OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 26. péntek
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2014. szeptember 19., péntek 09:40

Boldogabb, aki rendszeresen eszik desszertet
    Budapest, 2014. szeptember 19., péntek (OTS) - Magzatkorban kifejlődik az emberi ízérzékelés, és már ekkortól összekapcsolódik lelkiállapotunk az édességfogyasztással - állítja Dr. Almási Kitti klinikai pszichológus, aki a Sole-Mizo Zrt. közreműködésével vizsgálta a desszertek és a hozzá társított érzések kapcsolatát.

    Az emberi ízérzékelés és az első ízlelőbimbók kialakulása már a terhesség 2-3. hónapjában elkezdődik. Ekkor az ízimpulzusok nyálelválasztást váltanak ki, amik beindítják a nyelvmozgást. Amint a magzat már nyelni is tud, már születése előtt is számos íz összetevővel megismerkedik, születés után főleg az édes ízt preferálják és ez évek múltával sem változik meg.

"Aki jóban van magával, figyel arra, hogy jusson ideje önmaga kényeztetésére. Aki viszont mélyponton van, megvonja magától ezeket a kellemes pillanatokat, ezzel ördögi körbe lép, hiszen aki rosszkedvű, még azzal sem segít magán, hogy elérhető kellemes kényeztetésekkel ellensúlyozza a hangulatát"- emelte ki Kitti.

A Krémkaland fantázianevű termékek bevezetésével a MIZO márka nem csupán a tejalapú alaptermékek, hanem a hűtött desszertek kategóriájában is meghatározó piaci szereplőjévé kíván válni. A desszertpiacon tervezett térhódítással a vállalat innovatív gyártással előállított görögjoghurtokkal, gyümölcsjoghurtokkal és pudingokkal is bővítette portfólióját.

"A Bonafarm Csoporthoz tartozó Sole- Mizo Zrt. folyamatosan fejleszti és bővíti termékkínálatát, melyet minden esetben a fogyasztói igények gondos és széleskörű felmérése előz meg. Fontos hogy a termékek változatos ízekben és többféle kiszerelésben is kaphatóak, így mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbb formát"- mondta Szilágyi László, a Sole-Mizo Zrt. kereskedelmi és marketing igazgatója.
    

-------------------------------------------------------------------

      Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
      Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI nonprofit Zrt.
      Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.