2019. szeptember 9., hétfő 15:15 |
A P&G, a National Geographic és a Global Citizen úttörő sorozatot indít útjára ACTIVATE: THE GLOBAL CITIZEN MOVEMENT címmel a szegénység és az egyenlőtlenség felszámolását és a fenntarthatóságot célzó lépések támogatása érdekében (1. rész) |
|
Cincinnati, 2019. szeptember 9., hétfő (Business Wire/OTS) - A hatrészes dokumentumfilm-sorozatban kritikus globális kérdésekre hívják fel a figyelmet olyan aktivisták, mint például Hugh Jackman, Pharrell Williams, Common, Usher, Rachel Brosnahan, Gayle King, Bonang Matheba, Darren Criss, Uzo Aduba, Becky G és Priyanka Chopra Jonas - A sorozat első részének premierjére az USA-ban szeptember 5-én, keleti parti idő szerint 10 órakor (közép-amerikai idő szerint 9 órakor) a National Geographic csatornán kerül sor |
Szeptember 5-én, csütörtökön este kerül sor az USA-ban a National
Geographic csatornán a Procter & Gamble és a National Geographic
ACTIVATE: THE GLOBAL CITIZEN MOVEMENT (AKTIVÁLÓDJ: A GLOBÁLIS
ÁLLAMPOLGÁRI MOZGALOM) címet viselő, a Global Citizennel és a
RadicalMedia-val koprodukcióban készült, hatrészes
dokumentumsorozatának premierjére. A hatrészes sorozat minden egyes
epizódja a szegénység alapvető okaival kapcsolatos különböző
témaköröket jár körbe, ideértve a fenntartható beszerzést, a
szegénység kriminalizálását, a katasztrófahelyzetekben való
segítségnyújtást, a lánygyermekek oktatását, a műanyaghulladékok
problémáját és a globális vízválságot. A P&G ACTIVATE-ről készült
áttekintő videó itt tekinthető
meg:https://www.youtube.com/watch?v=iv8KDMmWrc0&feature=youtu.be
Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény
a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20190905005542/en/
Az egyórás epizódok közvetítése szeptember 5-én este kezdődik, és
október 10-ig minden héten egy-egy részt tekinthetnek meg a nézők az
USA-ban, illetve a National Geographic csatornán 172 országban, 43
nyelven. Az epizódok bemutatják a P&G és márkái - a Tide, az Always,
a Charmin és a Head & Shoulders - és a vállalat számos régi
partnerének (ideértve, többek közt, a Save the Children (Mentsük meg
a gyermekeket) és a World Visiont nonprofit szervezetet, a
Természetvédelmi Világalapot (World Wildlife Fund), a női
vállalkozókat segítő WEConnect Internationalt és a Matthew 25:
Ministries segélyszervezetet) közös munkáját.
"A P&G és márkáink egyaránt elkötelezettek a ma a világon a
legkritikusabbnak számító problémák megoldása érdekében való
fellépés iránt" - mondta Marc Pritchard, a P&G márkákért felelős
vezető tisztviselője. "Már évtizedek óta dolgozunk ezeknek a
problémáknak a megoldása érdekében, és az ACTIVATE-tel célunk az,
hogy a mintegy ötmilliárd fogyasztót magába foglaló ügyfélkörünkben
népszerűsítsük a globális polgári magatartást és hozzájáruljunk
ahhoz, hogy a világon egyre többen tegyék magukévá ezt a
hozzáállást."
A P&G alkalmazottainak lelkes támogatásával, márkáinak széles körű
ismertségét kiaknázva már számos sikeres kezdeményezést indított
útjára annak érdekében, hogy a világot élhetőbb hellyé tegye olyan
globális problémák megoldása révén, mint a lánygyermekek oktatása, a
tiszta ivóvíz biztosítása, a katasztrófaelhárítás, a fenntarthatóság
és az egyenlőtlenség. A P&G számos területen emeli fel szavát, és
aknázza ki globális hatókörét annak érdekében, hogy érdemi változás
történjen az emberek életminőségében, ideértve például a vállalat
Tiszta vizet a gyermekeknek elnevezésű non-profit programját
(Children's Safe Drinking Water [CSDW]), melynek keretében több mint
15 milliárd liter tiszta vizet biztosított a rászorulóknak szerte a
világon, vagy az Always által indított #EndPeriodPoverty kampányt (a
szegénységük miatt a menstruáció idején használt termékeket
nélkülözni kénytelen nők támogatása).
