2021. október 4., hétfő 10:35 |
A GLS bemutatja megújult márkaarculatát - Az arculatfrissítés izgalmas és dinamikus megjelenéssel testesíti meg a vállalat céljait |
|
Amszterdam, 2021. október 4., hétfő (OTS) - A GLS, a világ egyik vezető csomaglogisztikai szolgáltatója, a mai napon felfedi a nagyközönség előtt a megújult márkaarculatát. Az arculatfrissítés arra építkezik, ami eddig is sikeressé tette a GLS-t a csomagküldő szolgáltatások gyorsan változó világában, és támogatja a vállalat növekedéssel kapcsolatos céljait. A GLS tevékenységének központi eleme, hogy zökkenőmentes megoldásainak köszönhetően minden egyes csomag kiszállítását személyessé teszi. A megújult márkaarculat az üde, dinamikus és digitális megoldásokra optimalizált megjelenéssel hűen tükrözi a vállalat törekvéseit. |
A hírhez tartozó kép(ek) ingyenesen letölthető(ek) a következő internetcímen: http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20211004_001.jpg http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20211004_376.jpg
A friss márkaarculat feltűnő kék és sárga színeivel csak úgy vonzza
a tekintetet. A sárga nyíl, amely régóta szerepelt a vállalat
logójában, beleépül a kompaktabb kialakítású G betűbe, és megjelenik
rajta egy pont, amely a GLS szakértelmét, a háztól házig
szállítással kapcsolatos küldetését, valamint ügyfeleivel a
digitális korban fenntartott kapcsolatát hivatott szimbolizálni. Ezt
a letisztult megjelenést erősíti a világos, egyúttal szórakoztató és
szellemes hangnemű és stílusú nyelvezet.
A márkaarculat megújulására egy olyan időszakban kerül sor, amikor
a vállalat jelentős változásokon megy keresztül. Az ügyfelek egyre
inkább keresik az egyszerű, átlátható és fenntartható szállítási
megoldásokat. Erre az egyre fokozódó igényre válaszul a GLS úgy
alakítja át a hálózatát és szolgáltatásait, hogy nemzetközi,
kényelmes, digitális és fenntartható megoldásokat tudjon nyújtani. A
vállalat azt tűzte ki célul, hogy a magánszemély ügyfeleknek
nyújtott (B2C) szolgáltatások bővítésére összpontosítva még inkább
megerősítse a határokon átnyúló csomagszállítások terén betöltött
vezető szerepét, miközben továbbra is erőteljesen jelen van a
vállalatoknak nyújtott (B2B) szolgáltatások terén. A GLS biztos
abban, hogy dedikált, határokon átnyúló, jelentős helyi piaci
ismeretekkel rendelkező hálózatának köszönhetően 2025-re eléri
növekedési célját.
"A GLS-nél több mint 30 éve a lehető legszemélyreszabottabb és
leggördülékenyebb szolgáltatásokat nyújtjuk, amelynek során szilárd
kapcsolatokat alakítottunk ki munkatársainkkal és ügyfeleinkkel
egyaránt. Mivel az ügyfelek igényei és a csomaglogisztikai piac
gyorsan változnak, ideje, hogy mi is átalakuljunk" - mondja Martin
Seidenberg, a GLS Csoport vezérigazgatója. "A megújult márkaarculat
még világosabb és modernebb módon közvetíti a munkánkat és
céljainkat a világ felé. Dinamikus, merész, modern, élénk és
személyes. Tökéletesen tükrözi, hogy kik vagyunk most és kik leszünk
a jövőben."
A friss márkaarculat az október 4-i hivatalos indulást követően
fokozatosan kerül majd bevezetésre az összes európai és
észak-amerikai piacon.
- Sajtóközlemény vége -
További tájékoztatásért kérjük, látogasson el a gls-group.com
weboldalra vagy vegye fel a kapcsolatot a következő személyek
valamelyikével:
GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. E-mail: marketing@gls-hungary.com Telefon: +36-29-88-66-70
A GLS Csoport A GLS Csoport piacvezető a határokon átnyúló csomaglogisztikai
szolgáltatások terén. A társaság megbízható, kiváló minőségű és
személyre szabott csomagküldő szolgáltatást nyújt ügyfeleinek több
mint 41 országban, és ezt kiegészítve szállítmányozási és expressz
kézbesítési szolgáltatásokat is biztosít. A vállalat határokon
átnyúló, kiterjedt hálózatának és a helyi piacokkal kapcsolatos
számottevő ismereteinek köszönhetően az ügyfelek ugyanolyan
gördülékeny, rugalmas és személyre szabott szolgáltatásra
számíthatnak Európában és azon kívül is. A GLS emellett a 100%-os
tulajdonában álló leányvállalatokkal rendelkezik Kanadában és az
Amerikai Egyesült Államok nyugati partján. A GLS hálózata 71
központi és regionális átrakodási ponttal, valamint kb. 1.500
depóval rendelkezik, melyek működését körülbelül 31.000 utolsó
szakaszos szállítójármű és kb. 4.000 távolsági teherautó segíti. A
GLS közel 21.000 munkavállalót foglalkoztat. A 2020/21-es pénzügyi
évben a GLS rekordmértékű, 4,5 milliárd eurós árbevételt ért el és a
globális kihívások ellenére 840 millió csomagot kézbesített.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|