2022. július 20., szerda 11:56 |
Az Academy of Marketing Science 2022. évi éves konferenciáján átadták a Mary Kay Doctoral Dissertation díjakat (1. rész) |
|
Dallas, 2022. július 20., szerda (Business Wire/OTS) - A Mary Kay által szponzorált doktori disszertációs díjakat elnyerő, marketinggel kapcsolatos tanulmányokat folytató doktoranduszhallgatók szakmai és tanulmányi céljaik megvalósítását támogató ösztöndíjat kapnak |
A nők felemelkedésének és vállalkozói szerepük erősítésének egyik
vezető vállalati szószólója, a Mary Kay Inc., amely évtizedek óta
támogatja az oktatást és az akadémiai kutatásokat, közzétette a Mary
Kay Doctoral Dissertation és a Doctoral Dissertation Proposal Awards
díj 2022. évi nyerteseinek nevét az Academy of Marketing Science
(Marketingtudományi Akadémia [AMS]) május 25-e és 27-e közt
Kalifornia államban, Monterey városában megrendezett éves
konferenciáján. A globális szépségápolási vállalat már közel 30 éve
adja ki minden évben ezeket a díjakat azzal a céllal, hogy a
marketingtudományi doktorjelöltek számára lehetővé tegye sikeresen
megvédett doktori disszertációjuk kollégáik és a szakmabeliek előtti
bemutatását. A döntőbe kerülő jelöltek közül az AMS évente
megrendezésre kerülő konferenciáján tartott végső előadásuk alapján
kerülnek kiválasztásra a nyertesek.
Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20220718005732/en/
A díjakra a világ bármely táján marketinggel kapcsolatos témákat és
módszereket tanulmányozó, illetve kutatásokat végző doktoranduszok
pályázhatnak. A Mary Kay 2022. évi Doctoral Dissertation és Doctoral
Dissertation Proposal díjat elnyerő pályázók a következők:
A Mary Kay Doctoral Dissertation Proposal díjra jelölt, döntőbe
került pályázók a következők voltak:
- Első helyezett - Ali Anwar, PhD jelölt, Wilfrid Laurier
University (Kanada) - "Sales Enablement in Young Ventures: Essays on
the Role of Resilience and Internal Social Capital in coping with
Adverse Disruptions" (Az értékesítés segítése fiatal
vállalkozásoknál: Esszék a rugalmasság és a belső társadalmi tőke
hátrányos hatású, diszruptív események leküzdésében játszott
szerepéről)
- Második helyezett - Alexander Fulmer, PhD jelölt, Yale
University - "Questioning the Intuitive Preference for
Intentionality" (A szándékosság intuitív preferenciájának
megkérdőjelezése)
- Harmadik helyezett - Jen Riley, PhD jelölt, Kennesaw State
University - "Evaluating the Impact of Sales Technology on
Professional Sales: An Analysis of Social Selling Effectiveness" (Az
értékesítési technológia szakmai értékesítésre gyakorolt hatásának
értékelése: A társadalmi értékesítés hatékonyságának elemzése)
A 2022. évi Mary Kay Doctoral Dissertation díjat elnyerő pályázó:
- Első helyezett - Ishita Chakraborty, PhD, Yale University -
"Attribute Sentiment Scoring with Online Text Reviews: Accounting
for Language Structure and Missing Attributes" (A jellemzőkkel
kapcsolatos érzelmek pontozása online szövegelemzéssel: A nyelvi
struktúra és a hiányzó jellemzők feltárása)
"Az Academy of Marketing Science Mary Kay Dissertation és
Dissertation Proposal díjak egyedülálló lehetőséget kínálnak a
marketingszakemberek számára, hogy bemutassák munkájukat és a
szakmai fejlődésük szempontjából kulcsfontosságú, építő
visszajelzéseket kapjanak a szakmabeliektől" - magyarázta Sheryl
Adkins-Green, a Mary Kay Inc. marketing vezetője. "A Mary Kay
továbbra is elkötelezett aziránt, hogy platformot biztosítson a
további tanulmányokat végzők és a karrierjüket építeni kívánók
számára, illetve a szakmai fejlődés támogatása céljára.
