Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2014. február 4., kedd 09:23 |
Lionel Messi lesz a Gillette új nemzetközi márkanagykövete - Messi felfedi "acélos erejét" a Gillette borotvacsalád új, nemzeti színeket viselő különkiadásának piaci bevezetése során (1. rész) |
|
Barcelona, Spanyolország, 2014. február 4., kedd (Business
Wire/OTS) - A Gillette, a világ vezető férfi szépségápolási
termékmárkája ma bejelentette, hogy Lionel "Leo" Messi lesz
hamaroson induló nemzetközi futballkampányának új reklámarca. A
Gillette ugyanakkor partneri megállapodást kötött a Leo Messi
Alapítvánnyal a szervezet küldetése megvalósításának támogatására. A
Gillette Messi közreműködésével indítja el a márka 'Inner Steel'
('Acélos erő') elnevezésű kampányát, melynek során tiszteleg az
előtt a rendkívüli elkötelezettség és kitartás előtt, amelyre a
játékosoknak és a szurkolóknak is szüksége van ahhoz, hogy méltón
képviseljék országukat, és győzelemhez juttassák csapatukat. |
A Gillette 'Acélos erő' kampányjelmondata a győzelemhez szükséges
keménységet, rendíthetetlen kitartást és akaraterőt hivatott
érzékeltetni. Azt az elkötelezettséget, amely a játékosokat arra
sarkallja, hogy mindig igyekezzenek túlszárnyalni az addigi legjobb
teljesítményüket. Ez jellemzi a Gillette márkát is, hiszen ennek
köszönhetők az újabb és újabb innovatív megoldások, a termékek
kimagasló minősége és hosszú távú sikere. És ez az oka annak is,
hogy nemzetközi márkanagykövetével, Messivel vállvetve a Gillette
számos neves csapatot és játékost támogat szerte a világon,
olyanokat például, mint Joe Hart (Anglia), Thomas Muller
(Németország), "Oscar", "Paulinho" és "Lucas" (Brazília),
"Chicharito" (Mexikó), "Falcao" (Kolumbia), Sergio "Kun" Aguero
(Argentína), Juan Arango (Venezuela), Alexis Alejandro Sánchez "Alex
Sánchez" (Chile), Shinji Kagawa (Japán), Ki Sung-Yueng (Dél-Korea)
és "Az évszázad labdarúgója" Pele (Brazília), valamint jó néhányat a
világ legjobb nemzeti labdarúgócsapatai közül, például a spanyol,
argentin, brazil, olasz, mexikói, venezuelai és chilei
válogatottat(1).
A Gillette tudatában van annak, hogy a futball nem csak a
játékosoknak, hanem a szurkolóknak is erőpróba: odaadást és a csapat
vagy az ország iránti rendíthetetlen elkötelezettséget kíván. A
pályán és a nézőtéren egyaránt megnyilvánuló 'Acélos erő'
tiszteletére a Gillette borotvacsalád új különkiadása különféle
nemzeti színekben pompázik. Ezek a borotvák, amelyeknek belsejét
szintén 'Acélos erő' jellemzi, kívül pedig a nemzeti színek
díszítik, használójukat minden nap arra emlékeztetik, hogy a joggal
lehet büszke országa sportolóira.
Az új termék megjelenésének alkalmából 'Trading Places'
(#InnerSteel) (Helycsere [Acélos erő]) címmel videóreklám készült
Messivel, amelyben Roger Federerrel együtt megtapasztalják, hogy mit
jelent a 'mindig a legjobbat nyújtani' mentalitás. A videóban Messi
és Federer egy stadion öltözőjében látható - ez az első alkalom,
hogy együtt szerepelnek - amint saját világukból egy pillanatra egy
másik, képzeletbeli világba, egy másik világhírű sportoló helyébe
kerülnek, amikor a különböző országok nemzeti színeit viselő
Gillette borotvákat (Gillette Special Edition Country Razors)
használják. Minden alkalommal, amikor egy újabb borotvát vesznek
kézbe, különleges pillanatot élnek át: szembesülnek azzal, hogy
másokban is megvan az övékhez hasonló 'Acélos erő'. A "Trading
Places" videót a Youtube.com/GilletteLA internetes címen, illetve
ide kattintva tekinthetik meg.
