2018. november 15., csütörtök 11:31 |
A P&G a vállalat társadalmi felelősségvállalásáról szóló 2018. évi jelentésében a tiszta víz problémáját, a nemi esélyegyenlőséget és a műanyag hulladékok kérdését helyezi előtérbe (1. rész) |
|
Cincinnati, 2018. november 15., csütörtök (Business Wire/OTS) - Új, 2018. évi Társadalmi felelősségvállalási jelentésében a P&G hangsúlyozza a környezetvédelem, valamint a társadalom és a helyi közösségek támogatásának fontosságát - )-- A Procter & Gamble Company (NYSE:PG) a világ minden táján továbbra is elkötelezetten végzi ma már hagyományosnak számító jótékonysági tevékenységeit, hogy segítsen a természeti katasztrófák által sújtott területeken élőkön, hirdetéseivel igyekszik hozzájárulni a sokszínűségről, a társadalmi befogadásról és a nemi esélyegyenlőségről folyó társadalmi párbeszéd fenntartásához, és érdemi eredményeket elérni a környezet védelme terén új, a 2030. évre vonatkozó célkitűzéseivel, melyek közé tartozik annak elérése is, hogy a vállalat csomagolóanyagaiból semmi ne kerüljön a világ óceánjaiba. |
Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény
a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20181113005694/en/
A ma kiadott 2018. évi Társadalmi felelősségvállalási jelentésben a
P&G tájékoztatást ad azokról a közelmúltban végzett
tevékenységekről, amelyek a vállalatot a világ jobbá tételéért és a
fejlődésért küzdő szervezetek közt az egyik vezetővé teszik.
"Céljaink világosak és egyértelműek. Olyan vállalat szeretnénk
lenni, amely jelentős mértékben hozzájárul a világ jobbá tételéhez
és fejlődéséhez. Tisztában vagyunk azzal, hogy minél inkább
kiterjesztjük és beépítjük a társadalmi felelősségvállalást üzleti
tevékenységeinkbe, annál nagyobb hatást tudunk gyakorolni az
általunk kiszolgált emberek, az életterünket és a munkavégzésünk
helyszínét jelentő közösségek életére és tágabb értelemben a minket
körülvevő világra. Ez ugyanakkor visszahat ránk is, és hozzásegít
ahhoz, hogy növekedjünk, fejlődjünk és tovább bővítsük a cég üzleti
tevékenységeit" - fejtette ki David Taylor, a P&G igazgatótanácsának
elnöke, a vállalat elnök-vezérigazgatója.
A vállalat a legfontosabbként kezelt összes társadalmi
felelősségvállalási célkitűzése teljesítése terén jelentős
eredményeket ért el, amelyekről a jelentésben többek közt az
alábbiak olvashatók:
- A helyi közösségekre gyakorolt hatás: A vállalat idén fontos
mérföldkövet ért el Children's Safe Drinking Water (Tiszta vizet a
gyermekeknek) elnevezésű programjában: ezidáig 14 milliárd liter
tiszta ivóvizet biztosított az arra leginkább rászoruló gyermekek
számára. A P&G márkái fontos szerepet játszottak a természeti
katasztrófák, mint például a Harvey, az Irma, a Maria és a Florence
hurrikánok sújtotta területek lakóinak megsegítésében, és a Tide
márka Loads of Hope (Tiszta remény) programja keretében több mint
3800 adag szennyest mosott ki, hogy a mindennapokban természetesnek
vett tiszta ruha biztosításával segítsen azoknak, akik ehhez a
különféle természeti katasztrófák miatt nem juthattak hozzá.
- Sokszínűség és társadalmi befogadás: A P&G két díjnyertes
filmje, a faji előítéletekről szóló "The Talk" (A beszélgetés) és a
leszbikusokról, melegekről, biszexuálisokról és transzneműekről
(betűszóval LMBT) és a társadalmi befogadásról szóló "The Words
Matter" (A szavak súlya) fontos párbeszédet indított el a nemi
egyenlőségről. A cég márkái több olyan reklámkampányt is
lefolytattak, amelyek pozitív képet festenek a sokszínű családokról
és a különféle szexuális beállítottságú emberekről. A cég ugyanakkor
Flex@Work programja keretében további vállalati szintű juttatásokat
vezetett be az alkalmazottainak biztosított gyermekgondozási
szabadságra vonatkozó vállalatpolitika átalakítása céljából.
