2023. február 14., kedd 11:50

Így mentett meg 142 fát a Linistryt használó bankvilág (1. rész)
    Budapest, 2023. február 14., kedd (OTS) - 142 megmentett fa, 106 128 kg-mal csökkentett szénkibocsátás és 35 376 kWh megspórolt energia - látványos eredménye annak, hogy több magyar és európai bank már a Linistry "digitális sorszámhúzó" rendszerével fogadja az ügyfeleit.

    A hírhez tartozó kép(ek) ingyenesen letölthető(ek) a következő
internetcímen:
http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20230214_001.jpg

A Banca Transilvania, Metro, Gránit, Magnet, UniCredit és MKB Bank után várhatóan egyre több bank fog áttérni a papírmentes sorszámkiadásra és modern ügyfélhívásra - e zöld stratégiájukat támogatja a Linistry digitális ügyfélhívó rendszere. A bevezetés gyors, egyszerű és gördülékeny, a megtérülés jól tervezhető, az ügyfélelégedettség nő, a végeredmény vonzó: kisebb várakozási idő, kisebb ökológiai lábnyom, kisebb költség.


Mekkora gond a papír alapú sorszám?

Belépünk egy bankba, kiválasztjuk az ügyünket, sorszámot ad a gép, majd várunk egy kicsit. Várakozás közben ritkán gondolunk arra, hogy a kezünkben szorongatott papír rajta a sorszámunkkal vajon mekkora ökológiai lábnyommal tapos a Földbe.

Hiszen csak egy kis cetli, nem?

Minden banki nap több száz vagy ezer kiadott sorszám. Ha fölszorozza ezt a papírmennyiséget a teljes fiókhálózatra és az év összes munkanapjára, felfoghatatlan tonnányi papírt használ el a bankrendszer azért, hogy sorszámokat nyomtasson. Ráadásul ez a hőpapír nem újrahasznosítható, a gyártása speciális kemikáliákat igényel, a sorszámkiadó automata kezelése, a papír beszerzése, a gép ellátása energiával mind-mind erőforrásigényes. Cserébe kapunk egy kinyomtatott számnyi információt (a sorszámunkat), amely kb. 15 percig hasznos, utána kidobjuk.

Ez egy pazarló rendszer. A megoldás a digitális ügyfélhívás.


Legalább 13,4 millió "digitális sorszámot" adtak ki a bankrendszerben

Ez a Linistry rendszerében visszamérhető - ahogy a sorban eltöltött idő és több tucat üzletfejlesztésre és marketingre használható érdekes és fontos adat. A Linistry és banki partnerei úgy számolnak, hogy modern, digitális sorkezelésükkel már legalább 142 fát óvtak meg a kivágástól, 106 tonnányi szénkibocsátást és 35 376 kWh energiát spóroltak meg.

A londoni székhelyű Metro Bankkal közös pilot után a bank egyik operatív vezetője, Wendy McDermott így nyilatkozott a közös munkáról:

"Megtisztelő volt számunkra látni, hogy a Linistry a kezdetektől fogva mennyire együttműködő és elkötelezett bankunk irányába. Elvárásaink gyors megvalósításával a Linistry lenyűgözött minket, és olyan megoldást adott át, amely teljes mértékben megfelel az igényeinknek."


Mit jelent a "digitális sorszám"?

A technológia alapötlete: "álljon sorban inkább a telefonom".

A Linistryt használó bankba érkezéskor ugyanúgy sorszámot kérek, ahogy szoktam - de nem papírt kapok, hanem például SMS-t benne a sorszámommal.
(A bank dönthet úgy is, hogy a saját alkalmazásukban érkezzen egy értesítés az ügyfeleknek. A Linistry sorkezelése rugalmasan alakítható az adott bankfiók elvárásaihoz és meglévő infrastruktúrájához. A digitális sorszámhúzás megoldható érintésmentesen is: egy QR-kódot leolvas az ügyfél és máris beállt a sorba.

Sőt: a telefon sem kötelező része a rendszernek, megoldható pl. totemoszloppal is a sorkezelés. A rendszer itt sem nyomtat papírt, hanem digitálisan és ügyfél nevével kezeli a sort és az ügyfélhívást.)

Kevesebb erőforrásból többet értünk el így, mert:
     -    megspóroltuk a papírt és az azzal járó környezeti terhelést és pénzügyi költségeket
     -    a bank gyorsabb, gördülékenyebb kiszolgálást tud adni (eddig 130 millió percnyi sorban állást spóroltak meg a Linistryvel)
     -    megszünteti a klasszikus várakozást (A papír sorszám a bankfiókhoz köt, mert látnunk kell a kijelzőn, mikor jövünk mi. A digitális ügyfélhívással beülhetünk kávézni vagy könyveket válogathatunk, mert a telefonunk szól, ha mi jövünk.)

További információk

Linistry
www.linistry.com
+36 70 249 9060
info@linistry.com

9 országban jelenlévő, papírmentes, digitális ügyfélhívó, időpontfoglaló megoldást szállító budapesti székhelyű vállalkozás. A Linistry ügyfelei elsősorban nagyvállalatok, amelyek számára testreszabott, integrált, biztonságos felhő megoldást nyújt.

Linistry a bankolásban: https://www.youtube.com/watch?v=OJk7YwY7FQI
(folyt.)



2023. február 14., kedd 11:51

Így mentett meg 142 fát a Linistryt használó bankvilág (2. rész)
    Budapest, 2023. február 14., kedd (OTS) -

    Banca Transilvania

https://en.bancatransilvania.ro/despre-bt

A 2020. december 31-i mérlegfőösszeg alapján számított mintegy 18,5%-os piaci részesedéssel a Banca Transilvania az első helyen áll a romániai bankszektorban. Több mint 3,4 millió ügyfelüket 550 egységből álló hálózaton és számos digitális csatornán keresztül szolgálják ki. A Banca Transilvania a román gazdaság fő finanszírozója.

A bank piaci kapitalizációja 2021. január 7-én 3,77 milliárd dollár volt.


Metro Bank

https://www.metrobankonline.co.uk/

A Metro Bank az Egyesült Királyságban működő lakossági és kereskedelmi bank, amelyet Anthony Thomson és Vernon Hill alapított 2010-ben. A londoni tőzsdén jegyzik.

"Elkötelezett a közösség iránt: Nagyon fontos számunkra, hogy valamit visszaadjunk az általunk kiszolgált közösségeknek. Évente több ezer jótékonysági és üzleti kapcsolatépítő rendezvényt tartunk fiókjainkban. Büszkék vagyunk arra, hogy egy vezető jótékonysági szervezettel együttműködve támogatjuk a rászorult fiatalokat."
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI nonprofit Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.



Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.