Messi a Gillette-tel való kapcsolatáról a következőket nyilatkozta:
"Karrierem során szerencsés voltam, és sikeresen szerepeltem a
pályán; de tudom, hogy csak akkor nyújthat valaki igazán jó
teljesítményt, ha mindig 100 százalékosan elkötelezett a soron
következő feladat megvalósítása iránt, és birtokában van annak a
belső erőnek és lelki tűznek, amely arra ösztönzi, hogy minden
erejével küzdjön. Minden emberben megvan ez a belső, 'Acélos erő'. A
szilárd elkötelezettség, a csapat és az ország iránti odaadás. A
Gillette részéről az enyémhez hasonló akaratot és eltökéltséget
tapasztalok, amely arra ösztönzi, hogy a legjobb legyen. Tudom, hogy
együtt mindenkinek megmutathatjuk, hogy a legjobb teljesítményt
akkor lehet nyújtani, ha egyrészt a bennünk rejlő 'Acélos erőre',
másrészt a nemzetünk, a szurkolók támogatására támaszkodunk."
A Gillette Global elnökhelyettese, John Mang hozzáfűzte: "Ez egy új
kor a Gillette és a futball számára. Nagy várakozással tekintünk
Lionel Messi-vel és a világklasszis játékosokkal és csapatokkal való
kapcsolatunk elé. Ezek a sportolók tudatosan és elkötelezetten
fejlesztik képességeiket, és arra törekednek, hogy tökéletes
teljesítményt nyújtsanak a pályán. Ez az oka annak, hogy sportáguk
legjobbjai lettek, és az erejük és kitartásuk mindannyiunknak
számára példaként szolgál."
A világelső labdarúgó márkanagykövetek és nemzeti válogatottak
példájának felmutatásával az 'Acélos erő' kampány során a Gillette a
labdarúgás szerelmeseit világszerte arra buzdítja, hogy hozzák a
felszínre és aknázzák ki a bennük rejlő 'Acélos erőt', támogatva
nemzetük sportolóit, és mindenütt mutassák meg, hogy a Gillette
termékeihez hasonlóan, ők is 'Acélos erővel' bírnak, és őket is
hajtja a nemzetük iránti elkötelezettség.
Most, amikor a világ labdarúgói az egyik legnagyobb megmérettetésre
készülve igyekeznek túlszárnyalni eddigi teljesítményüket, a
Gillette szeretné biztosítani, hogy a szurkolók is minden eddiginél
odaadóbban támogassák nemzetük sportolóit, és felhívni a figyelmüket
arra, hogy milyen nagy szerepet játszhatnak a nemzeti csapat
sikerének elérésében. Az 'Acélos erő' kampány üzenete tükrözi azt az
elkötelezettséget, amellyel a Gillette már több mint 100 éve arra
törekszik, hogy minden nap a legjobbat nyújtsa 800 millió férfi
számára.(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2014. február 4., kedd 09:24 |
Lionel Messi lesz a Gillette új nemzetközi márkanagykövete - Messi felfedi "acélos erejét" a Gillette borotvacsalád új, nemzeti színeket viselő különkiadásának piaci bevezetése során (2. rész) |
|
Barcelona, Spanyolország, 2014. február 4., kedd (Business
Wire/OTS) - |
Zárójegyzetek (ii)
(i)A Gillette által támogatott sportolók és csapatok
Játékosok
- Joe Hart (Anglia): az angol Premier League csoportban játszó
Manchester City és az angol labdarúgó-válogatott kapusa. Hartot
egymás után 3-szor tüntették ki az Arany kesztyű (Golden Gloves)
díjjal a Barclays Premier Ligában. A 2010-11-es évadra visszatért a
Manchester City-hez, és elnyerte a legkevesebb gólt kapott kapusnak
járó Barclays Aranykesztyű díjat. A 2011-12-es évadban Hart
megismételte ezt a mutatványt, és a 2011-12-es Premier League
mérkőzések során nagy mértékben hozzájárult ahhoz, hogy a Manchester
City megnyerte a bajnokságot, majd a 2012-13-as Premier League
évadban harmadszor is megkapta az Aranykesztyű díjat.
