2018. január 5., péntek 10:03 |
A Calvin Klein, Inc. bejelentette legújabb, Calvin Klein Jeans farmereket népszerűsítő globális reklámkampányának elindítását (1. rész) |
|
New York, 2018. január 5., péntek (Business Wire/OTS) - A kampány új szakaszát a modell testvérpár, Kaia és Presley Gerber neve fémjelzi - A PVH Corp. [NYSE: PVH] 100%-os tulajdonát képező Calvin Klein, Inc. ma bejelentette, hogy elindította új, a CALVIN KLEIN JEANS farmereket népszerűsítő globális, multimédiás reklámkampányát. A kampány a CALVIN KLEIN márka #MYCALVINS kampánya világszerte jól ismert jelmondatának jegyében (Our Family. #MYCALVINS. [A mi családunk. #MYCALVINS]) viszi tovább az alapelgondolást. |
Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
http://www.businesswire.com/news/home/20180104005480/en/
Az új kampány legújabb fejezetéhez a Willy Vanderperre fényképész
által készített fotókon a modell testvérpár, Kaia Gerber és Presley
Gerber a főszereplők. A testvérek a képeken a CALVIN KLEIN JEANS
farmercsalád alapstílusát képviselő darabokat viselnek, amelyek már
kaphatók az üzletekben és online egyaránt.
A továbbgondolt #MYCALVINS koncepció középpontjában a család áll, a
külön-külön is erős tagokat összekötő szoros kapcsolat, amelyet még
inkább kihangsúlyoz a fotókon prominens helyen látható, foltokból
összevart (ún. "patchwork) hagyományos amerikai takaró
szimbolizmusa. A kampány ezeket a kötelékeket emeli ki, és különféle
módokon azt mutatja be, hogyan inspirálhatók a családok - legyenek
azok eredeti családok vagy korábban széthullott családok tagjaiból
létrejött új családok - arra, hogy más családokkal összekapcsolódva
közösségeket alkossanak. A kampány azokra a dolgokra igyekszik
felhívni az emberek figyelmét, amelyek a család lényegét, az
összetartozást erősítik.
A most kezdődő hirdetések az új Our Family. #MYCALVINS (A mi
családunk. #MYCALVINS) kampány legújabb szakaszát képviselik,
amelynek első fázisát 2017 novemberében Solange, Kelela, Dev Hynes,
Caroline Polachek és a Kindness zenei projekt alapítója, Adam
Bainbridge, valamint az A$AP Mob együttes tagjai, A$AP Rocky, A$AP
Ferg, A$AP Nast, A$AP Twelvyy, A$AP Ant, A$AP Lou és A$AP J. Scott
részvételével indították el. A kampány, amely a 2018-as év tavaszi
szezonjának végéig tart, a generációk közti réseket igyekszik
áthidalni mind a bemutatott ruhadarabok, mind a zenei és kulturális
háttér révén. A hirdetések mottója "A mi családunk" - a történetek
középpontjában a család és a közösség áll.
Az Our Family. #MYCALVINS kampány elsősorban digitális eszközökre
és a közösségi médiumokra alapozva viszi tovább az eredetileg
2014-ben elindított, igen sikeres globális #MYCALVINS kampány
alapgondolatát. A #MYCALVINS kampány véleményvezérek segítségével
bátorítja a fogyasztók, vásárlók önkifejezését, és nagy mértékben
támaszkodik a 'szelfikészítés' és a manapság már rendkívül elterjedt
képmegosztás jelenségére. A kampány üzenetét a cég a kifejezetten az
Our Family. #MYCALVINS kezdeményezés támogatása érdekében 12
országban felállított számítástechnikai csapatok segítségével, a
kulcsfontosságú piacokon megjelenő számos kültéri hirdetés révén is
igyekszik eljuttatni a fogyasztókhoz világszerte.
Amit a Calvin Kleinről tudni kell…
A CALVIN KLEIN globális, ún. lifestyle (bizonyos
életstílust/életérzést képviselő) márka, amely a merész, progresszív
megoldásokat csábító esztétikai stílussal ötvözi. Célunk az, hogy
vevőinket, közönségünket lázba hozzuk és inspiráljuk provokatív
képvilágunkkal és az érzékeket felébresztő, meghökkentő ruháinkkal. A Calvin Klein és üzleti partnere, Barry Schwartz által 1968-ban
lefektetett alapokra építve a cég letisztult, innovatív stílusának
köszönhetően mára az amerikai divat egyik neves vezetőjévé vált. A
több mint 110 országban forgalmazott CALVIN KLEIN márkatermékekből
származó globális értékesítési árbevétel 2016-ban meghaladta a 8
milliárd USA dollárt. A CALVIN KLEIN több mint 10000 értékesítési
partnert foglalkoztat világszerte. 2003-ban a vállalatot
felvásárolta a PVH Corp.
Amit a PVH Corp.-ról tudni kell…
A PVH Corp. 135 éves működése során számos sikeres, az amerikai
divat hagyományaira építő márkát és vállalkozást hívott életre,
melynek eredményeként mára a világ egyik legnagyobb ruhaipari
vállalatává vált. Cégünk több mint 35000 értékesítési partnere több
mint 40 országban összesen mintegy 8 milliárd USA dollár összegű
árbevételt ért el. A társaság tulajdonát képezik olyan ikonikus
márkák, mint a CALVIN KLEIN, a TOMMY HILFIGER, a Van Heusen, az
IZOD, az ARROW, a Speedo*, a Warner's az Olga és a fehérneműket
forgalmazó, digitális értékesítésre összpontosító True & Co., mely
márkanevek, valamint egyéb ismert amerikai és nemzetközi márkanevek,
továbbá licencbe adott márkanevek alatt számos különféle terméket
forgalmazunk.
*A Speedo márka a Speedo International Limited által Észak-Amerika
területére és a Karib-térségre adott örökös licenc alapján kerül
forgalmazásra.(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2018. január 5., péntek 10:04 |
A Calvin Klein, Inc. bejelentette legújabb, Calvin Klein Jeans farmereket népszerűsítő globális reklámkampányának elindítását (2. rész) |
|
New York, 2018. január 5., péntek (Business Wire/OTS) - |
SZÖVEG: CALVIN KLEIN JEANS
FÉNYKÉPEK: © 2018 Willy Vanderperre
KÖZÖSSÉGI OLDALAK: facebook.com/calvinklein; calvinklein.tumblr.com;
google.com/+calvinklein youtube.com/calvinklein; twitter.com/calvinklein;
instagram.com/calvinklein; pinterest.com/calvinklein
snapchat: calvinklein A márka felhasználóneve a közösségi médiumokban: @calvinklein #MYCALVINS
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
http://www.businesswire.com/news/home/20180104005480/en/
Kapcsolat: Calvin Klein, Inc. Rod Manley, 212-292-9795 EVP, Global Communications rodmanley@ck.com vagy Jacqueline Giusti, 212-292-9749 Coordinator, Corporate Communications jacquelinegiusti@ck.com
Forrás: Calvin Klein, Inc.
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|