OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 23. kedd
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2014. február 4., kedd 09:23

Lionel Messi lesz a Gillette új nemzetközi márkanagykövete - Messi felfedi "acélos erejét" a Gillette borotvacsalád új, nemzeti színeket viselő különkiadásának piaci bevezetése során (1. rész)
    Barcelona, Spanyolország, 2014. február 4., kedd (Business Wire/OTS) - A Gillette, a világ vezető férfi szépségápolási termékmárkája ma bejelentette, hogy Lionel "Leo" Messi lesz hamaroson induló nemzetközi futballkampányának új reklámarca. A Gillette ugyanakkor partneri megállapodást kötött a Leo Messi Alapítvánnyal a szervezet küldetése megvalósításának támogatására. A Gillette Messi közreműködésével indítja el a márka 'Inner Steel' ('Acélos erő') elnevezésű kampányát, melynek során tiszteleg az előtt a rendkívüli elkötelezettség és kitartás előtt, amelyre a játékosoknak és a szurkolóknak is szüksége van ahhoz, hogy méltón képviseljék országukat, és győzelemhez juttassák csapatukat.

    A Gillette 'Acélos erő' kampányjelmondata a győzelemhez szükséges keménységet, rendíthetetlen kitartást és akaraterőt hivatott érzékeltetni. Azt az elkötelezettséget, amely a játékosokat arra sarkallja, hogy mindig igyekezzenek túlszárnyalni az addigi legjobb teljesítményüket. Ez jellemzi a Gillette márkát is, hiszen ennek köszönhetők az újabb és újabb innovatív megoldások, a termékek kimagasló minősége és hosszú távú sikere. És ez az oka annak is, hogy nemzetközi márkanagykövetével, Messivel vállvetve a Gillette számos neves csapatot és játékost támogat szerte a világon, olyanokat például, mint Joe Hart (Anglia), Thomas Muller (Németország), "Oscar", "Paulinho" és "Lucas" (Brazília), "Chicharito" (Mexikó), "Falcao" (Kolumbia), Sergio "Kun" Aguero (Argentína), Juan Arango (Venezuela), Alexis Alejandro Sánchez "Alex Sánchez" (Chile), Shinji Kagawa (Japán), Ki Sung-Yueng (Dél-Korea) és "Az évszázad labdarúgója" Pele (Brazília), valamint jó néhányat a világ legjobb nemzeti labdarúgócsapatai közül, például a spanyol, argentin, brazil, olasz, mexikói, venezuelai és chilei válogatottat(1).

A Gillette tudatában van annak, hogy a futball nem csak a játékosoknak, hanem a szurkolóknak is erőpróba: odaadást és a csapat vagy az ország iránti rendíthetetlen elkötelezettséget kíván. A pályán és a nézőtéren egyaránt megnyilvánuló 'Acélos erő' tiszteletére a Gillette borotvacsalád új különkiadása különféle nemzeti színekben pompázik. Ezek a borotvák, amelyeknek belsejét szintén 'Acélos erő' jellemzi, kívül pedig a nemzeti színek díszítik, használójukat minden nap arra emlékeztetik, hogy a joggal lehet büszke országa sportolóira.

Az új termék megjelenésének alkalmából 'Trading Places' (#InnerSteel) (Helycsere [Acélos erő]) címmel videóreklám készült Messivel, amelyben Roger Federerrel együtt megtapasztalják, hogy mit jelent a 'mindig a legjobbat nyújtani' mentalitás. A videóban Messi és Federer egy stadion öltözőjében látható - ez az első alkalom, hogy együtt szerepelnek - amint saját világukból egy pillanatra egy másik, képzeletbeli világba, egy másik világhírű sportoló helyébe kerülnek, amikor a különböző országok nemzeti színeit viselő Gillette borotvákat (Gillette Special Edition Country Razors) használják. Minden alkalommal, amikor egy újabb borotvát vesznek kézbe, különleges pillanatot élnek át: szembesülnek azzal, hogy másokban is megvan az övékhez hasonló 'Acélos erő'. A "Trading Places" videót a Youtube.com/GilletteLA internetes címen, illetve ide kattintva tekinthetik meg.

Messi a Gillette-tel való kapcsolatáról a következőket nyilatkozta: "Karrierem során szerencsés voltam, és sikeresen szerepeltem a pályán; de tudom, hogy csak akkor nyújthat valaki igazán jó teljesítményt, ha mindig 100 százalékosan elkötelezett a soron következő feladat megvalósítása iránt, és birtokában van annak a belső erőnek és lelki tűznek, amely arra ösztönzi, hogy minden erejével küzdjön. Minden emberben megvan ez a belső, 'Acélos erő'. A szilárd elkötelezettség, a csapat és az ország iránti odaadás. A Gillette részéről az enyémhez hasonló akaratot és eltökéltséget tapasztalok, amely arra ösztönzi, hogy a legjobb legyen. Tudom, hogy együtt mindenkinek megmutathatjuk, hogy a legjobb teljesítményt akkor lehet nyújtani, ha egyrészt a bennünk rejlő 'Acélos erőre', másrészt a nemzetünk, a szurkolók támogatására támaszkodunk."