- Thomas Müller (Németország): a Bundesligában szereplő Bayern
München és a német labdarúgó-válogatott középpályása és csatára. A
2010-es FIFA-világkupa 'Legjobb fiatal játékosa', aki öt góllal és
három gólpasszal elnyerte a labdarúgótorna legeredményesebb
játékosának járó Aranycipő díjat.
- Shinji Kagawa (Japán): az angol Premier League csoportban
játszó Manchester United és a japán labdarúgó-válogatott
középpályása. 2012-ben az AFC (Ázsiai Labdarúgó-szövetség) az Év
legjobb külföldön játszó ázsiai labdarúgójának választotta.
- Javier Hernández Balcázar "Chicharito" (Mexikó): az angol
Premier League csoportban játszó Manchester United és a mexikói
labdarúgó-válogatott csatára. 23 éves korában a 2011-es CONCACAF
Gold Cup (CONCACAF-aranykupa) tornán szerzett legtöbb (7) góljával a
torna legértékesebb játékosának választották.
- Ki Sung-Yueng (Dél-Korea): a Premier League csoportban
szereplő Sunderland és a dél-koreai labdarúgó-válogatott
középpályása. 2010-ben a dél-koreai válogatott tagjaként játszott a
labdarúgó-világbajnokságon, és 2012-ben tagjai volt a dél-koreai
olimpiai csapatnak.
- Radamel "Falcao" García Zárate (Kolumbia): a La Liga
bajnokságban szereplő Atlético de Madrid és a kolumbiai
labdarúgó-válogatott csatára. 2012-ben Falcao-t a Globe Soccer a
Világ legjobb labdarúgójának választotta, a francia Onze Mondial
magazin neki ítélte az 'Onze de Bronze' díjat (Az év legjobb
játékosa Európában), az EFE hírügynökség pedig a Trofeo EFE díjjal
ismerte el kiváló teljesítményét.
- "Lucas" Rodrigues Moura da Silva (Brazília): a Ligue 1
bajnokságban szereplő Paris Saint-Germain és a brazil
labdarúgó-válogatott támadó középpályása. 2012-ben tagja volt a
brazil olimpiai csapatnak.
- "Oscar" dos Santos Emboaba Júnior (Brazília): a Premier League
bajnokságban szereplő Chelsea és a brazil labdarúgó-válogatott
középpályása. Oscar a FIFA U-20 világkupa bajnoka.
- "Paulinho" (Brazil): a középpályás játékos 2013-ban igazolt a
Premier League bajnokságban játszó Tottenham Hotspur-hoz. A brazil
labdarúgó-válogatott tagja.
- Alexis Alejandro Sánchez "Alex Sánchez" (Chile): a La Liga
bajnokságban szereplő FC Barcelona és a chilei labdarúgó-válogatott
csatára, aki hozzásegítette a chilei válogatottat ahhoz, hogy a
2010-es világkupán bejusson a nyolcaddöntőbe, amely a csapat legjobb
eredménye volt az 1962-es bronzérem óta.
- Sergio "Kun" Aguero (Argentína): a Premier League bajnokságban
szereplő Manchester City és az argentínai labdarúgó-válogatott
csatára. A 15 éves és 35 napos Kun a legfiatalabb játékos, aki
valaha is játszott az argentin első osztályban, és ezzel megdöntötte
Diego Maradona 1976-os rekordját, aki tíz nappal 16. születésnapja
előtt szerepelt először a válogatott tagjaként.
