Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2013. október 29., kedd 10:33 |
Az "Egy Olimpikon felnevelése" sorozat az édesanyák előtt tiszteleg azzal, hogy az ő szemszögükből mutatja be a világklasszis sportolók által az olimpiai győzelemig megtett utat (1. rész) |
|
Cincinnati, 2013. október 29., kedd (Business Wire/OTS) - A Procter
& Gamble márkák összefogásával készült, "Egy Olimpikon felnevelése"
címet viselő 28 részes sorozat első filmjének bemutatásával útjára
indul a 2014-es Szocsiban megrendezésre kerülő Téli Olimpiai Játékok
támogatását célzó "Köszi, Anyu!" Procter & Gamble kampány. |
Az Olimpiai Játékok nemzetközi támogatója, a Procter & Gamble
(NYSE: PG) az "Egy Olimpikon felnevelése" című filmsorozat első
részének bemutatásával ma útjára indította a vállalat "Köszi, Anyu"
(Thank You Mom) kampányát. A filmben olyan sportolók szerepelnek,
mint az amerikai Lindsey Vonn (az Olay® képviseletében), a
németországi Felix Neureuther és a hollandiai Sven Kramer (a
Gillette® képviseletében), valamint az oroszországi sportoló, Jelena
Ilinykh (a Pantene® képviseletében).
A szerte a világon több mint 15 P&G márka, többek közt a
Pampers®, a Head & Shoulders® és a COVERGIRL® támogatásával
létrehozott "Köszi, Anyu!" kampány elindításával kezdetét veszi a
2014-es szocsi Olimpiai Játékokig hátralévő 100-napos
visszaszámlálás időszaka.
"A P&G márkák sajátosan értelmezik az olimpiai támogatói szerep
mibenlétét" - mesélte Marc Pritchard, a P&G nemzetközi
márkaépítésért felelős vezetője. "Márkáink nem csak a célvonalnál
vannak jelen, hanem részesei annak a mindennapos küzdelemnek is,
amelyet a sportolók gyermekkoruktól, édesanyjuk támogatásával
folytatnak azért, hogy eljuthassanak az Olimpiára. Ez az oka annak,
hogy ha egy P&G márka vállalja egy sportoló támogatását, igyekszik
meghálálni a sportoló édesanyjának is a segítséget, hiszen nagyrészt
ennek köszönhető, hogy a sportolóból olimpikon lesz."
A P&G 2014-es kampánya Szocsiban a P&G ikonikus márkáinak
támogatásával, a nevükkel fémjelzett különleges programok sorozatán
keresztül valósul meg:
- A P&G Szépségápolási kampánya arra ösztönzi a nőket, hogy idén
'Legyenek télen is csodálatosak'. Az Olay márkát a kampány során
ennek a jelmondatnak a jegyében az alpesi sízés amerikai olimpiai
bajnoka, LINDSEY VONN képviseli.
- A Gillette az orosz jégkorongozó ALEXANDER OVECSKIN és az olimpiai
aranyérmes holland gyorskorcsolyázó SVEN KRAMER támogatásával arra
bátorítja a férfiakat világszerte, hogy 'Hozzák felszínre a bennük
rejlő acélos erőt'. - A Pantene és a műkorcsolya aranyéremre esélyes oroszországi JELENA
ILINYKH bebizonyítják, hogy a hajunk képes ellenállni a téli
időjárás viszontagságainak, képes 'Legyőzni a telet, és csillogni!'
- A Head & Shoulders és képviselője, az orosz jéghoki játékos
JEVGENYIJ MALKIN az Önbizalom fontosságát hangsúlyozzák, melyhez
hozzájárulhat, ha sikerül megszabadulnunk a korpától.
- A Bounty® tudja, hogy ha az ember sportolót nevel, akkor nem árt,
ha nem fél attól, hogy valami kiömlik vagy szétkenődik, hiszen egy
leendő olimpikon nem figyelhet mindenre! Ezt üzeni mindenkinek 'Hadd
legyen maszatos' elnevezésű kampányában, amelyet az amerikai
jégkorongcsapat csatára, az olimpiai bajnok JULIE CHU támogatásával
folytat. - A Blend-a-Med® és a Crest® kampányában az éremesélyes orosz
jégtáncos ALENA LEONOVA és az amerikai olimpiai bajnok műkorcsolyázó
EVAN LYSACEK hangsúlyozzák annak fontosságát, hogy ha ki akarunk
tűnni, 'Készen kell állni a reflektorfényre'.
"Az édesanyám támogatása nélkül soha nem lettem volna az a
sportoló, aki ma vagyok" - vallotta be az olimpiai aranyérmes
holland gyorskorcsolyázó Sven Kramer. "Ezért nagyon büszke vagyok
arra, hogy a Gillette-et képviselhetem, és nem pusztán azért, mert a
Gillette-ről a magas szintű teljesítmény jut az ember eszébe, hanem
azért is, amiért olyan tisztelettel övezték az édesanyámat."
