2014. február 18., kedd 09:06 |
Mosható kreációk a kifutón a londoni Divathéten - A Giles és a P&G Fabric Care együtt népszerűsítik a mosható divatcikkeket (1. rész) |
|
London, 2014. február 18., kedd (Business Wire/OTS) - Giles
Deacon legújabb bemutatóján, a londoni Divathéten két olyan új,
úttörőnek számító technológiával gyártott, futurisztikus kelmékből
készült kreációt is felvonultatott, amelyekkel azt a mítoszt
szerette volna eloszlatni, hogy a mosható ruhák és a márkás designer
termékek egymást kölcsönösen kizáró kategóriák. A Giles 2014-es
őszi/téli kollekciójában szereplő két új ruha folytatása a P&G
Future Fabric programja keretében 2013 novemberében Milánóban
bemutatott, csak mosható darabokat tartalmazó, hét ruhából álló
Giles kollekciónak. |
MI A KÖZÖS GILES-BEN ÉS A P&G-BEN? SZENVEDÉLYÜK A GYÖNYÖRŰ ÉS
KÖNNYEN KEZELHETŐ RUHÁK IRÁNT, LEGYENEK AZOK MÁRKÁS DESIGNER DARABOK
VAGY TÖMEGGYÁRTOTT CIKKEK
Giles tavaly ősszel kapcsolódott be nemzetközi divattanácsadóként az
Ariel, a Tide, a Dash, a Downy és a Lenor márkákat világszerte
forgalmazó P&G projektjébe. Feladata az volt, hogy szakértelmére és
a divatszakmában szerzett tapasztalataira támaszkodva irányítsa a
P&G Future Fabrics elnevezésű kezdeményezése keretében a cég új, a
divatos ruhák gondozásának megkönnyítését célzó projektjét. A P&G
elkötelezett az újonnan kifejlesztett, egyre bonyolultabb
összetételű textilanyagok megfelelő kezeléséhez szükséges modern
ruhaápolási- és tisztítási technológiák kidolgozása iránt, és Giles
vállalta, hogy igyekszik ezt az elkötelezettséget a divatipar minél
több szereplőjével megismertetni. A P&G és Giles együttműködésük
során arra szeretnék rávenni a divattervezőket, hogy adják fel végre
a mosható anyagok felhasználása iránti ellenérzésüket, és vegyék
észre, hogy a fogyasztók részéről egyre nagyobb az igény az olyan
márkás designer ruhák iránt, amelyek nem csak tisztítószalonban,
hanem otthon is könnyen tisztíthatók.
A P&G azt kérte tőlem, próbáljam meg elérni, hogy az emberek
feladják azt az előítéletet, miszerint a márkás ruhák kizárólag
tisztítószalonban tisztíthatók. Ez számomra azt jelenti, hogy olyan
modern anyagokat használok fel a kreációimhoz, amelyekkel bátran
megjelenhetek bármilyen divatbemutatón, ugyanakkor nem igényelnek
különleges kezelést az után, hogy a vevő hazavitte őket” – mesélte
Giles, majd hozzáfűzte: A hét ruhából álló, Milánóban bemutatott
eredeti kollekció rendkívül kedvező fogadtatása világossá tette
számunkra, hogy minél több mosható márkás ruhát kell kereskedelmi
forgalomba juttatnunk. A textilgyártók kínálatában megjelenő újfajta
textilanyagok, valamint a P&G által az Ariel és a Lenor fejlesztése
során létrehozott modern textiltisztítási technológiák mellett ez a
felismerés is hozzájárult ahhoz, hogy több ilyen ruhát szerepeltetek
a 2014-es őszi/téli kollekciómban.”
A P&G TEXTILÁPOLÁSI SZAKTUDÁSÁT A DIVATSZAKMA SZOLGÁLATÁBA ÁLLÍTJA
A divatszakma és a textilgyártás szereplőihez hasonlóan mi is jól
tudjuk, milyen fontos szerepet játszik a ruházat az emberek
életében; a ruha, amely először a kifutón látható, eljut a tervező
ügyfeleihez, majd végül a vásárlók ruhásszekrényébe kerül” –
fejtette ki Mohamed Samir, a P&G mosó- és tisztítószer üzletág
európai egységének elnökhelyettese. Új, divatorientált üzleti
stratégiánk célja, hogy sikeres, innovatív, és egyre hatékonyabb
mosó- és tisztítószereket állítsunk elő, melyek képesek lépést
tartani a változó divattal, megfelelni az egyre modernebb
technológiával készült textilanyagok ápolásával kapcsolatos
kihívásoknak, és ugyanakkor mindenki számára hozzáférhetőbbé teszik
a márkás termékeket, és megkönnyítik azok otthoni gondozását,
tisztítását.”
Samir hozzáfűzte: A mai nap ismét megtettünk egy lépést azon az
úton, amelynek célja, hogy megmutassuk vásárlóinknak és a divat- és
textilipar szereplőinek, mit tehetünk értük. A ruhák gondozásával
kapcsolatos egyedülálló megközelítésünket és szakértelmünket tükrözi
a P&G 3 lépésből álló ruhaápolási módszere (3-Step Fibre Science)
is; amelynek lényege, hogy a mosás nem pusztán tisztítás, hanem
egyben a ruha védelmét és az anyag tulajdonságainak felerősítését
szolgáló folyamat (Clean, Protect and Enhance), amely lehetővé teszi
az emberek számára ruháik megfelelő gondozását és a ruhák
szépségének felszínre hozását.
