OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 20. szombat
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2013. október 29., kedd 10:33

Az "Egy Olimpikon felnevelése" sorozat az édesanyák előtt tiszteleg azzal, hogy az ő szemszögükből mutatja be a világklasszis sportolók által az olimpiai győzelemig megtett utat (1. rész)
    Cincinnati, 2013. október 29., kedd (Business Wire/OTS) - A Procter & Gamble márkák összefogásával készült, "Egy Olimpikon felnevelése" címet viselő 28 részes sorozat első filmjének bemutatásával útjára indul a 2014-es Szocsiban megrendezésre kerülő Téli Olimpiai Játékok támogatását célzó "Köszi, Anyu!" Procter & Gamble kampány.

    Az Olimpiai Játékok nemzetközi támogatója, a Procter & Gamble (NYSE: PG) az "Egy Olimpikon felnevelése" című filmsorozat első részének bemutatásával ma útjára indította a vállalat "Köszi, Anyu" (Thank You Mom) kampányát. A filmben olyan sportolók szerepelnek, mint az amerikai Lindsey Vonn (az Olay® képviseletében), a németországi Felix Neureuther és a hollandiai Sven Kramer (a Gillette® képviseletében), valamint az oroszországi sportoló, Jelena Ilinykh (a Pantene® képviseletében).

    A szerte a világon több mint 15 P&G márka, többek közt a Pampers®, a Head & Shoulders® és a COVERGIRL® támogatásával létrehozott "Köszi, Anyu!" kampány elindításával kezdetét veszi a 2014-es szocsi Olimpiai Játékokig hátralévő 100-napos visszaszámlálás időszaka.

    "A P&G márkák sajátosan értelmezik az olimpiai támogatói szerep mibenlétét" - mesélte Marc Pritchard, a P&G nemzetközi márkaépítésért felelős vezetője. "Márkáink nem csak a célvonalnál vannak jelen, hanem részesei annak a mindennapos küzdelemnek is, amelyet a sportolók gyermekkoruktól, édesanyjuk támogatásával folytatnak azért, hogy eljuthassanak az Olimpiára. Ez az oka annak, hogy ha egy P&G márka vállalja egy sportoló támogatását, igyekszik meghálálni a sportoló édesanyjának is a segítséget, hiszen nagyrészt ennek köszönhető, hogy a sportolóból olimpikon lesz."

    A P&G 2014-es kampánya Szocsiban a P&G ikonikus márkáinak támogatásával, a nevükkel fémjelzett különleges programok sorozatán keresztül valósul meg:

- A P&G Szépségápolási kampánya arra ösztönzi a nőket, hogy idén 'Legyenek télen is csodálatosak'. Az Olay márkát a kampány során ennek a jelmondatnak a jegyében az alpesi sízés amerikai olimpiai bajnoka, LINDSEY VONN képviseli.

- A Gillette az orosz jégkorongozó ALEXANDER OVECSKIN és az olimpiai aranyérmes holland gyorskorcsolyázó SVEN KRAMER támogatásával arra bátorítja a férfiakat világszerte, hogy 'Hozzák felszínre a bennük rejlő acélos erőt'.

- A Pantene és a műkorcsolya aranyéremre esélyes oroszországi JELENA ILINYKH bebizonyítják, hogy a hajunk képes ellenállni a téli időjárás viszontagságainak, képes 'Legyőzni a telet, és csillogni!'

- A Head & Shoulders és képviselője, az orosz jéghoki játékos JEVGENYIJ MALKIN az Önbizalom fontosságát hangsúlyozzák, melyhez hozzájárulhat, ha sikerül megszabadulnunk a korpától.

- A Bounty® tudja, hogy ha az ember sportolót nevel, akkor nem árt, ha nem fél attól, hogy valami kiömlik vagy szétkenődik, hiszen egy leendő olimpikon nem figyelhet mindenre! Ezt üzeni mindenkinek 'Hadd legyen maszatos' elnevezésű kampányában, amelyet az amerikai jégkorongcsapat csatára, az olimpiai bajnok JULIE CHU támogatásával folytat.

- A Blend-a-Med® és a Crest® kampányában az éremesélyes orosz jégtáncos ALENA LEONOVA és az amerikai olimpiai bajnok műkorcsolyázó EVAN LYSACEK hangsúlyozzák annak fontosságát, hogy ha ki akarunk tűnni, 'Készen kell állni a reflektorfényre'.

    "Az édesanyám támogatása nélkül soha nem lettem volna az a sportoló, aki ma vagyok" - vallotta be az olimpiai aranyérmes holland gyorskorcsolyázó Sven Kramer. "Ezért nagyon büszke vagyok arra, hogy a Gillette-et képviselhetem, és nem pusztán azért, mert a Gillette-ről a magas szintű teljesítmény jut az ember eszébe, hanem azért is, amiért olyan tisztelettel övezték az édesanyámat."