- Juan Arango (Venezuela): a németországi Borussia
Mönchengladbach csapatában játszik támadó és szélső középpályásként.
Eddig több mint 100 alkalommal viselte a venezuelai válogatott
mezét, és egyike annak a néhány venezuelai játékosnak, akik elsőként
játszottak valamilyen első osztálybeli csapatban a főbb európai
ligabajnokságok során.
- Pelé (Latin-Amerika): a brazíliai labdarúgót sokan a világ
eddigi legjobb jákékosának tartják. Több szervezet, köztük a FIFA és
a Nemzetközi Olimpiai Bizottság is az "Évszázad játékosának"
választotta.
Támogatott nemzeti válogatott csapatok:
- Spanyolország: 2010-es FIFA-világkupa győztes; 3-szoros UEFA
Európa-bajnok (1964, 2008, 2012); 1992-es nyári olimpiai játékok -
aranyérmes
- Argentína: 2-szeres FIFA-világkupa győztes (1978, 1986);
1992-es FIFA Confederations Cup bajnok; 12-szeres dél-amerikai
bajnok (1921, 1925, 1927, 1929, 1937, 1941, 1945, 1946, 1947, 1955,
1957, 1959); 2-szeres Copa América bajnok (1991, 1993); nyári
olimpiai játékok - 2-szeres aranyérmes
- Brazília: 2014-es FIFA-világkupa - vendéglátó ország; 5-szörös
FIFA-világkupa-győztes (1958, 1962, 1970, 1994, 2002); 3-szoros FIFA
Confederations Cup bajnok (1997, 2005, 2009); 3-szoros dél-amerikai
bajnok (1919, 1922, 1949); 5-szörös Copa América bajnok (1989, 1997,
1999, 2004, 2007); 2016-os nyári olimpiai játékok - vendéglátó ország
- Olaszország: 4-szeres FIFA-világkupa győztes (1934, 1938,
1982, 2006); 1968 UEFA Európa-bajnok; 1936-os nyári olimpiai játékok
- aranyérmes
- Mexikó: 1999 FIFA Confederations Cup bajnok; 9-szeres
CONCACAF-aranykupa bajnok (1965, 1971, 1977, 1993, 1996, 1998, 2003,
2009, 2011); 2012-es nyári olimpiai játékok - aranyérmes
- Chile: 9-szer végzett az első három hely valamelyikén a Copa
América bajnokságon
- Venezuela: versenyben áll a 2014-es Világkupa megrendezéséért (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2014. február 4., kedd 09:26 |
Lionel Messi lesz a Gillette új nemzetközi márkanagykövete - Messi felfedi "acélos erejét" a Gillette borotvacsalád új, nemzeti színeket viselő különkiadásának piaci bevezetése során (3. rész) |
|
Barcelona, Spanyolország, 2014. február 4., kedd (Business
Wire/OTS) - |
(ii)Amit a Gillette sporttámogatási tevékenységéről tudni kell
Az 1900-es évek elején a Gillette felismerte, milyen érték rejlik
abban, ha vásárlói szemében a márka neve élvonalbeli sportokhoz és
sportolókhoz kapcsolódik. Ez a felismerés olyan kulcsfontosságú
stratégia kidolgozásának alapjául szolgált, amely hozzásegítette a
vállalatot a férfi borotválkozási cikkek kategóriájában a világelső
pozíció eléréséhez. A Gillette termékei számos amerikai otthonba
találtak utat a történelmi jelentőségű Gillette Cavalcade of Sports
tévéközvetítéseknek köszönhetően. Az évek során a Gillette számos
jelentős amerikai sporteseményt támogatott, köztük bajnoki
boxmérkőzéseket, főiskolai futball-kupamérkőzéseket, a Major League
Baseball bajnokságot, a PGA Tour®-t és a Kentucky Derby lóversenyt.
