2019. október 22., kedd 10:16 |
A Tommy Hilfiger Michael Scheinert nevezte ki a cég globális marketing vezetőjévé (1. rész) |
|
Amszterdam, 2019. október 22., kedd (Business Wire/OTS) - A PVH Corp. [NYSE: PVH] tulajdonában lévő Tommy Hilfiger örömmel jelenti be, hogy 2019. október 28-i hatállyal Michael Scheinert nevezte ki a Tommy Hilfiger Global marketing vezetőjévé. |
Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény
a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20191021005511/en/
Michael több mint 15 évre visszanyúló tapasztalatokkal rendelkezik
a globális márkák marketing tevékenysége terén. A Tommy Hilfigerhez
való csatlakozása előtt a Hollister Co. Globális Marketing
egységének rangidős elnökhelyetteseként dolgozott, és erőfeszítései
nagy mértékben hozzájárultak ahhoz, hogy a Piper Jaffray tinédzserek
körében végzett 2019. évi őszi Taking Stock felmérése szerint a
Hollister az 5 legnépszerűbb márka közé került. Jelentős részben
Scheiner munkájának köszönhetően a Hollister ugyanakkor a több
forgalmazási csatornát alkalmazó kiskereskedő cégek körében is a
legjobbak közt szerepel. Michael feladata új munkahelyén az lesz,
hogy a marketing iránti lelkesedésére és tapasztalataira támaszkodva
a TOMMY HILFIGER-t az innovatív marketing stratégiák új korszakába
vezesse át, melyben - elsősorban digitális és experienciális
platformokra - támaszkodva még közelebb kerül a fogyasztókhoz, hogy
elkötelezhesse a vásárlók következő generációját is.
"A világ egyik legnagyobb elismeréssel övezett márkáját kezelő
marketing csapatunk szerte a világon kulcsfontosságú szerepet
játszik a fogyasztók érdeklődésének felkeltésében, inspirálásukban
és a márka iránti elkötelezésükben" - nyilatkozta Daniel Grieder, a
Tommy Hilfiger Global és a PVH Europe vezérigazgatója. "Nagy
örömünkre szolgál, hogy Michael csatlakozik világklasszisnak számító
marketing egységünkhöz, és hiszünk abban, hogy segíteni fogja
cégünket a folyamatban lévő digitális átalakulás továbbvitelében,
felkészít minket, hogy megfelelő stratégiával reagálhassunk az új,
diszruptív piaci változásokra, és hozzájárul ahhoz, hogy a Tommy
Hilfiger kiemelkedjen versenytársai közül."
"Megtiszteltetésnek tekintem, hogy egy ilyen ikonikus, globális
márkát támogathatok munkámmal" - tette hozzá Michael. "Az innováció
és a vezető szerep, amely már a kezdetektől jellemezte a Tommy
Hilfigert, rendkívül inspiráló számomra. Nagy izgalommal várom, hogy
szoros munkakapcsolatot alakíthassak ki Tommy-val, Daniellel és a
vállalat tehetséges marketing csapataival világszerte, melynek
köszönhetően hozzájárulhatunk a jövő évben fennállásának 35.
évfordulóját ünneplő Tommy Hilfiger története következő fejezetének
megírásához."
Michael új megbízatásának teljesítése érdekében családjával együtt
Hollandiába, Amszterdamba költözik, ahol a Tommy Hilfiger globális
központja működik.
A TOMMY HILFIGER a világ egyik vezető, nemzetközi ismertséggel és
identitással rendelkező lifestyle márkája. A vállalat marketing
területén tett kezdeményezései központi szerepet játszottak abban,
hogy a márka globális ismertségének folyamatos növelése és egy
lojális vásárlói kör kiépítését és bővítését célzó, ügyfélközpontú
stratégiák révén jelentős mértékben nőtt a TOMMY HILFIGER globális
"lábnyoma". A kiemelkedő kollekcióknak, a sikeres kampányoknak, a
kiválóan működő partnerségi kapcsolatoknak és a világszerte
folytatott, nagy hatású ügyfélelkötelezési gyakorlatnak köszönhetően
a márka minden eddiginél szélesebb körben vált ismertté.
