2021. augusztus 18., szerda 14:07 |
A Hyatt felvásárolja az Apple Leisure Groupot, bővítve ezzel globális részesedését a szabadidős luxusutazási kategóriában (1. rész) |
|
Chicago, 2021. augusztus 18., szerda (Business Wire/OTS) - A Hyatt Hotels Corporation (NYSE: H) ma bejelentette, hogy a Hyatt végleges megállapodást kötött egy vezető luxusüdülő-kezelési, utazási és vendéglátási szolgáltatásokat nyújtó vállalatcsoport, az Apple Leisure Group (ALG) készpénzben kifizetendő 2,7 milliárd USA dollárért a KKR és a KSL Capital Partners, LLC kapcsolt vállalataitól való megvásárlásáról. Az ügylet zárására várhatóan 2021 negyedik negyedévében kerül sor, a szokásos zárási feltételek teljesülésének függvényében. |
A felvásárlás felgyorsítja a kevéssé eszközigényes vállalattá való
átalakulást, és az első megtett lépés a Hyatt azon
kötelezettségvállalása jegyében, miszerint 2024 végére további 2
milliárd USA dollár értékben ad el szállodákat
Az ügylet nyomán megduplázódik a Hyatt globális üdülőhelyi
lábnyoma: a következő években folyamatosan nő a nettó szobaszám az
AMRTM Collection szállodacsoporthoz tartozó Secrets®, Dreams® és
Zoëtry® márkák globális terjeszkedése nyomán
A Hyatt az ügylet részleteiről egy augusztus 16-án, hétfőn,
közép-amerikai (nyári) idő szerint de. 7:30-kor tartott, az
interneten élőben közvetített megbeszélésen adott tájékoztatást
Az ALG üdülőmárka-kezelési platformja, az AMResorts® kezelési
szolgáltatásokat biztosít az amerikai kontinens all-inclusive
luxusüdülőket tartalmazó legnagyobb portfóliójához, az AMRTM
Collection márkaportfólióhoz tartozó üdülők számára, ideértve az
olyan jól ismert márkákat, mint a Secrets® Resorts & Spa, a Dreams®
Resorts & Spas, a Breathless® Resorts & Spas és a Zoëtry® Wellness &
Spa Resorts, valamint a gyorsan növekvő Alua® Hotels & Resorts
márkát, amely folyamatosan terjeszkedik a kedvelt európai
üdülőhelyeken. A felvásárlás eredményeként a Hyatt tulajdonába kerül
az ALG tagsági programja, az Unlimited Vacation Club® csakúgy, mint
az ALG utazáselosztási üzletága, az ALG Vacations®, valamint
különféle üdülőhelyi kezelési szolgáltatások és utazási technológiai
eszközök. Az ügylet zárását követően az ALG üzleti tevékenységét
továbbra is az ALG jelenlegi vezérigazgatója, Alejandro Reynal és az
ALG jelenlegi vezetősége fogja irányítani. Reynal úr tagja lesz a
Hyatt ügyvezetőségének, és a Hyatt vezérigazgatójának, Mark
Hoplamaziannak tartozik majd beszámolással.
"Nagy örömünkre szolgál, hogy az Apple Leisure Group kevéssé
eszközigényes működés megvalósítása jegyében való felvásárlása
nyomán egy rendkívül értékes, független üdülőkezelési platform kerül
a Hyatt család birtokába" - jelentette ki Mark Hoplamazian, a Hyatt
elnök-vezérigazgatója. "Az ALG ingatlanjainak tulajdonunkba
kerülésével megduplázódik a Hyatt globális üdülőhelyi lábnyoma. Az
ALG luxusmárkákat tartalmazó portfóliója, az all-inclusive
szegmensben betöltött vezető szerepe és a fejlesztés fázisában lévő
számos új üdülője révén meglévő és új piacainkon, ideértve Európát
is, egyaránt bővül tevékenységünk és tovább gyorsul a cég által
elért, ágazatunkban a legmagasabbnak számító
nettószobaszám-növekedés. Fontos eredmény, hogy ennek az értéknövelő
felvásárlásnak és az eszközértékesítés terén elért 2 milliárd USA
dolláros növekedésnek az együttes hatására átalakul bevételi
profilunk és várakozásaink szerint 2024 végére a Hyatt bevételeinek
80%-a díjalapú bevétel lesz."
