2022. szeptember 21., szerda 11:07

Rangos nemzetközi elismerést kapott a Thermo Fisher Scientific Budapest és a Brandfizz Employer Branding ügynökség
    Budapest, 2022. szeptember 21., szerda (OTS) - Nemzetközi versenyen kapott arany díjat a Thermo Fisher Scientific és a Brandfizz Employer Branding ügynökség "Best Ambassador Programme" kategóriában. A díj átadására szeptember 15-én csütörtökön, Londonban került sor az Employer Brand Management Awards Europe-on.

    A hírhez tartozó kép(ek) ingyenesen letölthető(ek) a következő
internetcímen:
http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20220921_011.jpg

Az egész hazai munkáltatói márka szakma számára elismerést jelent ez a díj, hiszen a világ legvonzóbb munkahelyei között a Thermo Fisher Scientific budapesti irodája lett az egyetlen magyar díjazott.

" Hatalmas megtiszteltetés számunkra, hogy Európa legjobb munkáltatói márkái közé kerültünk be és sikeresen képviselhettük a hazai munkáltatói márkaépítést egy ilyen rangos, nemzetközi pályázaton, mint az EBMA. Minden nap közösen dolgozunk azért, hogy a legjobb munkahellyé váljunk. Úgy gondolom, hogy ez az elismerés a legjobb visszaigazolás arról, hogy jó úton járunk. A kollégáink nélkül azonban mindez nem jöhetett volna létre. Az ő lelkes részvételük az Egyetemi Programunkban, a vállalati közösségépítésben vagy éppen az olyan közösségi média aktivitásainkban, mint a "Career Stories Behind The Science" podcast elengedhetetlen a sikerhez. Ezúton is szeretném ezt megköszönni, a díj mindannyiunknak szól." - mondta Koczor Miklós a Thermo Fisher Scientific Global Business Services Budapest Lead Senior Directora.

A Thermo Fisher Scientific arany díjjal jutalmazott ambassador programjának célja, hogy a helyi irodában dolgozó kollégák valós karriertörténeteit mutassa be, ezzel növelve az SSC szektor vonzerejét, egyúttal kitűnve a több mint 150 Magyarországon működő Shared Service Center (SSC) közül, amik együttesen 70.000 magasan képzett munkavállalót foglalkoztatnak.

"Büszkék vagyunk a Thermo Fisherre, mert olyan eredményeket tettek le az asztalra, amivel kijutottak az employer branding szakma olimpiájára, ráadásul rögtön aranyat nyertek. Az újabb nemzetközi elismerés megerősítő visszaigazolás számunkra is: a Brandfizzben pezsgő szakembergárda képes felvenni a versenyt az employer branding ügynökségek globális szupersztárjaival. Örülünk, hogy ez a szakmai színvonal már bármelyik magyar vállalat számára elérhető idehaza, ha szeretnék bevonzani vagy megtartani a számukra fontos munkaerőt." -mondta Horváth Ádám a Brandfizz Chief Sparkle Offizzere.

A Thermo Fishernél az együttműködés kezdete óta már több mint 80 önkéntes kolléga jelentkezett munkáltatói márkanagykövetnek. Ez a létszám meghaladja a munkavállalók 10%-át, és folyamatosan növekszik. A programban résztvevők szerepelnek kampányvideókban, fotózásokon, podcast felvételeken és egyetemi kitelepüléseken is.

A díjnyertes márkanagykövet program elemei között találkozunk vállalati imázsvideóval és innovatív podcast sorozattal is.

Az imázsfilmben bemutatják, hogy a vállalat hogyan változtatja meg a tudomány világát, és hogy munkáltatóként mit tudnak nyújtani különböző pozíciókban és csapatokban a leendő jelölteknek.

https://www.youtube.com/watch?v=HUV2qvfwpUI

'Career Stories Behind The Science' című podcast sorozatukban a kollégák osztják meg karriertörténeteiket. A személyes történetekben kitérnek arra, hogy pénzügy-, ügyfélszolgálat- és IT szakemberként munkájukkal milyen hatással vannak a tudományos életre - az egyedi, korábban a munkáltatói márkaépítésben még nem használt formátumban. A podcast számos szempontból szolgálja a stratégiai céljaikat: támogatja a jövőbeli kollégák megszólítását a bevonzási szakaszban, az új belépők elkötelezését az onboarding folyamatban vagy éppen a kulcsemberek megtartását, igazi munkavállalói élményt nyújtva. Ez egy olyan employer branding megoldás, ami a munkavállalói élményciklus minden pontjába integrálható. A podcast sorozat eddig több mint 150.000-es social media elérést, közel 15.000 karrieroldal látogatót és több mint 1000 hallgatót eredményezett.

https://open.spotify.com/show/3uTf5q6TJwOwhrzOAhbH10

A verseny díjazottjainak teljes listája itt tekinthető meg. https://www.employerbrandmanagementawards.com/europe-awards/the-winners/

Kontakt: Somogyi Vivien
Senior Employer Branding Offizzer
vivien@brandfizz.hu

Mellékletek:
https://www.youtube.com/watch?v=HUV2qvfwpUI
https://open.spotify.com/show/3uTf5q6TJwOwhrzOAhbH10
https://www.employerbrandmanagementawards.com/europe-awards/the-winners/
Kép: Kenty, Brumant; Sr. Manager, Global Employer Brand, Thermo Fisher Scientific
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI nonprofit Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.



Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.