A Gillette Global elnökhelyettese, John Mang hozzáfűzte: "Ez egy új kor a Gillette és a futball számára. Nagy várakozással tekintünk Lionel Messi-vel és a világklasszis játékosokkal és csapatokkal való kapcsolatunk elé. Ezek a sportolók tudatosan és elkötelezetten fejlesztik képességeiket, és arra törekednek, hogy tökéletes teljesítményt nyújtsanak a pályán. Ez az oka annak, hogy sportáguk legjobbjai lettek, és az erejük és kitartásuk mindannyiunknak számára példaként szolgál."

A világelső labdarúgó márkanagykövetek és nemzeti válogatottak példájának felmutatásával az 'Acélos erő' kampány során a Gillette a labdarúgás szerelmeseit világszerte arra buzdítja, hogy hozzák a felszínre és aknázzák ki a bennük rejlő 'Acélos erőt', támogatva nemzetük sportolóit, és mindenütt mutassák meg, hogy a Gillette termékeihez hasonlóan, ők is 'Acélos erővel' bírnak, és őket is hajtja a nemzetük iránti elkötelezettség.

Most, amikor a világ labdarúgói az egyik legnagyobb megmérettetésre készülve igyekeznek túlszárnyalni eddigi teljesítményüket, a Gillette szeretné biztosítani, hogy a szurkolók is minden eddiginél odaadóbban támogassák nemzetük sportolóit, és felhívni a figyelmüket arra, hogy milyen nagy szerepet játszhatnak a nemzeti csapat sikerének elérésében. Az 'Acélos erő' kampány üzenete tükrözi azt az elkötelezettséget, amellyel a Gillette már több mint 100 éve arra törekszik, hogy minden nap a legjobbat nyújtsa 800 millió férfi számára.(folyt.)



2014. február 4., kedd 09:24

Lionel Messi lesz a Gillette új nemzetközi márkanagykövete - Messi felfedi "acélos erejét" a Gillette borotvacsalád új, nemzeti színeket viselő különkiadásának piaci bevezetése során (2. rész)
    Barcelona, Spanyolország, 2014. február 4., kedd (Business Wire/OTS) -

    Zárójegyzetek (ii)