Az ALG szállodaportfóliójába 10 országban működtetett, összesen
több mint 33000 szobával rendelkező hotelek tartoznak. A portfólió,
amelyben 2007-ben mindössze kilenc üdülő szerepelt, 2021 végére már
mintegy 100 ingatlant tartalmazott, és a már aláírt 24 szerződés
nyomán nagyszámú további hotel van a fejlesztés szakaszában. Az ALG
Unlimited Vacation Club® programja egy exkluzív utazási klub, amely
tagjainak előnyös árakat és egyéb kedvezményeket biztosít az AMR™
Collection szállodáiban. A több mint 110000 taggal rendelkező
Unlimited Vacation Club® az elmúlt öt évben rendkívül gyors,
összesítve 18%-os éves növekedést mutatott.
"A Hyatt mélyreható szakértelme és globális márkalábnyoma, valamint
az ALG erős üdülőmárkái, üzemeltetési szaktudása és megalapozott
fejlesztési tervei együttesen tovább erősítik kiemelkedően jó
pozíciónkat és vezetővé teszik cégünket a szabadidős luxusutazások
terén" - magyarázta Alejandro Reynal, az Apple Leisure Group
vezérigazgatója. "Az ALG összes alkalmazottja nevében szólva
szeretném kifejezni hálámat partnerinknek, a KKR-nek és a KSL-nek,
akik támogattak minket platformunk kiépítésében. Nagy izgalommal
várom, hogy csapatunk csatlakozzon a Hyatt családhoz, és úgy
gondolom, ezzel egy, az ágazat fejlődése nyomán egyre több
lehetőséget kínáló, jelentős növekedést hozó útra léptünk, és ennek
eredményeként képesek leszünk a kategóriájában a legjobbnak számító
üdülési szolgáltatást kínálni az utazók egy még nagyobb csoportjának
szerte a világon."
"A mai nap jelentős mérföldkő az Apple Leisure Group kiemelkedő
csapata számára, amely elkötelezett a növekedés, a rugalmasság és
világklasszisnak számító üdülési élmények nyújtása iránt" -
nyilatkozta Chris Harrington, a KKR egyik tulajdonosa és Rich
Weissman, a KSL Capital Partners egyik tulajdonosa. "Az ALG számára
a Hyatt a legtökéletesebb partner ahhoz, hogy tovább haladhasson a
növekedést biztosító úton." (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2021. augusztus 18., szerda 14:07 |
A Hyatt felvásárolja az Apple Leisure Groupot, bővítve ezzel globális részesedését a szabadidős luxusutazási kategóriában (2. rész) |
|
Chicago, 2021. augusztus 18., szerda (Business Wire/OTS) - |
Stratégiai előnyök
- Bővülő tevékenység a luxus- és üdülőhelyi utazások piacán: A
felvásárlás kiterjeszti a Hyatt tevékenységét a szabadidős
luxusutazások piacán, és azonnal körülbelül 100 hotellel növeli a
cég meglévő szállodáinak számát, valamint a már aláírt szerződések
nyomán 24 további, fejlesztési szakaszban lévő európai és amerikai
szálloda kerül a cég portfóliójába. Az ügylet zárását követően a
Hyatt fog rendelkezni a világon a legnagyobb all-inclusive
luxusüdülőket tartalmazó portfólióval, megduplázódik globális
lábnyoma az üdülők piacán, a legnagyobb luxushotel-működtető lesz
Mexikóban és a Karib-tengeri térségben, továbbá 60 százalékkal nő
európai lábnyoma. Az akvizíció nyomán a Hyatt márkái 11 új európai
piacon jelennek meg, miáltal jelentős mértékben javulnak a Hyatt
növekedési esélyei Európában, amely kulcsfontosságú régió a
szabadidős utazások piacán elérhető globális növekedés szempontjából.
- Bővülő platform a növekedéshez: Az ALG erős fejlesztői
csapatának és tulajdonosi struktúrájának köszönhetően bővülnek a
Hyatt kapcsolatai különféle, szilárd elkötelezettséget mutató
partnerekkel a kulcsfontosságúnak számító egyéb (kiegészítő)
régiókban. A Hyatt globális fejlesztői hálózata és
szállodaműködtetési szakértelme minden bizonnyal hozzá fog járulni
az ALG márkák növekedésének felgyorsításához is. A Hyatt tervei
szerint a két cég csapatainak kombinálása nyomán a vállalat olyan
további földrajzi régiókban is megjelenik, ahol az ALG nem
rendelkezik szállodákkal, illetve amelyek nem szerepelnek az ALG
jelenlegi fejlesztési terveiben.
