Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2015. február 25., szerda 12:40 |
Hazánkban is megjelentek az Egészséges Kasszák - A Lidl Magyarország elsőként vezette be |
|
Budapest, 2015. február 25., szerda (OTS) - Nemzetközi
sikerpéldákat követően Magyarországon is megjelentek az Egészséges
Kasszák, amelyet itthon elsőként a Lidl Magyarország vezet be. A
kezdeményezés célja, hogy az átalakítással támogassák a magyar
családok, a magyar gyermekek egészséges táplálkozását. Az áruházlánc
Egészséges Kasszáinál kihelyezett termékei összességében közel
30%-kal kevesebb kalóriát, 51%-kal kevesebb szénhidrátot és
megközelítőleg 40%-kal kevesebb zsírt tartalmaznak. |
A hírhez tartozó kép(ek) ingyenesen letölthető(ek) a következő internetcímen: http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20150225_003.jpg http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20150225_004.jpg http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20150225_005.jpg
Magyarországon is egyre nagyobb problémát jelent a gyermekkori
elhízás jelensége, így egyre fontosabb az egészséges táplálkozás
elősegítése. A Lidl Magyarország, mint az egyik legdinamikusabban
fejlődő áruházlánc, mely hetente 1,5 - 2 millió magyar vásárlót
szolgál ki, fontosnak tartja a magyar családok támogatását ebben.
Ebből kifolyólag a vállalat elsőként, több mint 160 áruházában
minden kasszát átalakít és a már megszokott cukorkák, csokik helyett
müzli szeleteket, szárított gyümölcsöket, csemege mixet és egyéb
egészségesebb élelmiszereket helyez ki.
"A kezdeményezést elsősorban az indokolta, hogy Magyarországon is
egyre nagyobb problémát jelent az elhízás. A Lidl célja felelős
vállalatként, hogy lehetőségeihez mérten a legjobban segítse
vásárlóit és a jövő generációját. A kasszák átalakítását ezért úgy
végeztük el, hogy egészségesebb élelmiszerek kerüljenek oda, ennek
eredményeként a Lidl kasszáiban lévő termékek közel 30%-kal kevesebb
kalóriát, 51 %-kal kevesebb szénhidrátot és megközelítőleg 40%-kal
kevesebb zsírt tartalmaznak." - emelte ki Nepp Zoltán, a Lidl
Magyarország beszerzési igazgatója.
A Lidl brit leányvállalatának kutatásából az is kiderült, hogy
10-ből minden 7. szülő küzd a problémával, hogy sorban állás közben
gyermeke a kihelyezett édességek valamelyikére vágyik. 66%-uk pedig
enged is a kérésnek és vásárol a nassolnivalókból. A szülők 61%-a
pedig kifejezetten szeretné, ha az áruházak kínálnának reform
csemegéket, ugyanis nehéz egészséges életmódra nevelni a
gyermekeiket, ha körülöttük csokik és cukorkák találhatók a polcokon.
A kezdeményezést üdvözölte a Magyar Dietetikusok Országos
Szövetségének elnöke, Kubányi Jolán is, aki elmondta: "Rendkívül
örülünk a Lidl kezdeményezésének, ugyanis fontos, hogy a gyermekek
ne csak az iskolában, vagy az otthoni környezetben ismerkedjenek az
egészséges táplálkozással, hanem akár a bevásárlás során is legyen
lehetőségük egészséges alternatívát választani." A kasszák átalakítását a Lidl Magyarország az idei év elején kezdte
el, a mai nappal bezárólag pedig már minden áruház minden
kasszájánál az egészségesebb élelmiszerekkel találkozhatnak a
vásárlók.
További információk: Tőzsér Judit PR vezető Lidl Magyarország Bt. Tel: 06-20-776-0017 Fax: 06-1-346-60-61 sajto@lidl.hu
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|