2018. december 21., péntek 11:41

Segítő kezek a Tesco dolgozóinak a karácsonyi rohamban
    Budaörs, 2018. december 21., péntek (OTS) - "Együtt a vásárlóinkért és a kollégáinkért!" A Tesco vállalati kultúrájában már több éves hagyománya van a Helping Hands néven futó programnak. Az év legforgalmasabb időszakaiban - például ünnepekkor - az irodai munkatársaknak lehetősége nyílik egy-egy napra csatlakozni az országban valamelyik áruházi csapathoz. Ilyenkor ugyanis minden segítő kézre szükség van, annak érdekében, hogy a vásárlók kiszolgálása zavartalanul folyhasson és a kollégák leterheltsége is csökkenjen.

    A Tesco központi irodájának munkatársai idén december 3. és 23. között vállalhatnak áruházi munkát országszerte. Ilyenkor különleges lehetőség adódik számukra is, hogy egy-egy napra részesei legyenek a karácsonyi áruházi forgatagnak. Ebben a három hétben a legnagyobb segítség az áruházaknak a polcok feltöltése, a termékek kipakolása, igazítása az áruházak különböző osztályain. Decemberben ugyanis a vásárló szám az átlagoshoz képest akár 30 százalékkal is megnövekedhet.

"Az évek óta futó, már hagyománnyá vált programunk hatalmas segítséget jelent az áruházakban és a házhozszállítás területén dolgozó kollégáinknak. A program a vásárlók még jobb kiszolgálása mellett növeli a dolgozói elégedettséget is, és remek lehetőséget teremt arra, hogy irodai munkatársaink jobban megismerjék áruházi kollégáik munkáját. Idén eddig 420 kolléga közel 3000 órát segített az áruházakban. Hogy még inkább ösztönözhessük a jelentkezőinket, a rugalmas foglalkoztatási formáinknak megfelelően akár 4-6 órás műszakokat, részmunkaidős segítséget is elvállalhatnak. A visszajelzések szerint az irodában dolgozok 40%-a részmunkaidős műszakban, a saját munkája mellett ment segítő kezet nyújtani" - emelte ki Szigeti Barbara, a Tesco kiskereskedelmi HR-vezetője.

"Nagyszerű lehetőségnek tartom, hogy az irodai dolgozók is becsatlakozhatnak az áruházi vérkeringésbe. Jó volt látni, hogy a kollégák milyen klasszul helyt állnak ebben a sűrű időszakban is. Bízom benne, hogy a segítségünk egy kicsit könnyebbé tette azt a napot a számukra." - mondta Paparó Tamás, a Tesco külső kommunikációs menedzsere, aki idén először vett részt a Helping Hands programban.

A Tesco Helping Hands programról készült videója elérhető az alábbi linken:
https://youtu.be/PPNSVaV85TU

TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt.

Több mint 20 éves hazai működése során a Tesco a magyar gazdaság meghatározó szereplőjévé vált. 205 magyarországi áruházában hetente átlagosan 3 millió vásárlót szolgál ki friss élelmiszerrel. Önkiszolgáló kasszái, okostelefonos applikációi, Click & Collect és Scan & Shop szolgáltatásai megkönnyítik a mindennapi vásárlásokat.

A 2015-ben létrejött Tesco Európa segítségével az áruházlánc még erősebb és hatékonyabb lett, miközben a működése az új üzleti egységnek köszönhetően leegyszerűsödött. A Tesco Online Bevásárlás szolgáltatásával, kényelmi formátumú üzleteivel és hipermarketjeivel napról-napra közelebb viszi vásárlóihoz az elérhető árú és jó minőségű termékeket.

Munkaadóként rugalmas feltételekkel, belső képzésekkel teremt támogató környezetet és ideális lehetőségeket jelenlegi és jövőbeni munkavállalói számára. A Tesco mindemellett aktívan támogatja a helyi közösségeket, az élelmiszerpazarlás elleni küzdelmet és az egészséges táplálkozás népszerűsítését.

További információ:
www.tesco.hu
www.tescomagyarorszag.hu
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI nonprofit Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.



Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.