A P&G mosó- és tisztítószer üzletág termékportfóliójának tagjai
bizonyítékul szolgálnak arra, hogy a mosószerek nem csak a foltok
eltávolítására alkalmasak. Az új Ariel Power mosógél kapszulák
mélyen az anyagba hatolva tisztítják, védelmezik és erősítik a
textileket, így a ruhák patyolattiszták lesznek, és jóval tovább
tűnnek úgy, mintha még egyszer sem mosták volna ki őket. Ugyanakkor
a Lenor, a P&G vezető textilöblítő márkája új összetételének és a
tudományos áttörést jelentő ’Fibre Science’ gyártási technológiának
köszönhetően védelmet biztosít a textilanyagok szálainak sérülése
ellen, így tovább élvezhetjük ruháink ’újszerű’ kinézetét, és a
kellemes ’olyan lágy és puha, mintha először lenne rajtam’ érzést.”
A szerkesztői cikkben megjelenítendő mintáért kérjük, írjon a
következő címre: dorottya.verebelyi@opencom.hu
|
|
|
|
|
|
|
2014. február 18., kedd 09:07 |
Mosható kreációk a kifutón a londoni Divathéten - A Giles és a P&G Fabric Care együtt népszerűsítik a mosható divatcikkeket (2. rész) |
|
London, 2014. február 18., kedd (Business Wire/OTS) - |
Amit a P&G Future Fabrics-ről tudni kell...
Felismerve, hogy a textilanyagok gyártása és tervezése
kulcsfontosságú fordulóponthoz érkezett, és hogy az új technológiák
rohamos fejlődése nyomán nemsokára gyökeresen átalakulnak a
ruhaápolási és –tisztítási szokások és módszerek, a P&G Future
Fabrics több projektet is elindított, együttműködést kezdeményezve a
divatvilág legnevesebb divattervezőivel és a textilgyártó ágazat
vezető cégeivel. Partnerei támogatásával a P&G igyekszik innovatív
megoldásokkal válaszolni a gyorsan változó igényekre: tudományos
áttörést jelentő technológiai újításainak köszönhetően a P&G két
vezető márkája, az Ariel és a Lenor már olyan tisztítást és ápolást
biztosítanak a tervezők, gyártók és divatrajongók számára, amellyel
hosszú ideig megőrizhető a ruhák szépsége és frissessége.
További információkért kérjük, látogasson el a
www.pgfuturefabrics.com internetes oldalra, vagy az kezdeményezés
Instagram és Twitter oldalára: @pgfuturefabrics; #washablefashion.
Amit a Procter & Gamble-ről tudni kell...
A P&G világszerte mintegy 4,8 milliárd embert szolgál ki megbízható
és magas minőségű termékeivel. A vállalat vezető márkái közt
szerepel többek közt az Ace®, az Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a
Bounty®, a Charmin®, a Crest®, a Dawn®, a Downy®, a Duracell®, a
Fairy®, a Febreze®, a Fusion®, a Gain®, a Gillette®, a Head &
Shoulders®, a Iams®, a Lenor®, a Mach3®, az Olay®, az Oral-B®, a
Pampers®, a Pantene®, a Prestobarba®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks®,
a Wella® és a Whisper®. A P&G vállalatcsalád tagjai mintegy 70
országban működnek szerte a világon. A vállalatról és termékeiről a
legfrissebb információkért kérjük, keresse fel a http://www.pg.com
internetes oldalt.
Amit a Giles Deaconről tudni kell...
Giles Deacon ünnepelt divattervező, aki világszerte ismert játékos
meghökkentő kreációiról. Miután 1992-ben diplomát szerzett a londoni
Central Saint Martins Művészeti és Formatervezési Főiskolán, Giles
úgy döntött, hogy nem köti le magát egy helyen, hanem igyekszik
számos divatháznál tapasztalatokat szerezni. Két évig dolgozott
együtt a francia divattervezővel, Jean Charles De Castelbajac-val,
majd visszatért Londonba, ahol több High Street-i divatházban is
vállalt munkát. Ez idő alatt ismerkedett meg a Bottega Veneta
tulajdonosával, és 1998-tól 2002-ig Giles volt a Bottega Veneta és a
Gucci Csoport vezető tervezője. 2004-ben Deacon a londoni Divathéten
GILES márkanévvel bemutatta első saját kollekcióját, amely azonnal
meghozta számára a világhírnevet. Kollekcióival több díjat is
kiérdemelt, köztük az “Év brit tervezője” díjat a 2006-os British
Fashion Awards-on és a rangos francia ANDAM Fashion Award-ot
2009-ben. A GILES márka 2014-ben ünnepli fennállásának 10.
évfordulóját.
# # #
Contacts
További információk és nagy felbontású fényképek az alábbi címen
kérhetők: Open Communications: Verebélyi Dorottya dorottya.verebelyi@opencom.hu +35 30 606 63 85
Source: P&G Fabric Care
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|