    Az olimpiai aranyérmes amerikai Lindsey Vonn a következőket fűzte hozzá: "Nagyon izgatott vagyok, hogy részese lehetek a P&G "Köszi, Anyu!" programjának, amelynek során a világ legnagyobb sportolóinak társaságát élvezhetem, akiket a P&G és a világ legnevesebb márkái támogatnak. Az edzéseken és a versenyeken szembeszállunk az elemekkel. Síelőként a bőröm a legszélsőségesebb téli időjárási viszonyoknak van kitéve, és én feltétlenül bízom az Olay-ban, amely segít megőrizni a bőröm egészségét."(folyt.)

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.  

-------------------------------------------------------------------

      Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
      Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
      Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.



2013. október 29., kedd 10:40

Az "Egy Olimpikon felnevelése" sorozat az édesanyák előtt tiszteleg azzal, hogy az ő szemszögükből mutatja be a világklasszis sportolók által az olimpiai győzelemig megtett utat (2. rész)
    Cincinnati, 2013. október 29., kedd (Business Wire/OTS) -

    Az "Egy Olimpikon felnevelése" sorozatban a P&G tiszteletét fejezi ki a világ minden sportolójának édesanyja iránt, bemutatva azokat a mindennapos erőfeszítéseket, amelyeket az anyák gyermekeikért tesznek. A sorozat mindenki számára közel hozza azt a feltétel nélküli szeretetet, amellyel a gyermek első sikeres lépésétől az első kudarcig és azon túl az anyák támogatják csemetéiket, bármi is történjen. Az "Egy Olimpikon felnevelése" sorozatban szereplő további sportolók közt van Tessa Virtue és Scott Moir kanadai olimpiai bajnok műkorcsolyázók, akiket a P&G szépségápolási márkái, a Pantene és az Olay szponzorálnak, a Bounty által támogatott amerikai Julie Chu, és a Venus® támogatásával versenyző orosz jégtáncos, Jekatyerina Bobrova.

    "A Pampers-től a Crest-ig és az Ariel-ig minden márkánk célja az, hogy segítsen az anyák és családjaik szolgálatában" - fejtette ki Pritchard. "Ezért amikor látjuk azt a határozottságot, elkötelezettséget és kitartást, amelynek köszönhetően egy sportoló eljut az Olimpiára, látjuk mögötte az anyát is, aki megtanította mindezeket a gyermekének. Ez az oka annak, hogy márkáink nem pusztán a sportolókat támogatják, hanem a sportolók mögött álló édesanyákat is."

    Az "Egy Olimpikon felnevelése" sorozat első részei a következő internetes címen tekinthetők meg: P&G Raising an Olympian

    A P&G erőfeszítéseinek részeként, melyek arra irányulnak, hogy az anyáknak szerte a világon a legjobbat tudják adni mindenből, a "Köszi, Anyu!" kampány számos médián keresztül és különféle üzletekben folyó akciók révén jut el az anyákhoz. Szerte a világon két millió kiskereskedelmi árusítóhelyen lesznek a pénztárak melletti polcokon és a kirakatokban láthatók, illetve megvásárolhatók az Olimpiai Játékokhoz kapcsolódó csomagolású P&G márkatermékek.

    További információkért keresse fel a www.image.net/pgolympicgames internetes oldalt, ahol a P&G "Köszi, Anyu!" kampányáról megtalálhatja a legfrissebb híreket és legrészletesebb információkat, valamint fényképeket és videófilmeket is.

Amit a P&G-ről tudni kell...

    A P&G P&G világszerte mintegy 4,8 milliárd embert szolgál számos márkás termékével. A vállalat magas minőségű, megbízható, vezető márkákat felölelő termékportfoliójában megtalálható többek közt az Ace®, az Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a Bounty®, a Charmin®, a Crest®, a Dawn®, a Downy®, a Duracell®, a Fairy®, a Febreze®, a Fusion®, a Gain®, a Gillette®, a Head & Shoulders®, a Iams®, a Lenor®, a Mach3®, az Olay®, az Oral-B®, a Pampers®, a Pantene®, a Prestobarba®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks®, a Wella® és a Whisper®. A P&G-hez tartozó vállalatok mintegy 70 országban működnek szerte a világon. A P&G-ről és márkáiról a legfrissebb hírekért és információkért kérjük, keresse fel a http://www.pg.com internetes oldalt.

Fényképek/Multimédia galéria a következő internetes címen áll rendelkezésre: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20131028005887/en/

Kapcsolat:
P&G
Jeannie Tharrington, +1-513-698-4607
tharrington.jm@pg.com
VAGY
MMK
Tamara Jacobs, +1-770-971-0677
tamara.jacobs@ketchum.com

Forrás: Procter & Gamble


E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.  

-------------------------------------------------------------------

      Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
      Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
      Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.