OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. március 28. csütörtök
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2014. február 18., kedd 09:06

Mosható kreációk a kifutón a londoni Divathéten - A Giles és a P&G Fabric Care együtt népszerűsítik a mosható divatcikkeket (1. rész)
    London, 2014. február 18., kedd (Business Wire/OTS) - Giles Deacon legújabb bemutatóján, a londoni Divathéten két olyan új, úttörőnek számító technológiával gyártott, futurisztikus kelmékből készült kreációt is felvonultatott, amelyekkel azt a mítoszt szerette volna eloszlatni, hogy a mosható ruhák és a márkás designer termékek egymást kölcsönösen kizáró kategóriák. A Giles 2014-es őszi/téli kollekciójában szereplő két új ruha folytatása a P&G Future Fabric programja keretében 2013 novemberében Milánóban bemutatott, csak mosható darabokat tartalmazó, hét ruhából álló Giles kollekciónak.

    MI A KÖZÖS GILES-BEN ÉS A P&G-BEN? SZENVEDÉLYÜK A GYÖNYÖRŰ ÉS KÖNNYEN KEZELHETŐ RUHÁK IRÁNT, LEGYENEK AZOK MÁRKÁS DESIGNER DARABOK VAGY TÖMEGGYÁRTOTT CIKKEK

Giles tavaly ősszel kapcsolódott be nemzetközi divattanácsadóként az Ariel, a Tide, a Dash, a Downy és a Lenor márkákat világszerte forgalmazó P&G projektjébe. Feladata az volt, hogy szakértelmére és a divatszakmában szerzett tapasztalataira támaszkodva irányítsa a P&G Future Fabrics elnevezésű kezdeményezése keretében a cég új, a divatos ruhák gondozásának megkönnyítését célzó projektjét. A P&G elkötelezett az újonnan kifejlesztett, egyre bonyolultabb összetételű textilanyagok megfelelő kezeléséhez szükséges modern ruhaápolási- és tisztítási technológiák kidolgozása iránt, és Giles vállalta, hogy igyekszik ezt az elkötelezettséget a divatipar minél több szereplőjével megismertetni. A P&G és Giles együttműködésük során arra szeretnék rávenni a divattervezőket, hogy adják fel végre a mosható anyagok felhasználása iránti ellenérzésüket, és vegyék észre, hogy a fogyasztók részéről egyre nagyobb az igény az olyan márkás designer ruhák iránt, amelyek nem csak tisztítószalonban, hanem otthon is könnyen tisztíthatók.

A P&G azt kérte tőlem, próbáljam meg elérni, hogy az emberek feladják azt az előítéletet, miszerint a márkás ruhák kizárólag tisztítószalonban tisztíthatók. Ez számomra azt jelenti, hogy olyan modern anyagokat használok fel a kreációimhoz, amelyekkel bátran megjelenhetek bármilyen divatbemutatón, ugyanakkor nem igényelnek különleges kezelést az után, hogy a vevő hazavitte őket” – mesélte Giles, majd hozzáfűzte:  A hét ruhából álló, Milánóban bemutatott eredeti kollekció rendkívül kedvező fogadtatása világossá tette számunkra, hogy minél több mosható márkás ruhát kell kereskedelmi forgalomba juttatnunk. A textilgyártók kínálatában megjelenő újfajta textilanyagok, valamint a P&G által az Ariel és a Lenor fejlesztése során létrehozott modern textiltisztítási technológiák mellett ez a felismerés is hozzájárult ahhoz, hogy több ilyen ruhát szerepeltetek a 2014-es őszi/téli kollekciómban.”

A P&G TEXTILÁPOLÁSI SZAKTUDÁSÁT A DIVATSZAKMA SZOLGÁLATÁBA ÁLLÍTJA

A divatszakma és a textilgyártás szereplőihez hasonlóan mi is jól tudjuk, milyen fontos szerepet játszik a ruházat az emberek életében; a ruha, amely először a kifutón látható, eljut a tervező ügyfeleihez, majd végül a vásárlók ruhásszekrényébe kerül” – fejtette ki Mohamed Samir, a P&G mosó- és tisztítószer üzletág európai egységének elnökhelyettese.  Új, divatorientált üzleti stratégiánk célja, hogy sikeres, innovatív, és egyre hatékonyabb mosó- és tisztítószereket állítsunk elő, melyek képesek lépést tartani a változó divattal, megfelelni az egyre modernebb technológiával készült textilanyagok ápolásával kapcsolatos kihívásoknak, és ugyanakkor mindenki számára hozzáférhetőbbé teszik a márkás termékeket, és megkönnyítik azok otthoni gondozását, tisztítását.”

Samir hozzáfűzte:  A mai nap ismét megtettünk egy lépést azon az úton, amelynek célja, hogy megmutassuk vásárlóinknak és a divat- és textilipar szereplőinek, mit tehetünk értük. A ruhák gondozásával kapcsolatos egyedülálló megközelítésünket és szakértelmünket tükrözi a P&G 3 lépésből álló ruhaápolási módszere (3-Step Fibre Science) is; amelynek lényege, hogy a mosás nem pusztán tisztítás, hanem egyben a ruha védelmét és az anyag tulajdonságainak felerősítését szolgáló folyamat (Clean, Protect and Enhance), amely lehetővé teszi az emberek számára ruháik megfelelő gondozását és a ruhák szépségének felszínre hozását.