- Előnyök a tulajdonosok számára: Az ALG tulajdonában lévő
elosztási platformokhoz és a cég szabadidős utaztatás terén
birtokolt, kiterjedt tapasztalataihoz való hozzáférés várhatóan
számos lehetőséget biztosít a Hyatt meglévő üdülői számára. Az AMRTM
Collection ingatlanjainak tulajdonosai nagyobb hozzáférést kapnak
egy jóval több márkát tartalmazó portfólióhoz és a Hyatt globális
elosztási, értékesítési és marketing területeken való támogatásához.
- Bővül a vendégek rendelkezésére álló kínálat és a választható
élmények köre: Az ALG és a Hyatt erőforrásainak egyesítése nyomán az
egyesült vállalat felső kategóriába tartozó ügyfelei és vendégei
bővebb kínálatból és az élmények szélesebb köréből választhatnak. Az
ALG exkluzív tagsági programja, az Unlimited Vacation Club® több
mint 110000 szenvedélyes utazót tesz elérhetővé a Hyatt számára
azokban az esetekben, amikor a klubtagok a vakációzástól eltérő
okokból szállnak meg hotelekben. Az ügylet zárását követően a Hyatt
döntést hoz arról, hogyan teremthet a World of Hyatt és az Unlimited
Vacation Club® hozzáadott értéket, illetve hogyan kínálhatnak ezek a
programok egyedi előnyöket a lojális tagok számára oly módon, hogy
eközben a szállodatulajdonosoknak is előnyöket biztosítanak.
- Az alábbi szervezetek csatlakozása révén tovább bővül a teljes
körű szabadidős utazási kínálat:
o ALG Vacations®, az egyik legnagyobb, szervezett utakat kínáló
és szabadidősutazás-elosztási platform Észak-Amerikában, amely
Mexikót és a Karib-tengeri térséget szolgálja ki,
o Amstar, Mexikó és a Karib-tengeri térség célhelyszíni
szolgáltatásokat kínáló vezető vállalata, és annak Hawaiira
összpontosító társvállalata, a Worldstar, valamint a
o Trisept Solutions®, az ALG különleges, szabadidős utazással
kapcsolatos technológiai platformja.
- A kevésbé eszközigényes működtetést célzó stratégia
megvalósításának felgyorsítása: Az ALG viszonylag kevés eszközt
igénylő tevékenysége jelentős mértékben növelni fogja a Hyatt
díjakból származó bevételeinek arányát. Továbbá várakozásai szerint
a Hyatt teljesíteni tudja azt a vállalását, miszerint 2021-ben 1,5
milliárd USA dollár értékű szállodaingatlant ad el. Az értékesített
ingatlanokért kapott vételár több mint 3 milliárd USA dollárra fogja
növelni a 2017-ben bejelentett eszközértékesítési stratégia
végrehajtásának megkezdése óta a vállalat kasszájába befolyt
összeget, amely az EBITDA (kamatok, adózás és értékcsökkenési leírás
előtti eredmény) több mint 17-szeres összesített többszörösének
felel meg, szemben a Hyatt által eredetileg prognosztizált
13-15-szörös többszöröshöz képest. A Hyatt továbbá kötelezettséget
vállal arra, hogy 2024 végéig további 2 milliárd USA dollár bevételt
ér el szállodaingatlanok értékesítéséből.
