2013. szeptember 16., hétfő 09:42 |
Aguilera erőteljes hangjával segíti a világszerte mintegy 1 milliárd éhezőt (1. rész) |
|
Louisville, Kentucky állam, 2013. szeptember 16., hétfő
(Business Wire/OTS) - Az éhezés visszaszorítása érdekében a KFC, a
Pizza Hut és a Taco Bell tulajdonosa, a Yum! Brands nemzetközi
kezdeményezést indított, amelyről a program globális szóvivője,
Christina Aguilera adott hírt egy újonnan készített közcélú
hirdetésben. |
A KFC, a Pizza Hut és a Taco Bell anyavállalata, a Yum! Brands
(NYSE: YUM) ma bejelentette World Hunger Relief elnevezésű éves
jótékonysági programjának elindítását, amelyről a többszörös
Grammy-díjas nemzetközi szupersztár, Christina Aguilera egy újonnan
leforgatott közcélú hirdetésben ad hírt.
Christina Aguilera erőteljes hangját adja a Yum! Brands éhezés ellen
indított World Hunger Relief elnevezésű kampányához abban az új
közcélú hirdetésben, amelyet világszerte a KFC, a Pizza Hut és a
Taco Bell éttermekben fognak vetíteni az ENSZ Világélelmezési
Programja (World Food Programme) és egyéb hasonló kezdeményezések
támogatása céljából. A Földön mintegy 1 milliárd ember éhezik, és
Aguilera a Yum! Brands World Hunger Relief programjának nemzetközi
nagyköveteként igyekszik erre minél több ember figyelmét felhívni.
Ha adománnyal szeretne hozzájárulni a programhoz, kérjük, látogasson
el a HungertoHope.com internetes oldalra, vagy küldje el egy
szöveges üzenetben a "WHR" betűket a 90999-es telefonszámra. A
mozgalomhoz a következő címen csatlakozhat: #letsendhunger
@WldHungerRelief @yumbrands.. (Fénykép: Business Wire)
Az Egyesült Nemzetek adatai szerint a Földön megközelítőleg 1
milliárd embernek nem jut elegendő élelem. A Yum! Brands World
Hunger Relief elnevezésű programja a világon a legjelentősebb,
magánkézben lévő vállalat által indított kezdeményezés, amely több,
mint 130 országra és régióra terjed ki, és több mint 39000 KFC,
Pizza Hut és Taco Bell étterem, és az ott dolgozók közül mintegy 1,5
millió alkalmazott részvételével zajlik. A kampány először 2007-ben
került megrendezésre azzal a céllal, hogy felhívják a közvélemény
figyelmet az éhezés elleni harc fontosságára, és önkéntes segítőket
és adományokat szerezzenek az Egyesült Nemzetek Világélelmezési
Programja (World Food Programme [WFP]) és az éhezés ellen küzdő más
szervezetek támogatására.
Az új közcélú hirdetésben felvételek láthatók Aguilera közelmúltban
tett ruandai látogatásáról, ahol saját szemével győződhetett meg az
éhezés következményeiről, és ahol a WFP élelmezési programja
keretében segítséget nyújtott a rászorultaknak. Aguilera ételt
szolgált fel az éhező gyermekeknek, akik minden nap sok-sok
kilométert gyalogolnak az iskolába és vissza, hogy a WFP iskolai
étkeztetési programja jóvoltából meleg ennivalóhoz jussanak.
Aguilera az egyik menekülttáborba is ellátogatott, ahol több mint
18000 ember zsúfolódik össze apró, saját maguk által összetákolt
kunyhókban. Beszélgetett a táborban élő anyákkal és gyerekekkel,
akik elmesélték neki, hogyan szöktek meg az erőszak elől a Kongói
Demokratikus Köztársaságból. Az e hónapban a televíziócsatornák
műsorára kerülő és online is megtekinthető közcélú hirdetés mindkét,
15 és 30 másodperces változatának Aguilera inspiráló dala, a "Light
Up the Sky" az aláfestő zenéje.
