2019. június 18., kedd 12:18

A P&G újragondolta a kreativitás fogalmát a hirdetési tevékenység innovatív, új, kreatív partnerségi együttműködési megállapodások révén való gyökeres átalakítása céljából (1. rész)
    Cannes, Franciaország, 2019. június 18., kedd (Business Wire/OTS) - A 2019. évi Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon a P&G John Legenddel és az Arianna Huffington által alapított Thrive Globallal kötött újfajta együttműködési megállapodásokról, áttörést képviselő kreatív tevékenységekről és kiemelkedő fogyasztói élményt biztosító technológiai újításokról számolt be - A The Procter & Gamble Company (NYSE:PG) ma bejelentette, hogy egy sor innovatív, új, kreatív partnerségi együttműködési megállapodást kötött többek közt John Legenddel és az Arianna Huffington által alapított Thrive Globallal azzal a céllal, hogy a kreativitás újragondolásával átalakíthassa hirdetési tevékenységét a mai, változtatásokat igénylő piaci feltételeknek megfelelően.

    A cég által a társadalomra és az emberiségre pozitív hatást gyakorló, hiteles történetek és fogyasztói élmények iránti növekvő fogyasztói igényeknek való megfelelés érdekében megkötött partnerségi megállapodások a hirdetések, újságírás, filmkészítés, zene, vígjátékok és technológia sokszínűségét fogják egybe, és olyan kreatív újítókból álló csapatot hoznak létre, amelynek tagjai alapelvnek tekintik az egyenlőséget és az inklúziót a fogyasztók által folyamatosan és egyre inkább igényelt inspiráló kreativitást biztosítani hivatott projektek megvalósítása során.

"A reklámtevékenység már régóta elszigetelődött a valós élettől - semmiféle kapcsolata sincs a többi kreatív ágazattal, és egyre kevéssé közvetít érdemi üzeneteket a fogyasztók felé. Legfőbb ideje tehát annak, hogy újragondoljuk, mit is jelent a kreativitás, és ennek megfelelően átalakítsuk a hirdetési tevékenységet" - magyarázta Marc Pritchard, a Procter & Gamble márkaigazgatója. "Rengeteg a tehetséges, kreatív alkotó, és a P&G most megkísérel kapcsolatot létesíteni a hirdetési szektor más kreatív ágazataival olyan partneri együttműködések révén, amelyeknek alapját az emberi igények figyelembe vétele, az emberiség hasznának prioritásként való kezelése képezi."

Ezen a héten a Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon (Cannes Lions International Festival of Creativity) a P&G azzal felhívással fordul az ágazat szereplőihez, hogy más kreatív szektorokkal egyesítve erejüket közösen igyekezzenek diszruptív projekteket megvalósítani, és ennek jegyében beszámol a cég által kötött több új együttműködési megállapodásról is:

     Kreatív együttműködés John Legend és a P&G, illetve annak Pampers, Gillette és SK-II márkái közt, amelynek keretében több műfajt vegyítenek az emberi értékek és élmények - mint például a szülőség, a férfiasság modern értelmezése, a zene és a társadalmi igazságosság - feltérképezése érdekében.

     A humánusságon alapuló partnerségi kapcsolat az Arianna Huffington által alapított Thrive Globallal, amelynek célja a P&G Oral-B és Crest, Pampers, Venus, Secret és Pantene márkáival kapcsolatos emberi szokások "mikrolépésekkel" való megváltoztatása kognitív, viselkedéstudományi és élettudományi módszerek kombinálásának segítségével azzal a céllal, hogy támogassák a fogyasztókat a stressz mérséklésében és egészségük napi szintű javításában.

     Merész együttműködés egy társadalmi tudatosságot hirdető, úttörő, kreatív közösséggel, a Saturday Morninggal, akik a P&G-vel közösen értékelnek majd egy új rövidfilmet. A "THE LOOK" című film, amely a Cannes Lions fesztiválon több kategóriában díjat (köztük egy nagydíjat [Grand Prix] is) elnyert "The Talk" (A beszélgetés) című TV-hirdetés sikerére épít, kritikus képet ad a faji előítéletekről.

     Kollektív együttműködés a "Free the Bid" (Szabad ajánlattétel) kezdeményezés "Free the Work" (Szabad munkavállalás) projektté való átalakítása céljából. A "Free the Bid" egy speciális tehetségkutató szolgálat, amelyet a díjnyertes filmrendező, Alma Har'el alapított azzal a céllal, hogy a támogassa a nőket és az alulreprezentált kreatív alkotókat eddig soha nem hallott, új sztorik kidolgozásában -  mert a kreativitás lelke a sokszínűség.

