Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2013. október 24., csütörtök 10:12 |
A Yum! Brands bejelentette 40.000. KFC éttermének megnyitását az indiai Goa-ban - a folyamatosan növekedő cég piacvezető a feltörekvő piacokon (1. rész) |
|
Louisville, Kentucky állam és Goa, India, 2013. október 24.,
csütörtök (Business Wire/OTS) - 2015-re Indiában több mint 1.000
étterem lesz mintegy 100 városban/A Yum! és franchise partnerei
tervei szerint 2020-ra 10 milliárd USA dollárt fektetnek be a
feltörekvő piacokon |
A Yum! Brands (NYSE: YUM), a világ vezető étteremüzemeltető cége,
bejelentette 40.000. éttermének megnyitását az indiai Goa-ban. A
kiemelt KFC étterem megnyitása is rávilágít a gyorsan növekedő cég
feltörekvő piacokon betöltött piacvezető szerepére. Indiában 2015-re
a rendszerértékesítési bevételek (ideértve a vállalat saját
éttermeit és a franchise-rendszerben működő éttermeket is) várhatóan
elérik az 1 milliárd USA dollárt. Addigra az étteremüzemeltető
cégnek már több mint 1.000 KFC, Pizza Hut és Taco Bell üzlete
működik majd mintegy 100 városban.
A Yum! Brands a feltörekvő piacokon világszerte vezető szerepet tölt
be: éttermeinek száma megközelítőleg kétszer annyi, mint a
legerősebb versenytársa által üzemeltetett éttermek száma. A cég a
nemzetközi fejlesztések terén is az első helyen áll, hiszen az USA-n
kívül naponta több, mint öt új éttermet nyit, és a feltörekvő
piacokon ez évre tervezett 1450 étteremnyitással minden eddigi
rekordot túlszárnyal. A feltörekvő piacok rendkívüli növekedési
lehetőséget jelentenek a vállalat számára.
"A további növekedést tervező franchise partnereinkkel
együttműködésben a Yum! Brands 2020-ra 10 milliárd USA dollárt
szeretne beruházni, és több mint 20.000 éttermet kíván üzemeltetni a
feltörekvő piacokon" - fejtette ki David Novak, a Yum! Brands
elnök-vezérigazgatója. "A globális növekedési lehetőségek
kihasználása szempontjából még csak gyerekcipőben járunk, hiszen az
első 10 feltörekvő piacon mindössze 2 étterem jut egy millió
lakosra, míg ugyanez a szám az USA-ban 58 étterem. India a világon a
legjelentősebb fejlődő piaci lehetőséget képviselő ország, így
cégünk nagy örömmel üdvözölte 40.000-ik indiai éttermének
megnyitását."
India a Yum! Brands kulcsfontosságú célpontja a feltörekvő piacok
közt. Az országban rendkívül gyorsan nő a középosztály, és a több
mint 1,2 milliárd fiatal lakos 65 százaléka 35 évesnél fiatalabb. A
prognózisok szerint 2030-ra India rendelkezik majd a legnagyobb
fizetőképes fogyasztói réteggel a világon. Ugyanakkor Indiában
virágzik a kiskereskedelem és az ország a világon a hatodik
legnagyobb baromfifogyasztó. A becslések szerint az
'étteremlátogatásból' származó bevétel mintegy 94 milliárd USA
dollár, és ennek mindössze két százaléka a nemzeti és nemzetközi
kiskereskedelmi étteremlánc-márkák forgalma.
Niren Chaudhary, a Yum! Restaurants India elnöke a következőket
nyilatkozta: "Az országban elért növekedésünk sikeres márkaépítési
stratégiánknak tudható be, amelynek alapja a kiemelkedő minőségű
kiszolgálás, az I-es és II-es fejlettségi szintű városok magas
lefedettségi rátája, a helyi ízléshez igazított menük és a
hozzáértő, sokszínű munkaerő. Üzleti tevékenységünk bővítésével
párhuzamosan a helyi közösségeket is támogatjuk befektetéseinkkel,
hiszen célunk az, hogy pozitív hatást gyakoroljunk sok millió ember
életére. Indiai üzletágunk szinte hihetetlen fejlődést mutatott fel,
megalapozva a növekedést azokon az ehhez hasonló feltörekvő
piacokon, ahol a fizetőképes fogyasztói réteg várhatóan
megduplázódik az elkövetkező öt évben. Ugyanakkor az indiai piacon
továbbra is erőteljes fejlődésre számítunk, és alig várjuk, hogy
valamikor 2015-ben megnyithassuk az 1.000-ik éttermünket."
