEIN UNDERWEAR) és farmerruházatát (CALVIN KLEIN JEANS) népszerűsítő globális, multimédiás reklámkampányát. A kampány a CALVIN KLEIN márka #MYCALVINS kampánya világszerte jól ismert jelmondatának jegyében (Our Family. #MYCALVINS. [A mi családunk. #MYCALVINS]) viszi tovább az alapelgondolást.

    
     Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény a következő internetes címen tekinthető meg: http://www.businesswire.com/news/home/20180122005732/en/

Az új kampány legújabb fejezetéhez a Willy Vanderperre fényképész által készített fotókon a Kardashian nővérek, Kim Kardashian West, Khloé Kardashian, Kourtney Kardashian, Kendall Jenner és Kylie Jenner a főszereplők. A testvérek a képeken a CALVIN KLEIN UNDERWEAR alsónemű-termékcsalád legújabb darabjait viselik, ideértve a CALVIN KLEIN Modern Cotton és az új CALVIN KLEIN Body termékeket, amelyek már kaphatók az üzletekben és online egyaránt. A Kardashian nővérek közül néhányan ugyanakkor a CALVIN KLEIN JEANS farmerruhák alapdarabjait is bemutatják, illetve a CALVIN KLEIN JEANS 2018. évi tavaszi kollekciójából is ízelítőt adnak.

A továbbgondolt #MYCALVINS koncepció középpontjában a család áll, a külön-külön is erős tagokat összekötő szoros kapcsolat, amelyet még inkább kihangsúlyoz a fotókon prominens helyen látható, foltokból összevarrt (ún. "patchwork") hagyományos amerikai takaró szimbolizmusa. A kampány ezeket a kötelékeket emeli ki, és különféle módokon azt mutatja be, hogyan inspirálhatók a családok - legyenek azok eredeti családok vagy korábban széthullott családok tagjaiból létrejött új családok - arra, hogy más családokkal összekapcsolódva közösségeket alkossanak. A kampány azokra a dolgokra igyekszik felhívni az emberek figyelmét, amelyek a család lényegét, az összetartozást erősítik.

A most kezdődő hirdetéssorozat az új Our Family. #MYCALVINS (A mi családunk. #MYCALVINS) kampány legújabb szakaszát képviseli, amelynek első fázisát 2017 novemberében Solange, Kelela, Dev Hynes, Caroline Polachek és a Kindness zenei projekt alapítója, Adam Bainbridge, valamint az A$AP Mob együttes tagjai, A$AP Rocky, A$AP Ferg, A$AP Nast, A$AP Twelvyy, A$AP Ant, A$AP Lou és A$AP J. Scott, részvételével indították el, és amelynek legutóbbi reklámjaiban a Gerber testvérpár, Kaia és Presley szerepelt. A kampány, amely a 2018-as év tavaszi szezonjának végéig tart, a generációk közti réseket igyekszik áthidalni mind a modellek, mind a ruhadarabok, mind pedig a zenei és kulturális háttér révén. A hirdetések mottója "A mi családunk", és a reklámokban bemutatott történetek középpontjában a család és a közösség áll.

A CALVIN KLEIN továbbra is elsősorban digitális eszközökre és a közösségi médiumokra alapozva juttatja el az "Our Family. #MYCALVINS" kampány üzenetét a fogyasztókra összpontosító különféle csatornákon keresztül. A #MYCALVINS kampány digitális térben és a közösségi médiumokban szerte a világon 12 országban megjelenő több mint 100 millió hirdetését, melyek közt több kulcsfontosságú piacon hatalmas kültéri plakátok is szerepelnek, azzal a céllal tervezték, hogy mágnesként vonzzák magukra a CALVIN KLEIN márka követőinek figyelmét.

A CALVIN KLEIN globális, ún. lifestyle (bizonyos életstílust/életérzést képviselő) márka, amely a merész, progresszív megoldásokat csábító esztétikai stílussal ötvözi. Célunk az, hogy vevőinket, közönségünket lázba hozzuk és inspiráljuk provokatív képvilágunkkal és az érzékeket felébresztő, meghökkentő ruháinkkal.

A Calvin Klein és üzleti partnere, Barry Schwartz által 1968-ban lefektetett alapokra építve a cég letisztult, innovatív stílusának köszönhetően mára az amerikai divat egyik neves vezetőjévé vált. A több mint 110 országban forgalmazott CALVIN KLEIN márkatermékekből származó globális értékesítési árbevétel 2016-ban meghaladta a 8 milliárd USA dollárt. A CALVIN KLEIN több mint 10000 értékesítési partnert foglalkoztat világszerte. 2003-ban a vállalatot felvásárolta a PVH Corp.

A PVH Corp. 135 éves működése során számos sikeres, az amerikai divat hagyományaira építő márkát és vállalkozást hívott életre, melynek eredményeként mára a világ egyik legnagyobb ruhaipari vállalatává vált. Cégünk több mint 35000 értékesítési partnere több mint 40 országban összesen mintegy 8 milliárd USA dollár összegű árbevételt ért el. A társaság tulajdonát képezik olyan ikonikus márkák, mint a iconic CALVIN KLEIN, a TOMMY HILFIGER, a Van Heusen, az IZOD, az ARROW, a Speedo*, a Warner's, az Olga  és a fehérneműket forgalmazó, digitális értékesítésre összpontosító True & Co., mely márkanevek, valamint egyéb ismert amerikai és nemzetközi márkanevek, továbbá licencbe adott márkanevek alatt számos különféle terméket forgalmazunk.

*A Speedo márka a Speedo International Limited által Észak-Amerika területére és a Karib-térségre adott örökös licenc alapján kerül forgalmazásra.(folyt.)



2018. január 23., kedd 10:26

A Calvin Klein, Inc. bejelentette a Calvin Klein alsóneműket és a Calvin Klein farmerruházatot népszerűsítő 2018. évi tavaszi/nyári globális reklámkampányának elindítását (2. rész)
    New York, 2018. január 23., kedd (Business Wire/OTS) -

    FÉNYKÉPEK: © 2018 Willy Vanderperre

A KAMPÁNYVIDEÓ (30 MÁSODPERC) A KÖVETKEZŐ INTERNETES CÍMEN TEKINTHETŐ MEG: https://youtu.be/90CCjgX0n20

A BEÁGYAZHATÓ KAMPÁNYVIDEÓ (30 MÁSODPERC) A KÖVETKEZŐ INTERNETES CÍMEN ÉRHETŐ EL:

          
KÖZÖSSÉGI OLDALAK:
facebook.com/calvinklein; calvinklein.tumblr.com; google.com/+calvinklein;

youtube.com/calvinklein; twitter.com/calvinklein; instagram.com/calvinklein;
pinterest.com/calvinklein

snapchat: calvinklein
calvinklein.com/mycalvins
OUR FAMILY. #MYCALVINS

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20180122005732/en/

Kapcsolat:
Calvin Klein, Inc.
Jessica Jenkins, 212 292 9435
Director, Public Relations
jessicajenkins@ck.com
vagy
Jacqueline Giusti, 212 292 9749
Coordinator, Corporate Communications
jacquelinegiusti@ck.com

Forrás: Calvin Klein, Inc.

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.