Amit a Tommy Hilfigerről tudni kell…
A Tommy Hilfiger, amelynek portfóliójában olyan márkák szerepelnek,
mint a TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS, a világ egyik legismertebb
és legelismertebb, prémiumkategóriás, ún. lifestyle (bizonyos
életstílust/életérzést képviselő) termékekkel foglalkozó
cégcsoportja. A vállalat magas minőségű, egyedi szabású
férfiruházatot és sportruházatot, női ruhakollekciókat és
sportruházatot, gyermekruhákat, denim kollekciókat, fehérneműket
(ideértve köntösöket, hálóruhákat és szabadidőruházatot), lábbeliket
és kiegészítőket tervez és forgalmaz. Válogatott licenctulajdonosain
keresztül a Tommy Hilfiger kiegészítő termékeket is kínál, például
szemüvegeket, karórákat, illatszereket, fürdőruhákat, zoknikat,
kisebb bőrárukat, lakberendezési cikkeket és
bőröndöket/utazótáskákat. A TOMMY JEANS termékcsaládba férfi és női
farmerruházat és lábbelik, kiegészítők és illatszerek tartoznak. A
TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS márkanévvel forgalmazott árukat a
vásárlók szerte a világon megvásárolhatják a kiterjedt TOMMY
HILFIGER és TOMMY JEANS üzlethálózat egységeiben, a vezető
szaküzletekben és áruházakban, egyes online kiskereskedőktől,
valamint a tommy.com internetes címen.(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2019. október 22., kedd 10:16 |
A Tommy Hilfiger Michael Scheinert nevezte ki a cég globális marketing vezetőjévé (2. rész) |
|
Amszterdam, 2019. október 22., kedd (Business Wire/OTS) - |
Amit a PVH Corp.-ról tudni kell…
A PVH Corp. a világ egyik legkedveltebb divat- és ún. lifestyle
(bizonyos életstílust/életérzést képviselő) termékeket forgalmazó
cégeként meghatározó szerepet játszik a stílustrendek alakítása
terén. A társaság tulajdonát képezik olyan, a divatot a világ jobbá
tétele érdekében formáló, ikonikus márkák, mint a TOMMY HILFIGER, a
CALVIN KLEIN, a Van Heusen, az IZOD, az ARROW, a Speedo*, a
Warner's, az Olga és a Geoffrey Beene, valamint a fehérneműket
forgalmazó, digitális értékesítésre összpontosító True & Co., mely
márkanevek, valamint egyéb ismert amerikai és nemzetközi márkanevek,
továbbá licencbe adott márkanevek alatt számos különféle terméket
forgalmaz. A PVH több mint 38000 értékesítési partnere több mint 40
országban évente mintegy 9,7 milliárd USA dollár összegű árbevételt
ér el. Ez az alapja a PVH erejének.
*A Speedo márka a Speedo International Limited által Észak-Amerika
területére és a Karib-térségre adott örökös licenc alapján kerül
forgalmazásra.
AZ AMERIKAI EGYESÜLT ÁLLAMOK MAGÁNÉRTÉKPAPÍROKRA VONATKOZÓ PERES
ELJÁRÁSOK REFORMJÁRÓL SZÓLÓ 1995. ÉVI TÖRVÉNYE (PRIVATE SECURITIES
LITIGATION REFORM ACT OF 1955) ÚN. "SAFE HARBOR" ("BIZTONSÁGOS
KIKÖTŐ") (SZEMÉLYES ADATOK VÉDELMÉRE VONATKOZÓ) RENDELKEZÉSEI ÁLTAL
ELŐÍRT NYILATKOZAT:
A jelen sajtóközleményben szereplő előremutató állításokat,
ideértve, korlátozás nélkül, a Vállalat stratégiáira,
célkitűzéseire, várakozásaira és szándékaira vonatkozó állításokat
is, cégünk az Amerikai Egyesült Államok Magánértékpapírokra
vonatkozó peres eljárások reformjáról szóló 1995. évi törvénye
(Private Securities Litigation Reform Act of 1955) ún. "Safe Harbor"
("biztonságos kikötő") (személyes adatok védelmére vonatkozó)
rendelkezéseinek megfelelően közli. Felhívjuk a befektetők figyelmét
arra, hogy az ilyen előremutató állítások egy sor kockázati és
bizonytalansági tényezőt hordoznak magukban, melyek közül jó néhány
nem jósolható meg pontosan és nem vetíthető előre, ideértve, többek
közt a következőket: (i) a Vállalat stratégiáit, célkitűzéseit,
várakozásait és szándékait a Vállalat körülményeinek alakulása
következtében bármikor módosíthatja; (ii) a Vállalat magas
hitelállománnyal rendelkező cégnek tekinthető, és mint ilyen, cash
flow-ja jelentős részét adóságállományának törlesztésére fordítja,
melynek eredményeként előfordulhat, hogy a Vállalat nem rendelkezik
elegendő forrással üzleti tevékenységeinek az általa szándékolt vagy
a múltban megszokott módon való végzéséhez; valamint (iii) egyéb, a
Vállalat az Amerikai Egyesült Államok Értékpapír- és
Tőzsdefelügyeletéhez (Securities and Exchange Commission) időről
időre benyújtott dokumentumokban leírt kockázatok és bizonytalansági
tényezők.
A Vállalat nem vállal kötelezettséget semminemű előremutató állítás
új információk tudomására jutása, jövőbeli események vagy egyéb okok
miatti nyilvános frissítésére.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20191021005511/en/
Kapcsolat: Tommy Hilfiger Contact Baptiste Blanc Sr. Director, Communications and Earned Media E-mail: Baptiste.Blanc@tommy.com Tel: +31 62904 2334
Forrás: Tommy Hilfiger
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|