"Büszkék vagyunk arra, hogy együtt dolgozhatunk a National
Geographic-kal és a Global Citizennel, és azokkal a tehetséges
művészekkel, akik vállalták, hogy a National Geographic és a Global
Citizen nagyköveteiként tevékenykednek, valamint számos régi
partnerünkkel, akik lehetővé teszik az emberek számára szerte a
világon, hogy összefoghassanak és felléphessenek a változás
elősegítése érdekében" - nyilatkozta Allison Tummon Kamphuis, a P&G
CSDW és Nemi egyenlőségi programjának globális programvezetője.
A P&G márkái és a vállalat együttműködő partnerei mellett az
ACTIVATE sorozatban szerepelnek a Global Citizen nagykövetei és
szószólói is, köztük Hugh Jackman, Common, Usher, Rachel Brosnahan,
Gayle King, Bonang Matheba, Darren Criss, Pharrell Williams, Uzo
Aduba, Becky G és Priyanka Chopra Jonas. (folyt.)
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
2019. szeptember 9., hétfő 15:15 |
A P&G, a National Geographic és a Global Citizen úttörő sorozatot indít útjára ACTIVATE: THE GLOBAL CITIZEN MOVEMENT címmel a szegénység és az egyenlőtlenség felszámolását és a fenntarthatóságot célzó lépések támogatása érdekében (2. rész) |
|
Cincinnati, 2019. szeptember 9., hétfő (Business Wire/OTS) - |
A világ egyik legnagyobb hirdetőjeként a P&G rendkívül sokféle
csatornán keresztül ápolja kapcsolatait a fogyasztókkal: a vállalat
által készített egyes eredeti tartalmak például befolyásos partnerei
közvetítésével is igyekszik eljuttatni a közönséghez azzal a céllal,
hogy felhívja a figyelmet a világ legégetőbb problémáira. A P&G-vel
való együttműködésben részt vesznek a National Geographic és a
Global Citizen digitális központjai, ahol további tájékoztatást
kaphatnak azok az érdeklődő nézők, akik szeretnének többet megtudni
a sorozatban bemutatott hat kritikus problémáról. A nézők ugyanakkor
részt is vállalhatnak a globális polgárságot népszerűsítő
kampányokban, és részletesebb információkat kaphatnak a P&G és
márkái, a Tide, az Always, a Head & Shoulders és a Charmin
erőfeszítéseiről.
Az ACTIVATE premierjére az USA-ban a National Geographic csatornán
kerül sor szeptember 5-én, keleti parti idő szerint 10 órakor
(közép-amerikai idő szerint 9 órakor) (kérjük, tájékozódjon arról,
hogy az Ön lakóhelyén mikor szerepelnek a műsoron a sorozat
epizódjai).
Áttekintés az egyes epizódokról:
ACTIVATE: Eradicating Extreme Poverty (A mélyszegénység
felszámolása) Premier: 2019. szept. 5., csütörtök Hugh Jackman, Priyanka Chopra Jonas és Becky G csatlakoznak a
Global Citizenhez azokban a kampányokban, amelyek azt hivatottak
elérni, hogy a világ vezetői politikai lépéseket tegyenek a
szélsőséges szegénység felszámolása érdekében szerte a világon.
