2011. november 30., szerda 15:25 |
Magyar Brands díjas lett a Maroni |
|
Budapest, 2011. november 30., szerda (OTS) - Kiváló minőségű
gesztenyetermékeket részesítettek elismerésben a szakmai bírák. |
A hírhez tartozó kép(ek) ingyenesen letölthető(ek) a következő internetcímen: http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20111130_001.jpg
A gesztenye feldolgozással foglalkozó családi vállalat, a Príma
Maroni Kft. prémium márkája a Maroni, 2011-ben kiérdemelte a Magyar
Brands díját. A széles skálán mozgó kínálatban a hagyományos
gesztenyepürék, a szemes és natúr gesztenye termékek illetve az
egyre népszerűbb gesztenye rudi, a Gesztenye Marci is szerepel. Az
elismerés aktualitása többek között, hogy a téli időszakban
előszeretettel fogyasztjuk ezt a gyümölcsöt, és egyre jellemzőbb,
hogy a gesztenye kilépve a desszert kategóriából bebarangolja a
gasztronómia minden szegletét. A Kiváló Magyar élelmiszer védjegy
mellett ezután, a Magyar Brands logó is segíti a döntést, hogy
igazán jó minőségű gesztenye kerüljön akár a karácsonyi asztalra is.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|