Finanszírozás
A záráskor a Hyatt várakozásai szerint a vételár több mint 80
százalékát 1,0 milliárd USA dollár készpénzzel és új
hitelfelvétellel tudja majd finanszírozni, a fennmaradó részt
(körülbelül 500 millió USA dollár) pedig saját tőkéből fedezi. A
J.P. Morgan elkötelezte magát, hogy 1,7 milliárd USA dollárt
biztosít a Hyatt számára. A hitel (ideértve a felvásárlás
finanszírozása céljára felvett hitelt is) várhatóan a 2 milliárd
dolláros eszközértékesítési programból befolyó készpénzből kerül
visszafizetésre. A Hyatt elkötelezett aziránt, hogy fenntartsa
befektetési besorolását és a tranzakció zárását követően is
megfelelő körültekintéssel kezelje mérlegét. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2021. augusztus 18., szerda 14:08 |
A Hyatt felvásárolja az Apple Leisure Groupot, bővítve ezzel globális részesedését a szabadidős luxusutazási kategóriában (3. rész) |
|
Chicago, 2021. augusztus 18., szerda (Business Wire/OTS) - |
Prezentáció a befektetők számára, telefonkonferencia, élő
internetes közvetítés
A Hyatt 2021. augusztus 16-án, hétfőn, közép-amerikai (nyári) idő
szerint de. 7:30-kor (az interneten élőben is közvetített)
telefonkonferenciát tartott, melynek során tájékoztatást adott a
tranzakcióról. A betárcsázni nem tudó érdeklődők meghallgathatták a
telefonkonferencia élő internetes közvetítését. A
telefonkonferenciáról készült felvétel hozzáférhető a vállalat
honlapján (investors.hyatt.com). A résztvevők a telefonkonferenciára
a 833-238-7946-as telefonszám (USA, díjmentes) vagy a
647-689-4468-as (nemzetközi, egyénileg fizetendő díjazású)
telefonszámon tárcsázhattak be, a 1771444 azonosító kód megadásával
körülbelül 15 perccel a meghirdetett kezdési idő előtt. Az
internetes közvetítésről készült felvétel a vállalat honlapján 90
napig lesz elérhető.
Tanácsadók
Az ügylettel kapcsolatosan a BDT & Company, LLC és a J.P. Morgan
látta el pénzügyi tanácsokkal a Hyattot, a Latham & Watkins LLP
pedig a Hyatt jogi tanácsadójaként működött közre. Az ALG pénzügyi
tanácsadója a PJT Partners volt, jogi tanácsadója pedig a Simpson
Thacher & Bartlett LLP. A KKR-t és a KSL Capital Partners-t a
Deutsche Bank Securities Inc. segítette pénzügyi tanácsadóként. Az ebben a sajtóközleményben az egyszerűség kedvéért használt
"Hyatt" szó a Hyatt Hotels Corporationre és/vagy annak egy vagy több
leányvállalatára vonatkozik.
Amit a Hyatt Hotels Corporationről tudni kell…
A Hyatt Hotels Corporation, amelynek székhelye Chicagóban
található, az egyik piacvezető, globális vendéglátóipari vállalat,
amelynek kínálatában 20 prémiumkategóriás márka szerepel. A 2021.
június 30-i állapot szerint a Vállalat portfóliója több mint 1000
szállodát és all-inclusive üdülőt tartalmazott 68 országban, hat
kontinensen. A vállalat küldetésének tekinti, hogy olyan
szolgáltatásokat nyújtson az embereknek, melyek segítik őket a
tökéletes közérzet elérésében. Ez a küldetés határozza meg a
vállalat üzleti döntéseit és növekedési stratégiáját, továbbá a
vállalatnak azokat az erőfeszítéseit, hogy a legjobb alkalmazottakat
vegye fel és tartsa meg hosszú távon, jó kapcsolatokat építsen ki a
szállóvendégekkel és értéket teremtsen részvényesei számára. A
vállalat leányvállalatainak (ideértve a Park Hyatt®, Miraval®, Grand
Hyatt®, Alila®, Andaz®, The Unbound Collection by Hyatt®,
Destination by Hyatt™, Hyatt Regency®, Hyatt®, Hyatt Ziva™, Hyatt
Zilara™, Thompson Hotels®, Hyatt Centric®, Caption by Hyatt, JdV by
Hyatt™, Hyatt House®, Hyatt Place®, tommie™, UrCove, and Hyatt
Residence Club® márkanév alatt működő leányvállalatokat)
tevékenysége a következő vendéglátóipari tevékenységekre terjed ki:
szállodakezelés, franchise tevékenység, szállodatulajdonlás, lízing,
szállodafejlesztés, licenctevékenység, illetve szolgáltatások
nyújtása hoteleknek, márkás rezidenciáknak, üdülőknek, valamint
üdülőhasználati jog alapján működő üdülőknek. A vállalat működtet
egy törzsvendég-programot (World of Hyatt®) is, amely különleges
előnyöket és exkluzív élményeket biztosít a program nagyra becsült
tagjainak. További információkért kérjük, látogasson el honlapunkra:
www.hyatt.com.
