2021. október 4., hétfő 10:35

A GLS bemutatja megújult márkaarculatát - Az arculatfrissítés izgalmas és dinamikus megjelenéssel testesíti meg a vállalat céljait
    Amszterdam, 2021. október 4., hétfő (OTS) - A GLS, a világ egyik vezető csomaglogisztikai szolgáltatója, a mai napon felfedi a nagyközönség előtt a megújult márkaarculatát. Az arculatfrissítés arra építkezik, ami eddig is sikeressé tette a GLS-t a csomagküldő szolgáltatások gyorsan változó világában, és támogatja a vállalat növekedéssel kapcsolatos céljait. A GLS tevékenységének központi eleme, hogy zökkenőmentes megoldásainak köszönhetően minden egyes csomag kiszállítását személyessé teszi. A megújult márkaarculat az üde, dinamikus és digitális megoldásokra optimalizált megjelenéssel hűen tükrözi a vállalat törekvéseit.

    
     A hírhez tartozó kép(ek) ingyenesen letölthető(ek) a következő
internetcímen:
http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20211004_001.jpg
http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20211004_376.jpg

A friss márkaarculat feltűnő kék és sárga színeivel csak úgy vonzza a tekintetet. A sárga nyíl, amely régóta szerepelt a vállalat logójában, beleépül a kompaktabb kialakítású G betűbe, és megjelenik rajta egy pont, amely a GLS szakértelmét, a háztól házig szállítással kapcsolatos küldetését, valamint ügyfeleivel a digitális korban fenntartott kapcsolatát hivatott szimbolizálni. Ezt a letisztult megjelenést erősíti a világos, egyúttal szórakoztató és szellemes hangnemű és stílusú nyelvezet.

A márkaarculat megújulására egy olyan időszakban kerül sor, amikor a vállalat jelentős változásokon megy keresztül. Az ügyfelek egyre inkább keresik az egyszerű, átlátható és fenntartható szállítási megoldásokat. Erre az egyre fokozódó igényre válaszul a GLS úgy alakítja át a hálózatát és szolgáltatásait, hogy nemzetközi, kényelmes, digitális és fenntartható megoldásokat tudjon nyújtani. A vállalat azt tűzte ki célul, hogy a magánszemély ügyfeleknek nyújtott (B2C) szolgáltatások bővítésére összpontosítva még inkább megerősítse a határokon átnyúló csomagszállítások terén betöltött vezető szerepét, miközben továbbra is erőteljesen jelen van a vállalatoknak nyújtott (B2B) szolgáltatások terén. A GLS biztos abban, hogy dedikált, határokon átnyúló, jelentős helyi piaci ismeretekkel rendelkező hálózatának köszönhetően 2025-re eléri növekedési célját.

"A GLS-nél több mint 30 éve a lehető legszemélyreszabottabb és leggördülékenyebb szolgáltatásokat nyújtjuk, amelynek során szilárd kapcsolatokat alakítottunk ki munkatársainkkal és ügyfeleinkkel egyaránt. Mivel az ügyfelek igényei és a csomaglogisztikai piac gyorsan változnak, ideje, hogy mi is átalakuljunk" - mondja Martin Seidenberg, a GLS Csoport vezérigazgatója. "A megújult márkaarculat még világosabb és modernebb módon közvetíti a munkánkat és céljainkat a világ felé. Dinamikus, merész, modern, élénk és személyes. Tökéletesen tükrözi, hogy kik vagyunk most és kik leszünk a jövőben."

A friss márkaarculat az október 4-i hivatalos indulást követően fokozatosan kerül majd bevezetésre az összes európai és észak-amerikai piacon.

     - Sajtóközlemény vége -

További tájékoztatásért kérjük, látogasson el a gls-group.com weboldalra vagy vegye fel a kapcsolatot a következő személyek valamelyikével:

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
E-mail: marketing@gls-hungary.com
Telefon: +36-29-88-66-70

A GLS Csoport
A GLS Csoport piacvezető a határokon átnyúló csomaglogisztikai szolgáltatások terén. A társaság megbízható, kiváló minőségű és személyre szabott csomagküldő szolgáltatást nyújt ügyfeleinek több mint 41 országban, és ezt kiegészítve szállítmányozási és expressz kézbesítési szolgáltatásokat is biztosít. A vállalat határokon átnyúló, kiterjedt hálózatának és a helyi piacokkal kapcsolatos számottevő ismereteinek köszönhetően az ügyfelek ugyanolyan gördülékeny, rugalmas és személyre szabott szolgáltatásra számíthatnak Európában és azon kívül is. A GLS emellett a 100%-os tulajdonában álló leányvállalatokkal rendelkezik Kanadában és az Amerikai Egyesült Államok nyugati partján. A GLS hálózata 71 központi és regionális átrakodási ponttal, valamint kb. 1.500 depóval rendelkezik, melyek működését körülbelül 31.000 utolsó szakaszos szállítójármű és kb. 4.000 távolsági teherautó segíti. A GLS közel 21.000 munkavállalót foglalkoztat. A 2020/21-es pénzügyi évben a GLS rekordmértékű, 4,5 milliárd eurós árbevételt ért el és a globális kihívások ellenére 840 millió csomagot kézbesített.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI nonprofit Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.



Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.