2019. március 12., kedd 15:00 |
Digitális fejlesztésekkel támogatja fogyasztóit az ELMŰ-ÉMÁSZ |
|
Budapest, 2019. március 12., kedd (OTS) - Az ELMŰ-ÉMÁSZ több mint kétmillió ügyfele számára biztosítja az energiaellátást és az ahhoz kapcsolódó infrastrukturális szolgáltatásokat. A vállalat folyamatosan azon dolgozik, hogy a szolgáltatások automatizációjának és a folyamatok robotizációjának segítségével ügyfeleik számára a 21. század digitális elvárásainak megfelelő szolgáltatást nyújtsanak. A fejlesztéseknek köszönhetően ma már havonta közel 1 millió felhasználó intézi számítógépén elektronikusan az ügyeit. |
A villamos energia használata rendkívül kényelmessé teszi a
háztartási berendezések használatát. Az egyetlen kényelmetlenséget a
fogyasztásmérő éves/havi leolvasása jelentette a felhasználóknak.
Évente legalább egy alkalommal be kellett engednünk a mérő
leolvasót, hogy a leolvasás a helyszínen, emberi munkával
megtörténjen. Ezek az idők most elmúltak. Az ELMŰ-ÉMÁSZ EnergiApp
mobil-applikáció szükségtelenné teszi, hogy a leolvasóra várjunk.
"A XXI. század elején az okostelefonok világában ügyfeleink joggal
várhatják el, hogy kiszolgálásuk a lehető leggyorsabb és
legkényelmesebb módon történjen, hiszen ma már egyre kevesebben
keresik a papír alapú megoldásokat. Rohamosan nő azon ügyfelek
száma, akik a személyes ügyintézés helyett a mobil applikáción
alapuló ügyintézést részesítik előnyben" - mondta Dr. Marie-Theres
Thiell, az ELMŰ-ÉMÁSZ igazgatósági elnöke.
Az ELMŰ-ÉMÁSZ kiemelt figyelmet szentel a digitalizációra és az
okos hálózati beruházások megvalósítására. Ezek közül kiemelt
jelentőségűek a hálózati flexibilitás és automatizálás növelése a
hálózatokon, amelyek az elmúlt 10 évben a szolgáltatási minőségi
mutatókban átlagosan 40%-os javulást eredményeztek (SAIFI 30%/45%,
SAIDI 28%/40%).
További okos hálózati megoldások vannak megvalósítási fázisban,
mint a smart mérő és a smart modem programok, az autonóm hálózati
megoldások megvalósítása és a legkorszerűbb moduláris alállomások
pilot programja, amelyektől további nagyon komoly javulást várunk a
hálózati szolgáltatásunk minősége mellett az ügyfélélmény terén is.
"Az automatizáció révén nemcsak ügyfeleink energiaellátásának
üzembiztonságát sikerült jelentős mértékben javítanunk, hanem az
ügyintézési időt is sikerült lerövidítenünk. Mivel senki sem szeret
otthon a mérőleolvasóra várni, ezért a legújabb okos leolvasási
megoldásunk bevezetésével lehetővé tettük ügyfeleink számára, hogy
mind az éves, mind a havi leolvasott adatokat az applikáción
keresztül továbbítsák" - mondta Béres József, az ELMŰ Hálózati Kft.
és az ÉMÁSZ Hálózati Kft. ügyvezető igazgatója.
A társasághoz intézett írásos megkeresések több mint 80%-a már az
online csatornákon érkezik be. Már közel 300 ezer ügyfél használja
az elektronikus számlaszolgáltatást, mellyel a számlák elektronikus
formában megtekinthetők és készpénzmentes fizetési módokon
kiegyenlíthetők. A beérkező számlákról az ELMŰ-ÉMÁSZ e-mailben küld
tájékoztatást. A számlák rendszerezetten, díjmentesen, korlátlan
ideig elérhetőek az online ügyfélszolgálaton és immár a mobil
applikációban is.
Az ELMŰ-ÉMÁSZ ezeket a szempontokat tartotta szem előtt, amikor
kifejlesztette elektronikus ügyintézést támogató rendszereit.
Jelenleg havonta majd 1 millió elektronikus ügyintézés (pl.
mérőóraállás be-jelentése, részfogyasztás módosítása, elektronikus
fizetési tranzakció stb.) zajlik a vállalat elektronikus csatornáin
keresztül és az alkalmazás segítségével várhatóan ez a szám
növekedni fog.
Az EnergiApp alkalmazás segítségével a fogyasztók telefonjukon
keresztül jelenthetik be a mérőállást. A mérőórák viszont sok
esetben pincében, kamrában vagy nem jól megvilágított lépcsőházban
helyezkednek el, ezért a pontos értékékek leolvasását úgy
könnyítették meg az ELMŰ-ÉMÁSZ fejlesztői, hogy az ügyfelek egy
kattintással fényképet készíthetnek, amelyet az applikáción
keresztül juttathatnak el a tár-sasághoz. Így az alkalmazás
használatával minimálisra csökken a hibás mérőállásközlés lehetősége.
App elérés:
https://elmuemasz.hu/egyetemes-szolgaltatas/ugyintezes/ugyintezesi-modok/mobilalkalmazasok/elmu-emas
Budapest, 2019. március 12.
Tisztelettel, Dr. Boross Norbert Kommunikációs igazgató
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|