Amit az Apple Leisure Group®-ról tudni kell…
Az Apple Leisure Group® (ALG) vezető észak-amerikai
üdülőmárka-kezelő, turisztikai és vendéglátóipari vállalatcsoport,
mely egyedi üzleti modell alapján szolgálja ki az utazókat és
üdülőhelyeket szerte a világon. Az ALG leányvállalatain keresztül
mindenkor kiemelkedő értéket képviselő szolgáltatásokat nyújt az
utazóknak, valamint a márkaportfóliójába tartozó márkák kínálta
stratégiai lehetőségek kiaknázása révén az üdülőtulajdonosoknak és
partnereinek. A cég portfóliójába tartoznak a következő márkák:
AMResorts LP, illetve annak egy vagy több leányvállalata, amelyek
együttesen értékesítési, marketing és márkakezelési szolgáltatásokat
biztosítanak az AMR™ Collectionhöz tartozó üdülők és hotelmárkák
számára, ideértve az olyan 5 és 4 csillagos, díjnyertes
luxusmárkákat, mint a Secrets® Resorts & Spas, a Dreams® Resorts &
Spas, a Breathless® Resorts & Spas, a Zoëtry® Wellness & Spa
Resorts, az Alua® Hotels & Resorts, a Sunscape® Resorts & Spas és a
Now® Resorts & Spas; az ALG Vacations®, az USA-ban az egyik
legnagyobb, mexikói és karib-térségi szervezett utazásokat és
repülőgépcharter-utakat értékesítő, bevezetett márkákkal (Apple
Vacations®, Funjet Vacations®, Travel Impressions®,
CheapCaribbean.com®, BeachBound®, Blue Sky Tours®, Southwest
Vacations®, United Vacations®) rendelkező vállalat; az exkluzív
törzsvendég-program, az Unlimited Vacation Club®; a kategóriájában a
legjobbnak számító, üdülőhely-kezelési szolgáltatásokat nyújtó
Amstar DMC; valamint az innovatív technológiai megoldásokat
biztosító Trisept Solutions®, amely több mint 88000 utazási irodát
kapcsol össze a vezető idegenforgalmi szolgáltatókkal. Bővebb információkért az Apple Leisure Group által kínált
előnyökről látogasson el honlapunkra: www.appleleisuregroup.com!
(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2021. augusztus 18., szerda 14:09 |
A Hyatt felvásárolja az Apple Leisure Groupot, bővítve ezzel globális részesedését a szabadidős luxusutazási kategóriában (4. rész) |
|
Chicago, 2021. augusztus 18., szerda (Business Wire/OTS) - |
ELŐREMUTATÓ ÁLLÍTÁSOK:
A korábbi tényadatokat tartalmazó állításokon kívül minden egyéb,
ebben a sajtóközleményben szereplő állítás előremutató állításnak
tekintendő az Amerikai Egyesült Államok Magánértékpapírokra
vonatkozó peres eljárások reformjáról szóló 1995. évi törvénye
(Private Securities Litigation Reform Act of 1955) rendelkezései
alapján. Ezek közé az állítások közé tartoznak az Apple Leisure
Group Vállalat általi javasolt felvásárlásának előnyeire (ideértve
az akvizícióból eredő pénzügyi és operatív előnyöket, valamint a
vendégek és tulajdonosok számára megnyíló előnyöket), az Apple
Leisure Group prognosztizált pénzügyi teljesítményére, a jövőbeli
eszközértékesítések keretében eladott eszközök mennyiségére és az
értékesítések időzítésére, illetve a tervezett értékesítésekből
befolyó bevételek mértékére, a Vállalat likviditási profiljára, a
jövőben várhatóan megnyitásra kerülő szállodák/üdülők számára, a
globális luxusutazások terén várt növekedésre és a Vállalat
létesítményeiben található, szabadidős utazás céljára igénybe vehető
szobák kiadásából eredő bevételi arányokra, az egyesített vállalatok
prognosztizált, jövőbeli, díjalapú bevételeinek mennyiségére, a
World of Hyatt törzsvendég-program és az Apple Leisure Group
törzsvendég-programja által biztosított előnyökre és hozzáadott
értékre, az Apple Leisure Group javasolt felvásárlásával
kapcsolatosan igénybe venni tervezett finanszírozási források
elérhetőségére, a felvásárlással kapcsolatosan igénybe venni
tervezett hiteleknek a Vállalat befektetésicélpont-besorolására
gyakorolt hatásaira, a felvásárlási ügylet lezárásának várt
