2017. január 20., péntek 14:05

A Shiseido regionális központja, a Shiseido Americas közreműködésével felvásárolt egy amerikai egyesült államokbeli székhelyű start-up vállalkozást, a MATCHCot (1. rész)
    New York, USA, 2017. január 20., péntek (Business Wire/OTS) - A fogyasztók egyedi igényeinek kielégítésére szolgáló, testre szabott terméket biztosító, díjnyertes szépségipari alkalmazás - Lehetőség a MATCHCo platform technológiájának és különleges digitális eszközeinek a Shiseido portfóliójának részeként való fejlesztésére és terjesztésére - A Shiseido Company, Limited ("Shiseido") ma bejelentette, hogy regionális székhelye és konszolidált leányvállalata, a Shiseido Americas Corporation (Delaware, USA; "SAC") megvásárolta a forradalmi technológiákat és innovatív digitális eszközöket fejlesztő, magántulajdonban lévő MATCHCot (Kalifornia, USA) azzal a céllal, hogy ügyfeleinek széles körben rendelkezésére bocsáthasson egy különleges, személyre szabott kozmetikai alapozót biztosító alkalmazást.

    
     Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény a következő internetes címen tekinthető meg: http://www.businesswire.com/news/home/20170118006208/en/

A MATCHCo innovatív digitális eszközei és a Shiseido Csoport kutatási és fejlesztési tevékenysége közötti szinergiák hozzájárulnak egy olyan üzleti modell kialakításához és megerősítéséhez, amely elősegíti a fogyasztók részéről a kozmetikai termékek személyre szabása iránti, egyre általánosabbá váló igény kielégítését.

Amit a MATCHCoról tudni kell…

A 2013-ban a személyre szabott alkalmazásokkal és technológiai újításokkal foglalkozó Dave Gross és Andy Howell által alapított, és ma már több szabadalmaztatott technológiát birtokló MATCHCo ügyfelei a cég mobil alkalmazásával 'leolvastathatják' bőrtónusukat, és az app az így kapott adatok alapján személyre szabott, a felhasználó bőréhez tökéletesen illő alapozót állít össze. A MATCHCo alkalmazás, amely 2015 novemberében való piacra kerülésekor elnyerte a "Legjobb új app" és a "Legjobb novemberi app" címet, jelenleg az Apple App Store-jában vásárolható meg. Az alkalmazást azóta áttörő szépségipari újításként több szervezet, köztük a Teen Vogue, a Good Housekeeping és más cégek is díjazták.

A MATCHCo székhelye továbbra is Kaliforniában lesz, a műszaki csapat Palo Altoban dolgozik, a marketing és operatív központ pedig Santa Monica-ban működik majd. A MATCHCo része lesz a Shiseido Jill Salamander vezetésével New Yorkban működő Globális smink kiválósági központjának (Global Makeup Center of Excellence).

Személyre szabott, digitális eszközöket alkalmazó, a fogyasztók közvetlen elérésén alapuló növekedési modell

A MATCHCo és a Shiseido Csoport közös erőfeszítései révén egy olyan üzleti modell kerül kialakításra és alkalmazásra, amely azonnal reagál a fogyasztói igények változására és a gyorsan növekedő piaci keresletre.

A várt eredmények közé tartoznak az alábbiak:
     - A személyre szabott kozmetikai termékek fejlesztésének középpontba kerülése;
     - A felhasználók bőrének vizsgálatát és elemzését lehetővé tévő digitális technológiák kifejlesztése;
     - A közvetlen marketing tevékenység bővülése; valamint
     - A fogyasztói marketing tevékenység javítása a fogyasztókkal való közvetlen kapcsolattartás során nyert tapasztalatok alapján.

A Shiseido jelenleg is munkálkodik Bőrápolási, Smink, Illatszer és Digitális kiválósági központjai (Skincare, Makeup, Fragrance and Digital Centers of Excellence [COE]) továbbfejlesztésén. A kiválósági központok közti együttműködés során ez az üzleti modell minden bizonnyal letisztul, és a bőrápolási alapozó termékek forgalmazása terén való bevezetését követően eljut arra a fejlettségi szintre, ahol már általánosan alkalmazható az üzleti terjeszkedés motorjaként.