Az új közcélú hirdetés leforgatása mellett Aguilera azzal is
támogatja a figyelemfelhívó kampányt, hogy szerepel a KFC, a Pizza
Hut és a Taco Bell éttermekben kifüggesztett új World Hunger Relief
plakátokon, melyeken a következő mondat olvasható: "Együtt képesek
vagyunk arra, hogy életeket mentsünk, és az éhezés helyett reményt
adjunk az embereknek". Az énekesnő ugyanakkor a hirdetésekben és az
online tartalmakban is megjelenik, ideértve a kampány honlapját, a
HungertoHope.com-ot. Aguilera 2009 óta tevékenykedik a Yum! Brands
World Hunger Relief programjának nemzetközi szóvivőjeként, és
támogatásának köszönhetően a WFP-hez és más segélyszervezetekhez
több millió dollárnyi adomány érkezett. A művésznő egyben a WFP
"Éhezés elleni nagykövete" is, és ebben a minőségében már számos
helyre látogatott el, többek közt Guatemalába, Haitire és Ruandába.
"Nagyon megrázott a találkozásom a sok éhező anyával és gyermekkel
Ruandában" - mesélte Aguilera. "A Yum! Brands World Hunger Relief
programjának támogatásával minél több embert szeretnék arra
buzdítani, hogy adományokkal járuljanak hozzá az éhség elleni
küzdelemhez, és segítsenek, hogy sok millió éhező gyermeknek reményt
adhassunk. Fontos, hogy elmondjuk az embereknek, hogy mindössze napi
25 centből már enni adhatunk egy iskolás gyermeknek, és ezáltal mi
is tehetünk valamit az éhség leküzdéséért" - mondta Aguilera.
"Hiszünk abban, hogy a mi tisztünk és felelősségünk mindent megtenni
a világ más tájain éhező emberek életének megmentéséért" -
jelentette ki David Novak, a Yum! Brands, Inc.
elnök-vezérigazgatója. "Christina hihetetlenül elkötelezett
szóvivője World Hunger Relief programunknak, rengeteget tesz azért,
hogy a nemzetközi közvélemény figyelmét felhívjuk az éhség
problémájára, és mindenkit arra buzdít, hogy legyen részese az éhség
elleni küzdelemnek. Nagyon hálásak vagyunk ugyanakkor a
Világélelmezési Programnak azért, amit a fejlődő országokban éhező
sok millió gyermek és nő élelmiszerrel való ellátásáért tesznek.
Rendkívül büszke vagyok arra az önkéntes munkára is, amelyet a Yum!
1,5 millió alkalmazottja, franchise partnere és azok családtagjai
saját közösségeikben végeznek a probléma megoldásáért" - nyilatkozta
David Novak.(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2013. szeptember 16., hétfő 09:42 |
Aguilera erőteljes hangjával segíti a világszerte mintegy 1 milliárd éhezőt (2. rész) |
|
Louisville, Kentucky állam, 2013. szeptember 16., hétfő
(Business Wire/OTS) - |
"Hálásak vagyunk, hogy a Yum! Brands már hosszú évek óta partnerként
támogat minket, és World Hunger Relief kampányával hozzájárul
erőfeszítéseinkhez" - fejtette ki Ertharin Cousin, a WFP ügyvezető
igazgatója. "A kampány eredményeként több millió szegény éhezőnek
tudtunk ételt biztosítani, ezzel is bizonyítva, hogy ha az emberek
összefognak, még a legapróbb egyéni hozzájárulással is
megváltoztathatják mások életét."
Mióta 2007-ben a Yum! Brands elindította a World Hunger Relief
kezdeményezést, mintegy 150 millió dollárnyi adomány folyt be a WFP
és egyéb segélyszervezetek számlájára, a program megközelítőleg 600
millió étkezést finanszírozott, és a Föld távoli tájain milliók
életét mentette meg. A vállalat körülbelül 1,5 millió alkalmazottja,
franchise partnere és azok családtagjai a helyi közösségekben több
millió órányi önkéntes munkát végeztek, hozzájárulva az éhezés
leküzdéséért folyó nemzetközi erőfeszítésekhez. 2012-ben az USA
Világélelmezési Programja Christina Aguilera-t és David Novakot az
éhezés elleni példamutató munkájukért George McGovern Leadership
díjjal tüntette ki az Egyesült Államok Külügyminisztériumában.
Az éhség és az alultápláltság világszerte a legsúlyosabb egészségi
kockázat - több emberéletet követel, mint az AIDS, a malária és a
tuberkulózis együttesen. Az éhezés fő okai a természeti
katasztrófák, a fegyveres konfliktusok, a szegénység, az
agrárinfrastruktúra alacsony szintje és a természetes környezet
túlzott kizsákmányolása.
