OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 25. csütörtök
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2013. október 24., csütörtök 10:12

A Yum! Brands bejelentette 40.000. KFC éttermének megnyitását az indiai Goa-ban - a folyamatosan növekedő cég piacvezető a feltörekvő piacokon (1. rész)
    Louisville, Kentucky állam és Goa, India, 2013. október 24., csütörtök (Business Wire/OTS) - 2015-re Indiában több mint 1.000 étterem lesz mintegy 100 városban/A Yum! és franchise partnerei tervei szerint 2020-ra 10 milliárd USA dollárt fektetnek be a feltörekvő piacokon

    A Yum! Brands (NYSE: YUM), a világ vezető étteremüzemeltető cége, bejelentette 40.000. éttermének megnyitását az indiai Goa-ban. A kiemelt KFC étterem megnyitása is rávilágít a gyorsan növekedő cég feltörekvő piacokon betöltött piacvezető szerepére. Indiában 2015-re a rendszerértékesítési bevételek (ideértve a vállalat saját éttermeit és a franchise-rendszerben működő éttermeket is) várhatóan elérik az 1 milliárd USA dollárt. Addigra az étteremüzemeltető cégnek már több mint 1.000 KFC, Pizza Hut és Taco Bell üzlete működik majd mintegy 100 városban.

A Yum! Brands a feltörekvő piacokon világszerte vezető szerepet tölt be: éttermeinek száma megközelítőleg kétszer annyi, mint a legerősebb versenytársa által üzemeltetett éttermek száma. A cég a nemzetközi fejlesztések terén is az első helyen áll, hiszen az USA-n kívül naponta több, mint öt új éttermet nyit, és a feltörekvő piacokon ez évre tervezett 1450 étteremnyitással minden eddigi rekordot túlszárnyal. A feltörekvő piacok rendkívüli növekedési lehetőséget jelentenek a vállalat számára.

"A további növekedést tervező franchise partnereinkkel együttműködésben a Yum! Brands 2020-ra 10 milliárd USA dollárt szeretne beruházni, és több mint 20.000 éttermet kíván üzemeltetni a feltörekvő piacokon" - fejtette ki David Novak, a Yum! Brands elnök-vezérigazgatója. "A globális növekedési lehetőségek kihasználása szempontjából még csak gyerekcipőben járunk, hiszen az első 10 feltörekvő piacon mindössze 2 étterem jut egy millió lakosra, míg ugyanez a szám az USA-ban 58 étterem. India a világon a legjelentősebb fejlődő piaci lehetőséget képviselő ország, így cégünk nagy örömmel üdvözölte 40.000-ik indiai éttermének megnyitását."

India a Yum! Brands kulcsfontosságú célpontja a feltörekvő piacok közt. Az országban rendkívül gyorsan nő a középosztály, és a több mint 1,2 milliárd fiatal lakos 65 százaléka 35 évesnél fiatalabb. A prognózisok szerint 2030-ra India rendelkezik majd a legnagyobb fizetőképes fogyasztói réteggel a világon. Ugyanakkor Indiában virágzik a kiskereskedelem és az ország a világon a hatodik legnagyobb baromfifogyasztó. A becslések szerint az 'étteremlátogatásból' származó bevétel mintegy 94 milliárd USA dollár, és ennek mindössze két százaléka a nemzeti és nemzetközi kiskereskedelmi étteremlánc-márkák forgalma.

Niren Chaudhary, a Yum! Restaurants India elnöke a következőket nyilatkozta: "Az országban elért növekedésünk sikeres márkaépítési stratégiánknak tudható be, amelynek alapja a kiemelkedő minőségű kiszolgálás, az I-es és II-es fejlettségi szintű városok magas lefedettségi rátája, a helyi ízléshez igazított menük és a hozzáértő, sokszínű munkaerő. Üzleti tevékenységünk bővítésével párhuzamosan a helyi közösségeket is támogatjuk befektetéseinkkel, hiszen célunk az, hogy pozitív hatást gyakoroljunk sok millió ember életére. Indiai üzletágunk szinte hihetetlen fejlődést mutatott fel, megalapozva a növekedést azokon az ehhez hasonló feltörekvő piacokon, ahol a fizetőképes fogyasztói réteg várhatóan megduplázódik az elkövetkező öt évben. Ugyanakkor az indiai piacon továbbra is erőteljes fejlődésre számítunk, és alig várjuk, hogy valamikor 2015-ben megnyithassuk az 1.000-ik éttermünket."