Masahiko Uotaninak, a Shiseido vezérigazgatójának nyilatkozata

"Nagy örömünkre szolgál, hogy az innovatív digitális technológiáiról ismert MATCHCo-t szervezetünk részeként, Csoportunk új tagjaként üdvözölhetjük. Az innováció a Shiseido Csoport egyik legfontosabb stratégiai célkitűzése, mely arra irányul, hogy ügyfeleinknek szerte a világon egyre nagyobb értéket képviselő, egyedi termékeket kínálhassunk. E célunk elérése terén a MATCHCo segítségével jelentős előrelépést tehetünk a gyorsabb ütemű innováció, a villámsebesen fejlődő digitális eszközök alkalmazása és a személyre szabott termékek körének bővítése révén."

Marc Rey-nek, a SAC vezérigazgatójának nyilatkozata

"A MATCHCo különleges, egyedi, a szépségipar átalakulását előrevivő technológiai platformmal, hatékony termékbevezetési és a fogyasztók elkötelezését célzó stratégiával rendelkező vállalat. Izgatottan várjuk, hogy technológiáik és digitális eszközeik segítségével, innovatív hozzáállásuk átvételével továbbfejleszthessük a Shiseido márkaportfólióját."

A MATCHCo alapítóinak nyilatkozata

Dave Gross, MATCHCo alapítója és vezérigazgatója

"A Shiseido tökéletes platform termékkínálatunk bővítéséhez és technológiai fejlődésünk továbbviteléhez. Megtiszteltetés számunkra, hogy egy olyan szervezethez csatlakozhatunk, amely számára az innováció mindig is prioritást élvező tényező volt. Nagy várakozással tekintünk az új kollégákkal való közös munka elé, melynek során olyan termékeket hozhatunk létre, amelyek olyan módon képesek megfelelni minden egyes ügyfelünk egyedi igényeinek, ahogyan ez eddig nem volt lehetséges."

Andy Howell, a MATCHCo alapítója és stratégiai igazgatója

"Ma MATCHCo ügyfeleink számára egy, a bőrtónusukhoz tökéletesen illő, a saját telefonjuk segítségével kifejezetten és kizárólag a számukra készített alapozó áll rendelkezésre - de ez még csak a kezdet. A kiválósági központ keretei közt a Shiseido globális portfóliójának márkáiért felelős munkatársakkal együttműködve lehetőségünk nyílik a személyre szabott termékek új generációjának bevezetésére, a mesterséges intelligencia szépségápolás céljaira való egyre szélesebb körű felhasználására ("A.I. for Beauty")." (folyt.)



2017. január 20., péntek 14:05

A Shiseido regionális központja, a Shiseido Americas közreműködésével felvásárolt egy amerikai egyesült államokbeli székhelyű start-up vállalkozást, a MATCHCot (2. rész)
    New York, USA, 2017. január 20., péntek (Business Wire/OTS) -

    Amit a Shiseido Company, Limitedről tudni kell…

A Shiseido 1872-ben kezdte meg működését Japánban az első nyugati stílusú gyógyszertárként. A vállalkozás folyamatos növekedése révén végül olyan szépségápolási vállalattá nőtte ki magát, amely a legmodernebb technológiákat és a keleten és nyugaton egyaránt legjobbnak számító szépségápolási termékeket kínálja vevőinek. A világszerte a legjobb kozmetikai cégek közé tartozóként ismert, japán gyökerekkel rendelkező vállalat neve, a Shiseido ma már a világ legmagasabb minőségű termékeinek szinonimája. A Shiseido globális bőrápolási, smink és illatszer termékkínálatába tartozik többek közt egy nagy hatékonyságú, különleges termékeket magába foglaló bőrápolási és egy bőrhalványító termékcsalád. A Shiseido számos testápolási, napvédő és bőrápolási terméket kínál férfiak számára is. A 140 éves üzleti múlttal rendelkező, a modern technológia iránt rendkívül fogékony és innovatív Shiseido Csoport márkás termékei több mint 120 országban és régióban vásárolhatók meg. További információkért kérjük, látogasson el a következő internetes címre: http://group.shiseido.com/.

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20170118006208/en/

Kapcsolat:
Média:
Shiseido Americas
Jadzia Zielinski Tirsch, +1-212-805-2357
SVP, Corporate Communications
jtirsch@sca.shiseido.com

Forrás: Shiseido Company, Limited

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.



Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.