OTS Üzleti Sajtószolgálat
2017. november 18. szombat
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2017. szeptember 14., csütörtök 11:12

Az Alibaba Csoport kiskereskedelmi e-platformja, a Tmall támogatja a New York-i Divathét divatbemutatóit
    New York, 2017. szeptember 14., csütörtök (Business Wire/OTS) - Az amerikai egyesült államokbeli divattervezők kreációi még a világ legjelentősebb bevásárlónapja, november 11-e előtt megtekinthetők lesznek a Tmall 2017-es 'See-Now Buy-Now' (Nézd meg - vedd meg) divatbemutatóján - Kína legnagyobb, különféle márkákat forgalmazó, elektronikus kiskereskedelmi piaci platformja, az Alibaba Group (NYSE:BABA) Tmall üzletága ma bejelentette, hogy a Tmall a Suntchival együtt a 'New York Fashion Week (NYFW): The Shows' hivatalos partnere lett. A Tmall és a Suntchi támogatásával az amerikai egyesült államokbeli divattervezők és márkák az Alibaba kiterjedt hálózatán keresztül, a cég technológiáit felhasználva első alkalommal nyernek közvetlen hozzáférést a kínai e-piacterekhez.

    Az együttműködés keretében az Alibaba meghívta a NYFW néhány divattervezőjét, hogy vegyenek részt a Tmall másodszor megrendezésre kerülő éves divatbemutatóján, a 2017-es 'see-now buy-now' show-n ("nézd meg - vedd meg" - azaz a divatbemutatót követően a bemutatott darabok szinte azonnal megvásárolhatók). A globális divatbemutatóra idén októberben a világ egyik legjelentősebb bevásárló napja, az Alibaba "11.11" elnevezésű globális bevásárló fesztiváljának előrendezvényeként kerül sor. Tavaly az Alibaba ezt az eseményt, amelyen több mint 50 nemzetközi márka vonultatta fel ruhakölteményeit, élő adásban streamelte hét millió néző számára. Az Alibabával való együttműködés révén a vezető amerikai egyesült államokbeli divattervezők, mint például az Opening Ceremony és Robert Geller először mutathatják meg kreációikat közvetlenül az Alibaba e-platformjait látogató több fél milliárd vásárlónak.

Az Amerikai Egyesült Államok és Kína közötti kulturális kapcsolatok erősítését célzó együttműködési megállapodás nyomán megrendezésre kerül a NYFW kínai napja is, a "NYFW: China Day". A különleges rendezvényen a Tmall 2017-es 'see-now buy-now' divatbemutatóján kiválasztott vezető kínai divattervezők mutatkoznak be a 2018 szeptemberében sorra kerülő NYFW: The Shows divatbemutatókon.

"Nagy örömünkre szolgál, hogy támogathatjuk a NYFW: The Shows rendezvényeket, és így utat nyithatunk az amerikai márkák és kiskereskedők számára a rendkívül gyorsan növekvő kínai fogyasztói piachoz" - mondta el Michael Evans, az Alibaba Csoport elnöke. "Az Alibaba mérete, technológiái és a vásárlási szokásokra vonatkozó mélyreható ismeretei kivételes lehetőséget biztosítanak a márkák és a divattervezők számára arra, hogy a világ legnagyobb piacán új, innovatív módokon lépjenek kapcsolatba a vásárlókkal."

"Az Opening Ceremony-t, amelyhez egy hongkongi utazás adta az inspirációt, 15 évvel ezelőtt indítottuk útjára. Kínához családi kötelékek fűznek, ezért rendkívül izgalmas számunkra, hogy egy olyan nagy befolyással bíró vállalattal együttműködve, mint az Alibaba, bemutatkozhatunk a kínai közönségnek, és növelhetjük globális lábnyomunkat" - fejtették ki Humberto Leon és Carol Lim, az Opening Ceremony alapítói.

"Nagy izgalommal várjuk, hogy megkezdhessük márkánk kiépítését Kínában, és az Alibaba innovatív technológiáinak felhasználásával hozzáférhetővé tehessük a rendkívül gyorsan bővülő kínai fogyasztói piac számára, mivel ez kulcsfontosságú tényező cégünk globális terjeszkedése szempontjából" - magyarázta Robert Geller divattervező.

Amit az Alibaba Groupról tudni kell…

Az Alibaba Csoport küldetésének tekinti, hogy megkönnyítse az üzleti tevékenység végzését mindenhol a világon. A vállalat célja a kereskedelem jövőbeli infrastruktúrájának kiépítése. Elképzelései szerint ügyfelei az Alibaba biztosította keretek közt találkoznak, dolgoznak és élnek majd, és a vállalat legalább 102 évig fog működni.

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20170913005609/en/

Kapcsolat:
Alibaba Group
Sharon Chan, +1 415-361-8219
sharon.chan@alibaba-inc.com

Forrás: Alibaba Group

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.