A P&G mosó- és tisztítószer üzletág termékportfóliójának tagjai bizonyítékul szolgálnak arra, hogy a mosószerek nem csak a foltok eltávolítására alkalmasak. Az új Ariel Power mosógél kapszulák mélyen az anyagba hatolva tisztítják, védelmezik és erősítik a textileket, így a ruhák patyolattiszták lesznek, és jóval tovább tűnnek úgy, mintha még egyszer sem mosták volna ki őket. Ugyanakkor a Lenor, a P&G vezető textilöblítő márkája új összetételének és a tudományos áttörést jelentő ’Fibre Science’ gyártási technológiának köszönhetően védelmet biztosít a textilanyagok szálainak sérülése ellen, így tovább élvezhetjük ruháink ’újszerű’ kinézetét, és a kellemes ’olyan lágy és puha, mintha először lenne rajtam’ érzést.”

A szerkesztői cikkben megjelenítendő mintáért kérjük, írjon a következő címre: dorottya.verebelyi@opencom.hu



2014. február 18., kedd 09:07

Mosható kreációk a kifutón a londoni Divathéten - A Giles és a P&G Fabric Care együtt népszerűsítik a mosható divatcikkeket (2. rész)
    London, 2014. február 18., kedd (Business Wire/OTS) -

    Amit a P&G Future Fabrics-ről tudni kell...

Felismerve, hogy a textilanyagok gyártása és tervezése kulcsfontosságú fordulóponthoz érkezett, és hogy az új technológiák rohamos fejlődése nyomán nemsokára gyökeresen átalakulnak a ruhaápolási és –tisztítási szokások és módszerek, a P&G Future Fabrics több projektet is elindított, együttműködést kezdeményezve a divatvilág legnevesebb divattervezőivel és a textilgyártó ágazat vezető cégeivel. Partnerei támogatásával a P&G igyekszik innovatív megoldásokkal válaszolni a gyorsan változó igényekre: tudományos áttörést jelentő technológiai újításainak köszönhetően a P&G két vezető márkája, az Ariel és a Lenor már olyan tisztítást és ápolást biztosítanak a tervezők, gyártók és divatrajongók számára, amellyel hosszú ideig megőrizhető a ruhák szépsége és frissessége.

További információkért kérjük, látogasson el a www.pgfuturefabrics.com internetes oldalra, vagy az kezdeményezés Instagram és Twitter oldalára: @pgfuturefabrics; #washablefashion.

Amit a Procter & Gamble-ről tudni kell...

A P&G világszerte mintegy 4,8 milliárd embert szolgál ki megbízható és magas minőségű termékeivel. A vállalat vezető márkái közt szerepel többek közt az Ace®, az Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a Bounty®, a Charmin®, a Crest®, a Dawn®, a Downy®, a Duracell®, a Fairy®, a Febreze®, a Fusion®, a Gain®, a Gillette®, a Head & Shoulders®, a Iams®, a Lenor®, a Mach3®, az Olay®, az Oral-B®, a Pampers®, a Pantene®, a Prestobarba®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks®, a Wella® és a Whisper®. A P&G vállalatcsalád tagjai mintegy 70 országban működnek szerte a világon. A vállalatról és termékeiről a legfrissebb információkért kérjük, keresse fel a http://www.pg.com internetes oldalt.

Amit a Giles Deaconről tudni kell...

Giles Deacon ünnepelt divattervező, aki világszerte ismert játékos meghökkentő kreációiról. Miután 1992-ben diplomát szerzett a londoni Central Saint Martins Művészeti és Formatervezési Főiskolán, Giles úgy döntött, hogy nem köti le magát egy helyen, hanem igyekszik számos divatháznál tapasztalatokat szerezni. Két évig dolgozott együtt a francia divattervezővel, Jean Charles De Castelbajac-val, majd visszatért Londonba, ahol több High Street-i divatházban is vállalt munkát. Ez idő alatt ismerkedett meg a Bottega Veneta tulajdonosával, és 1998-tól 2002-ig Giles volt a Bottega Veneta és a Gucci Csoport vezető tervezője. 2004-ben Deacon a londoni Divathéten GILES márkanévvel bemutatta első saját kollekcióját, amely azonnal meghozta számára a világhírnevet. Kollekcióival több díjat is kiérdemelt, köztük az “Év brit tervezője” díjat a 2006-os British Fashion Awards-on és a rangos francia ANDAM Fashion Award-ot 2009-ben. A GILES márka 2014-ben ünnepli fennállásának 10. évfordulóját.

# # #

Contacts

További információk és nagy felbontású fényképek az alábbi címen kérhetők:
Open Communications:
Verebélyi Dorottya
dorottya.verebelyi@opencom.hu
+35 30 606 63 85


Source: P&G Fabric Care



E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

      Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
      Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
      Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.