- Nemi esélyegyenlőség: A nemi esélyegyenlőségért küzdők közt
vezető szerepet játszó szervezetként a P&G egy elgondolkodtató új
kiállítást állított össze "Women at Work: Myth vs. Reality" (Dolgozó
nők: mítosz és valóság) címmel, amely megkérdőjelezi a dolgozó
nőkkel kapcsolatos sztereotípiákat és rámutat arra, mennyire
elavultak e téren egyes nézetek. A vállalat továbbá a 'Szezám utca'
című népszerű televíziós gyermekműsort készítő non-profit
szervezettel, a Sesame Workshoppal együttműködve a Muppets
karakterek segítségével igyekezett szerte a világon új
megvilágításba helyezni a nemi egyenlőséget a fiatal fiúk és lányok
számára, és elindított egy sor teljesen új reklámkampányt is,
amelyekben a nők és férfiak egyenlő jogai és egyenlő
érdekképviselete mellett tört lándzsát.
- Felelősség a környezet iránt: Áprilisban a vállalat bejelentette
a 2030. évre vonatkozó új, ambiciózus fenntarthatósági terveit.
Miután a 2020-ra kitűzött, éghajlatváltozással, víztakarékossággal
és vízvédelemmel, valamint a hulladékmennyiséggel kapcsolatos célok
közül jó néhányat már elért, a P&G Ambition 2030 (Ambíciók 2030-ra)
elnevezésű programja olyan területekre összpontosít, ahol a vállalat
a leginkább képes pozitív változást elérni: márkái, ellátási lánca,
a társadalom és az alkalmazottak jelentik az új célterületeket. A
cég újra a prioritások közé emelte a műanyag hulladékok kérdését, és
ennek megfelelően számos márkája fokozza a csomagolóanyagok
újrahasznosíthatóságának biztosítására és minél több
újrahasznosított anyag felhasználására irányuló erőfeszítéseit.
"A vállalat már több mint 180 éve munkálkodik azon, hogy változást
hozzon az emberek életébe, és jobbá tegye azt. Ez az alapja minden
tevékenységünknek, ez az, ami a legfontosabb számunkra, és ami arra
ösztönöz minket, hogy mindig többet és többet tegyünk, és egyre
nagyobb mértékben járuljunk hozzá a világ jobbá tételéhez és
fejlődéséhez" - mondta el Taylor úr.(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2018. november 15., csütörtök 11:31 |
A P&G a vállalat társadalmi felelősségvállalásáról szóló 2018. évi jelentésében a tiszta víz problémáját, a nemi esélyegyenlőséget és a műanyag hulladékok kérdését helyezi előtérbe (2. rész) |
|
Cincinnati, 2018. november 15., csütörtök (Business Wire/OTS) - |
Rendelkezésre áll a jelentésről szóló 24 oldalas online Vezetői
összefoglaló, amely áttekintést ad az elért eredményekről és a
különféle programokról, valamint maga a részletes jelentés egyaránt.
Ide kattintva elérhető egy videófelvétel David Taylor beszédéről,
amelyben a társadalmi felelősségvállalás terén elért eredményekről
ad tájékoztatást. A P&G 1999 óta minden évben kiadott
Fenntarthatósági jelentést, 2016-tól kezdve azonban kibővítette azt,
hogy átfogóbb képet nyújtson a vállalat által elsőrendű
fontosságúként kezelt társadalmi felelősségvállalási célkitűzésekről.
Amit a Procter & Gamble-ről tudni kell…
A P&G világszerte megbízható és magas minőségű termékekkel áll a
fogyasztók rendelkezésére. A vállalat vezető márkái közt szerepel
többek közt az Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a Bounty®, a
Charmin®, a Crest®, a Dawn®, a Downy®, a Fairy®, a Febreze®, a
Gain®, a Gillette®, a Head & Shoulders®, a Lenor®, az Olay®, az
Oral-B®, a Pampers®, a Pantene®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks® és a
Whisper®. A P&G vállalatcsalád tagjai mintegy 70 országban működnek
szerte a világon. A P&G-re és márkás termékeire vonatkozó
legfrissebb információkért kérjük, keresse fel a http://www.pg.com
internetes oldalt.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20181113005694/en/
Kapcsolat: Procter & Gamble Damon Jones, 513-983-0190 Jones.dd@pg.com vagy Julie deSylva, 513-780-0006 Desylva.j@pg.com
Forrás: Procter & Gamble
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|