2021. szeptember 15., szerda 11:34 |
50 éves a Nissin Cup Noodles |
|
Kecskemét, 2021. szeptember 15., szerda (APA/OTS) - A piaci bevezetés 50. évfordulóját ünnepli a Nissin Foods, az instant tészta feltalálója. - Az 50 évvel ezelőtti feltalálás és piaci bevezetés óta sikerrecept: az autentikus ázsiai Cup Noodles a Nissintől - Az instant tészták megalkotója, a japán Nissin Foods vállalat ez év szeptember 18-án ünnepli a Cup Noodles piaci bevezetésének 50. évfordulóját - igy a Nissin világszerte több mint 100 országban ünnepelhet! |
A hírhez tartozó kép(ek) ingyenesen letölthető(ek) a következő internetcímen: http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20210915_001.jpg
A Cup Noodles sikertörténet a Nissin számára. Az első Nissin Cup
Noodles 1971. szeptember 18-án került piacra, és azóta alappillére
termékválasztékunknak. A piaci bevezetéstől 2003-ig a Cup
Noodles-ból világszerte 20 milliárd darabot adtak el. 2011-ben
megnyílt a CUPNOODLES MÚZEUM Yokohamában, Japánban. Egy évvel később
bekerültek a "Soba" termékek a Cup Noodles szortimentbe. Az 50 éves
jubileummal összhangban 2021-ben a Nissin 50 milliárd Cup Noodles-t
értékesített világszerte.
Minden pohár "Cup Noodles" az ázsiai konyha és tésztakultúra
izgalmas és ízgazdag világát tükrözi. A termékcsalád, amelybe
soup-style és wok-style termékek egyaránt tartoznak, világszerte
több mint 100 országban hozza el a fogyasztóknak az autentikus
ázsiai ízeket - és a tendencia növekszik. Pár perc alatt könnyedén
finom meleg ételt készíthetünk, amelyet akár otthon, akár az
irodában vagy útközben is elfogyaszthatunk. A pillanatok, amikor a
Nissin Cup Noodles-t fogyasztják, éppoly különleges, mint maga a
Nissin Cup Noodles termékcsalád.
A jubileumi év elején a Nissin elindította a "This is Asian
Noodles" kampányát, amellyel a Cup Noodles sokszínűségének
felfedezésére ösztönözte a fogyasztókat. A kampány több európai
országra és csatornára terjedt ki a digitális, PR, közösségi média,
POS és TV területeken. Ezenkívül a Nissin nemrégiben egy saját
filtert fejlesztett ki Instagramra, hogy a digitális környezetben
kreatív módon érje el a millenáris generáció célcsoportját. Az
úgynevezett "Slurp Trainer" minijáték formájában edzi az arcizmokat
a japán hagyomány szerinti tökéletes szürcsölésre. A filtert ismert
influenszerek reklámozzák világszerte. Már javában zajlanak a
születésnapi ünnepségek, és a Nissin ismét a kreatív eszközökre
támaszkodik a digitális és a POS területen. "Néhány szomszédos
európai országban, például Németországban és az Egyesült
Királyságban a kirakati és közösségi média kampány mellett a
fogyasztók egy vonzó díjakkal kecsegtető nyereményjátékban is részt
vehetnek" - árulja el Olaf Büttner, németországi és európai
ügyvezető igazgató.
"A Cup Noodles 50 éves sikerét ünnepeljük, melynek népszerűsége
folyamatosan növekszik világszerte. Mindegy, hogy wok-style vagy
soup-style - minden pohárban az ázsiai tésztakészítés szakértelme
rejlik" - magyarázza Tomomitsu Taue, a Nissin Foods Europe
marketingigazgatója. "A tartós sikert motivációként használjuk, hogy
saját magunkat és a Nissin Cup Noodles-t is folyamatosan tovább
fejlesszük. Fogyasztóinknak az ízek valódi változatosságát kínáljuk,
és ezt a tendenciát a jövőben is folytatjuk."
A Nissin Foods-ról és a Cup Noodles 50 éves jubileumáról további
információkat a Nissin weboldalán (https://www.nissinfoods.hu/) és
közösségi média csatornáin talál: Facebook
(https://m.facebook.com/nissinfoodskft/?_rdr).
A Cup Noodles sobaként (wok-style) és levesként (soup-style) a
következő ízváltozatokban elérhető:
Cup Noodles Soba
- Chili
- Classic
- Teriyaki
- Thai Curry
- Peking Duck
Cup Noodles levesek
- Tasty Chicken
- 5 Spices Beef
- Soy Sauce Shrimps
- Hot Chili Spicy
A Nissinről
A Nissin Foods cégcsoport alapítója, Momofuku Ando, 1958-ban
találta fel Japánban a világ első instant tésztáját, a "Chicken
Ramen"-t. A Nissin Cup Noodles-t jelenleg több mint 100 országban
értékesítik világszerte. A Nissin Food Products Co. Ltd. termékeivel
piacvezető Japánban az instant tészták piacán, és erős piaci
pozíciót tudhat magáénak számos országban.
A Nissin Foods cégcsoport célul tűzte ki, hogy termékeivel örömet
és élvezetes pillanatokat szerezzen fogyasztóinak a mindennapokban
és mint "Earth Food Creator" a japán konyha ízvilágával gazdagítsa
az étkezési kultúrát világszerte.
Sajtókapcsolat: markenzeichen GmbH
Patricia Weerth Schwedlerstraße 6 60314 Frankfurt am Main team-nissin@markenzeichen.de
Maryam Kiausch Schwedlerstraße 6 60314 Frankfurt am Main team-nissin@markenzeichen.de
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|