időzítésére, a Vállalat terveire, stratégiáira, pénzügyi
teljesítményére, prognózisaira, finanszírozási terveire, valamint a
jövőbeli események bekövetkezésének esélyeire vonatkozó állításokat
is. Ezeknek az állításoknak a helytálló volta olyan ismeretlen
kockázatoktól függ, amelyeket nehéz előre felmérni. Ennek
következtében tényleges eredményeink, teljesítményünk és sikereink
jelentős mértékben eltérhetnek az előremutató állításokban
kifejezett vagy vélelmezett eredményektől, teljesítménytől és
sikerektől. Egyes esetekben az előremutató állítások azonosíthatók
az alapján, hogy szerepelnek bennük a következő szavak: "lehet",
"tudnánk", "várhatóan", "szándékozunk", "terveink szerint",
"igyekszünk", "előre láthatóan", "úgy hisszük", "becsléseink
szerint", "prognózisaink szerint", "lehetséges", "továbbra is",
"valószínűleg", "fogunk", "lenne", illetve ezeknek a szavaknak a
különféle változatai, hasonló kifejezések vagy e szavak és hasonló
kifejezések tagadó alakja. Ezek az előremutató állítások olyan
becsléseken és feltételezéseken alapulnak, amelyek bár szerintünk és
vezetőségünk szerint megfelelőek, jellegükből fakadóan
bizonytalansági tényezőket hordoznak magukban. Azok közt a tényezők
közt, melyek hatására a tényleges eredmények jelentős mértékben
eltérhetnek a jelenlegi várakozásainktól, szerepelnek többek közt a
következők: az Apple Leisure Group javasolt felvásárlásának
végrehajtásával és a javasolt ügylet zárásának időzítésével
kapcsolatos kockázatok; a Vállalat arra irányuló képessége, hogy
sikeresen integrálja az Apple Leisure Group alkalmazottait és
tevékenységeit a Vállalat szervezetébe; a Vállalat arra irányuló
képessége, hogy mihamarabb, illetve a várt időhatárokon belül
realizálja az Apple Leisure Group javasolt felvásárlásával
kapcsolatosan várt előnyöket és kiaknázza az akvizíció kínálta
szinergiákat; a tervezett finanszírozási források kedvező
feltételekkel való igénybe vételével vagy rendelkezésre állásával
kapcsolatos kockázatok; a luxusutazási és all-inclusive
szállásbiztosítási piaci szegmensekben érvényesülő kockázatok; a
COVID-19-pandémia időtartama és a világjárványt követő fellendülés
üteme, a járvány újbóli fellángolása vagy a COVID-19-variánsok
terjedése; a COVID-19-pandémia rövid és hosszú távú hatásai,
ideértve az utazások iránt megnyilvánuló keresletet, a
futóvendégekkel és a csoport üzleti tevékenységével kapcsolatos
kockázatokat
|
|
|
|
|
|
|
2021. augusztus 18., szerda 14:10 |
A Hyatt felvásárolja az Apple Leisure Groupot, bővítve ezzel globális részesedését a szabadidős luxusutazási kategóriában (5. rész) |
|
Chicago, 2021. augusztus 18., szerda (Business Wire/OTS) - |
a belföldi és nemzetközi politikai és geopolitikai feltételek
alakulása, ideértve a politikai vagy polgári zavargásokat vagy a
kereskedelempolitikákban bekövetkező változásokat; olyan viszályok
vagy az azoktól való félelem, ideértve a jövőbeli terrorista
támadásokat, amelyek kihatnak az utazási kedvre; utazásokkal
kapcsolatos balesetek bekövetkezése; természeti vagy ember okozta
katasztrófák, mint például földrengések, cunamik, tornádók,
hurrikánok, áradások, tűzvészek, olajkiömlések, nukleáris balesetek
bekövetkezése vagy globális járványok kitörése, illetve olyan
fertőző betegségek megjelenése, mint a COVID-19, továbbá az ezektől
való félelem; arra irányuló képességünk, hogy sikeresen elérjünk egy
adott üzemieredmény-szintet azokban a szállodákban, amelyekben
harmadik felek által végzett teljesítményvizsgálatok folynak,
illetve amelyek esetében erre garanciát vállaltunk harmadik félként
fellépő tulajdonosok felé; a szállodafelújítások és
továbbfejlesztések hatásai; a tőkeallokációs,
részvényvisszavásárlási és osztalékfizetési terveinkkel kapcsolatos
