2016. szeptember 22., csütörtök 14:06

Ezek a kkv-k legnépszerűbb marketingeszközei 2016-ban
    Budapest, 2016. szeptember 22., csütörtök (OTS) - Kisebb változások történtek, de nem fordult a feje tetejére a hazai kis- és középvállalkozások marketingeszköz-mixe. Ez derül ki a Marketing112 frissen publikált, "KKV Marketingeszköztár 2016" c. kutatásából.

    A TOP-10 marketingeszköz a magyarországi kis- és középvállalkozások körében
     1.    Weboldal
     2.    Facebook-hirdetés
     3.    Kuponkedvezmény
     4.    eDM / hírlevél
     5.    Facebook céges oldal
     6.    SEO (keresőoptimalizálás)
     7.    Google Adwords
     8.    Upsell, termékkapcsolás
     9.    Céges blog
     10.    PR-cikk

A kutatás teljes tartalma: http://www.marketing112.hu/kkv-marketingeszkoztar-2016

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI nonprofit Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.



Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.