A Gillette több nemzetközi sporteseményt is szponzorált, ideértve a
FIFA-világkupát, a rögbibajnokságot, a Gillette-kupa elnevezésű
krikettbajnokságot és a Forma-1-es autóversenyeket. 2002-ben a
Gillette bejelentette, hogy megállapodást kötött, melynek értelmében
kizárólagos jogot szerzett a Nemzeti Futball Ligában szereplő
háromszoros Szuperkupa-győztes New England Patriots csapat
stadionjának elnevezésére. A 2000-es évek közepén a márka tovább
folytatta nemzetközi sztársportolók közreműködésével megvalósított
innovatív marketingprogramjait. A Gillette hagyományaihoz hűen a
különféle sportágak támogatása érdekében ma is számos
sportmarketing-programot folytat szerte a világon, melyek közül a
legjelentősebb az olimpiai játékok szponzorálása. A 2012. évi
londoni olimpiai játékok során a Gillette programjában 24 sportoló
működött közre a világ számos országából.
Amit a Procter & Gamble-ről tudni kell
A P&G szerte a világon mintegy 4,8 milliárd embert szolgál ki
márkatermékeivel. A vállalat rendkívül erős termékportfóliójának
megbízható, magas minőségű, piacvezető márkái közt szerepel többek
közt az Ace®, az Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a Bounty®, a
Charmin®, a Crest®, a Dawn®, a Downy®, a Duracell®, a Fairy®, a
Febreze®, a Fusion®, a Gain®, a Gillette®, a Head & Shoulders®, a
Iams®, a Lenor®, a Mach3®, az Olay®, az Oral-B®, a Pampers®, a
Pantene®, a Prestobarba®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks®, a Wella® és
a Whisper®. A P&G mintegy 70 országban képviselteti magát világszerte. A P&G-ről
és termékeiről a legfrissebb információkért kérjük, keresse fel a
http://www.pg.com internetes oldalt.
Amit a Leo Messi Alapítványról tudni kell
A 2007-ben Leo Messi által családja támogatásával létrehozott Leo
Messi Alapítvány célja annak biztosítása, hogy a gyermekeknek a
világ minden táján egyenlő esélye legyen álmaik valóra váltására.
Létrejötte óta az Alapítvány fáradhatatlanul munkálkodik
küldetésének megvalósításán, támogatva azokat a gyermekeket és
serdülőket, akiknek egészsége veszélyben van. Legyen szó akár
nemzeti, akár nemzetközi szintű kezdeményezésekről, az Alapítvány
projektjeinek középpontjában az oktatás és az egészség áll, különös
tekintettel a gyermekrák és a Chagas-kór elleni küzdelemre. "Megvalósítottam azt az álmom, hogy labdarúgó legyek, és szeretném,
ha tudnátok, hogy keményen megküzdöttem azért, hogy elérjem a célom,
és hogy még keményebben kell küzdenem azért, hogy ne veszítsem el
azt, amit eddig elértem. Ezért most szeretném a saját
erőfeszítéseimet és sikereimet arra használni, hogy támogassam a
leginkább rászoruló gyermekeket, mivel nekem nap mint nap új erőt
ad, ha mosolyogni látok egy gyermeket, mert úgy érzi, van számára
remény, vagy ha azt látom, hogy egy gyermek boldognak érzi magát.
Ezért döntöttünk úgy, hogy létrehozzuk a Leo Messi Alapítványt, és
jómagam is folyamatosan küzdök azért, hogy boldoggá tehessem a
gyermekek életét, ugyanolyan lelkesedéssel és odaadással vetve magam
ebbe a munkába, mint amellyel a futballkarrieremet építem." (Leo
Messi) Kapcsolat Ketchum Bettina Garibaldi, +1-917-744-5286 bettina.garibaldi@ketchum.com vagy Gillette James Nunn, +1-617-306-8963 nunn.j.1@pg.com
Forrás: Procter & Gamble
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|