(i)A Gillette által támogatott sportolók és csapatok

Játékosok
    - Joe Hart (Anglia): az angol Premier League csoportban játszó Manchester City és az angol labdarúgó-válogatott kapusa. Hartot egymás után 3-szor tüntették ki az Arany kesztyű (Golden Gloves) díjjal a Barclays Premier Ligában. A 2010-11-es évadra visszatért a Manchester City-hez, és elnyerte a legkevesebb gólt kapott kapusnak járó Barclays Aranykesztyű díjat. A 2011-12-es évadban Hart megismételte ezt a mutatványt, és a 2011-12-es Premier League mérkőzések során nagy mértékben hozzájárult ahhoz, hogy a Manchester City megnyerte a bajnokságot, majd a 2012-13-as Premier League évadban harmadszor is megkapta az Aranykesztyű díjat.
    - Thomas Müller (Németország): a Bundesligában szereplő Bayern München és a német labdarúgó-válogatott középpályása és csatára. A 2010-es FIFA-világkupa 'Legjobb fiatal játékosa', aki öt góllal és három gólpasszal elnyerte a labdarúgótorna legeredményesebb játékosának járó Aranycipő díjat.
    - Shinji Kagawa (Japán): az angol Premier League csoportban játszó Manchester United és a japán labdarúgó-válogatott középpályása. 2012-ben az AFC (Ázsiai Labdarúgó-szövetség) az Év legjobb külföldön játszó ázsiai labdarúgójának választotta.
     - Javier Hernández Balcázar "Chicharito" (Mexikó): az angol Premier League csoportban játszó Manchester United és a mexikói labdarúgó-válogatott csatára. 23 éves korában a 2011-es CONCACAF Gold Cup (CONCACAF-aranykupa) tornán szerzett legtöbb (7) góljával a torna legértékesebb játékosának választották.
    - Ki Sung-Yueng (Dél-Korea): a Premier League csoportban szereplő Sunderland és a dél-koreai labdarúgó-válogatott középpályása. 2010-ben a dél-koreai válogatott tagjaként játszott a labdarúgó-világbajnokságon, és 2012-ben tagjai volt a dél-koreai olimpiai csapatnak.
    - Radamel "Falcao" García Zárate (Kolumbia): a La Liga bajnokságban szereplő Atlético de Madrid és a kolumbiai labdarúgó-válogatott csatára. 2012-ben Falcao-t a Globe Soccer a Világ legjobb labdarúgójának választotta, a francia Onze Mondial magazin neki ítélte az 'Onze de Bronze' díjat (Az év legjobb játékosa Európában), az EFE hírügynökség pedig a Trofeo EFE díjjal ismerte el kiváló teljesítményét.
    - "Lucas" Rodrigues Moura da Silva (Brazília): a Ligue 1 bajnokságban szereplő Paris Saint-Germain és a brazil labdarúgó-válogatott támadó középpályása. 2012-ben tagja volt a brazil olimpiai csapatnak.
    - "Oscar" dos Santos Emboaba Júnior (Brazília): a Premier League bajnokságban szereplő Chelsea és a brazil labdarúgó-válogatott középpályása. Oscar a FIFA U-20 világkupa bajnoka.
    - "Paulinho" (Brazil):  a középpályás játékos 2013-ban igazolt a Premier League bajnokságban játszó Tottenham Hotspur-hoz. A brazil labdarúgó-válogatott tagja.
    - Alexis Alejandro Sánchez "Alex Sánchez" (Chile): a La Liga bajnokságban szereplő FC Barcelona és a chilei labdarúgó-válogatott csatára, aki hozzásegítette a chilei válogatottat ahhoz, hogy a 2010-es világkupán bejusson a nyolcaddöntőbe, amely a csapat legjobb eredménye volt az 1962-es bronzérem óta.
    - Sergio "Kun" Aguero (Argentína): a Premier League bajnokságban szereplő Manchester City és az argentínai labdarúgó-válogatott csatára. A 15 éves és 35 napos Kun a legfiatalabb játékos, aki valaha is játszott az argentin első osztályban, és ezzel megdöntötte Diego Maradona 1976-os rekordját, aki tíz nappal 16. születésnapja előtt szerepelt először a válogatott tagjaként.
    - Juan Arango (Venezuela):  a németországi Borussia Mönchengladbach csapatában játszik támadó és szélső középpályásként. Eddig több mint 100 alkalommal viselte a venezuelai válogatott mezét, és egyike annak a néhány venezuelai játékosnak, akik elsőként játszottak valamilyen első osztálybeli csapatban a főbb európai ligabajnokságok során.
    - Pelé (Latin-Amerika): a brazíliai labdarúgót sokan a világ eddigi legjobb jákékosának tartják. Több szervezet, köztük a FIFA és a Nemzetközi Olimpiai Bizottság is az "Évszázad játékosának" választotta.

Támogatott nemzeti válogatott csapatok:
     - Spanyolország: 2010-es FIFA-világkupa győztes; 3-szoros UEFA Európa-bajnok (1964, 2008, 2012); 1992-es nyári olimpiai játékok - aranyérmes
    - Argentína: 2-szeres FIFA-világkupa győztes (1978, 1986); 1992-es FIFA Confederations Cup bajnok; 12-szeres dél-amerikai bajnok (1921, 1925, 1927, 1929, 1937, 1941, 1945, 1946, 1947, 1955, 1957, 1959); 2-szeres Copa América bajnok (1991, 1993); nyári olimpiai játékok - 2-szeres aranyérmes
    - Brazília: 2014-es FIFA-világkupa - vendéglátó ország; 5-szörös FIFA-világkupa-győztes (1958, 1962, 1970, 1994, 2002); 3-szoros FIFA Confederations Cup bajnok (1997, 2005, 2009); 3-szoros dél-amerikai bajnok (1919, 1922, 1949); 5-szörös Copa América bajnok (1989, 1997, 1999, 2004, 2007); 2016-os nyári olimpiai játékok - vendéglátó ország
    - Olaszország: 4-szeres FIFA-világkupa győztes (1934, 1938, 1982, 2006); 1968 UEFA Európa-bajnok; 1936-os nyári olimpiai játékok - aranyérmes
    - Mexikó: 1999 FIFA Confederations Cup bajnok; 9-szeres CONCACAF-aranykupa bajnok (1965, 1971, 1977, 1993, 1996, 1998, 2003, 2009, 2011); 2012-es nyári olimpiai játékok - aranyérmes
    - Chile: 9-szer végzett az első három hely valamelyikén a Copa América bajnokságon
    - Venezuela: versenyben áll a 2014-es Világkupa megrendezéséért
(folyt.)