     Kreatív partnerségi együttműködés a GLAAD-dal az inklúzió és az emberi önkifejezés minden módjának támogatása érdekében, ideértve a Pantene egy új filmjét, amely a márka ikonikus "Don't Hate Me Because I'm Beautiful" (Ne gyűlölj azért, mert gyönyörű vagyok) kampányára építkezik.

     Technológiai együttműködési projektek, amelyek keretében a márkák termékeibe csúcstechnológiát képviselő megoldások kerülnek beépítésre a kiemelkedő fogyasztói élmény biztosítása érdekében. Az interaktív P&G LifeLab Cannes-ban is várja a látogatókat, akik megtekinthetik a különleges, új P&G termékeket, mint például az Oral-B Sense, az Olay Skin Advisor, megtapasztalhatnak egyedi megoldásokat, mint az SK-II FutureX Smart Store és a "My Black is Beautiful" kezdeményezés, valamint részük lehet egy, a Verizon Media nevével fémjelzett, a HuffPost által szolgáltatott tartalmakat felhasználó, lebilincselő virtuálisvalóság-élményben is.(folyt.)



2019. június 18., kedd 12:18

A P&G újragondolta a kreativitás fogalmát a hirdetési tevékenység innovatív, új, kreatív partnerségi együttműködési megállapodások révén való gyökeres átalakítása céljából (2. rész)
    Cannes, Franciaország, 2019. június 18., kedd (Business Wire/OTS) -

    "Ma sokkal fontosabb, mint eddig bármikor, hogy mi, akik befolyással bírunk, arra használjuk a befolyásunkat, hogy pozitív hatást gyakoroljunk a világra. Jómagam elkötelezett vagyok az emberek közötti kapcsolatlétesítés támogatása iránt, annak érdekében, hogy felnyissuk a szemüket, és hatva az érzelmeikre, az emberiességükre, segítsük őket abban, hogy megértsék embertársaik problémáit és céljait" - nyilatkozta az énekes, dalszerző, színész, aktivista és producer, John Legend. "Van esély a változás elérésére, ha beszélünk az igazságosságról, a közösségről, a családokról és arról, hogyan hozhatnak létre a márkák olyan termékeket és indíthatnak el olyan párbeszédeket, amelyek a világ hasznára válnak. Boldog vagyok, hogy egy olyan vállalattal működhetek együtt, amely a világot jobb hellyé szeretné tenni, és amely olyan gondolatébresztő, kreatív megoldásokat dolgoz ki, amelyek hozzájárulnak ennek a pozitív változásnak az eléréséhez."

"A bevált márkák használata szokásává válik a fogyasztóknak - és a P&G márkáit szerte a világon nap mint nap mintegy 5 milliárd fogyasztó használja rutinszerűen" - mesélte Arianna Huffington, a Thrive Global alapítója és vezérigazgatója. "A Thrive P&G-vel való innovatív együttműködése során a P&G termékeivel kapcsolatos mindennapi, rutinszerű tevékenységeket - mint például a fogmosás vagy a kisbabák pelenkázása - használjuk a Thrive mikrolépéseinek alapjául. A mikrolépés a stressz csökkentésére, az egészség javítására és a teljesítmény fokozására szolgáló, tudományos tényeken alapuló módszer. A viselkedéstudományi kutatások bebizonyították, hogy a leggyorsabb módja egy új szokás kialakításának és hosszú távon való megtartásának az ún. "szokáskapcsolás" (azaz egy új szokás hozzákötése egy már meglévő szokáshoz, miáltal az új szokás fenntartható rutinná válik). Manapság, amikor rendkívüli mértékű stressznek vagyunk kitéve, amikor a kiégés és a mentális egészség megromlása járványszerű méreteket ölt, együttműködésünk egy új és fontos módot kínál arra, hogy betöltsük a fogyasztók életének mindennap használt és kedvelt márkák és termékek létrehozása révén való jobbá tételét és az emberek egészségesebb, teljesebb életének elősegítését célzó küldetésünket."