kockázatok, ideértve a visszavásárlási tevékenység vagy az
osztalékfizetések csökkenését, leállítását vagy felfüggesztését; az
ingatlan és vendéglátóipari üzletág szezonális és ciklikus jellege;
az olyan elosztási megállapodásokban bekövetkező változások, mint
például az internetalapú utazásközvetítőkkel fennálló
megállapodások; ügyfeleink ízlésének és preferenciáinak változásai;
a munkatársakkal és szakszervezetekkel való kapcsolatainkban,
illetve a munkaügyi jogszabályokban bekövetkező változások; a
harmadik félként tevékenykedő tulajdonosok, franchise-működtetők és
vendéglátóipari vállalkozó partnereink pénzügyi helyzetében vagy a
velünk való kapcsolatukban bekövetkező változások; a harmadik
félként tevékenykedő tulajdonosok, franchise-működtetők és fejlesztő
partnereink esetleges sikertelensége a jelenlegi tevékenységeik vagy
a cégünk jövőbeli növekedési terveinek finanszírozásához szükséges
tőkéhez való hozzáférés terén; a potenciális felvásárlásokkal és
vállalatieszköz-értékesítésekkel, illetve az új márkakoncepciók
bevezetésével kapcsolatos kockázatok; a felvásárlások és
vállalatieszköz-értékesítések időzítésével kapcsolatos kockázatok,
illetve az arra irányuló képességünk, hogy sikeresen integráljuk a
felvásárolt vállalkozásokat cégünk tevékenységeibe; a javasolt
tranzakciók végrehajtásának sikertelensége (ideértve a zárási
feltételek teljesítése vagy a szükséges jóváhagyások megszerzése
terén való sikertelenséget); arra irányuló képességünk, hogy
sikeresen végrehajtsuk a kezelési és franchise üzletágunk bővítésére
vonatkozó stratégiánkat, miközben ezzel párhuzamosan a tervezett
időhatárokon belül, illetve a várt áron való értékesítés révén
csökkentjük ingatlanvagyonunk mennyiségét; az ingatlanvagyonunk
értékében bekövetkező hanyatlás; kezelési vagy franchise
megállapodásaink váratlan felmondása; változások a szövetségi,
állami, helyi vagy külföldi adójogszabályokban; a kamatlábak és
operatív költségek növekedése; devizaárfolyam-fluktuációk vagy a
devizaeszközök átstrukturálása; sikertelenség az új márkák vagy az
újítások elfogadtatásában; a tőkepiacok általános változékonysága és
az arra irányuló képességünk, hogy hozzáférjünk ezekhez a piacokhoz;
az ágazatunk versenyfeltételeiben bekövetkező változások, ideértve a
COVID-19-pandémia nyomán bekövetkező változásokat, az ágazati
konszolidációs folyamatok és a tevékenységünk helyszínén működő
piacokon bekövetkező változások; arra irányuló képességünk, hogy
sikeresen bővítsük a World of Hyatt törzsvendég-programot; a
kiberbiztonságot érintő események bekövetkezése és a
számítástechnikai rendszerek működésének hibái; a jogi vagy
közigazgatási eljárások kimenetele; valamint a franchise üzletágunk
működését szabályozó előírások vagy jogszabályok megsértése; továbbá
egyéb, a Vállalat által az az Amerikai Egyesült Államok Értékpapír-
és Tőzsdefelügyeletéhez (Securities and Exchange Commission [a
továbbiakban "SEC"]) cégünk által
|
|
|
|
|
|
|
2021. augusztus 18., szerda 14:10 |
A Hyatt felvásárolja az Apple Leisure Groupot, bővítve ezzel globális részesedését a szabadidős luxusutazási kategóriában (6. rész) |
|
Chicago, 2021. augusztus 18., szerda (Business Wire/OTS) - |
Tekintse meg az eredeti sajtóközleményt a következő internetes
címen: businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20210815005011/en/
Kapcsolat:
Hyatt médiakapcsolatok: Franziska Weber +1 312 780 6106 franziska.weber@hyatt.com
Hyatt befektetői kapcsolatok: Noah Hoppe +1 312 780 5991 noah.hoppe@hyatt.com
Apple Leisure Group médiakapcsolatok: Lilliana Vazquez Maya +1 610 359 5913 lmaya@applelg.net Forrás: Hyatt Hotels Corporation
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|