2013. szeptember 16., hétfő 09:42

Aguilera erőteljes hangjával segíti a világszerte mintegy 1 milliárd éhezőt (1. rész)
    Louisville, Kentucky állam, 2013. szeptember 16., hétfő (Business Wire/OTS) - Az éhezés visszaszorítása érdekében a KFC, a Pizza Hut és a Taco Bell tulajdonosa, a Yum! Brands nemzetközi kezdeményezést indított, amelyről a program globális szóvivője, Christina Aguilera adott hírt egy újonnan készített közcélú hirdetésben.

    A KFC, a Pizza Hut és a Taco Bell anyavállalata, a Yum! Brands (NYSE: YUM) ma bejelentette World Hunger Relief elnevezésű éves jótékonysági programjának elindítását, amelyről a többszörös Grammy-díjas nemzetközi szupersztár, Christina Aguilera egy újonnan leforgatott közcélú hirdetésben ad hírt.

Christina Aguilera erőteljes hangját adja a Yum! Brands éhezés ellen indított World Hunger Relief elnevezésű kampányához abban az új közcélú hirdetésben, amelyet világszerte a KFC, a Pizza Hut és a Taco Bell éttermekben fognak vetíteni az ENSZ Világélelmezési Programja (World Food Programme) és egyéb hasonló kezdeményezések támogatása céljából. A Földön mintegy 1 milliárd ember éhezik, és Aguilera a Yum! Brands World Hunger Relief programjának nemzetközi nagyköveteként igyekszik erre minél több ember figyelmét felhívni. Ha adománnyal szeretne hozzájárulni a programhoz, kérjük, látogasson el a HungertoHope.com internetes oldalra, vagy küldje el egy szöveges üzenetben a "WHR" betűket a 90999-es telefonszámra. A mozgalomhoz a következő címen csatlakozhat: #letsendhunger @WldHungerRelief @yumbrands.. (Fénykép: Business Wire)

Az Egyesült Nemzetek adatai szerint a Földön megközelítőleg 1 milliárd embernek nem jut elegendő élelem. A Yum! Brands World Hunger Relief elnevezésű programja a világon a legjelentősebb, magánkézben lévő vállalat által indított kezdeményezés, amely több, mint 130 országra és régióra terjed ki, és több mint 39000 KFC, Pizza Hut és Taco Bell étterem, és az ott dolgozók közül mintegy 1,5 millió alkalmazott részvételével zajlik. A kampány először 2007-ben került megrendezésre azzal a céllal, hogy felhívják a közvélemény figyelmet az éhezés elleni harc fontosságára, és önkéntes segítőket és adományokat szerezzenek az Egyesült Nemzetek Világélelmezési Programja (World Food Programme [WFP]) és az éhezés ellen küzdő más szervezetek támogatására.

Az új közcélú hirdetésben felvételek láthatók Aguilera közelmúltban tett ruandai látogatásáról, ahol saját szemével győződhetett meg az éhezés következményeiről, és ahol a WFP élelmezési programja keretében segítséget nyújtott a rászorultaknak. Aguilera ételt szolgált fel az éhező gyermekeknek, akik minden nap sok-sok kilométert gyalogolnak az iskolába és vissza, hogy a WFP iskolai étkeztetési programja jóvoltából meleg ennivalóhoz jussanak. Aguilera az egyik menekülttáborba is ellátogatott, ahol több mint 18000 ember zsúfolódik össze apró, saját maguk által összetákolt kunyhókban. Beszélgetett a táborban élő anyákkal és gyerekekkel, akik elmesélték neki, hogyan szöktek meg az erőszak elől a Kongói Demokratikus Köztársaságból. Az e hónapban a televíziócsatornák műsorára kerülő és online is megtekinthető közcélú hirdetés mindkét, 15 és 30 másodperces változatának Aguilera inspiráló dala, a "Light Up the Sky" az aláfestő zenéje.