A legújabb, kiemelt KFC étterem az India nyugati partvidékén található Goa városában nyitotta meg kapuit. Az étterem központi témája a 'Lélek, szellem és szív' a KFC márka alapvető értékeit tükrözi: a LÉLEK a KFC nagyszerű ízek és magas minőség biztosítása iránti lelkes elkötelezettségét szimbolizálja, amely az étterem jelmondatában is megfogalmazódik: Ízletes, világhírű, eredeti recept szerint mindig frissen készített termékek húsevők és 100%-ban vegetáriánus termékek vegetáriánusok számára; a SZELLEM az éttermi étkezés örömét, a remek hangulatot jelenti, amelyet megoszthatunk barátainkkal és családtagjainkkal; és végül a SZÍV a cégnek azt a hitét jelképezi, hogy érdemes segíteni, támogatni a közösséget, amelyben működik. A 370 négyzetméter területű étteremben akár 130 vendég is kényelmesen étkezhet.

A KFC a leggyorsabban növekvő gyorsétterem-márka Indiában, amely az elmúlt öt év során megháromszorozta egységeinek számát: ma 296 KFC étterem működik az országban. A Pizza Hut-ot már hetedik éve választják a vendégek a legmegbízhatóbb ételszolgáltató márkának. A márka indiai láncának jelmondatához ('Nem pusztán pizza') hűen az országban jelenleg 181 megfizethető árú ételeket kínáló, kényelmes étterem és 132 ételrendeléseket teljesítő (házhoz szállító) egység működik. A Taco Bell, a Yum! Brands harmadik nemzetközi márkája és a mexikói ételek kategóriájában globális vezető szerepet betöltő étteremhálózat első indiai egységét 2010-ben nyitotta meg Bangalore-ban, ahol ma már négy étterme működik.

A 'Növekedés és szolgálat' jelmondatot követő Yum! India dolgozói hisznek abban, hogy támogatni kell a közösséget, amelyben a cég működik, pozitív befolyást gyakorolva a vendégek, üzletfelek, franchise partnerek és családjaik életére. A Yum! India résztvevője a cég nemzetközi World Hunger Relief (Nemzetközi program az éhezés leküzdéséért) elnevezésű kezdeményezésének, és saját közösségtámogató programjaként fogyatékkal élő (hallássérült és beszédfogyatékos) munkavállalók foglalkoztatására vállalkozott.(folyt.)



2013. október 24., csütörtök 10:13

A Yum! Brands bejelentette 40.000. KFC éttermének megnyitását az indiai Goa-ban - a folyamatosan növekedő cég piacvezető a feltörekvő piacokon (2. rész)
    Louisville, Kentucky állam és Goa, India, 2013. október 24., csütörtök (Business Wire/OTS) -

    A Yum! Brands 2007-ben útjára indított, több mint 130 országra és területre kiterjedő, és mintegy 40.000 KFC, Pizza Hut és Taco Bell étterem, illetve azok 1,5 millió alkalmazottja részvételével folyó World Hunger Relief programjának célja az emberek figyelmének felhívása az éhezés elleni harc, az önkéntes segítség fontosságára, valamint adománygyűjtés az Egyesült Nemzetek Világélelmezési Programja (World Food Programmme [WFP]) és az éhezés leküzdéséért harcoló más segélyszervezetek számára. Az elmúlt évek során a  World Hunger Relief programnak köszönhetően mintegy 150 millió USA dollár gyűlt össze, amelyből több mint 600 millió étkezést finanszíroztak, éhes nők és gyermekek számára biztosítva ennivalót szerte a világon. Foglalkoztatási programja keretében a Yum! Restaurants India 20, fogyatékkal élő munkavállalók számára alkalmas munkaterülettel rendelkező KFC egységet alakított ki, ahol a hallássérült és beszédfogyatékos foglalkoztatottak a teljes alkalmazotti gárda mintegy 67 százalékát teszik ki. A program 2008-ban indult, és már több mint öt éve nagy sikerrel folyik. 2015-re a Yum! India tervei szerint a fogyatékkal élő alkalmazottak száma eléri az 1.000-et, a különleges kialakítású egységek száma pedig az 50-et.


Amit a Yum! Brands-ről tudni kell

A Yum! Brands, Inc., amelynek székhelye Louisville-ben, Kentucky államban található, 40.000 étteremmel rendelkezik mintegy 130 országban és régióban. A vállalat étteremmárkái - a KFC, a Pizza Hut és a Taco Bell - vezető nemzetközi éttermek a csirkéből készül ételek, a pizza és a mexikói ételek kategóriájában. Az Amerikai Egyesült Államokon kívül a Yum! Brands naponta több mint öt új éttermet nyitott, amely vezető szerepet biztosít számára a kiskereskedelmi fejlesztések terén. A Yum! a 2012-ben elért több mint 13 milliárd USA dollárt meghaladó árbevétele alapján a Fortune Magazin 500 céget tartalmazó listáján a 201. helyen áll, és 2013-ban a Corporate Responsibility Magazine a társadalmi felelősségvállalás terén az első 100 vállalat közé sorolta.

Fényképek/Multimédia galéria az alábbi internetes címen áll rendelkezésre: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20131022006099/en/

Kapcsolat:
Yum! Brands, Inc.
Virginia Ferguson, 502-874-8200

Forrás: Yum! Brands, Inc.



E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.  

-------------------------------------------------------------------

      Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
      Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
      Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.