Jackman a szervezet által a Central Parkban megrendezett, nagy
tömegeket megmozgató fesztiválon szólal fel, Becky G Mexikóba
utazik, hogy támogassa a Global Citizen kampányát, melynek célja
annak elérése, hogy a vállalatok támogassák a nők tulajdonában lévő
üzleti vállalkozásokat. Az epizódban szakértők beszélnek a világ
különböző tájain fennálló mélyszegénységről, az utóbbi 20 évben e
téren elért rendkívül jelentős előrelépésről és a szerte a Földön
megvalósított innovatív megoldásokról, ideértve a P&G és Charmin
márkája felelős beszerzésre irányuló erőfeszítéseit.
ACTIVATE: Ending Cash Bail (A készpénzben fizetendő óvadék
intézményének megszüntetése) Premier: 2019. szept. 12., csütörtök A művészként és aktivistaként egyaránt közismert Common és Usher
együtt lépnek fel a Global Citizen képviselőivel és társadalmi
aktivistákkal annak érdekében, hogy történelmi jelentőségű
büntetőjogi reformot bevezetését érjék el New York államban a
készpénzben fizetendő óvadék intézményének felszámolása révén. A P&G
faji előítéletek megszüntetése iránti elkötelezettsége jegyében a
vállalat már 2017-ben elkészített egy filmet The Talk címmel, és a
most kiadásra kerülő, The Look címet viselő új filmben a készítők
ismét igyekeznek felhívni a figyelmet arra, hogy a mindennapi
életben az afroamerikaik továbbra is igen gyakran szembesülnek
etnikai hovatartozásuk miatti előítéletekkel.
ACTIVATE: Education Cannot Wait (Az oktatás nem várhat) Premier: 2019. szept. 19., csütörtök Az Emmy-díj-nyertes színésznő, Rachel Brosnahan a Global Citizen
kampányának támogatójaként a perui határra utazik, hogy felmérje,
hogyan befolyásolják a gyermekek oktatását a háborús konfliktusok és
a természeti katasztrófák. Egy lakóhelyüket elhagyni kényszerülő
családokkal való, mély érzelmeket felkavaró találkozás után
Brosnahan és a Global Citizen képviselői visszatérnek az USA-ba,
ahol arra szólítják fel Írországot, az Egyesült Királyságot és az
USA-t, hogy milliókkal támogassák az Education Cannot Wait nevű
globális alapot, amelynek küldetése az oktatás krízishelyzetek
idején való lehetővé tétele. Az epizódban szakértők beszélnek arról
a rendkívül negatív hatásról, amelyet a háborús konfliktusok és
természeti katasztrófák gyakorolnak az oktatásra a fejlődő
országokban, és beszámolnak magánszemélyek, illetve különféle márkák
(köztük a Tide) kezdeményezéseiről, melyeknek célja hatékony
segítség biztosítása a vészhelyzetek idején. (folyt.)
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
2019. szeptember 9., hétfő 15:16 |
A P&G, a National Geographic és a Global Citizen úttörő sorozatot indít útjára ACTIVATE: THE GLOBAL CITIZEN MOVEMENT címmel a szegénység és az egyenlőtlenség felszámolását és a fenntarthatóságot célzó lépések támogatása érdekében (3. rész) |
|
Cincinnati, 2019. szeptember 9., hétfő (Business Wire/OTS) - |
ACTIVATE: Keeping Girls in School (Érjük el, hogy a lányok ne
kényszerüljenek abbahagyni a tanulást) Premier: 2019. szept. 26., csütörtök Priyanka Chopra Jonas csatlakozik a Global Citizen kampányához,
amelyet szerte a világon számos aktivista támogat annak érdekében,
hogy felszámolásra kerüljenek a lányok oktatásban való részvételét
gátló akadályok. Ugyanakkor Gayle King és Bonang Matheba több
tízezer embert biztat arra, hogy szólítsák fel a dél-afrikai
kormányt, hogy fordítson 58 millió dollárt a menstruációs higiénés
termékeket szegénységük miatt megvásárolni nem tudó, és ezért az
iskolából kimaradozó lányok támogatására: biztosítsa számukra a
menstruációval kapcsolatos ismeretek megszerzésének lehetőségét,
valamint a forrásokat ahhoz, hogy ne kényszerüljenek ilyen okokból
kimaradozni az iskolából, és ne veszítsék el emiatt önbizalmukat. Az
epizódban meginterjúvolt szakértők részletesen bemutatják azokat az
akadályokat, amelyek a fejlődő országokban gátolják a lányok
oktatásban való részvételét, valamint beszélnek arról a haladásról,
amelyeket e téren sikerült elérni szerte a világon, például olyan
erőfeszítések eredményeként, amelyeket a női higiénés termékmárka,
az Always tett és tesz ingyenes oktatási támogatás biztosítása
céljából.
