2020. július 23., csütörtök 10:40

A Spotify és a Universal Music Group több évre szóló, globális licencmegállapodás megkötéséről számoltak be (1. rész)
    Stockholm és Santa Monica, Kalifornia állam, USA , 2020. július 23., csütörtök (Business Wire/OTS) - A világ legnépszerűbb előfizetéses audió streaming szolgáltatója, a Spotify (NYSE: SPOT) és a zenei szórakoztatás terén világelsőnek számító Universal Music Group (UMG) ma bejelentették, hogy új, több évre szóló, globális licencmegállapodást kötöttek, amely lehetővé teszi, hogy a vállalatok még hatékonyabban hangolhassák össze a művészeket támogató és a zenerajongók számára kiemelkedő élményt biztosító új, úttörő funkciók bevezetését célzó erőfeszítéseiket.

        Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény a következő internetes címen tekinthető meg: https://www.businesswire.com/news/home/20200722005444/en/

Az új megállapodás révén a vállalatok elmélyítik ágazatvezető partneri együttműködésüket, mely a zenei világ folyamatos tágítása és a zenei felfedezések terén kiemelkedő élmények biztosítása iránti elkötelezettségükön alapul, és céljai közt szerepel új marketing kampányok lefolytatása a Spotify platformján a legkorszerűbb technológiák alkalmazásával. Továbbá a zenei világ leginnovatívabb vállalatának számító UMG, amely az egyik legelső támogatója volt a Spotify-nak, tovább erősíti vezető szerepét a jövő zenei világába tartozó új termékeket az elsők közt bevezető vállalatok körében, és ennek alapján értékes visszajelzéseket biztosít a Spotify fejlesztői csapata számára.

Daniel Ek, a Spotify elnök-vezérigazgatója a következőket nyilatkozta: "A Marquee elindításával kapcsolatos első kísérletektől az olyan új eszközök teszteléséig, mint a Canvas, a Universal Music Group már régóta fontos partnerként segíti a Spotify-t hatékony marketing eszközök kifejlesztésében. A ma bejelentett megállapodás az innováció korai szakaszába tartozó közös tevékenységeink bővítését szolgálja, és tovább erősíti együttműködésünket és a szinte azonos, a művészek pályafutásuk összes szakaszában való támogatását célzó jövőképünk iránti elkötelezettségünket. Mindig is azt mondtuk, hogy piaci stratégiánk célja a Spotify azon képességének kiaknázása, hogy a művészekkel és a rajongókkal egy eddig nem létező szinten és körben képes kapcsolatot teremteni és így új lehetőségeket teremteni az ágazat számára. Ezért mindkét cég nagy várakozással tekint a világ művészeinek szerte a világon kínált eszközök és termékek továbbfejlesztését, illetve új eszközök és termékek kidolgozását célzó közös erőfeszítéseink elé."

Sir Lucian Grainge, a Universal Music Group elnök-vezérigazgatójának elmondása szerint: "Ennek a megállapodásnak az eredményeként a UMG és a Spotify közös elkötelezettségüknek megfelelően minden eddiginél nagyobb mértékben fogja tudni összehangolni azokat az erőfeszítéseiket, melyek a zenei ökoszisztéma dinamikus fejlesztését és szerte a világon új közönségcsoportok elérését célozzák. Új együttműködési megállapodásunknak köszönhetően a Spotify előremutató eszközök kifejlesztése terén játszott vezető szerepének kiaknázása révén az innováció és az új zenei technológiák lehető legkorábbi időpontban való bevezetése iránti elkötelezettségünknek megfelelően új és hasznos lehetőségeket tudunk majd biztosítani művészeink számára arra a célra, hogy kapcsolatot teremthessenek a rajongókkal a Spotify folyamatosan növekvő platformján keresztül. Együttműködő csapataink munkájuk során kibővítik és fokozzák azokat a közös erőfeszítéseinket, amelyek a művészek igényeire összpontosító kezdeményezések elindítását, stratégiai marketing kampányok lefolytatását és új termékek kifejlesztését célozzák annak érdekében, hogy a zenerajongóknak világszerte izgalmas, új élményeket biztosíthassunk."

