2020. március 15., vasárnap 19:22

Ideiglenesen szünetelteti a személyes ügyintézést ügyfélszolgálati irodáiban az ELMŰ-ÉMÁSZ
    Budapest, 2020. március 15., vasárnap (OTS) - Ügyfelei és munkatársai egészségének megóvása érdekében valamennyi ügyfélszolgálati irodájában ideiglenesen felfüggeszti a személyes ügyintézést az ELMŰ-ÉMÁSZ, ezzel is hozzájárulva a koronavírus magyarországi terjedésének megakadályozására tett kormányzati lépésekhez. Az ügyfelek hétfőtől a cég digitális platformjain, azaz online, telefonon vagy e-mailben intézhetik ügyeiket. A döntés visszavonásig érvényes.

    Az ELMŰ-ÉMÁSZ mindent elkövet annak érdekében, hogy hozzájáruljon a koronavírus terjedésének megelőzésére tett kormányzati lépésekhez és felkészüljön egy lehetséges járványhelyzetre. A társaság célja, hogy ügyfelei, munkatársai, partnerei és hozzátartozóik egészségét megóvja, ugyanakkor szolgáltatásainak biztonságát garantálja a kihirdetett veszélyhelyzet idején. Ezért az eddig megtett óvintézkedések mellett hétfőtől ideiglenesen felfüggesztik a személyes ügyintézést az ELMŰ-ÉMÁSZ valamennyi ügyfélszolgálati irodájában.

Személyes megjelenés nélkül egyszerűbb, gyorsabb és a jelenlegi helyzetben biztonságosabb az ügyintézés, amely a következő időszakban az ELMŰ-ÉMÁSZ digitális platformjain, azaz telefonon, e-mailben és online lesz elérhető. Az ELMŰ-ÉMÁSZ arra kéri ügyfeleit, hogy lépjenek be, illetve, ha még nem tették, regisztráljanak az online ügyfélszolgálaton (https://ker.elmuemasz.hu), ahol az alábbi ügyek kényelmesen és teljes körűen intézhetők:
     - mérőállás diktálás
     - számla- és egyenlegmegtekintés
     - számlabefizetés
     - e-számlára váltás
     - értesítés tervezett üzemszünetekről

A hosszabb várakozási idő elkerülése érdekében kérik ügyfeleik együttműködését, hogy a telefonos ügyfélszolgálatot (https://elmuemasz.hu/egyetemes-szolgaltatas/ugyintezes/ugyintezesi-modok/telefonos-ugyfelszolgalat) csak sürgős esetben keressék a következő időszakban.

Az ELMŰ-ÉMÁSZ már korábban döntött arról, hogy egyetlen lakossági ügyfélnél sem kapcsolja ki tartós számlatartozás miatt az áramot. A társaság az önként vállalt kikapcsolási moratóriummal járul hozzá ahhoz, hogy a veszélyhelyzet időszakában minden ügyfele számára biztosított legyen a villamosenergia-ellátás.

Budapest, 2020. március 15.

Tisztelettel,
Dr. Boross Norbert
Kommunikációs igazgató

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI nonprofit Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.



Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.