Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2014. szeptember 19., péntek 09:40 |
Boldogabb, aki rendszeresen eszik desszertet |
|
Budapest, 2014. szeptember 19., péntek (OTS) - Magzatkorban
kifejlődik az emberi ízérzékelés, és már ekkortól összekapcsolódik
lelkiállapotunk az édességfogyasztással - állítja Dr. Almási Kitti
klinikai pszichológus, aki a Sole-Mizo Zrt. közreműködésével
vizsgálta a desszertek és a hozzá társított érzések kapcsolatát. |
Az emberi ízérzékelés és az első ízlelőbimbók kialakulása már a
terhesség 2-3. hónapjában elkezdődik. Ekkor az ízimpulzusok
nyálelválasztást váltanak ki, amik beindítják a nyelvmozgást. Amint
a magzat már nyelni is tud, már születése előtt is számos íz
összetevővel megismerkedik, születés után főleg az édes ízt
preferálják és ez évek múltával sem változik meg.
"Aki jóban van magával, figyel arra, hogy jusson ideje önmaga
kényeztetésére. Aki viszont mélyponton van, megvonja magától ezeket
a kellemes pillanatokat, ezzel ördögi körbe lép, hiszen aki
rosszkedvű, még azzal sem segít magán, hogy elérhető kellemes
kényeztetésekkel ellensúlyozza a hangulatát"- emelte ki Kitti.
A Krémkaland fantázianevű termékek bevezetésével a MIZO márka nem
csupán a tejalapú alaptermékek, hanem a hűtött desszertek
kategóriájában is meghatározó piaci szereplőjévé kíván válni. A
desszertpiacon tervezett térhódítással a vállalat innovatív
gyártással előállított görögjoghurtokkal, gyümölcsjoghurtokkal és
pudingokkal is bővítette portfólióját.
"A Bonafarm Csoporthoz tartozó Sole- Mizo Zrt. folyamatosan
fejleszti és bővíti termékkínálatát, melyet minden esetben a
fogyasztói igények gondos és széleskörű felmérése előz meg. Fontos
hogy a termékek változatos ízekben és többféle kiszerelésben is
kaphatóak, így mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbb
formát"- mondta Szilágyi László, a Sole-Mizo Zrt. kereskedelmi és
marketing igazgatója.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|