Az új közcélú hirdetés leforgatása mellett Aguilera azzal is támogatja a figyelemfelhívó kampányt, hogy szerepel a KFC, a Pizza Hut és a Taco Bell éttermekben kifüggesztett új World Hunger Relief plakátokon, melyeken a következő mondat olvasható: "Együtt képesek vagyunk arra, hogy életeket mentsünk, és az éhezés helyett reményt adjunk az embereknek". Az énekesnő ugyanakkor a hirdetésekben és az online tartalmakban is megjelenik, ideértve a kampány honlapját, a HungertoHope.com-ot. Aguilera 2009 óta tevékenykedik a Yum! Brands World Hunger Relief programjának nemzetközi szóvivőjeként, és támogatásának köszönhetően a WFP-hez és más segélyszervezetekhez több millió dollárnyi adomány érkezett. A művésznő egyben a WFP "Éhezés elleni nagykövete" is, és ebben a minőségében már számos helyre látogatott el, többek közt Guatemalába, Haitire és Ruandába.

"Nagyon megrázott a találkozásom a sok éhező anyával és gyermekkel Ruandában" - mesélte Aguilera. "A Yum! Brands World Hunger Relief programjának támogatásával minél több embert szeretnék arra buzdítani, hogy adományokkal járuljanak hozzá az éhség elleni küzdelemhez, és segítsenek, hogy sok millió éhező gyermeknek reményt adhassunk. Fontos, hogy elmondjuk az embereknek, hogy mindössze napi 25 centből már enni adhatunk egy iskolás gyermeknek, és ezáltal mi is tehetünk valamit az éhség leküzdéséért" - mondta Aguilera.

"Hiszünk abban, hogy a mi tisztünk és felelősségünk mindent megtenni a világ más tájain éhező emberek életének megmentéséért" - jelentette ki David Novak, a Yum! Brands, Inc. elnök-vezérigazgatója. "Christina hihetetlenül elkötelezett szóvivője World Hunger Relief programunknak, rengeteget tesz azért, hogy a nemzetközi közvélemény figyelmét felhívjuk az éhség problémájára, és mindenkit arra buzdít, hogy legyen részese az éhség elleni küzdelemnek. Nagyon hálásak vagyunk ugyanakkor a Világélelmezési Programnak azért, amit a fejlődő országokban éhező sok millió gyermek és nő élelmiszerrel való ellátásáért tesznek. Rendkívül büszke vagyok arra az önkéntes munkára is, amelyet a Yum! 1,5 millió alkalmazottja, franchise partnere és azok családtagjai saját közösségeikben végeznek a probléma megoldásáért" - nyilatkozta David Novak.(folyt.)



2013. szeptember 16., hétfő 09:42

Aguilera erőteljes hangjával segíti a világszerte mintegy 1 milliárd éhezőt (2. rész)
    Louisville, Kentucky állam, 2013. szeptember 16., hétfő (Business Wire/OTS) -

    "Hálásak vagyunk, hogy a Yum! Brands már hosszú évek óta partnerként támogat minket, és World Hunger Relief kampányával hozzájárul erőfeszítéseinkhez" - fejtette ki Ertharin Cousin, a WFP ügyvezető igazgatója. "A kampány eredményeként több millió szegény éhezőnek tudtunk ételt biztosítani, ezzel is bizonyítva, hogy ha az emberek összefognak, még a legapróbb egyéni hozzájárulással is megváltoztathatják mások életét."

Mióta 2007-ben a Yum! Brands elindította a World Hunger Relief kezdeményezést, mintegy 150 millió dollárnyi adomány folyt be a WFP és egyéb segélyszervezetek számlájára, a program megközelítőleg 600 millió étkezést finanszírozott, és a Föld távoli tájain milliók életét mentette meg. A vállalat körülbelül 1,5 millió alkalmazottja, franchise partnere és azok családtagjai a helyi közösségekben több millió órányi önkéntes munkát végeztek, hozzájárulva az éhezés leküzdéséért folyó nemzetközi erőfeszítésekhez. 2012-ben az USA Világélelmezési Programja Christina Aguilera-t és David Novakot az éhezés elleni példamutató munkájukért George McGovern Leadership díjjal tüntette ki az Egyesült Államok Külügyminisztériumában.

Az éhség és az alultápláltság világszerte a legsúlyosabb egészségi kockázat - több emberéletet követel, mint az AIDS, a malária és a tuberkulózis együttesen. Az éhezés fő okai a természeti katasztrófák, a fegyveres konfliktusok, a szegénység, az agrárinfrastruktúra alacsony szintje és a természetes környezet túlzott kizsákmányolása.