Megtiszteltetés számunkra, hogy támogathatjuk ezeket a tehetséges
marketingszakembereket és a marketing szakma fejlődéséhez való
hozzájárulásukat."
"Egyre többen versenyeznek azért, hogy munkájukat publikálhassák a
főbb marketing szaklapokban, ezért rendkívül hasznos, ha még a
disszertáció benyújtása előtt visszajelzést kaphatnak a
marketingtudományok terén vezetőnek számító tudósoktól" - fejtette
ki Julie Moulard, az Academy of Marketing Science (június 1-jén
leköszönt) előző elnöke. "A Mary Kay Dissertation díjak
kulcsfontosságú platformként szolgálnak ezeknek a
marketingszakembereknek arra, hogy akadémiai kollégáik értékelése
alapján finomhangolják tanulmányaikat, és így nagyobb esélyük legyen
kutatási eredményeik hiteles marketing szaklapokban való sikeres
publikálására, ami növeli akadémiai hírnevüket és hitelességüket."
További információk az Academy of Marketing Science Mary Kay
Dissertation díjakról ide kattintva érhetők el. -
https://www.ams-web.org/page/MKDissertAward (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2022. július 20., szerda 11:56 |
Az Academy of Marketing Science 2022. évi éves konferenciáján átadták a Mary Kay Doctoral Dissertation díjakat (2. rész) |
|
Dallas, 2022. július 20., szerda (Business Wire/OTS) - |
Amit a Mary Kay-ről tudni kell…
Mary Kay Ash, egyikeként azoknak a nőknek, akiknek sikerült áttörni
a nők vezető pozíciókba kerülését akadályozó, sokszor "láthatatlan"
korlátokat, egyetlen cél teljesítését tűzte ki az általa megálmodott
és 1963-ban létrehozott szépségápolási cég elé: tegye gazdagabbá a
nők életét. Ez az álom szolgált alapul annak a ma már több milliárd
dolláros bevételt elérő vállalatnak a felépítéséhez, amely mintegy
40 országban több millió független szépségápolási tanácsadó
munkatárs közreműködésével értékesíti termékeit.
Vállalkozásfejlesztő szervezetként a Mary Kay elkötelezett aziránt,
hogy képzés, mentorálás, érdekképviselet, hálózatépítés és innováció
révén támogassa a nők szerepvállalását. A Mary Kay elkötelezett a
szépségápolási termékek tudományos alapjait biztosító kutatásokba
való befektetés és innovatív bőrápolási, és dekorkozmetikai
termékek, táplálékkiegészítők, illetve illatszerek előállítása
iránt. A Mary Kay hisz abban, hogy ha ma cselekszünk életünk
gazdagítása érdekében, ezzel fenntartható jövőt biztosíthatunk, és
szerte a világon együttműködik különféle szervezetekkel az üzleti
kiválóság elérésének elősegítése, a rákkutatások támogatása, a nemek
közti egyenlőség előrevitele, a családon belüli erőszak áldozatainak
védelme és a közösségi életterek szépítése céljából, és arra
törekszik, hogy támogatásával a gyermekek megvalósíthassák álmaikat.
További információkért látogasson el a marykayglobal.com internetes
címre és kövessen minket a Facebook-on, az Instagram-on, a
LinkedIn-en vagy a Twitter-en!
Amit az Academy of Marketing Science-ről tudni kell…
Az Academy of Marketing Science egy non-profit, nemzetközi,
oktatási és szakmai szervezet, amely elkötelezett a
marketingismeretek bővítése és terjesztése, valamint a magas szintű
normák és a kiválóság támogatása iránt. Az Akadémia vezető szerepet
játszik a marketingtudományok terén szerte a világon. Az Akadémia
küldetésének teljesítése során a legmagasabb szintű etikai normákat
alkalmazza, és elkötelezett a kollegialitás iránt.
Tekintse meg az eredeti sajtóközleményt a következő internetes
címen: businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20220718005732/en/
Kapcsolat: Mary Kay Inc. Corporate Communications Marykay.com/newsroom (+1) 972.687.5332 or media@mkcorp.com
Forrás: Mary Kay Inc.
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|