2021. április 1., csütörtök 11:38

Bejelentették a Mary Kay Inc. által szponzorált NFTE World Series of Innovation globális kihívásának fiatal problémamegoldó nyerteseit (1. rész)
    Dallas, 2021. április 1., csütörtök (Business Wire/OTS) - A vállalkozási készségeket fejlesztő és oktatási programokat kínáló globális szervezet, az NFTE World Series of Innovation kihívásai keretében azt a feladatot tűzi ki a fiatalok elé, hogy próbálják megoldani a világ legnagyobb kihívásait, hozzájárulva ezzel az ENSZ fenntartható fejlődési céljainak eléréséhez

    A nők gazdasági szerepének erősítését és vállalkozói tevékenységét támogató vállalatok közt az egyik vezetőnek számító Mary Kay Inc. ma bejelentette a vállalkozói készségek oktatására szolgáló hálózattal (Network for Teaching Entrepreneurship [NFTE]) együttműködésben, a hálózat innovációs versenysorozatának (World Series of Innovation (WSI) keretében meghirdetett kihívásának (Challenge) első három helyezettjét. Az NFTE-vel való együttműködés első évében a Mary Kay szponzorálta az NFTE 2020-as World Series of Innovation versenysorozatát. A WSI keretében az NFTE globális oktatási versenyeket szervez 13-24 éves fiatalok számára azzal a céllal, hogy a rájuk jellemző kritikus gondolkodással, problémamegoldási készségeikre támaszkodva megoldásokat találjanak a világ legnagyobb aktuális kihívásaira, és miközben a versenyben való részvétel révén saját vállalkozói képességeiket is fejlesztik, segítsék az ENSZ fenntartható fejlődési céljainak (Sustainable Development Goals [SDGs]) elérését.

Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény a következő internetes címen tekinthető meg: https://www.businesswire.com/news/home/20210331005187/en/

A Mary Kay World Series of Innovation kihívása keretében arra kérte a fiatalokat szerte a világon, hogy olyan innovatív megoldásokat nyújtsanak be, amelyek elősegítik a 12. fenntartható fejlődési cél (Felelős fogyasztás és termelés) elérését. Becslések szerint globális szinten a kidobott textíliák 80%-a a szemétlerakókba kerül. Ez az arány az oka annak, hogy a legszennyezőbb iparágak közt a ruházati és textilipar a 2. helyen áll, és csak a kőolajipar előzi meg. Ennek a kihívásnak a keretében a diákokat arra kérték, hogy egy olyan terméket, szolgáltatást vagy kezdeményezést tervezzenek meg, amely hozzájárul az egyenruhák és/vagy egyéb használt ruházat újrafelhasználásához vagy új célra való hasznosításához, illetve a szemétlerakókba kerülő hulladék mennyiségének csökkentéséhez és a lebomló textíliákból származó üvegházhatású gázok termelődésének csökkentését elősegítő "körkörös gazdaság" létrejöttéhez vezet.

A Mary Kay kihívásának három győztese a következő:
-    Első helyezett: Loop Tee Loop
     o    A Loop Tee Loop egy fenntartható ruházati körforgást biztosító projekt, amely összekapcsolja a lyocellt (a cellulóz alapú viszkóz anyagok egy korszerűbb, fokozottabb mértékben környezetbarát változata) előállító textilgyárakat a Fülöp-szigetek hivatalosan nemzeti fővárosi régiónak nevezett manilai régiójában működő, egyenruhákat újrahasznosítás céljából összegyűjtő szolgáltatókkal.

-    Második helyezett: SwagSwap
     o    A SwagSwap egy amerikai egyesült államokbeli szociális hálózat, mely használtruha-üzletei révén lehetővé teszi a tinédzserek számára, hogy egymás közt kicseréljék ruháikat.

-    Harmadik helyezett: Project DBrand
     o    A Project DBrand egy amerikai egyesült államokbeli egyedi szolgáltatás, amely a használt egyenruhák ún. "márkamentesítésével" (azaz a márkajelek egyenruhákból való eltávolításával) előkészíti azokat a továbbhasznosításra (ún. "upcycling").

"A diákok ma egy olyan világban nőnek fel, ahol a fenntarthatóság része a mindennapi, globális párbeszédnek, és mi annak lehetővé tételére törekszünk, hogy aktív cselekvéssel előrevivő szerepet játszhassanak" - magyarázta Deborah Gibbins, a Mary Kay Inc. operatív vezetője. "A Mary Kay büszke arra, hogy az NFTE-vel való együttműködés egy olyan szervezettel végzett közös munka, amely nem pusztán a fiatalok vállalkozói gondolkodásmódjának kialakításában segít, hanem kritikus gondolkodásra is ösztönzi a fiatalokat a globális kihívások legyőzése érdekében. A globális vállalatok, mint amilyen a Mary Kay is, felelősek az olyan vállalkozói innováció elősegítéséért, amelynek köszönhetően a világ jobb hellyé válhat."

Az NFTE egy oktatással foglalkozó, globális, nonprofit szervezet, amely arra összpontosítja erőfeszítéseit, hogy felvértezze az alacsony jövedelmű városi közösségek fiataljait a vállalkozási képesség jelentette erővel. A World Series of Innovation (WSI) Challenge program vállalatok által szponzorált versenyek (kihívások) keretében igyekszik az ENSZ fenntartható fejlesztési céljainak elérését szolgáló megoldásokat találni. A szervezet világszerte mintegy 100000 tanulót ér el, és 2020-ban az NFTE WSI kihívásai keretében közel 4000, különféle hátterű diák nyújtott be ötleteket. A Mary Kay által szponzorált kihívásra mintegy 350 diák jelentkezett.

