2017. november 17., péntek 13:01 |
A Z és Y generáció kiválasztotta a legvonzóbb cégeket (1. rész) |
|
Budapest, 2017. november 17., péntek (OTS) - Egyetemisták, pályakezdők, valamint a Z és Y generációt jól ismerő cégek munkatársaiból álló szakmai zsűri mérlegelt és döntött, hogy melyek a fiataloknak legvonzóbb cégek Magyarországon. A szavazási kampány során félmillió embert elérő Zynternship Awards csapata - a HR Innováció díjas Colibri Internship Awards utóda - a legjobb gyakornoki és pályakezdő programokat díjazta a kiválasztási folyamat, a gyakornokok elégedettsége és a hosszútávú fejlődési potenciál mentén. Az élmezőnyben olyan vállalatok végeztek, mint a Budapest Bank, a Bosch, az EATON, a Nestlé az Unilever vagy a Vodafone. A 85 ezer egyetemistát elérő S. Oszkár Facebook-csoport különdíját az Accenture kapta a Personal Hungary szakkiállításon megrendezett díjátadón. |
A hírhez tartozó kép(ek) ingyenesen letölthető(ek) a következő internetcímen: http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20171117_005.jpg http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20171117_006.jpg
Több mint 6000 szavazat alapján, a Z és az Y generáció véleményét
is mérlegelve választotta meg a legjobb gyakornoki programokat
kínáló, a pályakezdők számára legjobb választást jelentő cégeket a
Zyntern employer branding szakértői csapata. A 25 tagú szakmai zsűri
és a közönség, valamint az S. Oszkár csapata is döntött a díjak
sorsáról. Videós összefoglaló
itt. https://www.youtube.com/watch?v=ueROAN1jXjw&feature=youtu.be
"Az Eaton 400 munkatársából 10% pályakezdő, így mindenképpen meg
szerettük volna magunkat mérettetni a versenyen. A Zyntern.com egy
izgalmas új kezdeményezés és platform, ami hasznukra válik, hiszen a
passzív, régi típusú hirdetések nem működnek a mai munkaerő piacon.
Két éve vagyunk jelen a magyar piacon, azt gondolom, hogy ennyi idő
alatt kiemelkedő eredményeket értünk el, ezt bizonyítja a
Zynternship Awards-on elnyert arany minősítésünk is." - mondta el
Szende Csaba, az élen végzett Eaton ügyvezetője.
Az S. Oszkár Egyetemista csapata, akik Facebook felületükön
jelenleg 85.000 potenciális munkavállalóhoz, azaz pályakezdőhöz és
egyetemistához érnek el minden nap, különdíjat szavazott meg az
Accenture-nek. A fiatalok a juttatások, az iroda egyetemekhez való
közelsége és komfortja, a munkaidő rugalmassága, a fizetés, a
karrier lehetőségek és a vállalat social media jelenléte alapján
értékelték az indulókat.
"A közönség szavazatai alapján a fiatalok számára a legfontosabb
szempontok a munkaadók értékelése során a szakmai fejlődési
lehetőségek, a strukturált mentor és buddy programok, valamit a
rugalmasság a munka és a magánélet, illetve a munka és a
-tanulmányok tengelyen. A vonzó, rövid, kollégákat és
munkakörnyezetet bemutató munkáltatói videók pedig amit leginkább
keresnek tájékozódás során." - mondta el Barathi Tamás, az egyik
legújabb újgenerációs állásportál társalapítója.
A díjátadót megelőzően a holnap HR trendjeiről, chatbotokkal
kommunikáló állásportálokról és a kiválasztási folyamatokat profi
szintre emelő és jelentősen felgyorsító, az önéletrajzokat szűrő és
a megfelelő jelölteket felhívó HR robotokról beszélt Toldi Gábor, a
Business Talent üzleti partnere. A kerekasztal beszélgetéseken olyan
friss employer branding megoldásokkal ismerkedhettek meg közelebbről
az érdeklődők, mint a Career Timeline a BAT-nál vagy az Augmented
Reality kampány az Accenture-nél - az előadók elmesélték, hogyan
működik az influencer marketing a munkáltatói márkaépítés
szolgálatában.
A Zyntern új generációs állásportál 3 hónapja indult felületén
eddig 4200 Z és Y generációs fiatal regisztrált, akik eddig 400 cég
profiljával ismerkedhetnek az oldalon. A mintegy 200 munkáltatói
videót felvonultató weboldal segítségével eddig 170 pályakezdő nyert
felvételt a Zyntern-nel együttműködő vállalatoknál.
A szakmai zsűrit többek között az AIESEC, az Amerikai Kereskedelmi
Kamara, az Assessment Systems, a BCSDH, a Bindermann, a Black and
Wolf, a Budapest Business Club, a Coachingpoint, az Effemine, az
Estiem, az Evolution Group, a Felsőoktatási Diákszervezetek
Egyesülete, a HBA, az ISEEQ, a Kelly Services, a Nők a Tudományban
Egyesület, az S. Oszkár Egyetemista, és az &U Magazine munkatársai
alkották.
A győztesek:
Bronz fokozat: Celanese Epam E-on Henkel Karrier Hungária
Ezüst fokozat: Accenture BDO British American Tobacco Continental K&H KPMG
Arany fokozat: Bosch Budapest Bank Eaton Nestlé Unilever Vodafone
Közönség díj: III. Bosch Csoport II. Vodafone Magyarország I. Budapest Bank
S. Oszkár Egyetemista különdíj: Accenture (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2017. november 17., péntek 13:01 |
A Z és Y generáció kiválasztotta a legvonzóbb cégeket (2. rész) |
|
Budapest, 2017. november 17., péntek (OTS) - |
A Zynternship Awardsról A Zynternship awards célja a cégek bemutatása mellett a legjobb
gyakornoki programok díjazása is. A mérlegelt szempontok közé
tartozik a gyakornokok kiválasztási folyamatának értékelése, a
programban résztvevők elégedettsége, illetve a hosszútávú fejlődési
potenciál. A zsűri döntése mellett a győztesek megválasztásában
szerepet kap a közönség is, vagyis a gyakornoki lehetőségekre
pályázó fiatalok.
A Zyntern újgenerációs állásportálról A Zyntern.com az Y és a Z generáció számára kínál új generációs
álláshirdetési platformot, melynek segítségével egyszerűbben
elérhetőek a célcsoport igényeinek megfelelő hirdetések. A weboldal
gyors és egyszerű visszajelzési lehetőséget biztosít, segítségével a
munkáltatók azonnali kapcsolatot teremthetnek az álláskereső
fiatalokkal. Az egyik legújabb hazai siker startupot úgy is
emlegetik, mint a magyar LinkedIn vagy az álláskeresés Tindere, az
említett felületekhez hasonló felhasználói élmény miatt.
További információ a versenyről: hello@zyntern.com oldalon vagy a
003620 4424155ös telefonszámon.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|