Az adományozni kívánók ellátogathatnak e célból a HungertoHope.com
internetes oldalra, vagy adományozhatnak világszerte bármelyik KFC,
Pizza Hut és Taco Bell étteremben (ehhez nem szükséges fogyasztaniuk
az étteremben - az USA-beli kampányesemények időpontjait lásd az
alábbi kampánynaptárban), vagy szöveges üzenetben elküldhetik a
"WHR" betűket a 90999-es telefonszámra. Az adományokból befolyó
minden egyes USA dollár közvetlenül a WFP-hez kerül az éhezés elleni
nemzetközi küzdelem támogatásának céljára. Egy USA dollárból négy
iskolai étkezést kaphatnak az éhes gyermekek.
A Yum! az éhezés elleni kampánya során mintegy 50 millió USA
dollárnak megfelelő összeg összegyűjtését tervezi a közcélú
reklámok, hirdetések, promóciós kampányok, internetes kommunikáció
és az éttermekben elhelyezett plakátok segítségével. A vállalat
alkalmazottai és franchise partnerei szerte a világon az éhezés
visszaszorításán dolgozó segélyszervezetek, élelmiszer-gyűjtőhelyek,
ingyenkonyhák számára végzett önkéntes munkájukkal és adománygyűjtő
projektjeikkel igyekeznek segíteni az éhezőkön.
A Yum! az Amerikai Egyesült Államokban az éhezés ellen a Harvest
elnevezésű programjával küzd. A több mint két évtizeddel ezelőtt
útjára indított Harvest kezdeményezés azóta a világ legnagyobb
élelmiszer-adományozási programjává nőtte ki magát. A Harvest
program révén a Yum! ez idáig több mint 72,5 millió kg élelmiszert
juttatott 700 millió USA dollárt meghaladó értékben az Egyesült
Államok éhező lakosai számára. A vállalat ugyanakkor már 11 éve az
egyik fő szponzora a louisville-i 'Dare to Care' Élelmiszerbanknak,
és ebben a minőségében már több, mint 11 millió USA dollárnyi
adományt juttatott ennek a helyi szervezetnek.
Kampánynaptár: A World Hunger Relief őszi kampánya az Egyesült
Államokban a Pizza Hut éttermekben szeptember 22-én, a Taco Bell
éttermekben szeptember 26-án és a KFC éttermekben szeptember 30-án
veszi kezdetét.
A mozgalomhoz a következő címen lehet csatlakozni: #letsendhunger
@WldHungerRelief @yumbrands..(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2013. szeptember 16., hétfő 09:42 |
Aguilera erőteljes hangjával segíti a világszerte mintegy 1 milliárd éhezőt (3. rész) |
|
Louisville, Kentucky állam, 2013. szeptember 16., hétfő
(Business Wire/OTS) - |
A Yum! Brands, Inc., amelynek székhelye Louisville-ben, Kentucky
államban található, több mint 39000 étteremmel rendelkezik mintegy
130 országban és régióban. A Yum! a 2012-ben elért 13 milliárd USA
dollárt meghaladó árbevétele alapján a Fortune Magazin 500 céget
tartalmazó listáján a 201. helyen áll, és 2013-ban a Corporate
Responsibility Magazine a társadalmi felelősségvállalás terén az
első 100 vállalat közé sorolta. A vállalat étteremmárkái - a KFC, a
Pizza Hut és a Taco Bell - vezető nemzetközi éttermek a csirkéből
készül ételek, a pizza és a mexikói ételek kategóriájában. Az
Amerikai Egyesült Államokon kívül a Yum! Brands naponta több mint öt
új éttermet nyitott, amely vezető szerepet biztosít számára a
kiskereskedelmi fejlesztések terén.
A WFP az egyik legnagyobb nemzetközi humanitárius szervezet, amely
világszerte harcol az éhség ellen. Az elmúlt évben a WFP több, mint
97 millió emberhez juttatott el élelmiszert mintegy 80 országba.
További információkért kérjük, látogasson el a következő internetes
oldalra: www.wfp.org. Fényképek/multimédia galéria az alábbi internetes címen érhető el:
http://www.businesswire.com/multimedia/home/20130912006069/en/
Kapcsolat Yum! Brands, Inc. Virginia Ferguson, 502-874-8200 Virginia.Ferguson@yum.com vagy Weber Shandwick Allison Wilson, 310-854-8261 awilson@webershandwick.com
Forrás: Yum! Brands
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|