A legújabb, kiemelt KFC étterem az India nyugati partvidékén
található Goa városában nyitotta meg kapuit. Az étterem központi
témája a 'Lélek, szellem és szív' a KFC márka alapvető értékeit
tükrözi: a LÉLEK a KFC nagyszerű ízek és magas minőség biztosítása
iránti lelkes elkötelezettségét szimbolizálja, amely az étterem
jelmondatában is megfogalmazódik: Ízletes, világhírű, eredeti recept
szerint mindig frissen készített termékek húsevők és 100%-ban
vegetáriánus termékek vegetáriánusok számára; a SZELLEM az éttermi
étkezés örömét, a remek hangulatot jelenti, amelyet megoszthatunk
barátainkkal és családtagjainkkal; és végül a SZÍV a cégnek azt a
hitét jelképezi, hogy érdemes segíteni, támogatni a közösséget,
amelyben működik. A 370 négyzetméter területű étteremben akár 130
vendég is kényelmesen étkezhet.
A KFC a leggyorsabban növekvő gyorsétterem-márka Indiában, amely az
elmúlt öt év során megháromszorozta egységeinek számát: ma 296 KFC
étterem működik az országban. A Pizza Hut-ot már hetedik éve
választják a vendégek a legmegbízhatóbb ételszolgáltató márkának. A
márka indiai láncának jelmondatához ('Nem pusztán pizza') hűen az
országban jelenleg 181 megfizethető árú ételeket kínáló, kényelmes
étterem és 132 ételrendeléseket teljesítő (házhoz szállító) egység
működik. A Taco Bell, a Yum! Brands harmadik nemzetközi márkája és a
mexikói ételek kategóriájában globális vezető szerepet betöltő
étteremhálózat első indiai egységét 2010-ben nyitotta meg
Bangalore-ban, ahol ma már négy étterme működik.
A 'Növekedés és szolgálat' jelmondatot követő Yum! India dolgozói
hisznek abban, hogy támogatni kell a közösséget, amelyben a cég
működik, pozitív befolyást gyakorolva a vendégek, üzletfelek,
franchise partnerek és családjaik életére. A Yum! India résztvevője
a cég nemzetközi World Hunger Relief (Nemzetközi program az éhezés
leküzdéséért) elnevezésű kezdeményezésének, és saját
közösségtámogató programjaként fogyatékkal élő (hallássérült és
beszédfogyatékos) munkavállalók foglalkoztatására
vállalkozott.(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2013. október 24., csütörtök 10:13 |
A Yum! Brands bejelentette 40.000. KFC éttermének megnyitását az indiai Goa-ban - a folyamatosan növekedő cég piacvezető a feltörekvő piacokon (2. rész) |
|
Louisville, Kentucky állam és Goa, India, 2013. október 24.,
csütörtök (Business Wire/OTS) - |
A Yum! Brands 2007-ben útjára indított, több mint 130 országra és
területre kiterjedő, és mintegy 40.000 KFC, Pizza Hut és Taco Bell
étterem, illetve azok 1,5 millió alkalmazottja részvételével folyó
World Hunger Relief programjának célja az emberek figyelmének
felhívása az éhezés elleni harc, az önkéntes segítség fontosságára,
valamint adománygyűjtés az Egyesült Nemzetek Világélelmezési
Programja (World Food Programmme [WFP]) és az éhezés leküzdéséért
harcoló más segélyszervezetek számára. Az elmúlt évek során a World
Hunger Relief programnak köszönhetően mintegy 150 millió USA dollár
gyűlt össze, amelyből több mint 600 millió étkezést finanszíroztak,
éhes nők és gyermekek számára biztosítva ennivalót szerte a világon.
Foglalkoztatási programja keretében a Yum! Restaurants India 20,
fogyatékkal élő munkavállalók számára alkalmas munkaterülettel
rendelkező KFC egységet alakított ki, ahol a hallássérült és
beszédfogyatékos foglalkoztatottak a teljes alkalmazotti gárda
mintegy 67 százalékát teszik ki. A program 2008-ban indult, és már
több mint öt éve nagy sikerrel folyik. 2015-re a Yum! India tervei
szerint a fogyatékkal élő alkalmazottak száma eléri az 1.000-et, a
különleges kialakítású egységek száma pedig az 50-et.
Amit a Yum! Brands-ről tudni kell
A Yum! Brands, Inc., amelynek székhelye Louisville-ben, Kentucky
államban található, 40.000 étteremmel rendelkezik mintegy 130
országban és régióban. A vállalat étteremmárkái - a KFC, a Pizza Hut
és a Taco Bell - vezető nemzetközi éttermek a csirkéből készül
ételek, a pizza és a mexikói ételek kategóriájában. Az Amerikai
Egyesült Államokon kívül a Yum! Brands naponta több mint öt új
éttermet nyitott, amely vezető szerepet biztosít számára a
kiskereskedelmi fejlesztések terén. A Yum! a 2012-ben elért több
mint 13 milliárd USA dollárt meghaladó árbevétele alapján a Fortune
Magazin 500 céget tartalmazó listáján a 201. helyen áll, és 2013-ban
a Corporate Responsibility Magazine a társadalmi felelősségvállalás
terén az első 100 vállalat közé sorolta.
Fényképek/Multimédia galéria az alábbi internetes címen áll
rendelkezésre:
http://www.businesswire.com/multimedia/home/20131022006099/en/
Kapcsolat: Yum! Brands, Inc. Virginia Ferguson, 502-874-8200
Forrás: Yum! Brands, Inc.
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|