A fenti partnerségi kapcsolatok a tavaly Cannes-ban a P&G által elindított különféle kezdeményezéseken alapulnak, ideértve az alábbiakat:

     A Katie Couric Media céggel való együttműködés, amelynek eredményeként lenyűgöző programok jöttek létre a humánus magatartás újságírók által való népszerűsítésére - ideértve sikeres nőket bemutató, a P&G Olay, Secret és Pantene márkái által támogatott cikkeket, egy, az SK-II támogatásával született rövidfilmet a nők várakozásairól, egy, a Gillette-tel közösen végrehajtott közelmúltbeli projektet a fiúgyermekek neveléséről, valamint egy napi okoshírlevél, a "Wake-Up Call" megalkotását, amely betekintést nyújt a legaktuálisabb napi hírekbe, tájékoztatást ad a világ eseményeiről és életmóddal kapcsolatos cikkeket tartalmaz.

     Az elmúlt évben a P&G és Queen Latifah, a Tribeca Studios és a United Talent Agency részvételével létrejött "The Queen Collective" projekt, amelynek célja a nemi és faji egyenlőség elérésének felgyorsítása a kamerák mögött dolgozók körében eltérő kulturális hátterű női rendezők által alkotott filmek forgalmazása révén. A projekt keretében elsőként forgalmazásra kerülő filmek közt volt B'Monet "Ballet After Dark" (Balett sötétedés után) és Haley Elizabeth Anderson "If There is Light" (Ha van fény) című rövid dokumentumfilmje, amelyeknek premierjére a Tribeca Filmfesztiválon került sor.

     Továbbá a P&G és a National Geographic, valamint a Global Citizen közti együttműködés, amelynek keretében elkészült az ACTIVATE (AKTIVÁLD) című dokumentumfilm-sorozat. A sorozat filmjeinek célja az, hogy tudatosítsák a világ polgáraiban a szélsőséges szegénység és az egyenlőtlenség létezését, felhívják a figyelmet a környezeti fenntarthatóság problémájára, és ezáltal hozzájáruljanak hosszú távon is fennmaradó változások elindításához.

"Amikor olyan kreatív alkotókkal dolgozunk együtt, akik hisznek az egyenlőség és az inklúzió fontosságában, olyan történetek születnek, amelyeket soha nem hallhattunk korábban - hiszen a kreativitás lelke a sokszínűség" - fejtette ki Pritchard. "És amikor a kreativitást a humánusságon keresztül közelítjük meg, valódi változásokat érhetünk el a világban azzal, hogy nem csak a növekedés érdekében tevékenykedünk, hanem befolyásunkat felhasználva az emberiség javát is igyekszünk szolgálni."(folyt.)



2019. június 18., kedd 12:19

A P&G újragondolta a kreativitás fogalmát a hirdetési tevékenység innovatív, új, kreatív partnerségi együttműködési megállapodások révén való gyökeres átalakítása céljából (3. rész)
    Cannes, Franciaország, 2019. június 18., kedd (Business Wire/OTS) -

    Amit a P&G LifeLabről tudni kell…

Látogassa meg a P&G Life Lab-jét a Cannes Lions Reklámfesztiválon június 17-e és 21-e között, a Palais II-ben, de. 9:30 és du. 17:30 között. Az először 2019 januárjában a Consumer Electronics Show-n (Szórakoztatóelektronikai Kiállítás) megrendezett P&G LifeLab egy lebilincselő kiállítás, amely bemutatja, hogyan ötvözzük az áttörést képviselő tudományos és technológiai innovációt a fogyasztókat középpontba helyező hozzáállásunkkal annak érdekében, hogy olyan kapcsolódást biztosító újításokat és fogyasztói élményeket nyújthassunk, amelyek átalakítják az emberek életét.

Amit a P&G-ről tudni kell…

A P&G világszerte megbízható és magas minőségű termékekkel áll a fogyasztók rendelkezésére. A vállalat vezető márkái közt szerepel többek közt az Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a Bounty®, a Charmin®, a Crest®, a Dawn®, a Downy®, a Fairy®, a Febreze®, a Gain®, a Gillette®, a Head & Shoulders®, a Lenor®, az Olay®, az Oral-B®, a Pampers®, a Pantene®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks® és a Whisper®. A P&G vállalatcsalád tagjai mintegy 70 országban működnek szerte a világon. A P&G-re és márkás termékeire vonatkozó legfrissebb információkért kérjük, keresse fel a http://www.pg.com internetes oldalt.

Digitális sajtócsomag
https://news.pg.com/cannes-2019-press-kit

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190616005069/en/

Kapcsolat:
Média:
Andrea Schoff
P&G Global Communications
schoff.ar@pg.com
+1-513-238-4154

Becky East
H&K Global Strategies
becky.east@hkstrategies.com
+44 207 413 3093

Forrás: Procter & Gamble

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.



Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.