2014. február 4., kedd 09:26

Lionel Messi lesz a Gillette új nemzetközi márkanagykövete - Messi felfedi "acélos erejét" a Gillette borotvacsalád új, nemzeti színeket viselő különkiadásának piaci bevezetése során (3. rész)
    Barcelona, Spanyolország, 2014. február 4., kedd (Business Wire/OTS) -

    (ii)Amit a Gillette sporttámogatási tevékenységéről tudni kell

Az 1900-es évek elején a Gillette felismerte, milyen érték rejlik abban, ha vásárlói szemében a márka neve élvonalbeli sportokhoz és sportolókhoz kapcsolódik. Ez a felismerés olyan kulcsfontosságú stratégia kidolgozásának alapjául szolgált, amely hozzásegítette a vállalatot a férfi borotválkozási cikkek kategóriájában a világelső pozíció eléréséhez. A Gillette termékei számos amerikai otthonba találtak utat a történelmi jelentőségű Gillette Cavalcade of Sports tévéközvetítéseknek köszönhetően. Az évek során a Gillette számos jelentős amerikai sporteseményt támogatott, köztük bajnoki boxmérkőzéseket, főiskolai futball-kupamérkőzéseket, a Major League Baseball bajnokságot, a PGA Tour®-t és a Kentucky Derby lóversenyt. A Gillette több nemzetközi sporteseményt is szponzorált, ideértve a FIFA-világkupát, a rögbibajnokságot, a Gillette-kupa elnevezésű krikettbajnokságot és a Forma-1-es autóversenyeket. 2002-ben a Gillette bejelentette, hogy megállapodást kötött, melynek értelmében kizárólagos jogot szerzett a Nemzeti Futball Ligában szereplő háromszoros Szuperkupa-győztes New England Patriots csapat stadionjának elnevezésére. A 2000-es évek közepén a márka tovább folytatta nemzetközi sztársportolók közreműködésével megvalósított innovatív marketingprogramjait. A Gillette hagyományaihoz hűen a különféle sportágak támogatása érdekében ma is számos sportmarketing-programot folytat szerte a világon, melyek közül a legjelentősebb az olimpiai játékok szponzorálása. A 2012. évi londoni olimpiai játékok során a Gillette programjában 24 sportoló működött közre a világ számos országából.


Amit a Procter & Gamble-ről tudni kell

A P&G szerte a világon mintegy 4,8 milliárd embert szolgál ki márkatermékeivel. A vállalat rendkívül erős termékportfóliójának megbízható, magas minőségű, piacvezető márkái közt szerepel többek közt az Ace®, az Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a Bounty®, a Charmin®, a Crest®, a Dawn®, a Downy®, a Duracell®, a Fairy®, a Febreze®, a Fusion®, a Gain®, a Gillette®, a Head & Shoulders®, a Iams®, a Lenor®, a Mach3®, az Olay®, az Oral-B®, a Pampers®, a Pantene®, a Prestobarba®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks®, a Wella® és a Whisper®.
A P&G mintegy 70 országban képviselteti magát világszerte. A P&G-ről és termékeiről a legfrissebb információkért kérjük, keresse fel a http://www.pg.com internetes oldalt.


Amit a Leo Messi Alapítványról tudni kell

A 2007-ben Leo Messi által családja támogatásával létrehozott Leo Messi Alapítvány célja annak biztosítása, hogy a gyermekeknek a világ minden táján egyenlő esélye legyen álmaik valóra váltására. Létrejötte óta az Alapítvány fáradhatatlanul munkálkodik küldetésének megvalósításán, támogatva azokat a gyermekeket és serdülőket, akiknek egészsége veszélyben van. Legyen szó akár nemzeti, akár nemzetközi szintű kezdeményezésekről, az Alapítvány projektjeinek középpontjában az oktatás és az egészség áll, különös tekintettel a gyermekrák és a Chagas-kór elleni küzdelemre.
"Megvalósítottam azt az álmom, hogy labdarúgó legyek, és szeretném, ha tudnátok, hogy keményen megküzdöttem azért, hogy elérjem a célom, és hogy még keményebben kell küzdenem azért, hogy ne veszítsem el azt, amit eddig elértem. Ezért most szeretném a saját erőfeszítéseimet és sikereimet arra használni, hogy támogassam a leginkább rászoruló gyermekeket, mivel nekem nap mint nap új erőt ad, ha mosolyogni látok egy gyermeket, mert úgy érzi, van számára remény, vagy ha azt látom, hogy egy gyermek boldognak érzi magát. Ezért döntöttünk úgy, hogy létrehozzuk a Leo Messi Alapítványt, és jómagam is folyamatosan küzdök azért, hogy boldoggá tehessem a gyermekek életét, ugyanolyan lelkesedéssel és odaadással vetve magam ebbe a munkába, mint amellyel a futballkarrieremet építem." (Leo Messi)

Kapcsolat
Ketchum
Bettina Garibaldi, +1-917-744-5286
bettina.garibaldi@ketchum.com
vagy
Gillette
James Nunn, +1-617-306-8963
nunn.j.1@pg.com


Forrás: Procter & Gamble


E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

      Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
      Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
      Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.