Az olimpiai aranyérmes amerikai Lindsey Vonn a következőket
fűzte hozzá: "Nagyon izgatott vagyok, hogy részese lehetek a P&G
"Köszi, Anyu!" programjának, amelynek során a világ legnagyobb
sportolóinak társaságát élvezhetem, akiket a P&G és a világ
legnevesebb márkái támogatnak. Az edzéseken és a versenyeken
szembeszállunk az elemekkel. Síelőként a bőröm a legszélsőségesebb
téli időjárási viszonyoknak van kitéve, és én feltétlenül bízom az
Olay-ban, amely segít megőrizni a bőröm egészségét."(folyt.)
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
2013. október 29., kedd 10:40 |
Az "Egy Olimpikon felnevelése" sorozat az édesanyák előtt tiszteleg azzal, hogy az ő szemszögükből mutatja be a világklasszis sportolók által az olimpiai győzelemig megtett utat (2. rész) |
|
Cincinnati, 2013. október 29., kedd (Business Wire/OTS) - |
Az "Egy Olimpikon felnevelése" sorozatban a P&G tiszteletét
fejezi ki a világ minden sportolójának édesanyja iránt, bemutatva
azokat a mindennapos erőfeszítéseket, amelyeket az anyák
gyermekeikért tesznek. A sorozat mindenki számára közel hozza azt a
feltétel nélküli szeretetet, amellyel a gyermek első sikeres
lépésétől az első kudarcig és azon túl az anyák támogatják
csemetéiket, bármi is történjen. Az "Egy Olimpikon felnevelése"
sorozatban szereplő további sportolók közt van Tessa Virtue és Scott
Moir kanadai olimpiai bajnok műkorcsolyázók, akiket a P&G
szépségápolási márkái, a Pantene és az Olay szponzorálnak, a Bounty
által támogatott amerikai Julie Chu, és a Venus® támogatásával
versenyző orosz jégtáncos, Jekatyerina Bobrova.
"A Pampers-től a Crest-ig és az Ariel-ig minden márkánk célja
az, hogy segítsen az anyák és családjaik szolgálatában" - fejtette
ki Pritchard. "Ezért amikor látjuk azt a határozottságot,
elkötelezettséget és kitartást, amelynek köszönhetően egy sportoló
eljut az Olimpiára, látjuk mögötte az anyát is, aki megtanította
mindezeket a gyermekének. Ez az oka annak, hogy márkáink nem pusztán
a sportolókat támogatják, hanem a sportolók mögött álló édesanyákat
is."
Az "Egy Olimpikon felnevelése" sorozat első részei a következő
internetes címen tekinthetők meg: P&G Raising an Olympian
A P&G erőfeszítéseinek részeként, melyek arra irányulnak, hogy
az anyáknak szerte a világon a legjobbat tudják adni mindenből, a
"Köszi, Anyu!" kampány számos médián keresztül és különféle
üzletekben folyó akciók révén jut el az anyákhoz. Szerte a világon
két millió kiskereskedelmi árusítóhelyen lesznek a pénztárak
melletti polcokon és a kirakatokban láthatók, illetve
megvásárolhatók az Olimpiai Játékokhoz kapcsolódó csomagolású P&G
márkatermékek.
További információkért keresse fel a
www.image.net/pgolympicgames internetes oldalt, ahol a P&G "Köszi,
Anyu!" kampányáról megtalálhatja a legfrissebb híreket és
legrészletesebb információkat, valamint fényképeket és videófilmeket
is.
Amit a P&G-ről tudni kell...
A P&G P&G világszerte mintegy 4,8 milliárd embert szolgál számos
márkás termékével. A vállalat magas minőségű, megbízható, vezető
márkákat felölelő termékportfoliójában megtalálható többek közt az
Ace®, az Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a Bounty®, a Charmin®, a
Crest®, a Dawn®, a Downy®, a Duracell®, a Fairy®, a Febreze®, a
Fusion®, a Gain®, a Gillette®, a Head & Shoulders®, a Iams®, a
Lenor®, a Mach3®, az Olay®, az Oral-B®, a Pampers®, a Pantene®, a
Prestobarba®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks®, a Wella® és a Whisper®.
A P&G-hez tartozó vállalatok mintegy 70 országban működnek szerte a
világon. A P&G-ről és márkáiról a legfrissebb hírekért és
információkért kérjük, keresse fel a http://www.pg.com internetes
oldalt. Fényképek/Multimédia galéria a következő internetes címen áll
rendelkezésre:
http://www.businesswire.com/multimedia/home/20131028005887/en/
Kapcsolat: P&G Jeannie Tharrington, +1-513-698-4607 tharrington.jm@pg.com VAGY MMK Tamara Jacobs, +1-770-971-0677 tamara.jacobs@ketchum.com
Forrás: Procter & Gamble
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|