Amit a Spotify Technology S.A.-ról tudni kell…

A 2008-ban létrehozott Spotify visszafordíthatatlanul átformálta a zenehallgatási szokásokat. Küldetésünknek tekintjük az emberi kreativitás kibontakoztatásának elősegítését azáltal, hogy egymillió kreatív alkotónak lehetőséget biztosítunk a művészetük gyakorlása révén való megélhetésre, és ugyanakkor zenerajongók milliárdjainak arra, hogy élvezzék ezeket a kreatív alkotásokat és inspirációt merítsenek belőlük. Minden, amit teszünk a zene és a podcastok iránti szeretetünkön alapul.

Fedezzen fel, kezeljen és osszon meg díjmentesen több mint 50 millió zeneszámot, beleértve több mint 1 millió podcastot, vagy vásároljon Spotify Premium előfizetést, ha exkluzív zenei tartalmakhoz és szolgáltatásokhoz szeretne hozzáférni, ideértve a jobb hangminőséget és az igény szerint (on-demand) offline vagy reklámmentes zenehallgatási élményt.

Ma mi vagyunk a világ legnépszerűbb előfizetéses audió streaming szolgáltatója: 92 piacon több mint 286 millió felhasználó veszi igénybe szolgáltatásainkat, ideértve 130 millió Spotify Premium előfizetőt.

A vállalatra vonatkozó lényeges információk közzétételére Investors és For the Record weboldalainkat, valamint az Investors weboldalunk "Resources - Social Media" fülén felsorolt közösségi médiumokat használjuk. További információkért vagy képanyagért, illetve a sajtócsoporttal való kapcsolatfelvétel céljából kérjük, látogasson el a következő internetes címre: https://newsroom.spotify.com/. (folyt.)


2020. július 23., csütörtök 10:41

A Spotify és a Universal Music Group több évre szóló, globális licencmegállapodás megkötéséről számoltak be (2. rész)
    Stockholm és Santa Monica, Kalifornia állam, USA , 2020. július 23., csütörtök (Business Wire/OTS) -

    Amit a Universal Music Groupról tudni kell…

A Universal Music Group (UMG) a zenei szórakoztatás terén világelsőnek számító vállalat, amely számos, zenei felvételekkel, zenei alkotások kiadásával, zenével kapcsolatos árucikkel előállításával és forgalmazásával és audiovizuális tartalmakkal foglalkozó leányvállalattal rendelkezik a világ több mint 60 országában. A legkülönfélébb zenei kategóriákba tartozó felvételeket és dalokat tartalmazó, átfogó termékkatalógussal rendelkező UMG tehetséges művészek felkutatásával és fejlődésük támogatásával is foglalkozik, és nevéhez fűződik a világ zenekritikusai által legnagyobb elismerésben részesített és kereskedelmi szempontból legsikeresebb zenei művek létrehozása és forgalmazása. A művészetek, az innováció és a vállalkozói szellem iránt elkötelezett UMG prioritásnak tekinti a különféle szolgáltatások, platformok és üzleti modellek kifejlesztésének támogatását annak érdekében, hogy folyamatosan bővíthesse az alkotók számára biztosított művészeti és kereskedelmi lehetőségek tárházát és új zenehallgatási élményeket kínálhasson a zenerajongóknak. A Universal Music Group a Vivendi leányvállalatai közé tartozik.

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200722005444/en/

Kapcsolat:

Sajtó:
Spotify:
Chris Macowski
cmacowski@spotify.com
+1-347-429-3396

Universal Music Group:
Andy Fixmer
andy.fixmer@umusic.com
+1-310-865-0132

Forrás: Spotify Technology S.A.


E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.  

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.



Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.