2016. május 31., kedd 11:16 |
Renault Baumgartner - az Év autókereskedője |
|
Budapest, 2016. május 31., kedd (OTS) - Csapatmunka. Ezt emelte ki elsőként Baumgartner Antal, amikor arról kérdezték, minek köszönheti a Renault Baumgartner Autószalon, hogy rangos nemzetközi elismerésben részesült, jelesül az év magyar autókereskedőjének választották a Renault-hálózaton belül. |
A hírhez tartozó kép(ek) ingyenesen letölthető(ek) a következő internetcímen: http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20160531_002.jpg http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20160531_003.jpg http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20160531_004.jpg http://ots.mti.hu/Pages/Picture.aspx?fi=OTS_20160531_005.jpg
A díjat Párizsban adták át, exkluzív környezetben, gálaest
keretében, ahol a kivételes helyzetben lévő kereskedőknek bemutatták
a Renault jövőbeni termékkínálatát, olyan típusokat is láthattak,
amelyek a nagyközönség számára még titkosak.
"Különböző minőségi és mennyiségi kritériumok alapján minden
évben, a világ összes országában, ahol Renault-t forgalmaznak,
kiválasztják a legjobb kereskedéseket - mondta Wachtler Tamás, a
Renault Hungária ügyvezető igazgatója. - Kétezer-tizenötben a
Baumgartner Autószalon lett az év autókereskedője hazánkban, vagyis
megkapta a Dealer of the Year kitüntetést. Ez nagyon magas szintű
elismerés a Renault világában, ezért aztán elegáns gála keretében
adják át, és aki megkapja, abba a kivételes helyzetbe kerül, hogy
elsőként láthatja a jövőbeli termékkínálatot, és egy kicsit
beleláthat a márka jövőjébe."
Összeszokottság, csapatmunka, összehangolt gépezet - ez kell a
sikerhez az autókereskedésben ugyanúgy, mint az autósportban. S ezt
a legjobban Baumgartner Antal tudja, hiszen ha valaki, ő aztán
mindkét területen járatos, mindkettőt jól ismeri. Így azután azt is
tudja, hogy a jó csapaton nem szabad változtatni, így vannak
kollégái, akikkel már huszonöt éve dolgozik együtt, és továbbiak,
akik tíz-tizenöt éve hűségesek hozzá.
"Fontos, hogy a gépezet tökéletes összhangban működjön, ezért
folyamatosan képezni kell a kollégákat. Ma már mindenki tájékozódik
az interneten, mielőtt bejön a kereskedésbe, mire velünk találkozik,
addigra már jó rálátása van a modellekre, a felszereltségre. Évekkel
ezelőtt ugyanaz az ember négyszer-ötször is eljött az autószalonba,
mielőtt megvette az autóját. Manapság ez egyre korlátozódik, mert a
vevő előre körbejárja a lehetőségeit, úgyhogy már első alkalommal
meghozza a döntést. Ezért lényeges a kiszolgálás" - mondta
Baumgartner Antal, aki azt is elárulta, a Dealer of the Year
kitüntetést bizonyos tervteljesülés, ügyfél-elégedettség, és
próbavásárlások során pontozzák, s ezután születik meg a végeredmény.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|