Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2018. január 15., hétfő 10:20 |
Collection realignment: THOMAS SABO launches Generation Charm Club |
|
Lauf/Pegnitz, January 15, 2018 (APA/OTS) - sophisticated, expressive and traversing all generations: With the launch of the Generation Charm Club Collection, THOMAS SABO is reinventing the world of the Charm. The global campaign combines high fashion looks with enthusiasm for jewellery and a completely new expression of the wearer's own personality. |
Generation Charm Club is setting the trends for spring/summer 2018.
Cool vintage stylistics, extra-large Charms, seductive single
earrings as well as a wealth of different carriers. The new Charms
are perfectly suited to layering styles.
The Charms of the "Vintage Rebel" category are a significant
highlight. THOMAS SABO's iconic Rebel at heart designs make eye
catching Charm looks for him and her possible. Generation Charm Club
now addresses all THOMAS SABO target groups.
"Combine things that are close to your heart and transcend borders
- Generation Charm Club stands for the new, casual attitude towards
personalising and styling favourite pieces, lucky charms and vintage
symbols", says Susanne Kölbli, Creative Director at THOMAS SABO.
The Generation Charm Club Collection will be available in all
THOMAS SABO shops and shop-in-shops, at www.thomassabo.com and from
selected partners from 16 February 2018.
Image material is available to download for editorial purposes here.
(http://images.thomassabo.com/www/2/2018/01/THOMAS-SABO_Generation-Charm-Club-SS18_images.zip) Hashtags: #GenerationCC #thomassabo
About THOMAS SABO THOMAS SABO is one of the globally-leading jewellery and watches
companies, designing, selling and distributing lifestyle products
for women and men. The company, established in 1984 by Thomas Sabo
in Lauf an der Pegnitz, Germany, operates around 300 of its own
shops across all five continents with a total of around 1,860
employees. THOMAS SABO also collaborates globally with approximately
2,800 trade partners as well as leading airlines and cruise
operators.
Press contact THOMAS SABO GmbH & Co. KG Felizia Kindermann Head of International & Corporate PR +49912397150 press@thomassabo.com
http://instagram.com/thomassabo http://twitter.com/THOMASSABO http://www.youtube.com/ThomasSaboOfficial
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|