2022. szeptember 21., szerda 11:07 |
Rangos nemzetközi elismerést kapott a Thermo Fisher Scientific Budapest és a Brandfizz Employer Branding ügynökség |
|
Budapest, 2022. szeptember 21., szerda (OTS) - Nemzetközi versenyen kapott arany díjat a Thermo Fisher Scientific és a Brandfizz Employer Branding ügynökség "Best Ambassador Programme" kategóriában. A díj átadására szeptember 15-én csütörtökön, Londonban került sor az Employer Brand Management Awards Europe-on. |
A hírhez tartozó kép(ek) ingyenesen letölthető(ek) a következő internetcímen: http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20220921_011.jpg
Az egész hazai munkáltatói márka szakma számára elismerést jelent
ez a díj, hiszen a világ legvonzóbb munkahelyei között a Thermo
Fisher Scientific budapesti irodája lett az egyetlen magyar díjazott.
" Hatalmas megtiszteltetés számunkra, hogy Európa legjobb
munkáltatói márkái közé kerültünk be és sikeresen képviselhettük a
hazai munkáltatói márkaépítést egy ilyen rangos, nemzetközi
pályázaton, mint az EBMA. Minden nap közösen dolgozunk azért, hogy a
legjobb munkahellyé váljunk. Úgy gondolom, hogy ez az elismerés a
legjobb visszaigazolás arról, hogy jó úton járunk. A kollégáink
nélkül azonban mindez nem jöhetett volna létre. Az ő lelkes
részvételük az Egyetemi Programunkban, a vállalati közösségépítésben
vagy éppen az olyan közösségi média aktivitásainkban, mint a "Career
Stories Behind The Science" podcast elengedhetetlen a sikerhez.
Ezúton is szeretném ezt megköszönni, a díj mindannyiunknak szól." -
mondta Koczor Miklós a Thermo Fisher Scientific Global Business
Services Budapest Lead Senior Directora.
A Thermo Fisher Scientific arany díjjal jutalmazott ambassador
programjának célja, hogy a helyi irodában dolgozó kollégák valós
karriertörténeteit mutassa be, ezzel növelve az SSC szektor
vonzerejét, egyúttal kitűnve a több mint 150 Magyarországon működő
Shared Service Center (SSC) közül, amik együttesen 70.000 magasan
képzett munkavállalót foglalkoztatnak.
"Büszkék vagyunk a Thermo Fisherre, mert olyan eredményeket tettek
le az asztalra, amivel kijutottak az employer branding szakma
olimpiájára, ráadásul rögtön aranyat nyertek. Az újabb nemzetközi
elismerés megerősítő visszaigazolás számunkra is: a Brandfizzben
pezsgő szakembergárda képes felvenni a versenyt az employer branding
ügynökségek globális szupersztárjaival. Örülünk, hogy ez a szakmai
színvonal már bármelyik magyar vállalat számára elérhető idehaza, ha
szeretnék bevonzani vagy megtartani a számukra fontos munkaerőt."
-mondta Horváth Ádám a Brandfizz Chief Sparkle Offizzere.
A Thermo Fishernél az együttműködés kezdete óta már több mint 80
önkéntes kolléga jelentkezett munkáltatói márkanagykövetnek. Ez a
létszám meghaladja a munkavállalók 10%-át, és folyamatosan
növekszik. A programban résztvevők szerepelnek kampányvideókban,
fotózásokon, podcast felvételeken és egyetemi kitelepüléseken is.
A díjnyertes márkanagykövet program elemei között találkozunk
vállalati imázsvideóval és innovatív podcast sorozattal is.
Az imázsfilmben bemutatják, hogy a vállalat hogyan változtatja meg
a tudomány világát, és hogy munkáltatóként mit tudnak nyújtani
különböző pozíciókban és csapatokban a leendő jelölteknek.
https://www.youtube.com/watch?v=HUV2qvfwpUI
'Career Stories Behind The Science' című podcast sorozatukban a
kollégák osztják meg karriertörténeteiket. A személyes történetekben
kitérnek arra, hogy pénzügy-, ügyfélszolgálat- és IT szakemberként
munkájukkal milyen hatással vannak a tudományos életre - az egyedi,
korábban a munkáltatói márkaépítésben még nem használt formátumban.
A podcast számos szempontból szolgálja a stratégiai céljaikat:
támogatja a jövőbeli kollégák megszólítását a bevonzási szakaszban,
az új belépők elkötelezését az onboarding folyamatban vagy éppen a
kulcsemberek megtartását, igazi munkavállalói élményt nyújtva. Ez
egy olyan employer branding megoldás, ami a munkavállalói
élményciklus minden pontjába integrálható. A podcast sorozat eddig
több mint 150.000-es social media elérést, közel 15.000 karrieroldal
látogatót és több mint 1000 hallgatót eredményezett.
https://open.spotify.com/show/3uTf5q6TJwOwhrzOAhbH10
A verseny díjazottjainak teljes listája itt tekinthető meg.
https://www.employerbrandmanagementawards.com/europe-awards/the-winners/
Kontakt: Somogyi Vivien Senior Employer Branding Offizzer vivien@brandfizz.hu
Mellékletek: https://www.youtube.com/watch?v=HUV2qvfwpUI https://open.spotify.com/show/3uTf5q6TJwOwhrzOAhbH10
https://www.employerbrandmanagementawards.com/europe-awards/the-winners/ Kép: Kenty, Brumant; Sr. Manager, Global Employer Brand, Thermo
Fisher Scientific
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|