Az adományozni kívánók ellátogathatnak e célból a HungertoHope.com internetes oldalra, vagy adományozhatnak világszerte bármelyik KFC, Pizza Hut és Taco Bell étteremben (ehhez nem szükséges fogyasztaniuk az étteremben - az USA-beli kampányesemények időpontjait lásd az alábbi kampánynaptárban), vagy szöveges üzenetben elküldhetik a "WHR" betűket a 90999-es telefonszámra. Az adományokból befolyó minden egyes USA dollár közvetlenül a WFP-hez kerül az éhezés elleni nemzetközi küzdelem támogatásának céljára. Egy USA dollárból négy iskolai étkezést kaphatnak az éhes gyermekek.

A Yum! az éhezés elleni kampánya során mintegy 50 millió USA dollárnak megfelelő összeg összegyűjtését tervezi a közcélú reklámok, hirdetések, promóciós kampányok, internetes kommunikáció és az éttermekben elhelyezett plakátok segítségével. A vállalat alkalmazottai és franchise partnerei szerte a világon az éhezés visszaszorításán dolgozó segélyszervezetek, élelmiszer-gyűjtőhelyek, ingyenkonyhák számára végzett önkéntes munkájukkal és adománygyűjtő projektjeikkel igyekeznek segíteni az éhezőkön.

A Yum! az Amerikai Egyesült Államokban az éhezés ellen a Harvest elnevezésű programjával küzd. A több mint két évtizeddel ezelőtt útjára indított Harvest kezdeményezés azóta a világ legnagyobb élelmiszer-adományozási programjává nőtte ki magát. A Harvest program révén a Yum! ez idáig több mint 72,5 millió kg élelmiszert juttatott 700 millió USA dollárt meghaladó értékben az Egyesült Államok éhező lakosai számára. A vállalat ugyanakkor már 11 éve az egyik fő szponzora a louisville-i 'Dare to Care' Élelmiszerbanknak, és ebben a minőségében már több, mint 11 millió USA dollárnyi adományt juttatott ennek a helyi szervezetnek.

Kampánynaptár: A  World Hunger Relief őszi kampánya az Egyesült Államokban a Pizza Hut éttermekben szeptember 22-én, a Taco Bell éttermekben szeptember 26-án és a KFC éttermekben szeptember 30-án veszi kezdetét.

A mozgalomhoz a következő címen lehet csatlakozni: #letsendhunger @WldHungerRelief @yumbrands..(folyt.)



2013. szeptember 16., hétfő 09:42

Aguilera erőteljes hangjával segíti a világszerte mintegy 1 milliárd éhezőt (3. rész)
    Louisville, Kentucky állam, 2013. szeptember 16., hétfő (Business Wire/OTS) -

    
A Yum! Brands, Inc., amelynek székhelye Louisville-ben, Kentucky államban található, több mint 39000 étteremmel rendelkezik mintegy 130 országban és régióban. A Yum! a 2012-ben elért 13 milliárd USA dollárt meghaladó árbevétele alapján a Fortune Magazin 500 céget tartalmazó listáján a 201. helyen áll, és 2013-ban a Corporate Responsibility Magazine a társadalmi felelősségvállalás terén az első 100 vállalat közé sorolta. A vállalat étteremmárkái - a KFC, a Pizza Hut és a Taco Bell - vezető nemzetközi éttermek a csirkéből készül ételek, a pizza és a mexikói ételek kategóriájában. Az Amerikai Egyesült Államokon kívül a Yum! Brands naponta több mint öt új éttermet nyitott, amely vezető szerepet biztosít számára a kiskereskedelmi fejlesztések terén.

A WFP az egyik legnagyobb nemzetközi humanitárius szervezet, amely világszerte harcol az éhség ellen. Az elmúlt évben a WFP több, mint 97 millió emberhez juttatott el élelmiszert mintegy 80 országba. További információkért kérjük, látogasson el a következő internetes oldalra: www.wfp.org.

Fényképek/multimédia galéria az alábbi internetes címen érhető el: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20130912006069/en/

Kapcsolat
Yum! Brands, Inc.
Virginia Ferguson, 502-874-8200
Virginia.Ferguson@yum.com
vagy
Weber Shandwick
Allison Wilson, 310-854-8261
awilson@webershandwick.com


Forrás: Yum! Brands



E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

      Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
      Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
      Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.



Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.