ACTIVATE: Ending Plastic Pollution (Vessünk véget a Föld
műanyagokkal való szennyezésének) Premier: 2019. okt. 3., csütörtök Pharrell Williams támogatja a Global Citizen erőfeszítéseit, melyek
arra irányulnak, hogy a kormányok, a vállalatokat és a
magánszemélyek egyaránt igyekezzenek megoldást találni az óceánok
műanyaghulladékkal való szennyezettsége képviselte válsághelyzet
megszüntetésére. Az epizód beszámol Darren Criss látogatásáról a
Fülöp-szigeteken, ahol Darren szembesül a műanyaghulladékoknak a
mélyszegénységben élők életére gyakorolt hatásaival, és
tapasztalatai nyomán arra szólítja fel a globális polgárokat, hogy
gyakoroljanak nyomást városaik polgármestereire a hulladékok teljes
mértékű újrahasznosítását célzó intézkedések bevezetése érdekében.
Az epizódban megszólaltatott szakértők beszámolnak azokról a káros
hatásokról, amelyeket a műanyaghulladékok gyakorolnak a fejlődő
országok lakosainak életére, valamint a szerte a világon a probléma
megoldása céljából tett lakossági és vállalati kezdeményezésekről
(köztük a Head & Shoulders programjáról).
ACTIVATE: Clean Water (Tiszta víz) Premier: 2019. okt. 10., csütörtök A "Narancs az új fekete" sztárja, Uzo Aduba és a Global Citizen
arra biztatja az embereket szerte a világon, hogy lépjenek fel annak
érdekében, hogy a világ legsérülékenyebb lakosai számára biztosított
legyen a tiszta ivóvíz és a megfelelő közegészségügyi feltételek. A
Global Citizen képviselői és Uzo Aduba elutaznak Aduba szüleinek
szülőföldjére, Nigériába, ahol felszólítják a kormányzatot, hogy
biztosítsanak állami finanszírozást a szennyezett víz és a
szabadtéri székletürítés okozta válsághelyzet felszámolása céljára.
Az epizódban szakértők számolnak be arról, hogy milyen hatást
gyakorol a szennyezett víz fogyasztása a fejlődő országok lakosainak
életére, és ismertetnek számos megoldást, amely szerte a világon a
válsághelyzet felszámolását szolgálja, ideértve a P&G Tiszta vizet a
gyermekeknek (Children's Safe Drinking Water) programját.
Amit a Procter & Gamble-ről tudni kell… A P&G világszerte megbízható és magas minőségű termékekkel áll a
fogyasztók rendelkezésére. A vállalat vezető márkái közt szerepel
többek közt az Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a Bounty®, a
Charmin®, a Crest®, a Dawn®, a Downy®, a Fairy®, a Febreze®, a
Gain®, a Gillette®, a Head & Shoulders®, a Lenor®, az Olay®, az
Oral-B®, a Pampers®, a Pantene®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks® és a
Whisper®. A P&G vállalatcsalád tagjai mintegy 70 országban működnek
szerte a világon. A vállalatra és márkás termékeire vonatkozó
legfrissebb információkért kérjük, keresse fel honlapunkat a
következő internetes címen: http://www.pg.com. (folyt.)