"A The World Series of Innovation program arra bátorítja a fiatalokat, hogy vállalkozói gondolkodásmódot alkalmazzanak a globális kihívásokra való megoldások keresésekor" - fejtette ki J.D. LaRock, az NFTE elnök-vezérigazgatója. "Minden évben rendkívül inspiráló hatással vannak ránk a vállalkozók következő generációjának innovatív ötletei. Hálásak vagyunk a Mary Kay Inc.-nek ezért a gondolkodásra ösztönző, globális kihívásért, amely arra bátorította a diákokat, hogy újfajta szemszögből vizsgálják meg a cirkuláris gazdaság ruházkodással és textíliákkal kapcsolatos kérdéseit." (folyt.)



2021. április 1., csütörtök 11:39

Bejelentették a Mary Kay Inc. által szponzorált NFTE World Series of Innovation globális kihívásának fiatal problémamegoldó nyerteseit (2. rész)
    Dallas, 2021. április 1., csütörtök (Business Wire/OTS) -

    A World Series of Innovation versenysorozaton kívül 2020-ban a Mary Kay az egyik fő szponzorként támogatta az NFTE által az Egyesült Nemzetek Szervezete globális céljairól rendezett beszélgetést (United Nations Global Goals Conversation), amely eseményre a szervezet minden évben meghívja a véleményvezéreket, a fiatalokat, a különféle iparágak képviselőit, nonprofit és jótékonysági szervezeteket annak érdekében, hogy előrevigye a társadalmi vállalkozási megoldásokról szóló párbeszédet. A globális vállalkozói hét (Global Entrepreneurship Week) rendezvénysorozat keretében megrendezett panelbeszélgetés témája a vállalkozók innovációba való bevonása volt, valamint ösztönzése arra, hogy a technológiát a társadalmi haszon elérésére használható eszközként alkalmazva cselekedjenek ("Engaging entrepreneurs to innovate and take action using technology as a tool for social good") A panelbeszélgetés résztvevői megvitatták, hogyan használható innovatív módon a technológia a világjárvány nyomán felmerülő olyan kihívások leküzdésére, mint a munkanélküliség, a gazdasági recesszió és a COVID-pandémiát követően egy egyenlőbb és befogadóbb társadalom kiépítésének fokozódó igénye nyomán tapasztalható társadalmi forrongások. A 2020. évi UN Global Goals Conversation rendezvény támogatói a következő cégek voltak: Citi Foundation, Ernst & Young LLP (EY) és Mary Kay Inc., valamint a Bank of the West BNP Paribas.

További információkért a World Series of Innovation versenysorozatról és a versenysorozat összes kihívásáról látogasson el a következő weboldalra: https://innovation.nfte.com!

Amit a Mary Kay-ről tudni kell…

Több mint 60 évvel ezelőtt Mary Kay Ash, egyikeként azoknak a nőknek, akiknek sikerült áttörni a nők vezető pozíciókba kerülését akadályozó, sokszor "láthatatlan" korlátokat, három cél teljesítését tűzte ki az általa létrehozott szépségápolási cég elé: biztosítson ígéretes lehetőségeket a nők számára, gyártson ellenállhatatlan termékeket és tegye jobbá a világot. Ez az álom szolgált alapul annak a ma már több milliárd dolláros bevételt elérő vállalatnak a felépítéséhez, amely mintegy 40 országban több millió független szépségápolási tanácsadó munkatárs közreműködésével értékesíti termékeit. A Mary Kay elkötelezett a szépségápolási termékek tudományos alapjait biztosító kutatások és innovatív bőrápolási, dekorkozmetikai és táplálékkiegészítő termékek, valamint illatszerek előállítása iránt. A Mary Kay elkötelezett a nők és családjuk szerepvállalásának támogatása iránt, és ennek érdekében szerte a világon együttműködik különféle szervezetekkel, főként olyan területekre összpontosítva erőfeszítéseit, mint a rákkutatás, valamint a családon belüli erőszak áldozatainak védelme, a közösségi életterek szépítése és a gyermekek támogatása álmaik elérésében. Mary Kay Ash eredeti elképzelése továbbra is fényesen ragyogó vezércsillag számunkra - és ennek az elképzelésnek a megvalósításához minden egyes eladott rúzs egy lépéssel közelebb juttatja cégünket.

Amit az NFTE-ről tudni kell…

A vállalkozói készségek oktatására szolgáló hálózat (Network for Teaching Entrepreneurship [NFTE]) egy globális nonprofit szervezet, amely magas minőségi színvonalat képviselő vállalkozói oktatást biztosít erőforrásokkal kevésbé ellátott közösségek középiskolás diákjai és a felsőoktatásban tanuló hallgatói számára, valamint főiskolai/egyetemi hallgatók és felnőttek számára. Az NFTE több mint 70000 tanulót ér el évente programjaival az USA 25 államában, és további 12 országban is kínál programokat. Ez idáig több mint egy millió tanuló számára biztosítottunk személyes vagy online képzést iskolai, iskolán kívüli, főiskolai és nyári táborokban megrendezett programok keretében. További tájékoztatásért arról, hogyan igyekszünk támogatni az inkluzív kapitalizmus megvalósulását és kinevelni a vállalkozók tehetséges, sokszínű következő generációját, kérjük, látogasson el honlapunkra: www.nfte.com.

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210331005187/en/

Kapcsolat:
Mary Kay Inc. Corporate Communications
Marykay.com/newsroom
(+1) 972.687.5332 or media@mkcorp.com

Forrás: Mary Kay Inc.

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.



Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.