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
2019. szeptember 9., hétfő 15:16 |
A P&G, a National Geographic és a Global Citizen úttörő sorozatot indít útjára ACTIVATE: THE GLOBAL CITIZEN MOVEMENT címmel a szegénység és az egyenlőtlenség felszámolását és a fenntarthatóságot célzó lépések támogatása érdekében (4. rész) |
|
Cincinnati, 2019. szeptember 9., hétfő (Business Wire/OTS) - |
Amit a National Geographic-ról tudni kell… A National Geographic Partners LLC (NGP), a National Geographic
Society és a Disney vegyesvállalata, amely elkötelezett magas
minőségű tudományos, ismeretterjesztő és a világ tájait bemutató
tartalmak közzététele iránt különféle médiaeszközöket tartalmazó
egyedülálló portfóliója révén. Az NGP magába foglalja a globálisan
elérhető National Geographic televíziócsatornákat (National
Geographic Channel, Nat Geo WILD, Nat Geo MUNDO, Nat Geo PEOPLE),
valamint a National Geographic média és fogyasztóorientált
eszközeit, ideértve a National Geographic magazinokat; a National
Geographic stúdiókat; a kapcsolódó digitális és közösségi oldalakat
biztosító platformokat; könyveket; térképeket; gyermekeket célzó
médiumokat; valamint egyéb kiegészítő tevékenységeket, köztük
utaztatási szolgáltatásokat, globális rendezvényeket és eseményeket,
archív tartalmak értékesítését, licencbeadást és e-kereskedelemi
tevékenységeket. Az ismeretek terjesztését és a világunkról
birtokunkban lévő tudás bővítését a National Geographic 131 éves
működése során mindig alapvető feladatunknak tekintettük, és ma még
inkább arra törekszünk, hogy minél mélyebbre ásva, a határokat
kitágítva minél több információt, minél szélesebb körű
szolgáltatásokat biztosítsunk a fogyasztók számára … valamint, hogy
hónapról hónapra egyre magasabb szintű tartalmakkal és
szolgáltatásokkal álljunk rendelkezésére emberek millióinak 172
országban, 43 nyelven. Az NGP bevételeinek 27 százalékát a nonprofit
National Geographic Society-nek adja át tudományos, felderítő,
természetmegóvó és oktatási célú tevékenységek finanszírozása
céljára. További információkért kérjük, látogasson el a következő
weboldalakra: natgeotv.com vagy nationalgeographic.com, vagy
kövessen minket a Facebookon, a Twitteren, az Instagramon, a
YouTube-on, a LinkedInen és a Pinteresten.
Amit a Global Citizenről tudni kell… A New Yorkban 2012-ben megrendezett első Global Citizen Fesztivál
óta a Global Citizen azoknak a fiataloknak a legnagyobb, szerte a
világon leghozzáférhetőbb platformjává vált, akik arra igyekeznek
rávenni a világ vezetőit, hogy vállaljanak felelősséget az Egyesült
Nemzetek Fenntartható fejlődési céljainak elérése érdekében és
igyekezzenek elérni a mélyszegénység felszámolását 2030-ra. A Global
Citizens tevékenységének eredményeként a világ vezetői ezidáig
mintegy 37,9 milliárd USA dollár értékűre becsült
kötelezettségvállalást tettek, illetve olyan politikai
intézkedéseket vezettek be, amelyek várhatóan több mint 2,25
milliárd ember életére lesznek pozitív hatással. A szervezet
tevékeny fellépésre épülő modelljét már meghonosította
Dél-Afrikában, Ausztráliában, Indiában, az Egyesült Királyságban,
Németországban, Belgiumban és Kanadában, és létrehozott egy
platformot az aktivisták számára, ahol tájékozódhatnak az őket
leginkább érdeklő és érintő témakörökről, kezdeményezéseket
indíthatnak el, szerepet vállalhatnak programokban és jutalomban
részesülhetnek aktivitásukért.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20190905005542/en/
Kapcsolat: P&G Média Julie deSylva, 513-780-0006 Forrás: Procter & Gamble
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|